ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی

مقاله درباره معلم

مقاله درباره معلم


اگر در جستجوی مقاله خوب، عالی و جذاب درباره معلم هستید .... چنانچه می خواهید یک مقاله در باره معلم خوب و روز معلم و ... با کیفیت بالا مطالعه نمایید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


مقاله در مورد معلم ابتدایی


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مقالات متعددی در توصیف معلم، ویژگی های بهترین معلم، معلم ابتدایی خوب و مجرب و ... ارائه شده است. یک معلم ابتدایی خوب به کار خودش علاقه زیادی دارد و عاشق تدریس به بچه ها است. معلم ابتدایی موفق همواره در حال یادگیری است و سعی می کنند از روش های خلاقانه و جذاب تدریس استفاده نماید.


چنین معلمی از یادگیری و رشد بچه ها لذت می برد و کلاس های ایشان جذاب و مفرح است و دانش آموزان از شرکت در کلاسهای چنین معلمی لذت می برند. معلم خصوصی ابتدایی عالی یا معلم ابتدایی برجسته در کلاس های مدرسه همواره با والدین در ارتباط است تا در رابطه با بهترین راهکارها و روش ها برای پیشرفت دانش آموزان مشورت نمایند.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


ویژگی معلم خوب از دیدگاه شهید مطهری


مقاله در مورد معلم خوب، موفق و خلاق



مقدمه برای مقاله معلم


اگر در جستجوی یک مقدمه خوب برای مقاله معلم هستید می توانید از این متن استفاده کنید: معلم کسی است که با فداکاری و عشق دانش و آگاهی را به دانش آموزان و شاگردهای خودش منتقل می کند. معلم چون شمعی می سوزد و اطراف خودش را روشن می نماید تا دیگران از این روشنایی استفاده نموده و راه زندگی درست و پربار را پیدا نمایند. معلم عاشق پیشرفت انسانیت و بشریت است و با از خودگذشتگی نور، آگاهی و دانش را به اطرافیان هدیه می کند. به قول یکی از بزرگان، معلمی شغل نیست؛ عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست، مبارکت باد.


برای مطالعه مقاله ای کامل در مورد معلم و روز معلم اینجا کلیک کنید.


توجه: برای مشاهده معلم های خوب خانم و آقا بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.



مقاله درباره روز معلم


بسیاری از دانش آموزان برای نوشتن انشا در جستجوی یک مقاله خوب در رابطه با روز معلم هستند. برای نوشتن چنین مقاله ای باید سعی کنید ویژگی های خوب معلم را برای خودتان بنویسید و در نهایت از آن یک مقاله بسازید. از خصوصیات معلمان خوب می توان به عشق و علاقه به تدریس و عشق به رشد و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان، تلاش برای بهتر شدن و آگاه‌تر شدن، پشتیبانی‌هایی مستمر و فداکارانه از شاگردها و ... اشاره نمود. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات زیادی ارائه شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید. به عنوان زیاد مقالات زیر را بخوانید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


ویژگی های بهترین معلم


25 ویژگی یک معلم موفق


متن کوتاه در مورد معلم و متن ادبی درباره معلم


اگر در جستجوی متن درباره معلم هستید و می خواهید یک متن کوتاه و ادبی عالی در مورد معلم داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. البته متنی که در بالا برای مقدمه ارائه شد هم مفید است. در رابطه با این مباحث می توانید از یک معلم خصوصی هم کمک بگیرید. در ادامه یک متن کوتاه در مورد معلم ارائه می کنیم:


معلم همواره در حال تلاش برای پیشرفت و ارتقای جامعه است. در بسیاری از موارد حقوق و مزایای معلم بسیار کم می باشد به گونه ای که در تامین مایحتاج زندگی خودش به مشکل بر می خورد اما عشق و علاقه به آموزش و تدریس و پیشرفت است که استاد را در مسیر نگه می دارد. همانطور که گفته شده است معلمی کار پیامبران است و به درستی پیامبران هم کاری جز آموزش بشریت برای انتخاب مسیر درست و ماندن در مسیر حق و عدالت نداشته اند.



معلمی کاری است که عشق می خواهد و علاقه و از خودگذشتگی. معلم هر بار در کلاس درس تلاش می کند بخشی از آگاهی های کسب شده خودش را به شاگردهایش منتقل کند و سخاوتمندانه برای بهتر شدن، پیشرفت، خلاق تر شدن و انسان تر شدن شاگردهایش تلاش می کند. به راستی کار و شغل معلمی را بدون عشق و علاقه نمی توان انجام داد و معلمی فراتر از یک شغل است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:



بهترین معلم های ایران و معلم های معروف ایران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 380 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image