ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی

توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی

توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


اگر می خواهید با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران به صورت آنلاین یا حضوری و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل کلاس داشته باشید، در این مقاله توصیه های بسیار کاربردی و مفید ارائه شده است. برای انتخاب یکی از برترین اساتید زبان ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


چگونگی انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


در این مقاله سعی می کنیم بهترین توصیه ها را برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس ارائه کنیم. اگر می خواهید بر مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوید ... گرامر را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید ... در آزمون های آیلتس و تافل نمره عالی بگیرید و ... بسیار لازم است یک معلم خصوصی زبان خوب و عالی در کنار خودتان داشته باشید. توجه کنید برای حصول نتیجه عالی انتخاب صحیح و درست مدرس خصوصی اهمیت بالایی دارد. اگر معلم خصوصی زبان شما جزو اساتید برجسته نباشد و بر زبان مسلط نباشد هم وقت و هم هزینه شما تلف می شود. بنابراین بسیار زیاد این نکته را جدی بگیرید و در انتخاب استاد و دبیر خصوصی زبان انگلیسی خودتان دقت کنید. در همین سایت ایران مدرس بهترین مدرسین زبان تهران، کرج و کل ایران حضور دارند. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است. در نتیجه می توانید یک معلم خوب و مجرب زبان با قیمت منصفانه انتخاب کنید.


حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


۱. به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی توجه کنید


مطمئنا قبول دارید که مدرس زبانی که در دانشگاه معتبر و سطح بالا درس خوانده است با سوادتر و تواناتر هم می باشد. معلم خصوصی زبان که در دانشگاه عالی درس خوانده است در مرحله اول در کنکور منحصرا زبان یا کنکور رشته های دیگر رتبه خوبی بدست آورده است. بنابراین، چنین استادی که خودش در آزمون مهم کنکور موفق بوده است مسلما توانایی و دانش بالایی دارد. در نتیجه، داشتن کلاس خصوصی زبان با چنین استادی مطمئنا مفید خواهد بود. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید زبان دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان ثبت شده است و حتی بعضی از اساتید مدرک تحصیلی خودشان را در همین سایت بارگذاری نموده اند. نکته بعدی اینکه، مدرس زبانی که در دانشگاه عالی درس خوانده است در کلاس درس اساتید برجسته دانشگاه حضور داشته است. در نتیجه مطالب درسی را بهتر یاد گرفته است و بر درس مسلط تر هم می باشد. با توجه به مطالب گفته شده، در انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس و تافل خودتان حتما به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید توجه کنید. البته معیارهای دیگری هم مسلما باید در نظر گرفته شود که در ادامه توضیح داده خواهد شد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


۲. معلم خصوصی زبان انگلیسی دارای مدرک آیلتس، تافل و TTC را در اولویت اول قرار دهید


اساتید زبان برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان آنلاین و حضوری مدرکهای مختلفی را دریافت می کنند. یکی از مهمترین مدارک، مدرک TTC است که مدرسین مجرب زبان با شرکت در کلاسهای تربیت معلم زبان انگلیسی دریافت می کنند. پیشنهاد می شود با استادی کلاس داشته باشید که این مدرک را دارد. از مدارک مهم دیگر که اساتید زبان دریافت می کنند می توان به آیلتس با نمره بالای ۷ و ۸، تافل با نمره بالای ۹۰ و ۱۰۰، سلتا، تسول و .... اشاره نمود. در کنار دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید زبان نیم نگاهی به این مدارک هم داشته باشید. استادی که مدارک مربوطه را در زمینه کاری خودش دارد قابل اعتماد تر است و این مدارک را به عنوان نکته مثبتی در نظر بگیرید. خصوصاً اگر به عنوان مثال قصد دارید مدرک تافل بگیرید بهتر است از کلاسهای تدریس خصوصی تافل استادی استفاده کنید که خود ایشان مدرک تافل با نمره بالا دارند. برای موفقیت در آزمون آیلتس هم این نکته را در نظر بگیرید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان


20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان


بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران



۳. اساتید خصوصی با تجربه و سابقه کاری بالا گزینه های بهتری برای انتخاب هستند


در این وب سایت برای تمامی اساتید زبان و سایر دروس سوابق تدریس و تجربه کاری ایشان توسط خود مدرسین ثبت شده است. مدرسین درج نموده اند که تا به حال در چه آموزشگاهها، مدارس و دانشگاه‌هایی تدریس کرده اند و چند سال است که در زمینه تدریس زبان به صورت خصوصی و گروهی فعالیت دارند. بسیاری از این مدرسین مجرب حتی تک به تک اسم آموزشگاه ها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اند را هم ذکر نموده اند. بسیار خوب است که معلم زبان انتخابی شما سابقه کاری و تجربه بالایی داشته باشد.


استادی که قبلاً با زبان آموزان متعدد کلاس داشته است مسلما برای شاگردهای جدید خودش هم عملکرد بهتری خواهد داشت. چون از هر کلاس و هر شاگرد استاد نکته جدیدی را یاد می گیرد و سعی می کند هر بار روش تدریس خودش را بهبود دهد. البته باز هم تاکید می شود سابقه کاری هم مانند سایر پارامترها نباید به عنوان تنها فاکتور انتخاب استاد در نظر گرفته شود. ولی در هر صورت اگر بین دو استاد که رزومه کاری مشابهی دارند مطمئن نبودید که با کدام مدرس کلاس را هماهنگ نمایید استادی را انتخاب کنید که سابقه کاری و تجربه بیشتری دارد.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


۴. از دبیرهای خصوصی زبان دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری زبان انگلیسی کمک بگیرید


مدرسینی که مدرک ارشد یا دکتری دارند دانش بالاتر دارند و دقیق تر و بهتر تدریس می کنند. البته اساتید دارای مدرک کارشناسی هم اینطور نیست که تدریس خوبی نداشته باشند اما به صورت نسبی در حال بررسی هستیم. استاد زبان دارای مدرک دکتری مسلما سطح دانش بالاتری به نسبت مدرسی دارد که لیسانس دارد. بنابراین باز هم به عنوان یک فاکتور داشتن مدرک ارشد و دکتری را به عنوان یک نکته مثبت در نظر بگیرید. خصوصا اگر مدرس زبان انتخابی شما مدرک ارشد و دکتری خودش را از دانشگاه سطح اول و در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن گرفته باشد که بسیار خوب است. اگر استادی که می خواهید با ایشان کلاس داشته باشید رشته تحصیلی خود استاد زبان انگلیسی نیست مطمئن شوید که ایشان حتما مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا دارند.


پیشنهاد می کنیم حتما ببینید: دانلود رایگان 20 فیلم عالی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد برای کودکان و بزرگسالان


۵. مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی که قیمت مناسب تری درخواست کرده اند را انتخاب نمایید


برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس می توانید قیمت درخواستی ایشان را مشاهده نمایید. البته تاکید می شود نباید. اینطور باشد که تنها معیار شما برای انتخاب معلم خصوصی، ارزان بودن کلاس های ایشان باشد. هماهنگ کردن مدرس زبان انگلیسی با نرخ مناسب خوب است اما اینکه فقط ارزان بودن کلاس ها برای شما مهم باشد معیار صحیحی نیست. بهتر است ابتدا از بین مدرسین زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس چند استاد خوب را بدون توجه به قیمت درخواستی ایشان انتخاب کنید و از بین آنها با مدرسی که کم ترین قیمت را درخواست داده است کلاس را هماهنگ نمایید.


اگر یک استاد زبان در بخش قیمت عبارت توافقی را ذکر نموده است با ایشان تماس گرفته و نرخ کلاس برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس را بپرسید. برای مدرسین زبان و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس شما ه تماس مستقیم ایشان ارائه شده است بنابراین می توانید به راحتی نرخ کلاس را بپرسید. پیشنهاد می شود با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید هر چند نرخ هر جلسه ایشان بالاتر باشد. در نهایت به نفع شما تمام می شود چرا که یک جلسه تدریس اساتید برتر به اندازه چند جلسه کلاس خصوصی سایر مدرسین مفید است و در ضمن این اساتید در فاصله زمانی بین کلاس ها هم از شما حمایت می کنند.


این مقاله هم مفید است: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



۶. به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس اساتید خصوصی زبان در ایران مدرس دقت نمایید


برای اکثر مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی ایشان و فیلم نمونه تدریس ثبت شده است (کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی). وقتی زبان آموزان قبلی یک استاد از تدریس ایشان راضی هستند به احتمال زیاد شما هم رضایت خواهید داشت. نکته بعدی اینکه فیلم نمونه تدریس هم یک راهنمای بسیار خوب برای انتخاب معلم خصوصی زبان خوب و مجرب است. ممکن است یک استاد زبان بسیار با سواد باشد اما لهجه و نحوه تدریس ایشان به گونه ای باشد که برای شما مناسب نباشد. با استفاده از فیلم های نمونه تدریس می توانید متوجه شوید که نحوه تدریس کدام استاد بیشتر با شما و سلیقه شما هماهنگ است و در نتیجه انتخاب درست تری خواهید داشت. این دو مورد (نظرات زبان آموزان قبلی و فیلم نمونه تدریس) هم می تواند به شما کمک کند تا انتخاب صحیح تری داشته باشید.


پیشنهاد می شود بخوانید: نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین


۷. برای گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس با استادی کلاس داشته باشید که خودشان نمره بالای ۷ گرفته اند


اگر هدف شما از شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی این است که در آزمون آیلتس نمره بالا بگیرید حتما با اساتیدی کلاس داشته باشید که ایشان خودشان در آزمون آیلتس نمره بالای ۷ یا ۸ گرفته اند. بسیار مهم است که استاد انتخابی شما خودش مسیر را با موفقیت طی کرده باشد و در این حالت می تواند. به شما هم کمک کند. بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی آیلتس مجرب حتی کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند. در ضمن در قالب مقالاتی در همین سایت ایران مدرس بهترین مدرسین IELTS را معرفی نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


7 بهترین استاد آیلتس برای گرفتن نمره بالای 7 + فیلم معرفی و نمونه تدریس


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


سخن پایانی


نکات مختلفی در این مقاله توضیح داده شده که با استفاده از آنها و با توجه به موارد ذکر شده می توانید با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید. دانشگاه محل تحصیل و سابقه کاری مدرسین را مد نظر داشته باشید و قیمت کلاس ها را در اولویت اول قرار ندهید. لیست مدرسین زبان را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com با دقت بررسی کنید و مطمئنا می توانید یک مدرس برجسته با نرخ عالی انتخاب کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image