ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی قیمت معلم خصوصی ریاضی دوازدهم سال 1402 و 1403

قیمت معلم خصوصی ریاضی دوازدهم سال 1402 و 1403

قیمت معلم خصوصی ریاضی دوازدهم سال 1402 و 1403


اگر در مقطع دوازدهم مشغول به تحصیل هستید و قصد دارید از کلاس های خصوصی ریاضی استفاده نمائید، در این مقاله در رابطه با قیمت معلم خصوصی ریاضی دوازدهم سال 1402 و 1403 توضیح داده شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی دوازدهم و قیمت درخواستی و شماره تماس ایشان بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی دوازدهم کلیک کنید.


قیمت معلم خصوصی ریاضی دوازدهم 1402 و 1403


در این بخش تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین ریاضی پایه 12 ارائه شده است. اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی دوازدهم تجربی یا رشته های دیگر هستید، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و فوق العاده ای حضور دارند. برای تمامی مدرسین ریاضی و سایر دروس هزینه درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین در ایران مدرس www.IranModares.com ارائه شده است. قیمت های ارائه شده برای دی 1402 است و در زمان های دیگری سال 1402 یا سال 1403 ممکن است مقداری افزایش داشته باشد. از مهمترین مباحث ریاضی پایه 12 می توان به تابع، مثلثات، حد بی نهایت و حد در بی نهایت، مشتق، کاربرد مشتق، هندسه و احتمال اشاره نمود.


خانم صدیقه احمدی عطار که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک با ۲۵ سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه ها بصورت حضوری و آنلاین فعالیت دارند هزینه را به صورت ۶۵۰۰۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰۰۰۰ هزار تومان در نظر گرفته اند.


خانم فاطمه ایلخانی که در عنوان تبلیغ خودشان تدریس خصوصی ریاضی و آمار پایه و کنکور به صورت آنلاین و حضوری  را نوشته اند و مولف کتاب واقعا جامع کنکور ریاضی و آمار انتشارات مهر و ماه هستند هم نرخ کلاس را به صورت جلسه ای 400 - 800 هزار تومان ذکر نموده اند.


پیشنهاد می شود بخوانید: 12 بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم تهران و کل ایران


خانم نرگس سلیمی که در عنوان صفحه خودشان تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی (با بیش 9 سال سابقه) - مشاوره در مقاله نویسی و پایان نامه رشته فیزیک، پاسخگویی تلفنی و واتساپ را ذکر نموده اند برای هزینه کلاس خصوصی ریاضی پایه 12 مبلغ 250000 تومان را در نظر گرفته اند.



خانم نوشین عسگری که خودشان را به صورت لیسانس حالت جامد و‌ فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه تهران و سابقه ۲۰ سال تدریس در آموزشگاههای فرزانگان و خوارزمی معرفی نموده اند در بخش هزینه تدریس عبارت آنلاین۶۰۰ هزار و حضوری۷۰۰ هزار و برای کنکور ۷۰۰ هزار آنلاین و ۸۰۰ هزار تومان حضوری را ثبت نموده اند.


خانم مرضیه اخلاقی نرخ مناسب تری برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند و در عنوان تبلیغ خودشان نوشته اند: تدریس خصوصی ریاضی و حسابداری، هر یک ساعت 150000 تومان که جلسه 90 دقیقه ی 225 هزار تومان می شود.


حتما مطالعه کنید: بهترین فیلم های آموزشی و تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم رایگان


همچنین، خانم دکتر نادیا نصرتی برای قیمت تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم و سایر مقاطع نوشته اند: در صورت بورسیه ساعتی ۷۲٠ هزار تومان که جلسه ای یک میلیون و هشتاد هزار تومان خواهد شد. در بخش سابقه کار هم به این ترتیب سوابق خودشان را توضیح داده اند: ۱۱ سال سابقه تدریس به دانش آموزان مدارس برتر علامه، فرزانگان، تیزهوشان، سلام، المپیاد ملی، دانشگاه.


برای مشاهده شماره تماس مستقیم، رزومه کاری و سوابق تدریس هر کدام از اساتید معرفی شده در این مقاله کافی است در بالای همین صفحه در بخش جستجو اسم و فامیل استاد را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.


کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی ریاضی دوازدهم


هزینه میانگین معلم خصوصی ریاضی دوازدهم 1402 و 1403


با توجه به قیمت های ذکر شده هزینه کلاس خصوصی و معلم خصوصی ریاضی دوازدهم برای هر جلسه از 225 هزار تومان تا یک میلیون تومان (حدودا) متغیر است و هزینه متوسط تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم جلسه ای 500 تا 600 هزار تومان می باشد. عوامل مختلفی بر نرخ کلاس های خصوصی ریاضی و سایر دروس اثر می گذارد. اگر زودتر به فکر باشید و از اوایل ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید به احتمال زیاد می توانید با نرخ مناسب تری کلاس ها را برگزار کنید. در ضمن، برای درس ریاضی هر چه زودتر شروع کنید بهتر هم می باشد چرا که باید زمان کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها هم بر نرخ کلاس ها اثر می گذارد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم آنلاین به نسبت قیمت کلاس خصوصی در منزل کمتر است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 118 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image