ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان

20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان

20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان


اگر در جستجوی بهترین معلم زبان انگلیسی جهان و ایران هستید .... اگر می خواهید با یکی از برترین اساتید زبان انگلیسی کل ایران و دنیا کلاس داشته باشید .... در هر صورت در این مقاله تعدادی از برترین مدرسین زبان انگلیسی که در کل ایران و جهان حرفی برای گفتن دارند معرفی خواهند شد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم زبان انگلیسی آنلاین کلیک کنید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین زبان انگلیسی جهان و کل ایران


اگر می خواهید با یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی کل ایران و جهان کلاس داشته باشید و نتیجه عالی بگیرید در مرحله اول باید با ویژگی ها و خصوصیات این اساتید برجسته آشنا باشید. در شکل زیر تعدادی از ویژگی های برترین مدرسین زبان ایران و کل دنیا را می توانید مشاهده نمائید.



در ادامه در رابطه با مواد ذکر شده کمی توضیح خواهیم داد. یک مدرس زبان فوق العاده که در سطح کشوری یا جهانی مطرح باشد قاعدتا از دانشگاه خوب و معتبری فارغ التحصیل شده است. این ویژگی از آن جهت مهم است که اولا استادی که در دانشگاه خوب مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و ... درس خوانده است مشخص است که توانا می باشد و توانسته است در یک دانشگاه عالی پذیرش بگیرد و قبول شود. ثانیا، مدرس زبانی که در دانشگاه معتبر درس خوانده است خودش در معرض آموزش درست و با معیارهای بالا قرار گرفته است و در نتیجه با سواد هم می باشد. بنابراین مسلما برترین مدرسین زبان انگلیسی ایران و جهان در دانشگاههای سطح بالا تحصیل کرده اند. ویژگی دیگر مدرسین برتر این است که در رشته زبان انگلیسی و یا رشته های مرتبط با آن تحصیل کرده اند. البته مدرسین بسیار خوبی هم در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند که رشته تحصیلی ایشان زبان نیست اما مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا و یا سابقه تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان را دارند و در نتیجه کلاس های ایشان هم بسیار مفید خواهد بود. اما به صورت کلی، در کنار موارد دیگر، اگر رشته تحصیلی استاد زبان انگلیسی و یا رشته های مرتبط با آن باشد بهتر است. مدرسین فوق العاده و جهانی زبان معمولا مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا هم دارند و این نشان می دهد که یک مرجع معتبر https://www.ielts.org/ توانایی بالای ایشان را در زمینه تسلط بر زبان انگلیسی تایید کرده است.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


از ویژگی های دیگر بهترین معلم های زبان انگلیسی کل ایران و جهان می توان به داشتن سابقه کاری و تجربه بالا، مدرک ارشد یا دکتری، مدرک TTC، نظرات مثبت زبان آموزان قبلی و .... اشاره نمود. اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند چون قبلا با زبان آموزان زیادی کلاس داشته اند روش های تدریس بهتر و موثرتری دارند و پیشنهاد می شود با چنین اساتیدی کلاس زبان داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار فوق العاده ای حضور دارند که جزو بهترین مدرسین زبان ایران و حتی جهان هستند و در ادامه تعدادی از این مدرسین برجسته را معرفی خواهیم کرد.


معرفی 20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان و ایران


در این بخش 20 استاد برجسته و برتر زبان انگلیسی که به دلیل داشتن رزومه قوی و سابقه کاری بالا جزو برترین مدرسین زبان انگلیسی ایران و حتی کل جهان می باشند معرفی خواهند شد.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان مسعود حسینی



تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی - با تجربه 16 ساله در حوزه تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف - - کارشناس ارشد آموزش زبان از دانشگاه آزاد - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران


مشاهده پروفایل مسعود حسینی


2- مدرس برجسته مصطفی پوررضا



فارغ التحصیل از دانشگاه علوم و تحقیقات در رشته مترجمی زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس - مکالمه انگلیسی را یکبار برای همیشه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب بیاموزید توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی با ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه، موسسات آموزشی و شرکت ها، نویسنده کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه اصطلاحات، ضرب المثل ها و واژگان کاربردی زبان انگلیسی - دارای پروانه ثبت اختراع از اداره اختراعات و مالکیت معنوی - مخترع متد و سبک نوین آموزش زبان انگلیسی به صورت بدون کتاب، مترجم فصلنامه مرزبانان در سال ۱۳۸۸، مترجم همزمان در همایش ها و کنفرانس های بین المللی داخل و خارج از کشور با صدها دانشجوی موفق در داخل و خارج از کشور


مشاهده پروفایل مصطفی پوررضا


3- استاد خوب زبان انگلیسی خانم فرحناز اژدر



 اینجانب در مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی تهران. دارای مدارک تسول در آگست 2018، آیلتس جنرال و آکادمیک، msrt , Pte هستم. دو دهه سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: آیلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید.


مشاهده پروفایل فرحناز اژدر


پیشنهاد می شود مقاله بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 20 استاد برتر زبان خانم و آقا را هم بخوانید.


4- مدرس حرفه ای خانم چیستا دانشمند



دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 - دیپلم TESOL در تدریس زبان انگلیسی ( business, IELTS, ADVANCE learners , Online Teaching) دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه و MBA از استرالیا - بیش از 7 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب - آموزش نگارش Thesis و Article به زبان انگلیسی مناسب دانشجویان دانشگاهای خارجی - داشتن حداقل سطح زبان intermediate برای کلاس آمادگی آیلتس ضروری است. پس از تعیین سطح تعداد دقیق جلسات لازم اعلام می شود. تعیین سطح رایگان است.


مشاهده پروفایل چیستا دانشمند


5- استاد با سواد محمدرضا حمزه یی



8 سال سابقه تدریس، برگزاری دوره های آیلتس ، TCF ، TEF در موسسات معتبر تهران - برگزاری دوره های بحث آزاد، فیلم، موزیک - دارای مدرک فرانسه B2+ TCF از CENTRE DE LANGUE FRANCAIS - دارای مدرک آیلتس 7.5 آکادمیک - تدریس کالوکیشن های ضروری - تدریس رایتینگ Task1 ، Task 2 Academic ,General دارای مدرک تدریس بین المللی زبان انگلیسی و فرانسه - برگزاری کلاسهای مکالمه فشرده در موسسات معتبر تهران


مشاهده پروفایل محمدرضا حمزه یی


6- معلم خوب زبان انگلیسی خانم میترا نصرتی



کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی - مدرک تخصصی تدریس رایتینگ و اسپیکینگ از مرکز اصلی برگزار کننده آیلتس در جهان موسسه IDP - مدرک تخصصی تدریس GRE از موسسه IFI با بیش از 150 زبان آموز موفق در کسب نمره بالای 6.5 آیلتس و 90 تافل - جهت بازدید نتایج زبان آموزان به قسمت رزومه مراجعه نمایید. بیش از 11 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان - مدرس رسمی دوره های آیلتس دانشگاه تربیت مدرس https://modares.ac.ir/ - مدرس برتر و نمونه آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان. بیش از 10 سال سابقه تدریس خصوصی آیلتس و تافل. سابقه تدریس خصوصی EPT. MCHE, TOLIMO - تدریس تخصصی آزمون های دکتری سراسری - آزاد - تدریس کالیوگرافی (خوشنویسی انگلیسی) مترجم و تدوین مقالات در مجله بین المللی هاروارد بیزینس - مجری و تصحیح کننده آزمون های ماک آیلتس


مشاهده پروفایل میترا نصرتی


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


7- استاد مجرب کورش یراقچیان



آموزش فشرده مکالمه، آیلتس IELTS ، تافل، دولینگو - تدریس زبان انگلیسی Native ( توسط تنها استاد Native "زبان مادری استاد انگلیسی است" ) با بیش از 15 سال سابقه تدریس - تدریس به صورت آنلاین ( غیرحضوری ) مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس توسط استاد بین الملی Native ( زبان مادری انگلیسی ) پیشرفت قابل توجه درک مطلب و کیفیت مکالمه زبان آموزان در چند جلسه نخست - استفاده از روش Intelligent Tracking در طول جلسات تدریس که موفقیت زبان آموزان را در کوتاه ترین زمان در پی داشته است. نویسنده کتاب (گفتگو در سفر به زبان انگلیسی) انتشارات WILEY، زبان مادری استاد، انگلیسی است که در پشت جلد کتاب ایشان ثبت شده است.


مشاهده پروفایل کورش یراقچیان


8- یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی مازیار محمدی



مولف سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 17 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. ●عنوان کتابها 1. The Key to IELTS Speaking - 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS - 3. IELTS COLLOCATIONS - معرفی کتاب The Key to IELTS Speaking: - ارائه جوابهای بخش اسپیکینگ تستهای 1 تا 15 کمبریج - 100 موضوع رایج در امتحان اسپیکینگ آیلتس - ارائه اشتباهات رایج گفتاری اعم از اشتباهات گرامری، واژگانی و تلفظی - منبعی غنی از کالوکیشنها، مترادفها و متضادها - معرفی کتاب IELTS ACADEMIC 14 PLUS: - جوابهای تشریحی کتاب تست 14 کمبریج در بخش لیسنینگ و ریدینگ - نمونه جوابها در بخش رایتینگ و اسپیکینگ - ارائه تمرینات متنوع در مهارتهای چهارگانه آیلتس


مشاهده پروفایل مازیار محمدی


9- استاد متعهد خانم ساحله خیرآبادی



آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی. آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. متد تدریس: پدید آورنده متد تدریس Comopedia. روش تدریس به گونه ای طراحی شده است که یادگیری با حافظه طولانی مدت صورت گیرد و از فراموشی زبان اجتناب شود.


مشاهده پروفایل ساحله خیرآبادی


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


10- معلم با اخلاق محمد اصل غفاریان



کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران https://ffll.ut.ac.ir/ - سابقه تدریس دروس زبان به مدت 15 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.) مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه). مدرس کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه(3 ماه الی 1 سال). تدریس کلاس های فشرده مکالمه مخصوص افرادی که وقت محدودی برای آموزش دارند. (2 ماه) آموزش زبان در حوزه مذاکرات و ملاقاتهای مهم کاری به زبان انگلیسی به ویژه در حوزه نفت و گاز - افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند.


مشاهده پروفایل محمد اصل غفاریان


11- ميلاد پرستار



تدريس زبان انگليسي , IELTS , Tofel تدریس خصوصی مكالمه انگلیسی و آیلتس توسط مدرس فارغ التحصیل دانشگاه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. غرب تهران، شمال تهران و .. با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دوره های یک ساله و فشرده. عبارت های کلیدی: تدریس زبان انگلیسی در سعادت آباد و غرب تهران، شهرک غرب و ... آیلتس تضمینی 7 و بالاتر - بهترین معلم خصوصی آیلتس در تهران، بهترین مدرسان و اساتید آیلتس تهران


مشاهده پروفایل ميلاد پرستار


12- خانم لیلا زرگری



استاد دانشگاه با ۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی مکالمه ، تجاری BEC - کمک و همراهی تضمینی در تمام آزمون های داخلی و خارجی و مدارس و دانشگاه ها (کسب نمره ی تضمینی دلخواه هوم ادیشن و سنتر در کمترین زمان) کمک به آزمون تضمینی داخلی و بین المللی هوم ادیشن و سنتر - دوره های آمادگی آزمون های بین المللی ایلتس IELTS و تافل TOEFL و دولینگو DUOLINGO و PTE و SAT و GRE و GMAT کسب نمره ی دلخواه در هر چهار مهارت آزمون از مبتدی تا پیشرفته - دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا EPT و MSRT  و TOLIMO - اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ از مقدماتی تا پیشرفته - دوره های تقویت مهارت اسپیکینگ با متد روز دنیا - دوره های مکالمه آزاد free discussion


مشاهده پروفایل لیلا زرگری


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


13- خانم ساحله مرادی



۱۰ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به ساير کشور ها - مترجمی ده ها سمینارِ بین المللی - مترجمی فعالان حوزه فن آوری و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی تهران - مترجمی رسمی ماهنامه تخصصی اقتصاد و فن آوری IRANIANS - فعالیت پژوهشی و مدیریت روابط بین الملل مجموعه فرصت آفرینان ایران - فعالیت در حوزه اخذ یو اِس پَتنت مختصِ فن آوری های نخبگان کشوری - حضور به عنوان مدیر هماهنگی های بین المللی و مکاتبات شرکت ها و موسسات


مشاهده پروفایل ساحله مرادی


14- سینا موسوی



بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA - دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic - بیش از 11 سال سابقه تدریس به دانشجویان اروپایی Erasmus برای شرکت در آزمون آیلتس/مکالمه - همکاری با سازمان بهداشت جهانی WHO - با تجربه سال‌ها زندگی و کار در اروپا، همچنین فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه Polytechnic of Turin - اجتناب از استفاده بی ثمر از کتاب؛ جزوه اختصاصی و شخصی سازه شده (Customized) هر زبان‌جو - عدم استفاده از متد منسوخ شده Homework و جایگزینی با تکنیک‌های متنوع یادگیری فردی - برگزاری کلاس های بحث آزاد (Free Discussion) رایگان بین دانشجویان هم سطح


مشاهده پروفایل سینا موسوی


15- بهزاد بهرامی



دانشجوی دکتری زبانشناسی، شهید بهشتی تهران (1399) کارشناس ارشد زبانشانسی، دانشگاه بهشتی https://lc.sbu.ac.ir/ تهران (1396) دارنده رتبه های 4 و 7 کنکور ارشد زبانشناسی همگانی - دارنده رتبه 4 کنکور دکتری زبانشناسی همگانی - مترجم اجلاس شرکت های JTI و Pars Switch - ابداع کننده تکنیک های 3in1 , Hierarchical , PASAP , TSTB بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک آیلتس 8.5 سال 1397 با نمره های Speaking : 9 و Writing : 9‌ - مؤلف 4 کتاب مکالمه و 4 کتاب کنکوری چاپ شده - طراح دفتر مکالمه کاملآ اصولی و علمی بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک TTC و TESOL - دارنده بسته کنکوری حاوی 2 کتاب و 6 عدد DVD


مشاهده پروفایل بهزاد بهرامی


پیشنهاد می کنیم حتما ببینید: دانلود رایگان 20 فیلم عالی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد برای کودکان و بزرگسالان


16- مازیار گودرزی



دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه نیویورک با 24 سال سابقه تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی ... " آموزش آنلاین آیلتس و مکالمه پیشرفته به متقاضیان خارج از ایران " - دوره فشرده 1 ماهه آیلتس و مکالمه پیشرفته - با آخرین متد روز امریکا - تنها استادی در ایران که آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن دارند - همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان - تدریس تخصصی Writing , Reading , Listening , Speaking از مبتدی تا پیشرفته - دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا ( EPT , MSRT , TOLIMO ) دوره های آمادگی مصاحبه های شغلی و دانشگاه و سفارت - با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران، کانادا، امریکا و استرالیا


مشاهده پروفایل مازیار گودرزی


17- خانم مریم محصل



 فارغ التحصیل دانشگاه علامه litd.atu.ac.ir در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس و ترجمه همزمان در همایش ها و نشست های بین المللی داخل و خارج ... با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دارای کارنامه ای درخشان از آموزش مدیران هلدینگهای بزرگ و پرسنل و کارکنان سازمانها - بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی - مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال


مشاهده پروفایل مریم محصل


18- خانم مارال قاسمی نیا



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگليسي - مدرک تحصیلی: دکتری - مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت صحبت کن!! ( با جدیدترین متدهای روز دنیا) كلاسهاي مكالمه تضمینی مخصوص مهاجرت (در ۶ ماه راحت انگلیسی حرف بزن)!! دوره ویژه کنکور (کلاسهای آمادگی کنکور سال 1402 برای کسب درصدهای بالا) دوره هاي تخصصي آيلتس - کسب نمره بالای ۶ تضمینی - دوره های آموزش گرامر زبان انگلیسی (جدیدترین و به روز ترین متد آموزش گرامر ) در زمان کوتاه با جزوه های اختصاصی مدرس - تدريس خصوصي تمام دروس تخصصي دانشگاهي رشته آموزش زبان انگليسی - مشاوره در انجام كليه مراحل پايان نامه ارشد و دكتري آموزش زبان انگليسی


مشاهده پروفایل مارال قاسمی نیا


پیشنهاد می شود این مقاله را هم مطالعه نمائید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 10 استاد برتر زبان خانم


19- سیده فاطمه قاضی میرسعید



دکتری آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرکTESOL   - دارای 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات) دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس (IELTS Teacher Training Certificate) - دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال (Speaking & Listening) با جزوات و روش ابداعی خودم (SLP) - دارای 15 سال سابقه تدریس مهارت آزمون آیلتس با جزوه و بدون کتاب - دارای چهار مقاله آموزشی بین المللی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی (مقالات در فایل رزومه قید شده)


مشاهده پروفایل سیده فاطمه قاضی میرسعید


20- امیر نجفی



اینجانب در خدمت همه هموطنان هستم با بیش از ده سال سابقه تدریس انگلیسی در بیش از نقاط دنیا، اروپا، مالزی، امارات و چین. در تمامی مقاطع دانش آموز می پذیرم از beginner, intermediate و Advance تا IELTS , TOEFL . کارشناس سوالات طرح شده برای امتحان IELTS به مدت 1‌سال زیر نظرhttps://www.britishcouncil.org/  فارغ از تحصیل از دانشگاه دال خوزی کانادا و ملبورن استرالیا. دارای مدرک DELTA و ESL TEACHER. آکادمیک و جنرال مخصوص مهاجرت به روش ELP و SbS. آماده همکاری با شرکت ها برای تدریس گروهی و بالا بردن دانش انگلیسی پرسنل به صورت دوره های فشرده و کامپکت BUSINESS ENGLISh به روش B2B و B2C.


مشاهده پروفایل امیر نجفی


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


توضیحات تکمیلی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی دنیا


در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی دنیا توضیحات تکمیلی ارائه می گردد. همانطور که توضیح داده شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در این مقاله 20 استاد از بهترین مدرسین زبان را معرفی نمودیم. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس می توانید دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، سوابق تدریس، رزومه کاری، شماره تماس مستقیم استاد و نرخ درخواستی هر استاد برای کلاس خصوصی زبان را مشاهده نمائید. در نتیجه چون اطلاعات کاملی را در اختیار دارید انتخاب شما آگاهانه خواهد بود و چون برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است می توانید بدون واسطه با خود مدرسین زبان حرف بزنید. همانطور که گفته شد باید به رزومه اساتید دقت کنید و سعی کنید استاد خوبی برای خودتان انتخاب کنید. با اساتیدی کلاس داشته باشید که سابقه تدریس بالایی دارند و از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده اند. برای اکثر مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس می توانید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای ایشان را هم مشاهده کنید. در نتیجه انتخاب شما می تواند با در نظر گرفتن اطلاعات کاملی که در اختیار دارید انتخاب درست و خوبی باشد. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توان گفت بهترین مدرسین زبان ایران و جهان هستند. در کنار استفاده از کلاس های بهترین معلم های زبان می توانید از سایت هایی مانند https://www.learnenglish.de/، سایت https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/ و ... هم برای آموزش زبان استفاده نمائید.


مطالعه نمائید: تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1197 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image