ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین مدرس زبان انگلیسی در کرمانشاه

بهترین مدرس زبان انگلیسی در کرمانشاه

بهترین مدرس زبان انگلیسی در کرمانشاه


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین مدرس زبان انگلیسی در کرمانشاه توضیح داده می شود. اگر ساکن کرمانشاه هستید و قصد دارید از کلاس های حضوری یا آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 20 استاد برتر زبان انگلیسی


بهترین مدرسین زبان کرمانشاه


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید خوب و فوق العاده ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، مکالمه زبان انگلیسی، گرامر، تافل، زبان برای مهاجرت و ... در کرمانشاه و کل ایران فعالیت دارند. برای تمامی مدرسین زبان که جزو بهترین اساتید کرمانشاه و کل ایران هستند می توانید اطلاعات کامل، رزومه کاری، سوابق تدریس ایشان و حتی شماره تماس مستقیم مدرسین زبان را مشاهده کنید. برای تمامی اساتید قیمت درخواستی ایشان (ساعتی یا جلسه ای) برای کلاس های خصوصی زبان هم قابل مشاهده است. می توانید از کلاس های زبان به صورت آنلاین یا در منزل استفاده کنید.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان کرمانشاه بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرمانشاه کلیک کنید.


اگر متقاضی کلاس خصوصی زبان انگلیسی حضوری در کرمانشاه هستید باید از کلاس های اساتیدی استفاده کنید که ایشان خودشان هم ساکن کرمانشاه باشند. اما اگر قصد دارید در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی شرکت نمایید می توانید می توانید معلم خصوصی خودتان را از هر جای ایران انتخاب کنید. اگر در زمینه هزینه کلاس زبان انگلیسی در کرمانشاه سوال دارید و یا می خواهید از آموزش فشرده زبان استفاده کنید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرمانشاه و کل ایران بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی کرمانشاه


بهترین مدرسین زبان انگلیسی در کرمانشاه یا هر جای ایران معمولا از دانشگاه معتبر و سطح بالا فارغ التحصیل شده اند و خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند. این مدرسین برجسته در دانشگاه های عالی مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه رازی کرمانشاه https://razi.ac.ir/ و ... درس خوانده اند و مدرک فوق‌لیسانس زبان انگلیسی یا دکتری دارند. مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس یا تدریس خصوصی تافل فعالیت دارند خودشان هم مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ یا ۸ و یا مدرک تافل هم دارند. داشتن مدرک TTC، مدرک تسول، سلتا و ...، سابقه کاری بالا و موفق، داشتن زبان آموزان موفق قبلی، تعهد به کار و ... هم از مشخصه های برترین مدرسین زبان در کرمانشاه و کل ایران است.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرمانشاه


همانطور که گفته شد، برای تمامی مدرسین زبان در کرمانشاه یا هر جای دیگر ایران در همین سایت ایران مدرس نرخ درخواستی مدرسین ارائه شده است. در این وب سایت اساتید با توجه به رزومه کاری، مدرک، سوابق تدریس و ... خودشان مشخص می کنند که برای هر ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا در منزل چه مبلغی را دریافت می کنند. هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در کرمانشاه به ازای یک ساعت از ۱۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و مقدار متوسط آن حدوداً ۴۵۰ هزار تومان می باشد. هزینه کلاس مجازی و اینترنتی از کلاس حضوری در منزل و آموزشگاه کمتر است. در مقاله زیر اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه شده است.


مطالعه کنید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


معرفی تعدادی از بهترین مدرسین خصوصی زبان کرمانشاه


در ادامه تعدادی از مدرسین خوب و مجرب زبان انگلیسی کرمانشاه را معرفی نموده ایم.


1- خانم کژال کرمی


 مسلط به زبان انگلیسی و تدریس برای تمام سنین کتب دانشگاهی و کتب مدرسه و کتب آموزشگاهی. اگر مایل هستید که به مهارت صحبت کردن در زبان انگلیسی دست پیدا کنید می توانید با همکاری و تدریس بنده به این مهم دست پیدا کنید افزایش مهارت در شما ضامن و نشان دهنده ی کیفیت کار من خواهد بود. جلسه اول برای تعیین سطح به صورت رایگان برگزار می شود هدف من کمک به شما عزیزان برای دسترسی به اهداف آموزشی تان خواهد بود.


2- خانم مبینا رضایی


برگزاری آزمون تعیین سطح رایگان و دسته بندی بر اساس آن، برگزاری کلاس ها به صورت منظم و دو جلسه در هفته، تقویت چهار مهارت speaking, writing, listening, reading، معرفی کتب مکمل و فیلم های آموزشی و بررسی و رفع اشکال، تقویت پایه زبان انگلیسی جهت سال تحصیلی جدید در تمامی پایه ها، برگزاری آزمون و سنجش زبان آموزان به صورت دوره ای


3- خانم راحله امینی



دوره آفلاین مکالمه شامل 5 ترم ده جلسه‌ ای است. هر جلسه ویدیو تدریس خودم به همراه فایل‌ها و ویدیوهای پشتیبانی و تکمیل‌‌کننده دریافت می کنید بعد از هر جلسه در روز و ساعت دلخواه خودتان پشتیبان ارتباط می گیره و ازتون در مورد اون جلسه سوال می‌پرسه و با همدیگه مکالمه و رفع اشکال دارید.


مطالعه نمائید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


4- خانم فاطمه محمدی



دارای بیش از هفت سال سابقه تدریس زبان انگلیسی. کمک و همراهی تضمینی در تمام آزمون های داخلی و خارجی و مدارس و دانشگاه ها. دوره های آمادگی آزمون های بین المللی ایلتس IELTS و تافل TOEFL.کسب نمره ی دلخواه در هر چهار مهارت اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ از مقدماتی تا پیشرفته، دوره های تقویت مهارت اسپیکینگ با متد روز دنیا، دوره های مکالمه آزاد free discussion


5- خانم مهتاب مرادخانی



تدريس حرفه ای مكالمه و ترجمه زبان انگليسی به صورت حضوری و آنلاين از مقدماتي تا پيشرفته. تدريس زبان انگليسي تمام مقاطع تحصيلی دبيرستان، کنکور و دانشگاه. حل تمرينات و سوالات امتحانی و پروژه های دانشگاهی. ترجمه کلیه متون عمومی و تخصصی. مشاوره امتحانات زبان انگليسی، دارای مدرک ILI کانون زیان ایران. داراي مدرك فوق ليسانس مترجمي زبان و هشت سال سابقه تدريس كلاس هاي خصوصی و گروهی در موسسات



نحوه استفاده بهینه و عالی از کلاس های خصوصی زبان


برای اینکه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد در مرحله اول باید در انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خودتان بسیار زیاد دقت کنید. با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد سعی کنید با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید. وقتی یک استاد خوب و برجسته را در کنار خودتان دارید حتی اگر خودتان مسیر رسیدن به موفقیت را خوب بلد نباشید با راهنمایی های ایشان مسیر را پیدا می کنید. خصوصا برای موفقیت در آزمونهای مهم مانند کنکور، آیلتس و تافل بسیار لازم است در انتخاب استاد خودتان دقت نمایید. اگر برای هدفی که دارید در کرمانشاه با معیارهایی که دارید نتوانستید استاد مد نظر خودتان را پیدا کنید می توانید از کلاس های خصوصی زبان آنلاین سایر اساتید شهرهای دیگر ایران استفاده کنید. در مقالات زیر تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی نموده ایم.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بعد از انتخاب مدرس عالی برای کلاس خصوصی زبان عامل دیگری که روی گرفتن نتیجه عالی شما از این کلاس ها اثر می گذارد این است که خودتان هم برای یادگیری وقت بگذارید و در فاصله زمانی بین کلاس ها مطالعه نموده و مطالب را مرور کنید. به هر میزان در فاصله زمانی بین دو جلسه کلاس خصوصی زبان برای مرور و مطالعه وقت بیشتری در نظر بگیرید سریعتر پیشرفت می کنید و در ضمن جلسات بعدی هم برای شما مفیدتر خواهد بود.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب، ویژگی ها و قیمت کلاس های بهترین مدرس زبان انگلیسی در کرمانشاه توضیحاتی ارائه گردید. همانطور که گفته شد، کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند به صورت آنلاین و یا در حالت دیگر به صورت تدریس خصوصی در منزل برگزار شود. بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است اما کلاس های مجازی را با قیمت کمتر و مناسب تری می توان هماهنگ نمود. البته معیار شما برای انتخاب معلم خصوصی زبان باید این باشد که یک استاد برجسته با هزینه مناسب و منصفانه داشته باشید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 138 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image