ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران

بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران

بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران

در این مقاله بهترین اساتید آیلتس تهران معرفی شده اند و می توانید لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران را مشاهده نمائید. با تماس با این اساتید برتر آیلتس می توانید در آزمون IELTS نمره بسیار خوبی گرفته و موفق شوید.
برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


مطالعه مقاله آزمونهای تافل TOEFL و آیلتس IELTS هم مفید است.


اطلاعات کلی در رابطه با آزمون آیلتس و بخش های مختلف آن


در این بخش در رابطه با آزمون آیلتس و بخش های مختلف آن توضیحات کلی ارائه شده است. این آزمون شامل 4 بخش است که در ادامه توضیح داده شده است.


Listening


این ماژول شامل چهار بخش است که در هر بخش ده سوال وجود دارد. این بخش از آزمون 40 دقیقه طول می کشد: 30 دقیقه برای تست، به اضافه 10 دقیقه برای انتقال پاسخ ها به برگه پاسخ.


Reading


مقاله Reading دارای سه بخش و متن است که مجموعاً 2150-2750 کلمه است. انواع مختلفی از سؤالات وجود خواهد داشت، مانند سؤالات چند گزینه ای، سؤالات کوتاه پاسخ، شناسایی اطلاعات، شناسایی دیدگاه های نویسنده، برچسب زدن نمودارها، تکمیل خلاصه با استفاده از کلمات برگرفته از متن و مطابق با اطلاعات / عنوان / ویژگی های متن / پایان جملات. شرکت کنندگان در آزمون باید هنگام نوشتن پاسخ های خود مراقب باشند زیرا به دلیل املا و دستور زبان نادرست نمره خود را از دست می دهند.


Writing


یکی از بخش های چالش برانگیز برای زبان آموزان و متقاضیان آزمون آیلتس بخش رایتینگ است. مقاله رایتینگ دو task دارد که هر دو باید تکمیل شوند. در task 1 شرکت کنندگان در آزمون حداقل 150 کلمه را در حدود 20 دقیقه می نویسند. در task 2 شرکت کنندگان در آزمون حداقل 250 کلمه را در حدود 40 دقیقه می نویسند. در صورتی که پاسخ آنها خیلی کوتاه باشد یا با موضوع مرتبط نباشد جریمه خواهند شد. پاسخ ها باید به صورت جملات کامل نوشته شوند. برای موفقیت در رایتینگ آیلتس همیشه یک طرح کلی ایجاد کنید، متن را ساده نگه دارید و سعی کنید روی خوب نوشتن تمرکز کنید نه طولانی نوشتن. اطلاعات بیشتر


مطالعه نمائید: ۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس


Speaking


آزمون اسپیکینگ یک مصاحبه حضوری بین آزمون شونده و ممتحن است. آزمون اسپیکینگ شامل سه بخش است. اگر می خواهید در اسپیکینگ نمره خوبی بگیرید سعی کنید پاسخ ها را حفظ نکنید، از لغات و کلمات نا آشنا که بر آنها مسلط نیستید استفاده ننمائید و از طیف وسیعی از ساختارهای دستور زبان و گرامر استفاده نمائید. در بخش اسپیکینگ نگران لهجه خودتان نباشید چرا که اهمیتی ندارد اما تلفظ صحیح کلمات و لغات را باید خوب بلد باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه کسب نمره بالا در اسپیکینگ آیلتس اینجا کلیک کنید. در ضمن، می توانید از اساتید تدریس خصوصی اسپیکینگ حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.



توجه: برای مشاهده مشخصات کامل، رزومه کاری و شماره تماس مستقیم هر کدام از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند، بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم استاد مورد نظر خودتان را وارد کنید. در ادامه لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران ارائه می شود. اگر می خواهید در زمینه آزمون آیلتس اطلاعات بسیار کاملی را بدست بیاورید اینجا کلیک کنید.


بهترین اساتید و مدرسین آیلتس تهران چه ویژگی هایی دارند؟


برای اینکه بتوانید یک معلم خوب را از بین بهترین اساتید آیلتس تهران برای خودتان انتخاب کنید ابتدا باید بدانید اساتید خوب چه ویژگی هایی دارند و باید چگونه یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید. اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که به دانشگاه محل تحصیل، رشته تحصیلی و مدرک استاد توجه داشته باشید. خوب است که استادی که انتخاب می کنید از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی یا سایر دانشگاههای دولتی خوب فارغ التحصیل شده باشد، مدرک ارشد یا دکتری داشته باشد و بهتر است در رشته زبان انگلیسی هم تحصیل کرده باشد. البته اگر استادی یکی از این ویژگی ها را نداشته باشد حتما به این معنی نیست که استاد خوبی نیست ولی به هر حال این موارد می تواند به عنوان معیار برای انتخاب استاد خوب IELTS در نظر گرفته شود.


این مقاله هم مفید است: مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


بهتر است حتما معلمی که با ایشان کلاس خصوصی برگزار می کنید خودشان حتما مدرک آیلتس یا مدارک معادل آن را داشته باشند. به رزومه استاد توجه کنید. بعضی از اساتید خوب آیلتس تهران کتاب تالیفی در این زمینه دارند و یا مدرک TTC دارند و یا دوره های TTC را برگزار نموده اند. تمام این موارد می تواند نکات مثبتی باشد. اگر استاد و معلمی مستند به شما نشان دهد که شاگردهای قبلی ایشان خوب نتیجه گرفته اند بسیار می تواند گزینه خوبی برای کلاس های شما باشد. با در نظر گرفتن این موارد می توانید یک معلم و استاد بسیار خوب برای خودتان انتخاب نمائید. اساتید برجسته آیلتس خودشان مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 دارند. این اساتید بعضا کتاب های تالیفی و ترجمه هم دارند و سابقه تدریس در آموزشگاههای خوب و معتبر هم جزو ویژگی های ایشان می باشد.


معرفی 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران و لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران ارائه شده است. برای تمامی مدرسینی که در ادامه معرفی شده اند شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ارائه شده است.


1- استاد برجسته خانم فرزانه صفایی



مدرس ،TOLIMO, GRE، EPT ، IELTS ، TOFEL - کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی - کارشناس آزمانهای گاج، مبتکران و سنجش گزینه دو ماز و قلم چی - تدریس به مدت 15 سال در مدارس صبح امید، سلام، فرزانگان ۷، پاسداران، فرهیختگان و مبتکر نوین - مدرس برتر صدها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری - سرگروه زبان دپارتمان تخصصی کنکور ذره بین (ندوشن سابق)


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه صفایی


2- یکی از برترین اساتید آیلتس ایران بهزاد بهرامی



دانشجوی دکتری زبانشناسی ، شهید بهشتی تهران - دارنده رتبه های 4 و 7 کنکور ارشد و 4 دکتری - دارنده Writing : 8/5 و Speaking : 9 در آزمون آیلتس سال 1397 - دارنده ده ها شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7 - مولف 6 کتاب کنکوری و مکالمه ای چاپ شده - ابداع کننده ی تدریس بدون کتاب به سبک ابداعی Hierarchical - دارنده مدرک TTC از موسسه هیراد تهران و سبک تدریس TSTB ابداعی خود مدرس


مشاهده پروفایل و شماره تماس بهزاد بهرامی


3- یکی از برجسته ترین مدرسین آیلتس تهران مهدی آذرخش



مهدی آذرخش مدرس آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی، دارنده نمره آیلتس ۹، متخصص آزمونهای بین المللی (آیلتس، تافل)، ممتحن ماک (تست آزمایشی) و ‌کارشناس آموزش مدرسین TTC هستم. سالهاست که در امر تدریس با عشق فعالیت میکنم و شاگردانم بهترین اساتید امروز هستند. اگر مایل هستید در مدت کوتاهی بیاموزید مثل یک انگلیسی زبان (نیتیو) صحبت کنید، با من همراه باشید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی آذرخش


4- استاد برتر و فوق العاده آیلتس مسعود حسینی



تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی - با تجربه 16 ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف - کارشناس ارشد آموزش زبان از دانشگاه آزاد - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸  - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ و  7 - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران - تالیف 34 جزوه اختصاصی در طول 16 سال فعالیت آموزشی و مدیریتی (قابل دانلود از همین وب‌سایت)


مشاهده پروفایل و شماره تماس مسعود حسینی


5- معلم خوب و مجرب آیلتس مازیار محمدی



 نویسنده سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 17 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. ●عنوان کتابها 1. The Key to IELTS Speaking 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS 3. IELTS COLLOCATIONS ●دوره کامل آیلتس در 24 جلسه (خصوصی- نیمه خصوصی) دارای شاگرد با نمره آیلتس 8 (کارنامه در صفحه استاد ارائه شده است)


مشاهده پروفایل و شماره تماس استاد مازیار محمدی


6- استاد برتر و مجرب آیلتس مازیار گودرزی



دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه نیویورک با 23 سال سابقه تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی - دارای مدرک آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن - همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان، دارای سابقه تدریس در موسسه زبان البرز و ایرانمهر و کیش، زبانکده ملی ایران و ...


حتما ببینید: فیلم تدریس خصوصی انگلیسی و آیلتس - حروف سایلنت در زبان انگلیسی


7- یکی از بهترین مدرسین زبان ایران خانم فرحناز اژدر



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دارای 20 سال سابقه تدریس موفق - آماده سازی به جهت مصاحبه کاری و سفرهای کاری و شرکت در کنفرانس ها. زبان جدید, زندگی جدید - A new language, A new life - متد تدریس ویژه برای اساتید و مترجمین (TTC) دانشجویان و دانش آموزان، متقاضیان مهاجرت، خانوادگی و انفرادی - امادگی برای آزمون بین المللی IELTS , TOEFl و رسیدن به نمره مورد نیازتان، دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: آیلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی nlp از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش تی تی سی در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم فرحناز اژدر


کلیک کنید: مشاهده شماره تماس مستقیم اساتید خصوصی زبان انگلیسی


8- مدرس برجسته زبان و آیلتس محمدرضا یوسفی



رتبه 3 کشوری در کنکور دکتری آموزش زبان انگلیسی - آیلتس آکادمیک 9، 20 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی و ... سابقه برگزاری مکرر دوره های آمادگی آزمون های MSRT, EPT, TOLIMO در دانشگاه صنعتی سهند، سابقه برگزاری دوره های آیلتس و تافل برای سطوح مختلف به صورت عمومی و خصوصی، سابقه تدریس خصوصی آنلاین برای هموطنان ساکن در شهرها و کشورهای مختلف، کارنامه و نظرات تعدادی از دانشجویان در بخش رزومه و ویدئوها آمده است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدرضا یوسفی


توجه: برای مشاهده رزومه کامل، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و شماره تماس مستقیم اساتید برتری که در این مقاله معرفی شده اند، در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود نام و نام خانوادگی استاد را وارد نمائید. برای تمامی مدرسین در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد ثبت شده است.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس


9- معلم برتر آزمون IELTS در تهران محمد اصل غفاریان



سابقه تدریس دروس زبان به مدت 15 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف (آناهیتا، ایلیا، ارتباطات، محراب و...) مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.) افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد اصل غفاریان


حتما بخوانید: شماره تماس 10 مدرس خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم


10- استاد عالی و برتر آیلتس تهران سینا موسوی



دارای بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA، دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic، بیش از 10 سال سابقه تدریس به دانشجویان اروپایی Erasmus برای شرکت در آزمون آیلتس/مکالمه، دسترسی به غنی‌ترین گنجینه نمونه سوال‌ و جواب‌های آزمون IELTS در 15 سال گذشته


مشاهده پروفایل و شماره تماس سینا موسوی


11- یکی از بهترین اساتید آیلتس تهران کیان میرزاخانی



- بهره گیری از پر بازده ترین کتاب های روز جهان با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای مکالمه و گفتگوهای روزمزه ، درک فیلم و سریال و بخش شنیداری و LISTENING آزمون های بین المللی آیلتس IELTS و تافل TOEFL،



12- استاد برجسته خانم زهرا کلای



استاد نمونه دانشگاه تدریس در موسسات زبان بین سالهای 1386 و1399 - 1) موسسه جهاد دانشگاهی 6) موسسه پرتو علم و هنر 7)موسسه مینو 2) موسسه سنا گستر 3) موسسه گام برتر 8) موسسه جام جهان گستر 9) موسسه کیش رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران


مطالعه کنید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


13- معلم با تجربه IELTS خانم رضوانه محمدی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی, PTE 75، • دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC) • جزوه اختصاصی و شخصی سازه شده (Customized) هر زبان‌جو • عدم استفاده از متد منسوخ شده Homework و جایگزینی با تکنیک‌های متنوع یادگیری فردی


14- خانم مریم محصل



مدرس حرفه ای خصوصی آیلتس به مدت ۱۵ سال، فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس زبان انگلیسی در سعادت آباد و غرب تهران، شهرک غرب و ...سابقه کار: مدیر موسسه آموزشی اروین میرداماد ...طرف قرارداد شرکتهای بین المللی و داخلی نفت و گاز وصادرات واردات



حتما بخوانید: هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1401 و 1400


عبارت های کلیدی: اساتید برجسته، برند و معتبر آیلتس در تهران آنلاین و حضوری، سابقه درخشان تدریس در دانشکده و آموزشگاه های معتبر تهران با بیش از ۱۲ سال - سابقه کارشناسی آموزش و مشاور در آموزشگاه های معتبر - متخصص تدریس دوره های خصوصی، مکالمه روزمره، مکالمه در سفر، مکالمه بازرگانی - از مبتدی تا پیشرفته - دارنده مدارک بین المللی از دانشگاه آکسفورد، بیش از ۱۸ سال سابقه تدریس IELTS ( general/ academic) , EPT, Tofel مکالمه, گرامر تخصصی صفر تا صد , بالابردن سطح لغات انگلیسی (vocab) دارای لیسانس دبیری زبان انگلیسی از ایران و فوق لیسانس - تدریس خصوصی زبان انگلیسی به خارجی ها از انگلیس، اشنا به زبان المانی و فرانسه مدرک فوق لیسانس روانشناسی با معدل ۱۹/۹۲، Listening, Speaking, Reading and Writing، دارای بالاترین درجه در آزمون بین‌المللی (EFSET). معادل نمره ۸.۵ آیلتس و نمره ۱۱۰ تا ۱۲۰ تافل. در لیست رزومه‌ها مدرک انگلیسی موجود است. 🏅 مترجم کتاب‌ و مقالات معتبر انگلیسی. ۱۵ سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی. بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران، آموزش تخصصی آزمونهای Ielts و OET ... آزمون زبان مخصوص پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و پیراپزشکان در آستانه ی مهاجرت - تدریس تخصصی دروس ادبیات انگلیسی (کنکور ارشد و دکتری) تدریس خصوصی مکالمه، آیلتس، OET و زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری توسط رتبه ی 1 کنکور کارشناسی ارشد - نمره 8.5 ایلتس و رتبه 1 کنکور


مطالعه تولیمو، تافل و آیلتس چه تفاوتی با هم دارند؟ هم مفید است.


15- مدرس با سواد و مسلط خانم چیستا دانشمند



دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب- دارای مدرک DBA از دانشگاه بوردو و MBA از استرالیا - آموزش نگارش Thesis و Article به زبان انگلیسی مناسب دانشجویان دانشگاهای خارجی


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس در ایران مدرس



16- استاد با تجربه محمد حسین زینلی فرد



کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی - مدرس دوره بزرگسال کانون زبان ایران - دارای مدرک TTC - آموزش حضوری (همه مناطق تهران) و آنلاین (20 درصد تخفیف) 12 سال سابقه تدریس در موسسات مختلف از جمله کانون زبان ایران، ایران-استرالیا، ایرانمهر، ELA و .....


17- خانم سیمین وطن دوست


با داشتن مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC و دارای مدرک آیلتس - معلم نقش مهمی را در مشتاق کردن زبان آموز به یادگیری زبان دوم ایفا می کند و اینکه چه طور بتواند ارتباط موثری بین "زبان" و "زبان آموز" ایجاد کند. با من همراه باشید تا لذت داشتن چنین تجربه ای را داشته باشید! پذیرش: غرب و شمال غرب تهران


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: معلم خوب برای آیلتس


18- استاد برتر آیلتس مارال قاسمی نیا



مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - ✔️دوره هاي تخصصي آيلتس کسب نمره بالای ۶ تضمینی ■دوره های آموزش گرامر زبان انگلیسی (جدیدترین و به روز ترین متد آموزش گرامر ) در زمان کوتاه با جزوه های اختصاصی مدرس


19- یکی از بهترین مدرسان آیلتس شریف شریفی


دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و نمره 8.5 آیلتس آکادمیک با بیش از 15 سال سابقه تدریس در آموزشگاه های مطرح تهران (سفیر - کیش - ایران و کانادا - شکوه) ***دارای سابقه 5 سال کارشناسی آموزش و مدیریت آموزش در آموزشگاه سفیر گفتمان شعبه های صادقیه و انقلاب تهران (قابل استعلام از آموزشگاه سفیر) ***سابقه برگزاری دوره های تربیت مدرس برای اساتید (TTC) *** تدریس با متد Eclectic Teaching - متداول در طراحی منابع روز آموزش زبان توسط دانشگاه های کمبریج و آکسفورد


20- یکی از بهترین و موفق ترین اساتید آیلتس خانم میترا نصرتی



با بیش از 150 زبان آموز موفق در کسب نمره بالای 6.5 آیلتس و 90 تافل - بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان - مدرس برتر و نمونه آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان. بیش از 10 سال سابقه تدریس خصوصی آیلتس و تافل. سابقه تدریس خصوصی EPT. MCHE, TOLIMO - تدریس کالیوگرافی (خوشنویسی انگلیسی) مترجم و تدوین مقالات در مجله بین المللی هاروارد بیزینس - مجری و تصحیح کننده ازمون های ماک آیلتس


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


توضیحات تکمیلی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین اساتید آیلتس تهران


توضیحات تکمیلی: در این مقاله سعی شد تعدادی از بهترین مدرسین و اساتید آیلتس تهران که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند معرفی شود. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در این سایت حضور دارند و از طریق لینک هایی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و آیلتس را در همین سایت مشاهده نمائید. یکی از معیارهایی که برای انتخاب استاد خوب و بهترین معلم خصوصی آیلتس در تهران در نظر گرفته شد این بود که خود استاد این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد و مدرک خودش را با نمره خوب و بالا گرفته باشد. خودتان می توانید رزومه مدرسین را ببینید و با یک استاد خوب کلاس برگزار نمائید.


برای ارتباط با اساتید خوب در این زمینه می توانید با موسسات خوب مانند موسسه زبان آفرینش هم تماس بگیرید و از ایشان بخواهید بهترین استاد آیلتس آفرینش را به شما معرفی نمایند. در هر صورت، در این مقاله هم تعدادی از بهترین اساتید تهران معرفی شدند. برای قبولی در این آزمون مهم در کنار داشتن یک استاد خوب که قبلا خودش مسیر را با موفقیت طی کرده است بسیار مفید است. در همین سایت ایران مدرس بهترین اساتید رایتینگ ایلتس و بهترین مدرسان آیلتس تضمینی تهران حضور دارند. در نظر داشته باشید که اگر با برترین اساتید و مثلا با استاد سروستانی آیلتس بخوانید، در هر صورت تلاش خودتان هم لازم است و بهتر است روی تلاش خودتان بیشتر از هر عامل دیگری حساب کنید. اساتید خوب مسیر درست را به شما نشان خواهند داد. مشاهده سایت آیلتس


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


سوالات متداول


1- چگونه شماره تماس بهترین مدرسین آیلتس تهران را مشاهده کنیم؟


در همین سایت ایران مدرس شماره تماس تمامی مدرسین آیلتس ارائه شده است. کافی است اسم و فامیل استاد را در بالای همین صفحه و در بخش جستجو وارد کنید تا شماره تماس و اطلاعات کامل استاد را ببینید.


2- قیمت کلاس خصوصی بهترین اساتید آیلتس تهران چقدر است؟


نرخ کلاس های خصوصی آیلتس توسط بهترین اساتید تهران از 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان و بیشتر برای هر جلسه متغیر است. برای تمامی اساتید در همین سایت قیمت درخواستی ایشان قابل مشاهده است.


3- مهمترین ویژگی های بهترین معلم های آیلتس چیست؟


از مهمترین ویژگی های بهترین معلم های خصوصی آیلتس می توان به داشتن تجربه بالا، داشتن شاگردهای موفق قبلی، مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8، مدرک TTC، داشتن مدرک ارشد یا دکتری از بهترین دانشگاههای ایران و جهان و ... اشاره نمود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 22339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image