ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی استاد خوب برای فیزیک و معرفی 15 معلم برتر فیزیک

استاد خوب برای فیزیک و معرفی 15 معلم برتر فیزیک

استاد خوب برای فیزیک و معرفی 15 معلم برتر فیزیک


اگر در جستجوی معلم و استاد خوب برای یادگیری بهتر، سریعتر و مفهومی تر درس فیزیک هستید ... اگر می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی فیزیک بهترین مدرسین در امتحان فیزیک نمره بالا و در فیزیک کنکور درصد بالایی کسب نمایید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین دبیر فیزیک کنکور و 10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور


ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین و اساتید خوب برای فیزیک


در این بخش در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین مدرسین فیزیک و اساتید خوب فیزیک توضیحاتی ارائه می نماییم. فیزیک یک درس مفهومی است و مدرسین مجرب فیزیک به صورت کامل بر آن مسلط می باشند. این معلم های برجسته معمولا از دانشگاه های خوب و معتبر دولتی داخل یا خارج ایران مانند دانشگاه تهران، شهیدبهشتی، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه اصفهان، صنعتی اصفهان، شیراز، تبریز و ... فارغ‌التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری در رشته فیزیک یا سایر رشته های تاپ و پرطرفدار دارند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم های بسیار خوبی حضور دارند و برای تمامی اساتید می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان را ببینید. برخی از مدرسین حتی فایل مدرک خودشان را هم ارائه کرده اند. می توانید از مدرس مورد نظر خودتان هر مدرکی که لازم می دانید را درخواست نمایید.


اساتید خوب فیزیک و سایر دروس در متن تبلیغ خودشان توضیحات کاملی در رابطه با شیوه تدریس و سوابق تدریس خودشان ارائه نموده اند. حتی ذکر کرده اند که در کدام موسسات، مدارس و دانشگاه‌ها در زمینه تدریس فیزیک و سایر دروس فعالیت داشته اند. پیشنهاد می شود با معلمی کلاس داشته باشید که از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده باشد و سابقه کاری و تجربه بالایی هم دارد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی فیزیک


اگر یک استاد خوب برای درس فیزیک داشته باشید و حتی هفته ای یک بار هم کلاس برگزار نمایید بسیار در یادگیری شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. از ویژگی های دیگر مدرسین خوب فیزیک می توان به داشتن شاگردهای موفق قبلی اشاره نمود. برای بسیاری از مدرسین نظرات شاگردهای قبلی ایشان در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و می توانید متوجه شوید که کدام استاد قبلا شاگردهای موفقی داشته است. حتی می توانید کارنامه شاگردهای قبلی اساتید را از ایشان بخواهید.


برترین مدرسین فیزیک فیلم نمونه تدریس خودشان را هم در این وب سایت ثبت کرده اند. با دیدن فیلم های نمونه تدریس می توانید از انتخاب خودتان مطمئن تر شوید و یک معلم بسیار خوب و با سواد برای خودتان انتخاب کنید.



کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس فیزیک


قیمت کلاس های خصوصی فیزیک هم برای تمامی اساتید در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. مدرسین فوق‌العاده معمولا نرخ مناسبی برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. البته قیمت مناسب لزوما منظور قیمت ارزان نیست. نرخ درخواستی این اساتید معمولا متناسب با رزومه و سوابق تدریس ایشان است و معمولا نرخ مناسبی است. ابتدا بدون در نظر گرفتن قیمت، با در نظر گرفتن معیارهای مد نظر خودتان 5 مدرس فیزیک برتر را انتخاب نمائید و در ادامه از بین این 5 استاد انتخابی با مدرسی که مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است تماس بگیرید.


پیشنهاد می کنیم خیلی در جستجوی قیمت ارزان نباشید تا هم پول و هم زمان شما هدر نرود. در عوض باید سعی کنید یک استاد خوب و عالی برای خودتان انتخاب کنید. اساتید برتر معمولا در زمان کم و با کیفیت بالا تدریس را انجام می دهند و در نهایت به نفع شما خواهد بود.


مدرسین برتر فیزیک ویژگی های دیگری هم دارند که از آن جمله می توان به داشتن کتاب تالیفی، داشتن مقالات بین المللی معتبر، سابقه تدریس در آموزشگاه ها و دانشگاه های معتبر و ... اشاره نمود. برای تمام اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است و می توانید یک مدرس عالی با قیمت مناسب انتخاب کنید و مستقیم با خود اساتید در ارتباط باشید. در ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و مستقیم با اساتید در ارتباط خواهید بود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک


معرفی ۱۵ معلم خوب و فوق العاده برای یادگیری بهتر درس فیزیک


در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین فیزیک و اساتید خوب برای تدریس درس فیزیک معرفی می شوند. البته مدرسین بیشتری در همین سایت حضور دارند اما در این مقاله تعدادی از اساتید برتر را معرفی می کنیم. برای تمامی اساتید رزومه کاری، سوابق تدریس، قیمت درخواستی استاد و شماره تماس مستقیم مدرسین را می توانید در همین سایت www.IranModares.com مشاهده نمائید.


1- مدرس برتر فیزیک خانم مهشاد حاجیان



کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی www.sbu.ac.ir  - داور بین المللی مقالات ISI - دیپلم افتخار المپیاد نجوم 1391 - پذیرش استعداد درخشان (نفرات برتر مقطع کارشناسی) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهیدبهشتی - کارشناسی ارشد فیزیک پلاسما دانشگاه شهید بهشتی - کارشناسی فیزیک حالت جامد دانشگاه شهید بهشتی - دبیرستان و پیش دانشگاهی فرزانگان


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهشاد حاجیان



2- معلم خوب فیزیک محمدامین صادقیان



فارغ التحصیل دو رشته ای همزمان فیزیک و ریاضی محض از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک شریف - رتبه برتر المپیاد دانشجویی کشوری فیزیک و دو مدال نقره و برنز المپیاد دانش آموزی نجوم - استادیار و تدریس دروس مختلف رشته فیزیک در دانشگاه شریف از جمله ترمودینامیک، مکانیک کوانتومی، نسبیت خاص و ... - دانشجوی ممتاز با معدل بالای 19 دورشته ای فیزیک و ریاضی و ورودی بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان مقطع ارشد دانشگاه شریف https://www.sharif.edu/


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدامین صادقیان



3- استاد با سواد خانم پارمیدا بهرامی



۹ سال سابقه تدريس کنکوری در مدارس برتری چون فرزانگان و تدریس دانشگاهی در زمينه رياضيات و فیزیک + ۶ سال سابقه تدریس آنلاین به خارج از کشور و شهرستان ها - ارائه ی روش های فوق العاده تستی طلایی زیر ۱ دقیقه که در هیچ کتب آموزشی وجود ندارد و ابداع بنده می باشد. گذراندن دوره های کنکوری پیشرفته و تخصصی - ارائه پكيجي از : تست هاي طبقه بندي شده تالیفی + تست های برترین كتب كنكوري سطح بالا + تست های منتخب آزمون های گزینه ۲ ،سنجش و قلمچی. همکاری با انتشارات خیلی سبز در سال پیش رو برای تالیف کتاب پایه تا کنکور


مشاهده پروفایل و شماره تماس پارمیدا بهرامی



مطالعه نمائید: بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 26 دبیر خوب فیزیک کنکور



4- مدرس متعهد خانم راضیه قنادباشی



رشته تحصیلی: فیزیک دانشگاه شهید بهشتی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - رتبه ۲۸۴ کارشناسی ارشد - پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان (سمپاد) - رتبه سوم المپیاد علوم تجربی استان تهران - پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان (سمپاد) - سوابق تدریس: تدریس در کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) - مجموعه دبیران شرکت دانش بنیان لکو - مجتمع غیرانتفاعی ساعی (یوسف آباد) مجتمع غیرانتفاعی صالحات (پاسداران) مجتمع غیرانتفاعی تلاش (مرزداران) مدرسه علم و ادب (پاسداران) مدرسه کاوشگران دانش (تهرانپارس) دانشکده صدا و سیما (باشگاه فرزندان امین) و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس راضیه قنادباشی



5- استاد مجرب حافظ نظری



با فیدبک قبولی شاگردان در رشته های پزشکی سراسری و مهندسی در دانشگاه شریف و تهران و شیراز و اصفهان و مازندران ... ( با ۲۱ سال سابقه تدریس فیزیک کنکور و دبیرستان با به روز ترین آموزش نکات تستی و روشهای تدریس آنلاین ) تدریس خصوصی آنلاین به دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور در مدارس اروپایی به زبان اصلی. توسط: دبیر برتر مدارس منطقه ۱ و ۲ و ۳ تهران، علامه، مدرسان شریف ... ( با نتیجه نمره ۲۰) دانش آموزان دبیرستان های انرژی اتمی و فرزانگان و سمپاد و سلام و علامه طباطبائی و ابوریحان. سمپاد و تیزهوشان استعدادهای درخشان


مشاهده پروفایل و شماره تماس حافظ نظری



6- مدرس حرفه ای مهندس قدیری



مهندس مکانیک فارغ التحصیل دانشگاه سراسری تبریز و دارای درصد ۹۰ درس فیزیک در کنکور سراسری، یادگیری فیزیک صرفا حفظ فرمول و جایگذاری نیست و کسانی که با این ذهنیت فیزیک میخوانند قادر به حل سوالات متنوع و مفهومی نخواهند بود. با یادگیری مفهومی، نحوه ی مواجه با سوالات را می آموزید و توان تجزیه و تحلیل پیدا می کنید. فراموش نکنید که: برای یادگرفتن مفهومی باید زمان و تلاش صرف کرد. هیچ‌کس به یکباره به مفاهیم مسلط نمی‌شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهندس قدیری



این مقاله هم مفید است: بهترین معلم و استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک



7- معلم بسیار خوب فیزیک مهدی اسحاقی



فارغ التحصیل دکترای فیزیک از دانشگاه اصفهان - محقق فوق‌دکترای فیزیک دانشگاه شیراز - مدرس فیزیک دانشگاه سراسری و آزاد با 17 سال سابقه تدریس موفق - مدرس فیزیک متوسطه و کنکور سراسری در آموزشگاه قلم‌چی (کانون فرهنگی آموزش) - مدرس المپیاد با 16 سال سابقه تدریس در مدارس سمپاد و دیگر مراکز آموزشی - مدرس فیزیک دوره متوسطه در آموزشگاه‌های گام و نوید - مدرس خصوصی فیزیک با 17 سال سابقه تدریس - پژوهشگر فرصت مطالعاتی فیزیک در پژوهشگاه بین المللی SISSA واقع در ایتالیا (سال 2015) - عضو فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی اسحاقی



8- مدرس با اخلاق فرزاد جدی



اینجانب استاد فرزاد جدی دبیر ریاضی و فیزیک و مدرس دانشگاه، مدرک فوق لیسانس ریاضی دولتی شیراز با پانزده سال سابقه تدریس ریاضی و فیزیک (تقویتی و کنکور و تیزهوشان و نمونه دولتی و المپیاد ها ) در تمام پایه ها هستم. تدریس فوق حرفه ای با انتقال سریع با به روز ترین تکنیک ها، تشریح عمیق و مفهومی مطالب از پایه در سطح پیشرفته، بیان عالی، ایجاد علاقه و انگیزه (مرحله آموزش) فراگیری دانش آموز در هر سطحی مطابق با روشهای عنوان شده با جدیدترین روشها (مرحله یادگیری) مرور و تکرار مطالب، جمع بندی و ایجاد آزمونهای منظم، رفع اشکال (مرحله تسلط) فوق لیسانس از دانشگاه شیراز و دانشجو ممتاز، رتبه شصت و پنج کنکور، سابقه تالیف و مشاور، عضو بنیاد نخبگان


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزاد جدی



9- استاد عالی فیزیک شایان دوج



تحصیلات: کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه شهید بهشتی، افتخارات: استعداد درخشان در مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی (پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد) برگزیده بنیاد ملی نخبگان در سال 1400 - داور بین المللی مقالات ISI - سوابق کاری: هشت سال سابقه تدریس دروس فیزیک و ریاضیات متوسطه اول و دوم و کنکور. (بیش از نود درصد رضایت دانش آموزان). برگزار کننده کلاس‌های جمع بندی ریاضی و فیزیک کنکور (بالاترین آمار قبولی). سابقه بسیار موفق تدریس ریاضیات و فیزیک عمومی دانشگاهی. سابقه درخشان تدریس آنلاین ریاضیات و فیزیک به دانشجویان خارج کشور.


مشاهده پروفایل و شماره تماس شایان دوج



مطالعه کنید: بهترین اساتید، مدرسین و معلمان فیزیک در تهران



10- مدرس فوق العاده حسین شاسواری



رشته تحصیلی: مهندسی مکاترونیک - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: صنعتی شیراز - تدریس توسط استاد دانشگاه در شهر تهران - دانش آموخته برتر دبیرستان البرز، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکاترونیک - کارشناسی: مهندسی برق الکترونیک دانشگاه صنعتی شیراز - بیست/۲۰ سال تدریس خصوصی به صورت کاملا مفهومی - چهارده/۱۴ سال همکاری با موسسات خصوصی و مدارس غیرانتفاعی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک دبیرستان و همچنین دروس پایه و برق هنرستان. هشت/۸ سال همکاری آموزشی با دانشگاههای تهران در دروس پایه ریاضی و تخصصی مهندسی برق. شانزده/۱۶ سال تدریس در مراکز آموزش صنعتی و ناوگان ریلی.  پنج/5 سال همکاری مستمر با سایتهای آموزشی موفق و معتبر علمی پژوهشی - انتخاب بعنوان مدرس نمونه و برتر تهران در تدریس مفهومی و نکته ای مطابق با نیاز فراگیران طبق سنجش سایتهای معتبر آموزشی


مشاهده پروفایل و شماره تماس حسین شاسواری



11- معلم با تجربه فیزیک محمد رضا سید حبشی



رشته تحصیلی: مهندسی هسته ای - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: امیر کبیر - بنده دکتر محمدرضا سیدحبشی هستم فارغ التحصیل مقطع دکتری مهندسی هسته ای از دانشگاه امیرکبیر با ارائه دورس زیر در خدمت شما عزیزان خواهم بود. تدریس آنلاین و حضوری درس های: دروس دبیرستان و متوسطه اول و دوم: ریاضی دهم، ریاضی یازدهم، ریاضی دوازدهم. فیزیک دهم، فیزیک یازدهم، فیزیک دوازدهم و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد رضا سید حبشی



12- استاد بسیار مجرب خانم مرسده طواف



سابقه تدریس در تهران در آموزشگاه دبیران قلم به مدت 20 سال - سابقه تدریس گروهی در آموزشگاه های معتبر تهران به مدت 8 سال - سابقه تدریس خصوصی به بیش از 1000 شاگرد خصوصی در مناطق یک و سه تهران - سابقه تدریس با کتابهای خیلی سبز، کتابهای الگو، کتابهای مبتکران


مشاهده پروفایل و شماره تماس مرسده طواف



مطالعه نمائید: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)



13- مدرس با دانش بالا فرزاد رشیدی



دارای گواهی نامه صلاحیت مدرسین حرفه ای - دبیر ریاضی دبیرستان‌ (علوی) و موسسات کنکور تهران - مدرس ریاضی تیزهوشان - 24 سال سابقه تدریس - مدرس موسسات علمی قلمچی، خوارزمی - عضو انجمن ریاضی ایران - فروش پکیج کامل تیزهوشان شامل 1000 صفحه درسنامه و 2000 تست تالیفی، آزمون های طبقه بندی و ... مولف کتاب استعداد تحلیلی ششم و نهم


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزاد رشیدی



14- یکی از بهترین مدرسین فیزیک خانم مونا احمدی



رشته تحصیلی: فیزیک - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تهران - دبیر دبیرستان های تهران - مدرس دانشگاه


مشاهده پروفایل و شماره تماس مونا احمدی



15- معلم برتر فیزیک ایران خانم روح افزا صفری



لیسانس فیزیک اتمی و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاههای معتبر، ۱۹ سال سابقه مفید، دارای معدل الف در مقطع دبیرستان، دارای معدل الف در مقطع فوق لیسانس، دارای امتیاز در المپیاد ریاضی دبیرستان، تدریس در آموزشگاههای برتر و مدارس غیر دولتی تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس روح افزا صفری



این مقاله خوب را هم از دست ندهید: بهترین دبیر فیزیک کنکور 1403 و 1402 و لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور



قیمت هر ساعت و جلسه تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرسین مجرب


در این بخش در رابطه با نرخ هر ساعت و هر جلسه تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرسین مجرب و اساتید خوب فیزیک توضیح داده می شود. هزینه کلاس های فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد و خصوصا اگر بخواهید با یک معلم خوب فیزیک کلاس داشته باشید باید حاضر باشید متناسب با آن هزینه پرداخت نمائید. نرخ هر جلسه کلاس خصوصی فیزیک به سابقه کاری مدرس بستگی دارد. اساتیدی که با تجربه تر هستند کلاس های مفیدتری دارند و برای هر ساعت تدریس هزینه بیشتری را هم درخواست می نمایند. نکته بعدی این که نرخ کلاس خصوصی فیزیک به مقطع تحصیلی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه معلم خصوصی فیزیک برای یادگیری بهتر فیزیک هالیدی و یا دروس تخصصی رشته فیزیک به نسبت فیزیک متوسطه بیشتر است.


عامل دیگری که بر هزینه کلاس های فیزیک اثر می گذارد آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها است. هزینه کلاس آنلاین مدرسین خوب فیزیک به نسبت کلاس حضوری حتی تا 50 درصد می تواند کمتر باشد. به عنوان مثال استاد بسیار خوبی که برای هر جلسه تدریس فیزیک نرخ 600 هزار تومان را مد نظر دارد برای کلاس آنلاین با هزینه 400 هزار تومان موافقت خواهد کرد. برای تمامی مدرسین فیزیک در همین سایت ایران مدرس می توانید نرخ درخواستی ایشان را ببینید. قیمت کلاس فیزیک از 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر برای هر جلسه می تواند متغیر باشد.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 880 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image