ارتباط مستقیم با 30687 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران

شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران

شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران


اگر در جستجوی شماره تلفن و شماره تماس یک مدرس و استاد زبان آلمانی خوب در تهران برای کلاس آنلاین یا حضوری هستید .... اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین زبان آلمانی کلاس داشته باشید ... در هر صورت، در این بخش 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران معرفی خواهند شد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی بر روی عبارت معلم خصوصی زبان آلمانی کلیک نمائید.


توضیحات کلی در رابطه با انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی فعال هستند. برای تمامی مدرسین رزومه کاری و سوابق تدریس، قیمت درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم تمام مدرسین ارائه شده است. این اساتید تجربه و سابقه کاری بالایی دارند و از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند.


آلمانی با داشتن تقریباً ۱۰۰ میلیون گویشور بومی در سراسر جهان، یکی از زبان‌های بزرگ جهان و پرگویشورترین زبان مادری در اتحادیه اروپا است. آلمانی همچنین پس از انگلیسی و فرانسوی سومین زبان خارجی و از نظر گویشوران کل، دومین زبان بزرگ در اتحادیهٔ اروپا است. آلمانی از نظر آموزش پس از انگلیسی پرکاربردترین زبان خارجی در دبستان‌ها و پس از انگلیسی و فرانسوی پرکاربردترین زبان خارجی در دبیرستان‌های اتحادیهٔ اروپا و پس از اسپانیایی، فرانسوی و زبان اشارهٔ آمریکایی چهارمین زبان غیرانگلیسی در ایالات متحده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زبان آلمانی اینجا کلیک کنید.


کلاس های خصوصی زبان آلمانی می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شود. اگر می خواهید معلم زبان آلمانی آنلاین داشته باشید و یا در جستجوی بهترین استاد زبان آلمانی هستید در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که می توانید مستقیم با ایشان تماس بگیرید. همانطور که گفته شد، شماره تماس و شماره تلفن تمامی مدرسین آلمانی و سایر دروس در همین سایت ارائه شده است.


این مقاله هم بسیار مفید است: 20 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین


کلاس خصوصی زبان آلمانی قیمت مشخصی ندارد و هر استاد با توجه به سوابق تدریس، رزومه کاری و تجربه ای که دارد نرخی را ارائه می نماید. در این وب سایت شماره تماس مستقیم تمامی اساتید قابل مشاهده است و می توانید نرخ را از اساتید بپرسید. البته بسیاری از بهترین مدرسین زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس قیمت را در صفحه خودشان اعلام نموده اند.


اگر در جستجوی اساتید موسسه گوته در تهران هستید و می خواهید معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران یا هر جای ایران به صورت حضوری یا آنلاین داشته باشید در این وب سایت برترین مدرسین را می توانید انتخاب نمائید. بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس و معرفی خودشان را هم ارائه نموده اند. قیمت کلاس های آنلاین آلمانی به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است. بهترین اساتید زبان آلمانی تجربه کاری و سابقه زیادی در زمینه تدریس دارند و از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند. در ادامه 15 استاد برتر از بهترین مدرسین و معلم های خصوصی زبان آلمانی را معرفی می کنیم.


معرفی 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران با شماره تماس


در این بخش 15 استاد از بهترین مدرسین زبان آلمانی را معرفی نموده ایم و برای هر مدرس هم نحوه مشاهده شماره تماس ایشان ذکر شده است.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان آلمانی خانم الناز حجاب



سلام من الناز حجاب هستم. دانش آموخته مترجمی زبان آلمانی در سطح کارشناسی و آموزش زبان آلمانی در سطح کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران مرکز. بیش از ۹ سال سابقه ترجمه و تدریس دارم. فارغ از مدارک دانشگاهی‌م تا به امروز تا سطح C2.2 در دوره‌های انستیتو گوته شرکت کردم چون به نظرم همیشه بیشتر و بیشتر باید یاد گرفت. سال ۱۳۹۳ مدرک TTC تدریس زبان آلمانی رو دریافت کردم. با کتابهای Studio d، Menschen، Team Deutsch، Sicher ، Tangram و Starten wir آشنایی کامل دارم. یکی از مزیت‌های دوره من پشتیبانی آفلاینشه.


مشاهده پروفایل و شماره تماس الناز حجاب


2- استاد با اخلاق نیما نعمتی زاده



دانش‌آموخته زبان آلمانی از کالج دانشگاه زارلند ایالت زارلند آلمان - تدریس مجازی (آنلاین و همزمان) و موثر با ویس، نوشته، عکس و فیلم در فضایی شاد و صمیمی. با توجه به وجود مشغله برای زبان‌آموزان عزیز، یکی از مزیت‌های کلاس آنلاین زبان منعطف بودن مکان و زمان است. از سویی جزوات هر درس، هم‌زمان با تدریس آنلاین، در واتس‌اپ یا هر شبکه مجازی دیگر که توافق کنیم داده می‌شود. جزواتی که شامل متن، صدا، عکس و فیلم خواهد بود. با توجه به اینکه مدرس سابقه شش سال زندگی و تحصیل در کشور آلمان دارد طبیعتا این زبان را ملموس تر یاد خواهید گرفت. در این کلاس فقط یاد نمی گیرید بلکه از آموختن هم لذت می برید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نیما نعمتی زاده


3- مدرس متعهد خانم روجا بیگدلو



تدریس خصوصی و نیمه خصوصی به صورت آنلاین - برگزار کننده دوره های فشرده - برگزار کننده کلاسهای آمادگی آزمون گوته و Ösd یا خانه اتریش - آموزش بر اساس متدهای پیشرفته گوته وابسته به سفارت آلمان و خانه اتریش - برگزار کننده کلاسهای بحث آزاد یا freie Diskussion برای تقویت مکالمه - تقویت هر ۴ مهارت زبان اعم از hören , schreiben , lesen , sprechen


مشاهده پروفایل و شماره تماس روجا بیگدلو


4- مدرس حرفه ای عرفان شفقت



تدریس زبان آلمانی از صفر تا B2 - دو سال اقامت، تحصیل و کار در کشور اتریش - تحصیل زبان آلمانی در موسسات Deutsch Akademie و Sprachen centrum کشور اتریش - تعداد جلسات برای آمادگی آزمون در سطح B1 برابر 60 جلسه میباشد 100% تضمینی - آموزش حل مسائل آزمون ÖSD و Goethe که از مهمترین مسئله در موفقیت آزمون ها می باشد - مکالمه برای آزمون b2 , b1 - آمادگی آزمون A1 , A2 برای ویزای همراه و آمادگی آزمون B1 , B2


مشاهده پروفایل و شماره تماس عرفان شفقت


5- استاد برتر علی جعفری



بیش از ۳۸ مقاله بین المللی، ترجمه ۱۳ عنوان کتاب تخصصی مهندسی عمران و معماری، ۱۸ کتاب با موضوعات اجتماعی، داستان و اشعار آلمانی و انگلیسی و ۶ رساله دکتری. مولف ۸ عنوان کتاب گرامر و کمک آموزشی زبان آلمانی و انگلیسی. معلم خصوصی عسل مهدوی کیا دختر فوتبالیست معروف (معلم تقویتی دروس دبیرستان به زبان آلمانی در ایران) مدرس زبان جناب آقای ابوالفضل جوکار (انتشارات گاج ) و فرزند ایشان (زبان آلمانی) مدرس زبان جناب آقای جاسبی رئیس روزنامه رسمی کشور و ... مدرس ۱۰۰ ها دانشجوی زبان آلمانی و انگلیسی - بیش از ۸۰ مدرک B2، چندین مدرک TestDaf ، C2 ، C1 - بیش از ۲۰ مدرک Ielts & Toefl با مستندات قابل پیگیری - ۱۷ سال اقامت، تحصیل و کار در آلمان


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی جعفری



6- یکی از اساتید برجسته زبان آلمانی مهدی سرپرست



دانش آموخته C1 گوته - 10 سال سابقه تدریس - مدرک TTC مدرس آلمانی - کلاس مکالمه محور انواع لهجه آلمانی - آموزش مبتدی تا پیشرفته کتابهای منشن، اشتارتن، زیشا، آسپکتهريال داف کمپکت و کمپس داف، شما حتی پس از کلاس، پشتیبانی آفلاین خواهید داشت و در گروهی که مربوط به سطح خودتون هست اد می شوید و تمامی تایل های Sprechen, Lesen, Hören, Shreiben رو بصورت عملی و دقیق (آزمونی) با من و سایر زبان آموزان تمرین خواهید کرد. پس نگرانی بابت بالانس بودن سطح خود ندارید (که البته این مشکل اکثر کلاس های خصوصی و زبان آموزان هست) و براحتی میتونید در سطح خودتون هر آزمونی رو قبول بشید و دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. برگزاری کلاس های آمادگی انواع آزمون های تخصصی بین المللی زبان آلمانی (گوته، تست داف، ÖSD, TestDaF، تلک)، سابقه درخشان تدریس تخصصی انواع کتاب های زبان آلمانی (Kompass DaF, Aspekte, Sicher, Optimal, Starten Wir, DaF Kompakt, Menschen)


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی سرپرست


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس زبان آلمانی



7- معلم خوب زبان آلمانی Mahdi KOHANDANI



Lernen Sie ONLINE Deutsch mit Dr. Mahdi KOHANDANI - DaF-Lehrer mit BAMF-Zulassung - Dr. phil. von der Universität Heidelberg - Inhaber des Zertifikats C2 vom Goethe-Institut und DLL PREMIUM -Deutsch lernen bis Niveau C1 - Persisch (Muttersprache). - Sehr gute Deutsch-, Englisch- und Französischkenntnisse. - 02/2004 Zertifikat Deutsch (B1) vom Goethe-Institut - 02/2006 Zentrale Mittelstufenprüfung (C1) vom Goethe-Institut - Zentrale Oberstufenprüfung (C2) vom Goethe-Institut - Prüfungsort: DSIT (Deutsches Sprachinstitut Teheran) - DLL - Deutsch Lehren Lernen - 2020 - DLL PREMIUM BASISPRORGAM (Deutsch unterrichten- Grundlagen für die Praxis) am Institut für Deutsch als Fremd- und Zweitsprache und Interkulturelle Studien der Friedrich-Schiller-Universität Jena in Zusammenarbeit


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی کهندانی



8- استاد با سواد شهاب کیا



شهاب کیا هستم، زبان مادریم آلمانیست. چهار سال است که به ایران برگشتم. به صورت تخصصی زبان آلمانی را تدریس میکنم، در این مدت زبان آموزانی که قصد مهاجرت دارند، توانستن بهترین تجربه آموزشی را در کمترین زمان با من تجربه کنند. با ۳۵ سال زندگی در آلمان و تسلط کامل به آن کشور و زبان مادری (آلمانی)، به آسانی و با بهترین روش زبان آلمانی را آموزش میدهم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس شهاب کیا



حتما بخوانید: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 11 استاد برتر زبان آلمانی



9- معلم برجسته آلمانی علی رنج پور



با سابقه بیش از 15 سال تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی و موسسات معتبر در سطح ایران و اروپا و آموزش به بیش از دو هزار فراگیر از ایرانی و اروپایی با نتیجه صددرصد قبولی در آزمون های بین المللی - تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا مطابق استانداردهای CECR و GER به همراه آمادگی کامل برای تمامی آزمون های بین المللی - برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمین نتیجه دوره ها از سطح صفر تا پیشرفته (A1 تا C2) ، دوره های تخصصی آمادگی مصاحبه های سفارت، شغلی و دانشگاهی. - مدرس بین المللی زبان آلمانی به مدت 15 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 16 ساعته در ایران


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی رنج پور



10- مدرس با سابقه مرسده صراف


دانش آموخته موسسه گوته و دارای مدرک رسمی از موسسه گوته - تدریس خصوصی آنلاین از پایه تا سطح پیشرفته (A1 تا B2) ارائه تمارین اضافی برای یادگیری بهتر مطالب - برگزاری کلاس های آمادگی آزمون برای آزمون های گوته - مدت زمان هر جلسه آنلاین، یک ساعت و نیم معادل 90 دقیقه میباشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مرسده صراف



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی



11- معلم خوب خانم فائزه حسنی


احتمالا شما که الان در حال خوندن بیوگرافی من هستید دنبال یک آدم کاربلدید که توی زبان آلمانی به شما کمک کنه. رشته من مترجمی زبان آلمانی هست و با آلمانی توی دانشگاه آشنا شدم. از ترم اول شروع به تدریس توی این زبان کردم و سابقه تدریس4ساله در این زبان رو دارم . و در حال حاضر سوپروایزر زبان آلمانی در موسسه پردیسان هستم. اگه بخوام بگم زبان آلمانی آسونه که جذب بشید برای کلاس برداشتن، کاملا غیر واقعی حرف زدم چون هیچ چیز آسونی وجود نداره. اما میتونم این اطمینان رو بهتون بدم که شما با من آلمانی رو به ساده ترین حالت یاد میگیرید. کتابی که تدریس میکنم Starten wir و در سطوح A1 ,A2 است. برای کودکان کتاب مرجع Hallo Anna هست اما بستگی به کودک شما داره.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فائزه حسنی



12- یکی از بهترین مدرسی آلمانی ایران رضا ملکی



دارای مدرک فوق لیسانس برق و مدیریت از کشور آلمان - 27 سال سابقه کار و زندگی در کشور آلمان - 13سال تجربه مترجم آلمانی بصورت تخصصی و فنی در کارخانجات استان همدان - 20 سال سابقه آموزش و تدریس بصورت خصوصی و آموزشگاهی از سطوح A1 تا C2 - لذا باتوجه بررسی انجام شده در خصوص ضعف دانش آموختگان زبان آلمانی خصوصآ در سطوح B1 و B2 در محاوره،جهت تقویت ایشان دراین امر و ارائه تجربه، شخصی خودم در این سایت دوره کلاسهای مکالمه و محاوره را بصورت آنلاین در سراسر کشور بخصوص در سطوح B1 و B2 برگزار می نمایم کلاسهای مکالمه خصوصی - زمان 90 دقیقه - کلاس های آنلاین با بازدهی عالی از طریق گوگل میت https://meet.google.com و IMO برگزار می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس رضا ملکی



مطالعه کنید: دانلود رایگان سوال امتحانی، جزوه و کتاب زبان آلمانی



13- استاد مجرب خانم یلدا طبرستانی


تدریس زبان آلمانی (خصوصی و نیمه خصوصی) بصورت حضوری و آنلاین در تهران و مازندران (شهرستان قائمشهر) - از سطوح پایه (A1) تا سطح پیشرفته (B1) کلاسهای مکالمه و نوشتاری برای آمادگی آزمون در تمام سطوح پایه - آمادگی آزمون در سطح B1 (مسلط به نحوه برگزاری آزمون و تضمین قبولی آزمون B1 در کمترین زمان یادگیری) انجام کارههای پذیرش، نوبت سفارت، نوشتن موتیواتسیون و رزومه - فارغ التحصیل در رشته کارشناسی محیط زیست و دانشجوی ارشد رشته مهندسی طراحی محیط در دانشگاه تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس یلدا طبرستانی



14- مدرس عالی آلمانی خانم مروارید فرشی منفرد


تدریس خصوصی زبان آلمانی با تعداد یک الی سه زبان آموز در سطوح مقدماتی A و نیمه پیشرفته B1 - زبان آلمانی در دنیای امروز بسیار کاربردی جلوه کرده و تعداد متقاضیان یادگیری این زبان روز به روز رو به افزایش گذاشته است. بنا بر دلایل مختلف از جمله مهاجرت به کشور آلمان و اتریش یادگیری این زبان در سطوح ابتدایی و نیمه پیشرفته توصیه می شود. امید است قادر به کمک به شما در اين مسیر باشیم. 1 جلسه 30 دقیقه ای رایگان برای مشاهده نحوه ی تدریس خصوصی و تعیین سطح زبان آموز


مشاهده پروفایل و شماره تماس مروارید فرشی منفرد



مشاهده ویدیو و فیلم فیلم آموزش نحوه مشاهده بهترین معلم های خصوصی زبان آلمانی هم پیشنهاد می شود.



15- استاد فوق العاده مجید رازقی



آموزش خصوصی و نیمه خصوصی به صورت آنلاین توسط استاد مقیم آلمان - برگزار کننده دوره های فشرده ۷ ماهه تا b1 و ۱۰ ماهه تا b2 - برگزار کننده کلاسهای آمادگی آزمون گوته و Ösd یا خانه اتریش - آموزش بر اساس متدهای پیشرفته گوته وابسته به سفارت آلمان و خانه اتریش - برگزار کننده کلاسهای بحث آزاد یا freie Diskussion برای تقویت مکالمه - تقویت هر ۴ مهارت زبان اعم از hören , schreiben , lesen , sprechen


مشاهده پروفایل و شماره تماس مجید رازقی


عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی و معلم زبان آلمانی آنلاین و در منزل، قیمت و هزینه کلاس و تدریس خصوصی زبان المانی با استاد دانشگاه آلمان، بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران، استخدام مدرس زبان آلمانی، اینجانب دانش آموخته ادبیات و تدریس زبان آلمانی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه کاسل آلمان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه تدریس در کالج های زبان آلمان و سالها همکاری با کانون زبان ایران آماده خدمت رسانی به زبان آموزان عزیزی میباشم که به دنبال بهترین گزینه جهت سوالات بالا میباشند. پس زمان را از دست ندهید , سایت اینترنتی رو بازدید کرده و از همین امروز شروع کنید. مزایای استفاده از پکیج های آموزشی ما: ویدئو آموزشی برای تدریس گرامر هر درس - ویدئو آموزشی برای بررسی تمامی مطالب داخل کتاب - بخش تست در آخر هر درس و دریافت نمره - ارسال تمرینهای نوشتاری و صوتی توسط زبان آموزان و تصحیح این تکالیف توسط گروه مدرسان - امکان شرکت در وبینارهای منظم جهت رفع اشکال و تقویت مهارت گفتاری - امکان طرح سوال توسط زبان آموزان در پنل کاربری و دریافت جواب


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image