ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 6 نکته مهم و کلیدی برای کسب درآمد بسیار زیاد از تدریس خصوصی

6 نکته مهم و کلیدی برای کسب درآمد بسیار زیاد از تدریس خصوصی

6 نکته مهم و کلیدی برای کسب درآمد بسیار زیاد از تدریس خصوصی


در این مقاله در رابطه با نحوه موفق شدن در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا و بسیار زیاد به عنوان یک معلم خصوصی موفق توضیحاتی ارائه می گردد. اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید و می خواهید یک معلم پردرآمد باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم


۱. با علاقه کار و شغل تدریس خصوصی را انتخاب نمایید و انجام دهید


به جرات می توان گفت علاقه به کار اگر مهمترین عامل در موفقیت نباشد مطمئنا یکی از مهمترین عوامل است. حتما این مورد را در نظر بگیرید و در صورتی به عنوان معلم خصوصی کار خودتان را شروع کنید یا ادامه دهید که به آن علاقه دارید. وقتی به تدریس خصوصی و آموزش دادن به صورت کلی علاقه دارید حالتان خوب است و در کلاس از تدریس لذت می برید. این حال خوب و علاقه به کار را در کلاس به شاگردهای خودتان منتقل می کنید و این باعث می شود شاگردهای شما هم از کلاس لذت ببرند، به درس علاقه مند شوند و نتیجه بهتری بگیرند. در نتیجه شاگردهای موفق تری خواهید داشت و خودتان هم موفق تر و پردرآمد تر خواهید شد.


علاقه شما به کار تدریس خصوصی باعث می شود در کار خودتان خلاقیت به خرج دهید و اگر در مسیر مشکلاتی پیش بیاید همین علاقه باعث می شود مداومت داشته باشید. در نتیجه تمامی پارامترهای لازم برای موفقیت و کسب درآمد بالا را خواهید داشت. اگر عاشق کار خودتان باشید و اشکالاتی در کار شما و نحوه تدریسی که دارید وجود داشته باشد آن را برطرف می کنید اما اگر علاقه وجود نداشته باشد هیچ راهکاری برای موفقیت جواب نمی دهد.


حتما مطالعه نمائید: صفر تا صد نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا


۲. در انتخاب دروس تدریسی خودتان دقت کنید و علاقه و تمرکز را مد نظر قرار دهید


در این مرحله هم باید دوباره عشق و علاقه خودتان را در نظر بگیرید. اگر به زبان آلمانی علاقه مند هستید معلم خصوصی زبان آلمانی شوید. چنانچه عاشق پیانو هستید و بر آن مسلط می باشید معلم پیانو شوید. چنانچه در مدرسه و دانشگاه همواره در درس ریاضی نمرات بسیار خوبی می گرفتید ‌و به درس ریاضی علاقه دارید تدریس خصوصی ریاضی برای شما بسیار مناسب است. در هر زمینه ای تخصص دارید و به هر درس و رشته و مهارتی علاقه دارید آن را تدریس کنید.



در انتخاب دروس تدریسی خودتان نکته مهم دیگری را هم مد نظر داشته باشید. سعی کنید تا جایی که ممکن است تمرکز را از دست ندهید. اگر درس های خیلی زیادی را تدریس کنید نمی توانید بر تمام آن دروس مسلط شوید و همیشه جزو مدرسین متوسط و معمولی باقی خواهید ماند. بهترین حالت این است که یک درس را تدریس نمایید. به عنوان مثال، بهترین مدرسین و معلم های خصوصی زبان انگلیسی فقط یک درس را تدریس می کنند. در نهایت، تمرکز و علاقه اگر با هم وجود داشته باشد می تواند باعث موفقیت های بزرگی گردد.



این مقاله هم مفید است: 10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا


۳. بر درس یا دروس تدریسی خودتان کامل و ۱۰۰ درصد مسلط باشید


برای موفقیت در هر کاری باید در حرفه خودتان جزو بهترین ها باشید. اگر ریاضی تدریس می کنید سعی کنید آنقدر بر ریاضی مسلط باشید که جزو بهترین مدرسین ریاضی تهران و کل ایران باشید. اگر فیزیک، شیمی، زیست و یا هر درس دیگری را تدریس می کنید سعی کنید جزو بهترین مدرسین فیزیک، بهترین معلم های شیمی ایران، برترین مدرسین زیست و ... باشید. در هر صورت باید درسی که تدریس می کنید را عالی بلد باشید. وقتی بر دروس تدریسی خودتان مسلط هستید در کلاس گیر نمی کنید، تپق نمی زنید و سوتی نمی دهید. البته معیارهای شما باید از این موارد خیلی بالاتر باشد تا بتوانید به موفقیت های بزرگ و درآمد عالی برسید.


اگر بر درسی که تدریس می کنید تسلط عالی داشته باشید شاگردهای شما حاضر نمی شوند استاد دیگری را به جای شما در کلاس های خصوصی داشته باشند. وقتی مسلط هستید در کلاس درس به جای اینکه حواستان پیش درست درس دادن و سوتی ندادن باشد سعی می کنید روی عالی تدریس کردن متمرکز شوید و به این ترتیب کیفیت کلاس و تدریس شما هر روز بهتر و بهتر خواهد شد. البته اگر دروس محدودی را تدریس کنید و با علاقه دروس تدریسی خودتان را انتخاب کرده باشید تسلط پیدا کردن بر دروس تدریسی کار راحت تری خواهد بود.



پیشنهاد می شود بخوانید: چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی


۴. روش های مختلف جذب و پیدا کردن شاگرد را امتحان کنید


در حال حاضر باید سعی کنید در اینترنت و شبکه های اجتماعی حضور قوی و فعالی داشته باشید. در سایتهای برتر انتخاب معلم خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تعداد مدرسین ثبت نامی در آن تا سال ۱۴۰۳ به ۳۰۰۰۰ استاد و بیشتر از آن هم می رسد. با درج تبلیغ در ایران مدرس شماره تماس شما نمایش داده شده و می توانید مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید.


روش های دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. البته جذب شاگرد از آموزشگاه به اندازه جذب شاگرد مستقیم درآمد برای شما نخواهد داشت ولی برای کسب تجربه و پر کردن وقتهای خالی شما مناسب است. در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، آپارات، نماشا و ... هم فعال باشید و فیلم های آموزشی قرار دهید تا جذب شاگرد داشته باشید. در صورت امکان برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. به هر میزان در اینترنت و فضای مجازی حضور قوی تری داشته باشید امکان جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.


این مقاله عالی را هم از دست ندهید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی


۵. تدریس اینترنتی و مجازی را مد نظر قرار دهید تا از کل ایران شاگرد جذب کنید


اگر ساکن تهران، کرج، اهواز، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز و یا هر شهر دیگری هستید و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، زیست، عربی، حسابداری، شیمی و یا هر درس دیگری فعال هستید، در هر صورت برای کسب موفقیت های بزرگ و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در کنار تدریس حضوری، تدریس آنلاین و اینترنتی را هم مد نظر قرار دهید. وقتی تدریس مجازی انجام می دهید از کل ایران و جهان می توانید جذب شاگرد داشته باشید و به این ترتیب بازار کار تدریس خصوصی از شهر محل سکونت خودتان به کل دنیا گسترش پیدا می کند.


البته توجه داشته باشید باید در کار خودتان موفق باشید و بر دروس تدریسی خودتان هم کامل مسلط باشید تا بتوانید از کل ایران ‌ جهان شاگرد بگیرید. اگر در سایتهای معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس تبلیغ ثبت می کنید باید رزومه کامل و عالی ارائه دهید تا توسط متقاضیان کلاس خصوصی انتخاب شوید. خلاصه اینکه مد نظر داشته باشید که تدریس آنلاین ‌و اینترنتی امکان خوبی است که با استفاده از آن می توانید درآمد خودتان را افزایش دهید. در ضمن، وقتی کلاس آنلاین برگزار می کنید وقت شما در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود و می توانید در طول روز شاگردهای بیشتر و درآمد بالاتری داشته باشید.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


۶. حمایت گر و پیگیر موفقیت شاگردهای خودتان باشید و تضمینی تدریس کنید


برای متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان بسیار مهم است که ببینند استاد و معلم خصوصی ریاضی، فیزیک یا هر درس دیگری که دارند از شاگرد حمایت کند و به کار خودش متعهد باشد. شما باید حسن نیت خودتان را نشان دهید و از هیچ تلاشی برای موفقیت شاگردهای خودتان فروگذار نکنید. حتی اگر کلاس ها به صورت تضمینی هماهنگ نشده است به گونه ای تدریس کنید که انگار تضمینی است و فرض را بر این بذارید که اگر شاگرد شما خوب نتیجه نگیرد به شما مبلغی پرداخت نمی شود.


دقت کنید که مهمترین رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق است. تمامی اساتید مجرب این را تایید می کنند. اگر شاگردهای شما عالی نتیجه بگیرند نه تنها ترم بعد برای درس های دیگر خودشان دوباره با شما تماس خواهند گرفت بلکه شاگردهای جدیدی را هم به شما معرفی خواهند کرد. همانطور که می دانید در کار تدریس خصوصی جذب شاگرد هزینه دارد. اگر عالی تدریس کنید و شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید همین شاگردهای فعلی شاگردهای جدیدی به شما معرفی می کنند و در واقع جذب شاگرد برای شما رایگان خواهد شد.


با توجه به مطالب گفته شده، اگر الان فقط یک شاگرد دارید تمام تلاش خودتان را برای خوب نتیجه گرفتن ایشان به کار ببندید. البته برای جذب شاگردهای بیشتر هم تلاش کنید ولی در نظر داشته باشید که رمز موفقیت در شغل تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: 25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری


منبع سایت و مرجع انتخاب معلم خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image