ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس

اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس

اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس


در این بخش اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس ارائه شده است. اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین زبان کلاس داشته باشید و در آیلتس نمره عالی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده مدرسین زبان انگلیسی کلیک کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی


کاملترین مقاله ای که در رابطه با ویژگی های و خصوصیات بهترین مدرسین زبان انگلیسی ارائه شده است این مقاله می باشد. در این مقاله به صورت مفصل توضیح داده شده است که یک معلم خصوصی خوب و عالی زبان انگلیسی چه خصوصیاتی دارد و چگونه می توانید با یکی از بهترین مدرسین زبان و آیلتس کلاس داشته باشید. در ضمن، مقالات مرتبط را ارائه نموده ایم و در قالب مقالاتی برترین مدرسین زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس را هم معرفی کرده ایم. بنابراین اگر هدف شما داشتن یک استاد عالی و برتر زبان انگلیسی است مسلما این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود. از کلاس های خصوصی می توانید به صورت تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس خصوصی آنلاین استفاده نمائید.


برای مشاهده مدرسین آیلتس کلیک کنید: تدریس خصوصی آیلتس


برای مشاهده اساتید تافل خصوصی کلیک کنید: معلم خصوصی تافل


چرا در انتخاب معلم خصوصی زبان دقت کنیم؟


در انتخاب معلم خصوصی زبان خودتان دقت نمائید چرا که یک معلم خوب می تواند باعث پیشرفت قابل توجه شما شود و از طرفی اگر انتخاب شما درست نباشد وقت و هزینه شما تلف خواهد شد. برای انتخاب معلم خصوصی زبان خیلی روی ارزان هماهنگ شدن کلاس ها اصرار نداشته باشید. خوب است که معلم زبان با قیمت مناسب داشته باشید اما واضح است که اساتید فوق العاده و مجرب با نرخ خیلی کم تدریس نمی کنند. بنابراین بیشتر این نکته را مد نظر داشته باشید که استاد انتخابی شما با تجربه و با سواد باشد.


برای تمامی مدرسین زبان در این وب سایت اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل معلم زبان خودتان را انتخاب کنید. نکته بعدی اینکه بازدهی و کارایی کلاس های زبان که به صورت تدریس خصوصی در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس مجازی و اینترنتی بالاتر است. بنابراین بهتر است از کلاس های حضوری استفاده نمائید.


مطالعه کنید: 7 بهترین استاد آیلتس برای گرفتن نمره بالای 7 + فیلم معرفی و نمونه تدریس


در این وب سایت می توانید معلم زبان خودتان را با آگاهی کامل و با دیدن مشخصات کامل مدرسین انتخاب نمائید و در ادامه بدون واسطه با خود استاد حرف بزنید و کلاس را هماهنگ نمائید. در ادامه تعدادی از مدرسین مجرب زبان برای تدریس خصوصی در منزل و آنلاین را معرفی کرده ایم. اگر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی زبان هم سوال دارید باید بگوئیم که برای تمامی مدرسین زبان نرخ درخواستی ایشان در همین سایت ذکر شده است. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل سال 1402 و 1403 هم مفید است.



ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی تهران و کل ایران


بهترین مدرسین زبان سابقه کاری و تجربه بالایی دارند. به عنوان مثال استاد پریسا رستمی 17 سال و استاد میرزاخانی 19 سال سابقه تدریس دارند. برای مدرسین زبان داشتن تجربه بالا یک امتیاز مثبت به حساب می آید چرا که باعث می شود این اساتید برای زبان آموزان بعدی خودشان پخته تر و درست تر عمل نموده و تدریس با کیفیت تری هم داشته باشند. برترین مدرسین زبان خانم و آقا مدارک معتبر زیادی در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی هم دارند. به عنوان مثال خانم فرجی مدرک TEFL از دانشگاه تهران، استاد سینا موسوی مدرک آیلتس با نمره 8.5، استاد مهدی سخندان مدارک IELTS و TESOL و .... دارند. تعدادی از ویژگی های مهم و اساسی بهترین اساتید زبان انگلیسی در تهران در ادامه ارائه شده است.


1- فارغ التحصیل شدن از دانشگاه خوب و معتبر: اساتید و مدرسین خوب زبان انگلیسی در تهران و یا هر جای ایران معمولا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند. وقتی استاد در دانشگاه خوب درس خوانده است مشخص است که سطح هوشی بالایی دارد و چون خودش موفق بوده است می تواند شاگرد خودش را هم به سمت موفقیت هدایت نماید.


2- دارای مدرک تحصیلی ارشد یا دکتری: در همین سایت ایران مدرس، اساتید و مدرسین تدریس خصوصی مدرک تحصیلی خودشان را هم ذکر نموده اند. بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که مدرک ارشد و یا دکتری دارند. این اساتید به صورت عمقی تری زبان انگلیسی را بلد هستند و کلاس های با کیفیت تری دارند.


3- تحصیل در رشته های مرتبط با زبان انگلیسی: مواردی که اینجا گفته می شود ممکن است کلیت نداشته باشد و استثناهایی هم داشته باشد. اما به صورت کلی بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی درس خوانده باشد. در همین سایت ایران مدرس اساتید رشته تحصیلی خودشان را هم ذکر نموده اند.


4- دارای مدرک آیلتس یا تافل: اگر می خواهید در آزمون های آیلتس یا تافل شرکت کنید حتما بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خودشان مدرک این آزمون ها را دارند. اما در حالت دیگر اگر قصد شما شرکت در این آزمون ها نیست و فقط می خواهید زبان را خوب یاد بگیرید باز هم بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که سطح سواد خوبی دارد و مدرک تافل یا آیلتس دارد.


5- تحصیل یا زندگی در کشورهای انگلیسی زبان: بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی زبان در جستجوی اساتید نیتیو native هستند. اگر پیدا کردن استاد نیتیو کار راحتی نیست در عوض می توانید با معلمی کلاس داشته باشید که در کشورهای انگلیسی زبان زندگی کرده است. در همین سایت ایران مدرس لیست مدرسین را بررسی کنید و حتما چنین اساتیدی را پیدا خواهید کرد.


مقالات مرتبط، مطالعه نمائید:


دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


معرفی و شماره تماس مستقیم 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل


فیلم معرفی بهترین معلم های زبان انگلیسی تهران و کل ایران



برخی دیگر از ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت می کنند. این اساتید فوق العاده از دانشگاههای خوب ایران یا جهان مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و .... در مقطع ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده اند و در دانشگاه خوب درس خوانده اند و به همین دلیل سطح سواد و توانایی بالایی دارند. مدرسین برتر معرفی شده در این مقاله ویژگی های بسیار خوب دیگری مانند کسب رتبه های عالی در کنکور ارشد و دکتری، دارا بودن مدرک آیلتس با نمرات عالی، دارای بودن شاگردهای موفق قبلی که در آزمون آیلتس موفق بوده اند، دارا بود کتاب های تالیفی و مدرک TTC، سابقه کاری بالا و تجربه زیاد و ... را هم دارند. سعی شده است برای تمامی مدرسین می توانید شماره تلفن مستقیم ایشان و قیمت درخواستی مدرسین را ببینید.


بهترین معلم زبان کنکور چه ویژگی هایی دارد؟


در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین زبان کنکور توضیحاتی را ارائه می کنیم. سابقه کاری بالا برای استاد زبان مهم است و سعی کنید با استادی که با تجربه است کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتید زبان و سایر دروس سوابق تدریس و کاری خودشان را ذکر نموده اند. (برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان، شماره تماس مستقیم اساتید و قیمت درخواستی ایشان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین کلیک کنید). اینکه استاد زبان در کدام دانشگاه تحصیل کرده است و چه مدرکی دارد هم مهم است.


به عنوان مثال، استادی که مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی دارد و از دانشگاه تهران و یا سایر دانشگاههای معتبر ایران فارغ التحصیل شده است مسلما باید در اولویت اول قرار داده شود. برای آموزش زبان کنکور بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که در این زمینه تجربه داشته باشد. بهتر است استاد زبان کنکور خودشان در کنکور درصد بالایی زده باشند و اگر شاگردهایی را به شما معرفی کنند که قبلا با ایشان کلاس داشته اند و موفق شده اند که بسیار بهتر هم می باشد. برای انتخاب یک معلم فوق العاده زبان کنکور، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس زبان اساتید را هم در همین سایت ایران مدرس ببینید.


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


توضیحات کامل در رابطه با تدریس زبان انگلیسی آنلاین


در حال حاضر تدریس زبان انگلیسی آنلاین با استقبال زیادی مواجه شده است. با توجه به هزینه کمتر کلاس ها و بازدهی مناسب آن، زبان آموزان ترجیح می دهند از کلاس های آنلاین آموزش زبان استفاده نمایند. البته سایت های زیادی هم وجود دارند که می توانید به صورت رایگان به آن سایت ها مراجعه نموده و زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید. به عنوان مثال در سایت https://learnenglish.britishcouncil.org/ مطالب خوبی برای آموزش زبان به صورت رایگان یا با هزینه مناسب ارائه شده است. اساتید و مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس هم در زمینه تدریس زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری تجربه فراوانی دارند. سایت www.cambridgeenglish.org هم برای آموزش زبان مناسب است.


بسیاری از این اساتید جلسه اول را به صورت رایگان یا با هزینه کم برگزار می کنند تا با روش تدریس ایشان آشنا شوید و در صورت تمایل کلاس ها را ادامه دهید. نکته دیگر اینکه، بسیاری از این اساتید مجرب فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی خودشان را هم ارائه کرده اند تا با نحوه تدریس آنلاین زبان انگلیسی این اساتید بیشتر آشنا شوید. معلم زبان انگلیسی در منزل برای پیشرفت سریع در یادگیری مکالمه و گرامر زبان بسیار مفید است اما در شرایط کنونی کلاس های مجازی ترجیح داده می شود. این کلاس ها برای کودکان و بزرگسالان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



ویژگی های بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم


در همین سایت ایران مدرس لیست کامل اساتید و مدرسین زبان انگلیسی خانم را می توانید مشاهده نمائید. بر روی لینکی که در بالا معرفی شد یا لینک معلم زبان انگلیسی خانم کلیک کنید. بهترین مدرسین زبان خانم معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن از دانشگاههای خوب و معتبر داخل یا خارج کشور دارند. برای تمام اساتید زبان خانم در همین سایت ایران مدرس مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است. برخی از اساتید که به صورت جدی تری کار تدریس زبان را دنبال می کنند حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم به صورت فایل pdf ارائه نموده اند.


بنابراین به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد زبان دقت کنید. اساتید خوب معمولا مدرک آیلتس و تافل هم دارند. اساتید بسیار مجرب مدرک آیلتس و حتی مدرک TTC خودشان را هم ارائه نموده اند. لیستی از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان را در همین سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی، نظرات شاگردهای قبلی، جزوه و .... هم در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند. با کلیک بر روی لینک هایی که در بالا گفته شد می توانید لیست کامل بهترین مدرسین زبان خانم تهران و کل ایران که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


نکات تکمیلی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مدرس خصوصی زبان


همانطور که گفته شد، بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. چون این اساتید کلا با زبان سر و کار داشته اند و درک عمیق تر و بهتری از آن دارند. البته بعضی از اساتید هم ممکن است رشته دانشگاهی ایشان زبان نبوده باشد ولی مدرک آیلتس و تافل دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان درس خوانده اند. این اساتید هم اگر از جنبه های دیگر مانند سابقه کار و .... خوب باشند می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی باز به نظر می رسد اولویت با اساتیدی باشد که رشته دانشگاهی ایشان زبان انگلیسی است. نکته دیگر اینکه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر هم بسیار مهم است.


وقتی با یک استاد که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است سرو کار دارید با شخصی در حال برگزاری کلاس هستید که خود ایشان موفق بوده اند و تفکر درستی دارند و می توانند شما را هم به سمت موفقیت هدایت نمایند. در ضمن، اساتیدی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند سطح هوشی بالاتری دارند و کمتر احتمال دارد مطالب اشتباهی را به شما تدریس کنند. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که به صورت ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی زبان را دنبال می کنند. توصیه می شود با این اساتید کلاس داشته باشید.


مطالعه نمائید: دانلود رایگان 20 فیلم عالی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد برای کودکان و بزرگسالان



چگونگی خوب نتیجه گرفتن از کلاس های تدریس خصوصی زبان


برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور و یا هر آزمون دیگری و یادگیری سریع مکالمه و گرامر زبان درست است که داشتن یک معلم و استاد خوب زبان انگلیسی لازم است ولی به هر حال خود شما هم باید مواردی را در نظر بگیرید تا از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را بدست آورید. اولین و شاید مهمترین نکته ای که باید مد نظر قرار داده شود و اگر این نکته را در نظر نگیرید جبران آن سخت خواهد بود این است که سعی کنید به موقع استفاده از این کلاس ها را شروع نمائید. اگر قرار است در آزمون زبان خاصی شرکت کنید به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید از یکی دو ماه قبل و یا حتی زودتر از آن کلاس را شروع کنید. به هر میزان که کلاس های بیشتر و فشرده تری برگزار کنید بازدهی کلاس ها پایین می آید. بهتر است سریعتر شروع نمائید و در طول زمان زبان را یاد بگیرید.


مثلا اگر 30 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است در طول یک ماه برگزار شود و هر روز یک جلسه داشته باشید تا اینکه در یک هفته و هر روز 4 جلسه. برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی مرور و درس خواندن خودتان هم لازم است و وقتی کلاس ها با فاصله مناسب برگزار می شود زمان کافی برای مرور و خواندن درس را هم خواهید داشت. حتما در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس را مرور نمائید و به هر میزان خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت بیشتری برای خواندن درس و مرور در نظر بگیرید بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر خواهد شد. چرا که شما با آمادگی بیشتری در کلاس شرکت خواهید کرد.


مطالعه نمائید: بهترین تدریس آیلتس با جزوه و فیلم رایگان


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با خصوصیات بهترین مدرسین زبان و آیلتس


- بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران معمولا وقتی که با آنها حرف می زنید به کار خودشان صد در صد اطمینان دارند. بنابراین کافی است با چند نفر از اساتید تماس بگیرید و خواهید دید که کدام استاد با اعتماد بیشتری به کلاس های خودش حرف می زند و این هم خودش می تواند یک راهنمایی کلی برای انتخاب معلم خصوصی زبان باشد. معلم های خوب معمولا در متن تبلیغ خودشان هم ذکر کرده اند که نتیجه گرفتن شاگردها و یا حداقل کیفیت کلاس ها را تضمین می کنند و حتی بعضی از آنها در صورت عدم رضایت شما جلسه اول کلاس مبلغی را دریافت نمی کنند.


- بهترین مدرسین زبان انگلیسی تهران معمولا خودشان با آموزش و یادگیری زبان علاقه دارند و وقتی در رابطه با آموزش زبان و یادگیری این درس حرف می زنند با علاقه و هیجان حرف می زنند. این اساتید چون خودشان به درس و مطلبی که تدریس می کنند علاقه دارند با اشتیاق بالاتری تدریس می کنند و این عشق و علاقه را به شاگردهای خودشان هم منتقل می کنند و در نتیجه کلاس های آنها بازدهی بالاتری دارد. البته در مرحله انتخاب مدرس و معلم خصوصی زبان این مورد را نمی توان تشخیص داد ولی در یکی دو جلسه اول مشخص خواهد شد.


مطالعه نمائید: ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و لیست 10 استاد خوب تدریس خصوصی زبان


- وقتی با یک استاد که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است سرو کار دارید با شخصی در حال برگزاری کلاس هستید که خود ایشان موفق بوده اند و تفکر درستی دارند و می توانند شما را هم به سمت موفقیت هدایت نمایند. در ضمن، اساتیدی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند سطح هوشی بالاتری دارند و کمتر احتمال دارد مطالب اشتباهی را به شما تدریس کنند. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که به صورت ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی زبان را دنبال می کنند. توصیه می شود با این اساتید کلاس داشته باشید.


به صورت خلاصه بهترین معلم های خصوصی زبان ویژگی های زیر را دارند:


1- از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران و یا سایر دانشگاههای دولتی و معتبر فارغ التحصیل شده اند.


2- مدرک ارشد یا دکتری دارند و معدل بالایی دارند و خودشان هم حین تحصیل دانشجوی موفقی بوده اند.


3- مدرک آیلتس، تافل، TTC و یا سایر مدارک مرتبط با زبان انگلیسی را دارند.


4- در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی ثبت کرده اند و عالی تدریس می کنند.


5- قیمت و نرخ مناسبی را برای کلاس های خودشان در نظر دارند.


حتما بخوانید: بهترین آموزشگاه زبان در تهران، لیست 20 آموزشگاه برتر و خوب زبان در تهران


6- سابقه کاری بالایی دارند و شاگردهای قبلی ایشان راضی هستند و به موفقیت های بزرگ رسیده اند.


7- از شاگردهای خودشان حمایت می کنند و به کار خودشان متعهد هستند.


8- وضوح و شفافیت را در کار خودشان دارند و در همین سایت ایران مدرس مدرک خودشان را ارائه نموده اند.


9- به کار تدریس زبان علاقه دارند و وقتی تدریس می کنند از نحوه تدریس ایشان لذت می برید.


10- کیفیت تدریس و کلاس های خودشان را تضمین می نمایند و از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان دریغ نمی کنند.


مقالات مرتبط:


بهترین معلم زبان کنکور و 20 استاد خصوصی برتر زبان انگلیسی کنکور


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 21 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


10 ویژگی بسیار مهم بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران


چگونه بهترین تدریس خصوصی آیلتس را داشته باشیم؟


برای اینکه در آزمون آیلتس موفق شوید و نتیجه خوبی بگیرید یکی از بهترین راهکارها و روش ها داشتن کلاس خصوصی با اساتید موفق و مجرب است. اگر می خواهید بهترین کلاس خصوصی برای موفقیت در آزمون آیلتس را داشته باشید باید مجموعه نکاتی را در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و در زمینه آموزش زبان جهت موفقیت در IELTS فعالیت می کنند. با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس می توانید لیست کامل این اساتید را ببینید. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما نتیجه عالی داشته باشد اولا به اندازه کافی زود شروع کنید و ثانیا با یک استاد خوب و مجرب که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره خوب دارند کلاس داشته باشید.


اگر می خواهید در آزمون آیلتس، به عنوان مثال، نمره 8 و بالاتر بگیرید حتما با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان نمره 8 یا بیشتر در آزمون آیلتس گرفته اند. اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند، در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. البته اساتید خوب و معتبر برای کلاس های خودشان معمولا هزینه بالایی در نظر می گیرند و باید حاضر باشید تا حدودی برای این کلاس ها هزینه کنید.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


از ویژگی های دیگر بهترین معلم های خصوصی آیلتس می توان به داشتن سابقه کار و تجربه بالای تدریس زبان و آیلتس در موسسات معتبر و دانشگاهها، داشتن مدرک Teaching IELTS، تالیف و ترجمه کتاب در زمینه آموزش زبان انگلیسی و آیلتس، داشتن شاگردهای موفق قبلی با نمره بالای آیلتس و ... اشاره نمود. در ادامه تعدادی از بهترین اساتید آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را معرفی می نمائیم. برای تمامی اساتید رزومه کاری و سوابق تدریس، قیمت درخواستی استاد، شماره تماس مستقیم مدرسین و ... ارائه شده است.


1- پریسا رستمی (17 سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی_ مدرس بین المللی زبان انگلیسی)


2- کیان میرزاخانی (19 سال تدریس موفق زبان انگلیسی و آیلتس)


3- صدیقه فرجی دارای مدرک TEFL از دانشگاه تهران با 10 سال سابقه


4- سینا موسوی دارای نمره 8.5/9 در IELTS Academic


5- مسعود حسینی (دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک)


6- مجتبی حیدری/ مدرس زبان انگلیسی آنلاین


7- بهزاد بهرامی (آیلتس، تافل، مکالمه با نظریه ISO و متدهای خودم)


8- محمد اصل غفاریان (فوق لیسانس کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی)


9- فرزانه صفایی (19 سال سابقه - 100 درصد تضمینی)


10- مصطفی پوررضا (مکالمه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب، آیلتس، کنکور تضمینی، ۱۷ سال سابقه)


11- ساحله خیرآبادی (دکترای آموزش زبان انگلیسی)


12- مهدی سخندان مدرس زبان انگلیسی، 17 سال سابقه، دارنده مدارک IELTS و TESOL


13- دکتر مازیار گودرزی (دارای مدرک Teaching IELTS از کالج لندن با 24 سال سابقه)


14- مریم محصل (مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال)


15- دکتر سیده فاطمه قاضی میرسعید (۲۰ سال سابقه)


16- امید عظیمی تدریس آیلتس، تافل و مکالمه با پلنر شخصی و متد QRP


17- استاد نجفی (مدرس آنلاین انگلیسی و آیلتس با نمره ۸)


18- یاسمن نظری ( فوق لیسانس زبان انگلیسی)


19- میترا نصرتی دارای مدرک تخصصی تدریس از مرکز اصلی آیلتس idp education


20- کورش یراقچیان استاد بین المللی Native


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image