ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی و شماره تماس مستقیم 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل

معرفی و شماره تماس مستقیم 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل

معرفی و شماره تماس مستقیم 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل


اگر می خواهید با بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید ... اگر در جستجوی شماره تلفن و شماره تماس مستقیم بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای برگزاری کلاس خصوصی در منزل هستید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


1- معلم خصوصی زبان برجسته مهدی وحیدی



۲۸ سال سابقه کار در آموزش پرورش، پایه ی انگلیسی شما بسیار ضعیف است؟ بارها برای یادگیری انگلیسی اقدام کرده اید ولی به نتیجه نرسیده اید؟ در میان روشهای مختلف یادگیری انگلیسی (گرامر، حفظ لغت، تماشای فیلم و ….) بلاتکلیف مانده اید؟ دوستان: هر زبانی از دو بخش تشکیل شده، گرامر و واژگان. گرامر به ما یاد میده چطور جمله بسازیم. کلمات هم که اجزای سازنده جمله هستن. من تمامی گرامر رو ظرف مدت ۱۰ جلسه به شما یاد میدم (حتی اگر مقاومت کنید) لغات رو هم در قالب های واقعی (فیلم و خبر) یاد می گیریم (حفظ لغت به تنهایی هم دشواره، هم با فرض بلد بودن هم نمیتونید اونها رو بکار ببرید) - اینکه چه فیلمی رو برای یادگیری انتخاب کنید هم نیاز به یک معلم با تجربه داره. من فیلمها رو از خیلی ساده تا دشوار طبقه بندی کردم، و در کلاسهام از اونها استفاده میکنم. طول تمام دوره برای کسی که کاملا مبتدی باشه ۶ تا ۸ ماهه ( ماه اول گرامر و مابقی دوره تمرین مکالمه در فیلم و خبر و بحث آزاد در مورد موضوعات روزمره در محیط های مختلف (مثل فرودگاه، هتل، رستوران و …).


مشاهده شماره تماس و پروفایل مهدی وحیدی


2- استاد برتر زبان انگلیسی وحید اصغری



دوره آموزشی زبان انگلیسی Diamond VIP plus  - توسط مدرس و مبتکر روش نوین آموزش زبان در ایران (با ده سال سابقه تدریس موفق) محدودیت سنی نداریم فقط کافیه که با حروف انگلیسی آشنا باشی و تلفظ کنی. با بهره گیری از روش نوین آموزشی - و دیالوگ های فیلم های سینمای هالیوود - یادگیری قدرتمند با تاکید همزمان بر ۴ مهارت زبان شناسی - مدت زمان دوره ۷۰ جلسه (۱۰۰ ساعت) به صورت آنلاین و به گونه تعاملی، با بهره گیری از صفحات تمام اسلاید و قلم نوری که دقیقا حس کلاس حضوری را برایتان تداعی خواهد کرد - ( نمونه کلاس ها در فیلم های پروفایل موجوده) - آنچه در این دوره خواهید دید: ۱. قواعد و مکالمات تعاملی از دل فیلم های هالیوودی با لهجه های اصیل بریتیش و امریکن ۲. فراگیری ۱۴۰۰ واژه اساسی و پرکاربرد (علاوه بر واژگان خود دوره) ۳. فراگیری ده ها اصطلاح پرکاربرد انگلیسی ۴. درسنامه ای با صدها بخش از فیلم ها ۵. ارائه بسته تمرین مکالمه و شنیدار در منزل ۶. ایجاد گروه کاملا اختصاصی برای تعامل مطالب، تمرینات و مکالمه انگلیسی


مشاهده شماره تماس و پروفایل وحید اصغری


3- مدرس خصوصی خوب زبان خانم فائزه صادقی



تدریس خصوصی و «تضمینی» زبان انگلیسی در تمامی مقاطع (از سطح پایه تا پیشرفته و آیلتس) - بیش از ۱۶ سال تجربه‌ی تدریس زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس - مدرس مجرب دانشگاه با سوابق موفق تدریس در رشته‌های زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی و آموزش زبان انگلیسی - ۸ سال سابقه‌ی تدریس به شیوه‌ی e-learning - تدریس با جدیدترین و به روزترین کتب و متدهای آموزشی Communicative - تمرکز بر هر چهار مهارت زبانی : Speaking, Listening, Reading and Writing - آموزش گرامر به شیوه‌ی کاربرد در مکالمه - تدریس مجازی و آنلاین از طریق Skype و Google Meet - مترجم دو سویه - منتقد ادبی


مشاهده شماره تماس و پروفایل فائزه صادقی


4- معلم حرفه ای زبان انگلیسی خانم الهه بوجاری



سلام دوست عزیز اگر مایلید زبان انگلیسی را مطابق استاندارد‌های جهانی، اصولی و زیر نظر متخصص آموزش زبان انگلیسی بیاموزید، بی درنگ با من تماس بگیرید. آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از سطوح مبتدی تا پیشرفته با به کار گیری به روزترین روش های تدریس زبان انگلیسی مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 11 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور مدرس دانشگاه آزاد تهران شمال دارای مدرک تی تی سی TTC برگزاری کلاس های حضوری در شهر تهران برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران و جهان با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی تدریس مهارت‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ writing، گرامر، وکب و ... با استفاده از بهترین کتب و جزوات به روز برگزار کننده کلاس‌های تقویتی کنکور، مدرسه و دانشگاه برگزاری جلسات free discussion به کار گیری فیلم، مو سیقی، داستان و.... در طی دوره آموزشی آموزش انگلیسی عامیانه، اصطلاحات کاربردی و ضروری آموزش لهجه آمریکایی و هالیوودی


مشاهده شماره تماس و پروفایل الهه بوجاری


5- یکی از بهترین مدرسین خصوصی زبان علی محزون



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: اکستر و کمبریج، 35 سال تجربه موفق، معمولاً در این جایگاه همه از خود تعریف می‌کنند اما به نظر من به عمل کار برآید. تحصیلات من در رشته تدریس زبان انگلیسی بوده و جزو معدود افرادی هستم که این رشته را در انگلستان تحصیل کرده است. اکنون 35 سال است که در ایران تدریس می‌کنم و افتخارم این است که بیش از هزار و پانصد نفر را به این زبان مسلط کرده‌ام، افرادی که اکنون در مدیریت و تجارت بین‌المللی در کشورهای دیگر از آن بهره می‌برند. من با تخصص و سابقه موفقی که در این زمینه دارم با عقد قرارداد و با داوری متقاضی، با یک سرعت متوسط در یک دوره یکصد ساعته به متقاضی آموزش می‌دهم تا جائی که بتواند در هر موردی که می‌خواهد از آن استفاده کند، به راحتی راجع به هر موضوعی صحبت کند، حرف‌های طرف مقابل را بفهمد، بخواند و بنویسد. در مجموع تعهد می‌کنم که او را به هر هدفی که برای آموختن زبان انگلیسی دارد برسانم. در مورد تدریس زبان معمولاً چنین تعهدی ارائه نمی‌شود اما من برای آرامش و هدفمندی متقاضی، این تعهد را در ابتدا و پس از ارزیابی اولیه وی می‌پذیرم. در طول کار متقاضی آموزش می‌بیند که چگونه بدون غلط و بدون ترجمه ذهنی صحبت کند و حرف‌های طرف مقابل خود را سریع بفهمد، با لهجه زیبا و سریع پاسخ دهد، هر کتابی را بخواند و درک کند و با نوشتاری فصیح، تأثیرگذار باشد.


مشاهده شماره تماس و پروفایل علی محزون



مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


اسامی دبیران زبان انگلیسی تهران - 10 معلم و دبیر برتر زبان تهران


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


6- استاد با سواد زبان خانم مونا سهیلی



سابقه تدریس در موسسه زبان های خارجه دیپلمات به مدت ۱۰ سال - سابقه تدریس در مدرسه عبدصالح یکسال - سوپروایزر آموزشی موسسه دیپلمات به مدت ۵ سال - تدریس در مهد دوزبانه هستی به مدت یکسال - تدریس در شرکت ها و سازمانها و برگزاری دوره های مکالمه برای کارکنان - شاغلین عزیز میتوانند حتی روزهای جمعه هم کلاس ها رو با من هماهنگ کنند.


مشاهده شماره تماس و پروفایل مونا سهیلی


7- مدرس برتر انگلیسی خانم نگار شیرازی زاده



تدریس خصوصی حضوری و آنلاین زبان‌انگلیسی توسط مدرس خانم کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با 14 سال سابقه رتبه برتر ارشد زبان - برگزاری دوره های مکالمه و گرامر و آیلتس زبان انگلیسی توسط مدرس مجرب دارای مدرک ۸.۵ آیلتس از پایه تا پیشرفته توسط مدرس زبان آموزشگاه معتبر در تهران و فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی کاملا مکالمه محور از طریق نرم افزار های انلاین به صورت کاملا تصویری امکان اشتراک فایل های صوتی و تصویری گرامر مکالمه لیسنیگ ریدینگ و رایتینگ - کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی مدرس زبان با سابقه ۱۴ سال تدریس ویژه تمامی گروه های سنی، خانم‌ها، آقایان، کودکان و نوجوانان کلاسهای حضوری برای خانم ها در منزل و برای آقایان در محل کارشان برگزار می شود.


مشاهده شماره تماس و پروفایل نگار شیرازی زاده


8- معلم خصوصی خوب زبان انگلیسی خانم سولماز حنیفی



آموزش زبان انگلیسی، آیلتس و تقویتی، مکالمه جهت مهاجرت، تدریس تخصصی آیلتس آکادمیک و جنرال، حضوری و آنلاین، خصوصی و نیمه خصوصی، Speaking Listening writing reading، دارای مدرک تحصیلی Tesol و Training IELTS از دانشگاه شهید بهشتی تهران تحت لیسانس کمبریج انگلستان، آموزش به صورت حضوری در مکان مخصوص آموزشی می باشد که نزدیک ایستگاه مترو و بی آر تی می باشد. آموزش آنلاین بوسیله نرم افزار گوگل میت و به صورت تصویری می باشد. منابع آموزشی بسته به سطح زبان آموز در جلسه اول معرفی می گردد.


مشاهده شماره تماس و پروفایل سولماز حنیفی


9- استاد فوق العاده زبان فرزین پیمان پور



تدریس خصوصی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته ویژه نوجوانان و جوانان - آموزش زبان انگلیسی برای دوره اول و دوم متوسطه - تدریس کلیه دروس زبان انگلیسی عمومی دانشگاه ها - آموزش مکالمات زبان انگلیسی مطابق با گروه سنی با بهترین کیفیت برای Ielts و Toefl - ارتقا مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی - روش آموزشی مبتنی بر فیلم و انیمیشن با توجه به گروه سنی زبان آموز - فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد قزوین - با بیش از ده سال سابقه تدریس: 1 - دارای مدرک TTC آز آموزشکاه زبان گسترش مدیریت تهران (1392) 2 - آموزشگاه زبان رحیمی (1393 - 1396) 3 - آموزشگاه زبان سخن آشنا (1396 - 1397) 4 - آموزشگاه خانه زبان (1397 - 1399) 5 - آموزشگاه زبان پردیسان - شعبه نارمک (1397 - 1400) 6 - آموزشگاه زبان نخبگان برتر (1397 - 1400) 7 - آموزشگاه زبان سفیران (1400 - ) 8 - آموزشگاه زبان ملل (1400 - ) 9 - مدرس و دبیر رسمی آموزش و پرورش ( 1399 - )


مشاهده شماره تماس و پروفایل فرزین پیمان پور



مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 23 استاد برتر زبان خانم و آقا


بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


10- یکی از برترین مدرسین خصوصی انگلیسی نازی اکبری



فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی - لیسانس مترجمی زبان انگلیسی - تدریس به صورت حضوری و آنلاین. دارای مدرک TTC و TKT و IELTS - سابقه تدریس: 12 سال- در موسسات معتبر از جمله مجتمع فنی تهران شعب نیاوران و سعادت آباد - تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته برای سنین مختلف از 7 سال به بالا. آموزش تخصصی برای گروه سنی نوجوانان (7 تا 18 سال) - آموزش تخصصی برای بزرگسالان - محل برگزاری کلاس حضوری: تهران منطقه یک - مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد - کلاس های زبان عمومی از مبتدی تا پیشرفته - کلاسهای vocabulary- collocations-grammar - دوره‌های فشرده مکالمه - کلاسهای writing- speaking- listening- reading آیلتس.


مشاهده شماره تماس و پروفایل نازی اکبری


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image