ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 ویژگی بسیار مهم بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران

10 ویژگی بسیار مهم بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران

10 ویژگی بسیار مهم بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران

در این مقاله برای اینکه بتوانید یک معلم و استاد زبان خوب برای برگزاری کلاس خصوصی انتخاب نمائید، در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران توضیح داده شده است.

برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه
بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران هم مفید است.

توضیحات کلی در رابطه با ویژگی های بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی

بهترین مدرسین زبان خانم و آقا و برترین اساتید زبان معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن از دانشگاههای خوب و معتبر داخل یا خارج کشور دارند. برای تمام اساتید زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است. برخی از اساتید که به صورت جدی تری کار تدریس زبان را دنبال می کنند حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم به صورت فایل pdf ارائه نموده اند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد زبان دقت کنید. اساتید خوب معمولا مدرک آیلتس و تافل هم دارند. اساتید بسیار مجرب مدرک آیلتس و حتی مدرک TTC خودشان را هم ارائه نموده اند. لیستی از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان را در همین سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید.

حتما بخوانید:
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی

بهترین معلم خصوصی زبان چه ویژگی های بارزی دارد؟

در همین سایت ایران مدرس، برای بعضی از اساتید که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند می توانید نظرات شاگردهای قبلی، مدرک تحصیلی (یا مدرک آیلتس و تافل استاد)، فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی و .... را هم مشاهده نمائید. اما از بین اساتید ثبت نامی در این سایت چگونه می توان تشخیص داد با کدام استاد کلاس داشته باشیم و بهترین مدرس زبان چه خصوصیاتی دارد؟ همانطور که گفته شد، چون مشخصات کامل برای تمام اساتید در این وب سایت ارائه شده است، تشخیص بهترین استاد کار سختی نیست. به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید. تحصیل در رشته زبان انگلیسی، داشتن مدرک آیلتس و تافل، تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان و سابقه حضور در این کشورها، فارغ التحصیل شدن از دانشگاههای معتبر، نظرات مثبت شاگردهای قبلی، تسلط استاد بر زبان در فیلم های نمونه تدریس و .... می تواند موارد مثبتی باشد که اگر یک معلم زبان داشته باشد ایشان را تبدیل به یک گزینه خوب برای هماهنگ کردن کلاس خصوصی می کند. این موارد را مد نظر داشته باشید و به این ترتیب به احتمال زیاد با یکی از بهترین مدرسین زبان کلاس خواهید داشت. به صورت خلاصه بهترین معلم های خصوصی زبان ویژگی های زیر را دارند:

1- از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران و یا سایر دانشگاههای دولتی و معتبر فارغ التحصیل شده اند.

2- مدرک ارشد یا دکتری دارند و معدل بالایی دارند و خودشان هم حین تحصیل دانشجوی موفقی بوده اند.

3- مدرک آیلتس، تافل، TTC و یا سایر مدارک مرتبط با زبان انگلیسی را دارند.

4- در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی ثبت کرده اند و عالی تدریس می کنند.

5- قیمت و نرخ مناسبی را برای کلاس های خودشان در نظر دارند.

6- سابقه کاری بالایی دارند و شاگردهای قبلی ایشان راضی هستند و به موفقیت های بزرگ رسیده اند.

7- از شاگردهای خودشان حمایت می کنند و به کار خودشان متعهد هستند.

8- وضوح و شفافیت را در کار خودشان دارند و در همین سایت ایران مدرس مدرک خودشان را ارائه نموده اند.

9- به کار تدریس زبان علاقه دارند و وقتی تدریس می کنند از نحوه تدریس ایشان لذت می برید.

10- کیفیت تدریس و کلاس های خودشان را تضمین می نمایند و از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان دریغ نمی کنند.

حتما بخوانید:
بهترین آموزشگاه زبان در تهران، لیست 20 آموزشگاه برتر و خوب زبان در تهران

نحوه انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب از ایران مدرس

برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان عالی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین زبان را مشاهده نمائید. از بین اساتیدی که مشاهده می کنید با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس و سایر معیارهایی که در بالا گفته شد 5 نفر از اساتید خوب زبان انگلیسی را انتخاب کنید. اساتیدی را انتخاب نمائید که ویژگی های ذکر شده در بالا را داشته باشند و مورد تایید خود شما هم باشند. در ادامه از بین این 5 استاد با معلمی که بهترین نرخ را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است تماس بگیرید و کلاس را هماهنگ کنید. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس تمامی اساتید ارائه شده است و می توانید مستقیم و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید.

کلاس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی

همانطور که می دانید، برای یادگیری درست زبان انگلیسی باید روند منظم و صحیحی را پیش گرفت. به عنوان مثال اگر شما بتوانید با کسی که زبان را خوب بلد است به زبان انگلیسی حرف بزنید و مدام تلاش کنید تا بتوانید منظورتان را برسانید، این امر در پیشرفت شما نقش زیادی خواهد داشت. در کلاس های مکالمه گروهی برای هر دانش آموز یا دانشجو فرصت زیادی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد. معمولا دو سه نفری که بهتر بلد هستند کل وقت کلاس را می گیرند و بنابراین برای بقیه افراد فرصتی برای پیشرفت باقی نمی ماند. در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس کمتر هستند، این مشکل باقی نمی ماند.

مطالعه
بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 25 مدرس زبان خانم برتر در تهران هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 625 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image