ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان

بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان

بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان


در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران و جهان معرفی شده اند. اگر در جستجوی سایتهای برتر و عالی تدریس خصوصی زبان و معرفی معلم خصوصی زبان انگلیسی هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس، بهترین سایت در ایران


اگر ساکن ایران هستید و یا در خارج از کشور مشغول به تحصیل می باشید و در جستجوی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی عالی و فوق العاده با قیمت مناسب هستید همین سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای انتخاب معلم خصوصی است. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و سایر دروس فعالیت دارند.


در این سایت شماره تماس مستقیم، مشخصات کامل، رزومه کاری و سوابق تدریس، قیمت درخواستی اساتید، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی و ... برای مدرسین زبان ثبت شده است. در نتیجه می توانید از www.IranModares.com معلم خصوصی خودتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه انتخاب نمائید. در ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و سایر دروس ارائه شده است و با کلیک بر روی لینک زیر می توانید یک معلم زبان خوب و برجسته با قیمت مناسب برای خودتان انتخاب نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس



2- بهترین سایت برای درس های شخصی: Preply


در سایت Preply بیش از 2000 معلم برای کمک به شما در هر راهی که نیاز دارید در دسترس هستند. کلاس ها از طریق Skype، Preply Space یا هر جای دیگری که شما ترجیح می دهید برگزار می شود! و یک سیستم رتبه بندی واضح با مرورها، دیدن آنچه را که مردم در مورد هر معلمی دوست داشتند یا دوست نداشتند آسان می کند. دانش‌آموزان نیز می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند و به جای آن، مربیان با شما تماس خواهند گرفت.


3- بهترین سایت برای معلمان با تجربه: Verbling


Verbling معلمان را با زبان آموزان از همه نوع مطابقت می دهد. معلمان اینجا همگی زبان مادری native هستند و بسیاری از آنها سالها تجربه تدریس در کلاس و محیط های خصوصی را دارند. در Verbling می‌توانید در زمانی که معلم در دسترس است، جستجو کنید و حتی یک معلم انگلیسی را پیدا کنید که به زبان مادری شما هم صحبت می‌کند.


4- بهترین سایت برای معلمان چند زبانه: AmazingTalker



AmazingTalker یک وب سایت عالی است که در آن می توانید معلم آنلاین یا مربی زبان انگلیسی خود را ملاقات کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و حتی به شما امکان می دهد معلمی را با فیلتر «هم صحبت می کند» پیدا کنید. این بدان معناست که شما یک معلم زبان انگلیسی خواهید یافت که در زبان مادری شما مهارت های زبانی دارد. به علاوه، تنها درصد کمی از معلمان از طریق فرآیند استخدام خود می‌گذرند، و تمرکز زیادی روی استخدام معلمان با کیفیت است. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید از فرم «مرا با معلم‌ها مطابقت دهید» استفاده کنید و این به شما کمک می‌کند تا بهترین مورد نیاز خود را پیدا کنید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


5- بهترین سایت برای اهداف خاص: Cambly


Cambly یکی از وب سایت های برتر برای یافتن مدرس آنلاین انگلیسی (یا سایر زبان ها) است. در این سایت متوجه خواهید شد که معلمان بسیار حرفه ای و دارای رفتار دوستانه هستند. در واقع، زمانی که در مدرسه اندونزیایی می خواندم از کمبلی استفاده کردم و با معلمی فوق العاده آشنا شدم که هنوز هم هر سال در روز تولدم به من پیام می دهد! از آنجایی که معلمان زیادی در Cambly وجود دارد، می‌توانید به دنبال یک معلم خصوصی با یک مهارت خاص بگردید - به عنوان مثال، یک معلم متخصص در آزمون زبان انگلیسی تجاری یا آیلتس (معلم خصوصی آیلتس).


6- بهترین وبسایت برای برنامه ریزی 24 ساعته: italki


این وب سایت زبان آموزان را به زبان مادری در سراسر جهان متصل می کند. دروس از معلمان حرفه ای یا معلمان پرشور که می توانند در تمرین مکالمه کمک کنند در دسترس است. همچنین یک بخش انجمن وجود دارد که سوالات روزانه، تالارهای تبلیغاتی تمرینات زبان را ارائه می دهد که در آن می توانید سوالات خود را ارسال کنید و با زبان آموزان دیگر ارتباط برقرار کنید.


7- بهترین سایت برای آزمایش معلمان مختلف: LiveXP



XP مخفف کلمه تجربه است. این وب سایت در مورد یادگیری مطلبی جدید است و در این مورد، آن زبان انگلیسی است! در سایت مذکور شما می توانید قبل از شروع کلاس های معمولی به معلم زبان انگلیسی پیام دهید یا در یک کلاس آزمایشی رایگان شرکت کنید تا سوالات خود را بپرسید و معلم را بهتر بشناسید.


این مقاله را هم مطالعه نمائید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


8- بهترین سایت برای زندگی واقعی انگلیسی: English TutorOnline


این سرویس از روشی به نام "روش ETO" استفاده می کند. دروس شامل صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن، خواندن، ایجاد اعتماد به نفس و فعالیت های دنیای واقعی می شود. آنها می توانند به ایجاد مهارت های پیچیده مانند حل مسئله، بحث و گفتگو یا مذاکره کمک کنند. همه معلمان زبان مادری از بریتانیا یا ایالات متحده هستند. این سرویس آموزش های تعاملی Skype را با استفاده از بازی ها ارائه می دهد.


9- بهترین سایت برای درس های بلند مدت: Live Lingua


Live Lingua یک سرویس آموزشی است که در آن همه معلمان سال‌ها تجربه تدریس و مدارک دانشگاهی پیشرفته دارند. هر دانش آموز می تواند قبل از پرداخت هزینه خدمات آزمایشی رایگان انجام دهد. آموزگاران زنده Lingua آموزش های ویدیویی آنلاین را از طریق پلتفرم هایی مانند Zoom و Skype ارائه می دهند. بسیاری از معلمان انگلیسی آنها می توانند به زبان دوم مانند اسپانیایی، روسی، ماندارین، ژاپنی یا ترکی صحبت کنند. هر کلاس یک ساعت طول می کشد و شما می توانید کلاس ها را با توجه به راحتی خود برنامه ریزی کنید.


10- بهترین سایت برای انگلیسی بریتانیایی: LearnEnglish



این برنامه آموزش آنلاین انگلیسی که توسط شورای بریتانیا آغاز شده است، مزایای تدریس خصوصی و خودآموزی را با هم ترکیب می کند. گواهینامه دوره شورای بریتانیا در سراسر جهان توسط کارفرمایان به رسمیت شناخته می شود. شما می توانید هر هفته درس های تک به تک از معلمان دریافت کنید که هر درس 30 دقیقه طول می کشد. شما می توانید ماژول ها را در یک سطح به هر ترتیبی مطابق برنامه خود مطالعه کنید. همچنین کلاس های گروهی زنده با حضور چند دانش آموز دیگر برگزار می شود. فراگیران می توانند مهارت های ارتباطی را در طول کلاس ها از طریق بحث های گروهی و سناریوهای زندگی واقعی ایفای نقش انجام دهند.


مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


11- بهترین سایت برای زبان آموزان مستقر در ایالات متحده: WyzAnt


WyzAnt به شما کمک می کند معلمان مستقر در ایالات متحده را پیدا کنید. اگر برای مطالعه آزمون به کمک نیاز دارید، این وب سایت انتخاب خوبی است زیرا بسیاری از این معلمان، معلمان حرفه ای با گواهینامه ها و چندین سال تجربه هستند. حتی می توانید معلمی پیدا کنید که در گرامر انگلیسی یا مهارت های نوشتاری انگلیسی تخصص داشته باشد.


برای تقویت گرامر خودتان مطالعه کنید:


دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان


100 جزوه pdf و فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی رایگان به زبان ساده


بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


12- بهترین سایت برای آمادگی امتحان: Inspirica Pros


Inspirica Pros فقط یک وب سایت برای معلمان نیست، بلکه یک موتور جستجوی معلم است. در اینجا، می‌توانید از چند وب‌سایت معلم خصوصی دیگر، معلمان را جستجو کنید. شما می توانید بر اساس مکان، دانش زبان های دیگر (مانند زبان مادری خود) و حتی بر اساس شرکت یا سازمان آموزشی خاص جستجو کنید.


13- بهترین سایت برای معلمان محلی: University Tutor


اگر ترجیح می‌دهید معلم‌های خصوصی در منطقه خود پیدا کنید، University Tutor می‌تواند مفید باشد. آموزگاران آنها در بیش از 8400 شهر در سراسر جهان واقع شده اند و می توانند به صورت آنلاین یا حضوری ملاقات کنند، حتی در یک کافی شاپ اگر شما می خواهید - در هر جایی که برای شما مناسب باشد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: دانلود رایگان 20 فیلم عالی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد برای کودکان و بزرگسالان


14- بهترین برای کلاس های آنلاین و حضوری ترکیبی: TakeLessons


انجمن TakeLessons از سال 2006 دانش‌آموزان را با معلمان مجرب مرتبط می‌کند. آنها همه چیز را از موسیقی زنده و درس زبان گرفته تا مربیگری ورزشی و تدریس خصوصی آکادمیک در موضوعات مختلف ارائه می‌دهند. مدرسان زبان انگلیسی در این وب سایت با کیفیت و با تجربه هستند و شما می توانید هم معلمان محلی و هم آنلاین را بیابید. به عنوان مثال، در حالی که اینجا هستید، شاید می توانید مانند همیشه گیتار زدن را یاد بگیرید.


15- بهترین برای برنامه ریزی مجدد آسان: Classgap


Classgap یک وب سایت معلم خصوصی با بیش از 3000 معلم انگلیسی زبان است. در این وب سایت، می توانید یک درس آزمایشی 20 دقیقه ای با یک معلم خصوصی انجام دهید تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به یادگیری با آنها ادامه دهید یا خیر. شما همچنین می توانید معلمان بومی را جستجو کنید. این یک گزینه عالی برای زبان آموزان با برنامه های شلوغ است زیرا پلت فرم بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد کلاس ها را به راحتی تغییر دهید. من دوستی دارم که معلم زبان انگلیسی در این وب سایت با بیش از 15 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی است.


16- بهترین سایت برای بسته های دوره آموزشی: Justlearn


در Justlearn، همه معلمان تأیید می شوند، به این معنی که قبل از اینکه شغلی به آنها داده شود، مهارت ها و دانش خود را آزمایش می کنند. این به این معنی است که شما می توانید مربی مناسبی را برای خودتان که حرفه ای هستید پیدا کنید. اگر قصد دارید چند درس بگذرانید، می توانید مجموعه ای از دوره ها را خریداری کنید و از طریق سایت به مطالبی مانند فیلم و کتاب دسترسی داشته باشید.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


17- بهترین وبسایت بهترین برای انگلیسی آکادمیک: Skooli


Skooli معلمانی را استخدام می کند که دارای مدارک عالی هستند. این سرویس بر بهبود نمرات دانش آموزانی که عمدتاً در موسسات دانشگاهی ایالات متحده ثبت نام کرده اند تمرکز دارد. آنها از کلاس های استانداردی که آمریکایی ها از مهدکودک تا کلاس دوازدهم می گذرانند پیروی می کنند. آنها همچنین دارای کارشناسان موضوعی برای دانشجویان هستند. اگرچه تمرکز آنها بر روی دانشجویان آمریکایی است، هر کسی از هر کشوری می تواند برای خدمات آنها ثبت نام کند. اگر می خواهید انگلیسی آمریکایی یا انگلیسی آکادمیک را یاد بگیرید، Skooli عالی است.



وب سایت های جایگزین برای یافتن معلمان انگلیسی آنلاین


Tutor.com


هنگامی که فقط در مورد یک تکلیف نوشتن سؤالی دارید یا برای بررسی نوشتار خود به کمک نیاز دارید، Tutor وب سایت خوبی است که می توانید به آن مراجعه کنید. معلمان تمام روز و هر روز در دسترس هستند تا در مورد هر چیزی که نوشته شده است راهنمایی و بازخورد ارائه کنند. برای کمک به انشا، تکالیف و حتی درک کتاب به اینجا بیایید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی


Chegg Tutors


Chegg جایی نیست که بتوانید یک معلم خصوصی طولانی مدت پیدا کنید. در عوض، جایی است که اگر سؤالات خاصی دارید به آنجا بروید. شما درخواست کمک می‌کنید و وب‌سایت شما را با معلمی مطابقت می‌دهد که با سؤال شما به شما کمک می‌کند. اگر سوالی دارید که باید به سرعت به آن پاسخ دهید، این یک وب سایت عالی است


https://www.upwork.com/


Upwork یک وب سایت برای فریلنسرها است - افرادی که در هر پروژه به جای تنها با یک شرکت کار می کنند. پیدا کردن یک معلم قابل اعتماد در اینجا آسانتر از Craigslist است زیرا بررسی ها و رتبه بندی های هر فریلنسر وجود دارد، اما ممکن است قیمت ها نیز بالاتر باشد. پیدا کردن یک معلم در Upwork ساده است: یک حساب کاربری ایجاد کنید و توضیحی درباره آنچه به دنبال آن هستید ارسال کنید. حتی می توانید از افراد دعوت کنید تا برای شغل شما درخواست دهند. فقط "مدرس زبان انگلیسی" را در نوار جستجو جستجو کنید و لیستی از مترجمان آزاد رتبه بندی شده را پیدا خواهید کرد.


Fiverr


Fiverr بسیار شبیه به وب سایت Upwork است که قبلاً به آن پرداختیم. این یک وب سایت آنلاین برای معلمان آزاد است که دوست دارند کلاس های انفرادی برگزار کنند. قبل از انتخاب معلم خصوصی برای آموزش زبان انگلیسی، مطمئن شوید که تمام پروفایل های وب سایت را از نزدیک بررسی کرده اید.


برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران و بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران را مطالعه نمائید.


Facebook


معلمان حرفه ای زیادی هستند که وب سایت های شخصی خود را دارند. این معلمان اغلب در فیس بوک نیز هستند. برای پیدا کردن معلم‌های خصوصی، می‌توانید «مدرس زبان انگلیسی» را در فیس‌بوک جستجو کنید و به نتایج «شخص» و «صفحه» نگاه کنید. این مکان خوبی برای شروع است، اما کامل نیست، زیرا باید بررسی کنید که آیا استاد راهنما هنوز در فیس بوک و وب سایت خود فعال است یا خیر.


Craigslist


Craigslist یک وب سایت برای یافتن تقریباً هر چیزی و هر خدماتی از جمله خدمات تدریس خصوصی زبان است. می‌توانید در اینجا تبلیغ کنید که به دنبال یک معلم خصوصی هستید، یا فهرست‌های آنها را برای معلمانی که به دنبال دانش‌آموز هستند مرور کنید. با این حال، از این وب سایت با دقت استفاده کنید - نمی توان به همه اعتماد کرد. برای پیدا کردن مدرسان در Craigslist، کشور خود را در این صفحه پیدا کنید، سپس روی «درس‌ها» در بخش «خدمات» (نزدیک به پایین صفحه) کلیک کنید. می‌توانید با تایپ کردن «English» در نوار جستجو، یک معلم انگلیسی را جستجو کنید. اگر می‌خواهید یک پیشنهاد شغلی برای معلمان پست کنید، می‌توانید این کار را در قسمت «آموزش» در قسمت «شغل» در سمت راست صفحه انجام دهید. با این حال، توصیه می کنیم ابتدا خدمات ارسال شده را بررسی کنید.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


چرا معلم زبان انگلیسی داشته باشیم؟


معلمان یک منبع فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. آنها فقط برای افرادی نیستند که در یادگیری زبان انگلیسی مشکل دارند - هر کسی می تواند از داشتن یک معلم خصوصی بهره مند شود. در اینجا سه دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید معلم زبان انگلیسی بگیرید:


یک معلم زبان انگلیسی برای شما کلاس های شخصی تشکیل می دهد. یک معلم زبان انگلیسی می تواند مهارت های انگلیسی شما را بسنجد و مطالبی (بازی ها، فعالیت ها، آزمون ها) ایجاد کند تا به شما در یادگیری زبان انگلیسی به صورت شخصی کمک کند. این همچنین به این معنی است که زبان انگلیسی را سریع‌تر یاد می‌گیرید، زیرا معلم بخش‌های خاصی را می‌داند که باید روی آنها تمرکز کنید. آنها همچنین تمام اشتباهات رایجی که شما مرتکب می شوید را خواهند دانست.


یک معلم زبان انگلیسی به انگیزه شما کمک می کند. اگر معلم زبان انگلیسی دارید، انگیزه بیشتری برای مطالعه زبان انگلیسی و ادامه یادگیری خواهید داشت. با داشتن معلم زبان انگلیسی، ارتباط شخصی با یادگیری زبان انگلیسی دارید، زیرا از شخص دیگری یاد می گیرید. داشتن یک برنامه نیز به شما کمک می کند، زیرا احتمالاً هر هفته کلاس انگلیسی خود را با معلم خود خواهید داشت.


یک معلم زبان انگلیسی به شما احساس راحتی می کند. گاهی اوقات یادگیری در یک کلاس درس در کنار گروه بزرگی از افراد ممکن است دشوار باشد. ممکن است آنقدر که می توانید اعتماد به نفس یا باز نداشته باشید. با معلم زبان انگلیسی مناسب، با تمرین مکالمه انگلیسی و استفاده از انگلیسی بدون هیچ ترس و نگرانی احساس راحتی خواهید کرد.


معلمان اگر مکمل سایر روش‌های یادگیری باشند، مؤثرتر هستند. این بدان معنی است که معلمان علاوه بر سایر روش های یادگیری استفاده می شوند. بنابراین، شما احتمالاً فقط یک یا دو بار در هفته با معلم خود ملاقات خواهید کرد.


حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


چگونه معلم خصوصی زبان انگلیسی عالی را آنلاین پیدا کنیم


قبل از اینکه به جستجوی معلم خصوصی آنلاین بپردازید، باید بدانید که به دنبال چه هستید. همه معلمان یکسان نیستند. از آنجایی که هر کس شخصیت متفاوتی دارد، احتمالاً با برخی معلمان بهتر از سایرین کار خواهید کرد.


سوالاتی که باید در اولین جلسه خود بپرسید


وقتی یک معلم بالقوه پیدا می کنید، سؤالات زیادی وجود دارد که می توانید از او بپرسید، اما موارد زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.


سوابق تحصیلی و تدریس شما چیست؟


سابقه تحصیلی معلم همیشه نشان نمی دهد که آیا او معلم خوبی خواهد بود یا خیر. اما اگر می‌خواهید در تحصیلات خود به جلو حرکت کنید، یک متخصص آموزش دیده به شما کمک می‌کند تا از فردی که حرفه‌ای نیست، مانند یک همکلاسی، پیشرفت کنید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید مدرک تحصیلی و رزومه کاری ایشان ارائه شده است.  اگر فقط به کسی نیاز دارید که چیزی را برای شما توضیح دهد، یک همکلاسی می تواند مفید باشد. اما اگر به توجه فردی بیشتری نیاز دارید، به دنبال معلمی با پیشینه تحصیلی قوی و همچنین تجربه تدریس خصوصی باشید. یک معلم خوب و معتبر دارای گواهی تدریس و/یا مدرک دانشگاهی خواهد بود و در آموزش زبان انگلیسی تخصص خواهد داشت. آنها همچنین تجربه تدریس خصوصی دیگران را خواهند داشت.


مطالعه نمائید: بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی


سبک تدریس شما چیست؟


معلمان برای تدریس به روش های مختلف آموزش دیده اند، اما هر کسی روش مورد علاقه خود را دارد. برخی از روش ها ممکن است با سبک یادگیری شما مناسب نباشند. به عنوان مثال، یک معلم خصوصی ممکن است به بازی‌ها علاقه داشته باشد، اما شما ممکن است آزمون‌ها و تمرین‌ها را ترجیح دهید. اگر در مورد سبک یادگیری خود مطمئن نیستید، بد نیست در یک جلسه آزمایشی شرکت کنید تا ببینید آیا سبک تدریس معلم برای شما مناسب است یا خیر.


هر دوی ما انتظار چه نوع نتایجی را داریم؟


هم شما و هم معلمتان باید بفهمید که از نظر نتایج چه انتظاری دارید. اگر در حال آماده شدن برای چیزی خاص هستید، مانند یک آزمون، قبل از شروع به معلم خود اطلاع دهید تا بتواند دروس خود را طوری تنظیم کند که مطالبی را که در امتحان شما وجود دارد، در نظر بگیرد. یا اگر علاقه مند به ادامه مکالمات به زبان انگلیسی هستید، به آنها بگویید. یک معلم خوب به شما یک چارچوب زمانی واقع بینانه می دهد که چه زمانی باید پیشرفت را مشاهده کنید و این پیشرفت چگونه به نظر می رسد.


مقالات مرتبط:


20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان


11 بهترین مدرس زبان انگلیسی در اینستاگرام


بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان


عوامل مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود


به غیر از سوالات بالا، می توانید این عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید:


معلم از کدام کشور است؟ اگر در حال یادگیری انگلیسی آمریکایی هستید، احتمالاً می خواهید یک معلم آمریکایی پیدا کنید، نه یک معلم انگلیسی یا استرالیایی.


معلم خانم است یا آقا؟ این ممکن است برای شما مهم نباشد، اما اگر مهم باشد، ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشید که با فردی از یک جنسیت خاص صحبت کنید.


هزینه مدرس چقدر است؟ بودجه خود را برای یک معلم خصوصی مشخص کنید، یا اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید.


در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


امتیاز معلم خصوصی زبان چیست؟ بسیاری از وب‌سایت‌های موجود در این فهرست دارای سیستم‌های رتبه‌بندی هستند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا یک بررسی و یک «نمره» برای معلمان بگذارند. قبل از رزرو درس، برخی از نظرات را بخوانید تا بیشتر در مورد معلم خصوصی بدانید.


آیا معلم جلسه اول رایگان یا با تخفیف ارائه می دهد؟ برخی از معلمان کلاس های نمونه ارائه می دهند. این یک راه خوب برای بررسی اینکه آیا مناسب یکدیگر هستید یا خیر.


مطالعه نمائید: اسامی و شماره تماس 11 بهترین معلم و دبیر زبان نهایی آنلاین و حضوری


با وب‌سایت‌های بالا، می‌توانید چندین مدرس را پیدا کنید که برای شما مناسب هستند. کار با یک معلم زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی خود را افزایش دهید و همچنین توجه شخصی و تمرین مکالمه را دریافت خواهید کرد. با تمام این وب سایت ها و منابع، می توانید معلم خصوصی تافل و زبان مناسب خود را پیدا کنید


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 533 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image