ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده کنید ... چنانچه برای آموزش بهتر درک مطلب زبان انگلیسی و قواعد و گرامر زبان می خواهید در کلاسهای خصوصی شرکت کنید ...


نحوه انتخاب معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب


اگر قصد دارید در امتحان زبان نمره خوبی بگیرید و یا در کنکور زبان انگلیسی را بالا بزنید ... اگر برای اهداف مهاجرتی و یا تجاری قصد دارید در کمترین زمان ممکن زبان را یاد بگیرید و به همین دلیل در جستجوی یک مدرس خوب و با تجربه هستید ... در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان (خانم و آقا) در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران بر روی لینک معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه نمائید: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


1- لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان را با دقت بررسی کنید


با کلیک بر روی عبارت ذکر شده می توانید کاملترین لیست مدرسین زبان را مشاهده کرده و با آگاهی کامل معلم و مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای تمامی اساتید و مدرسین زبان ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم اساتید و قیمت درخواستی هر استاد برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس زبان را مشاهده نمائید. ارتباط شما با مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.


2- با مدرسین ویژه کلاس خصوصی زبان داشته باشید


مدرسینی که در لیست مزبور مشاهده می کنید به دو صورت آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس (همین سایت) ثبت نموده اند. تعدادی از مدرسین آگهی ویژه دارند (پس زمینه آگهی های ویژه با رنگ طلایی یا نقره ای مشخص شده است و تعدادی از مدرسین ویژه را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید) و تعدادی دیگر هم تبلیغ خودشان را به صورت رایگان درج نموده اند. مدرسین ویژه برای ثبت تبلیغ خودشان در این وب سایت هزینه پرداخت کرده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند. توصیه می شود کلاسهای خصوصی زبان را با مدرسین ویژه هماهنگ کنید چرا که همانطور که گفته شد این مدرسین در کار خودشان جدی تر هستند.



برای انتخاب یک استاد خوب و مجرب زبان انگلیسی پیشنهاد می شود این مقاله را بخوانید: 10 توصیه مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب و خوب



3- توضیحات مدرسین زبان انگلیسی را با دقت بررسی نمائید


مدرسین زبان انگلیسی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در متن آگهی خودشان توضیحات کاملی ارائه کرده اند و می توانید با آگاهی کامل معلم مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این روش خودتان لیست مدرسین را چک می کنید و با توجه به رزومه مدرسین، سابقه کاری آنها و قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خودش در نظر دارد بهترین مدرس و معلم مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد.


در حقیقت، در مقایسه با حالتی که از اموزشگاهها و یا سایتهای واسطه ای مدرس بگیرید، در این روش به اگاهی بیشتری می توانید معلم مورد نظرتان را انتخاب نمائید. اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نامی در ایران مدرس اطلاعات زیر را در متن آگهی خودشان ارائه نموده اند و این باعث می شود انتخاب مدرس برای شما راحت تر گردد:


- دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خود مدرس


- متاهل یا مجرد بودن


- سابقه تدریس و مدارس و دانشگاههایی که مدرس تدریس کرده است


- دروس و مقاطعی که مدرس توانایی تدریس آنها را دارد


- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها


- قیمت کلاسهای خصوصی زبان


- رایگان یا غیر رایگان بودن جلسه اول تدریس


- توضیحات تکمیلی ای که خود مدرسین ارائه کرده اند


مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


سخن پایانی


با توجه به موارد ذکر شده و با بررسی رزومه مدرسین می توانید به راحتی معلم زبان مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. سعی کنید با مدرسین برتر و برجسته زبان کلاس داشته باشید. نرخ کلاس این اساتید ممکن است کمی بیشتر باشد اما در عوض مطمئن تر هستید که در کمترین زمان بیشترین پیشرفت را خواهید داشت.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1675 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image