ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم برای مهاجرت سال 1402 و 1403

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم برای مهاجرت سال 1402 و 1403

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم برای مهاجرت سال 1402 و 1403


اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم برای مهاجرت در سال 1402 و 1403 هستید و قصد دارید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین اساتید زبان انگلیسی خانم در کمترین زمان مکالمه و گرامر زبان را آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


در حال حاضر استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی است. شما با شرکت در یکی از بهترین کلاس های آنلاین زبان انگلیسی که توسط مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برگزار می شود می توانید در کمترین زمان ممکن مکالمه را آموزش ببینید، برای مهاجرت آماده شوید و یا مثلا در آزمون های آیلتس و تافل نمره مورد نظر خودتان را بگیرید. برای رسیدن به این هدف هم حتما لازم نیست با بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و کل ایران کلاس داشته باشید بلکه کافی است با یک معلم خوب و با تجربه کلاس خصوصی را هماهنگ نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


مدرسین مجرب حاضر در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و ... فعالیت دارند. فرق نمی کند که متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران، کرج، اصفهان، شیراز و یا هر جای دیگر ایران باشید، در هر صورت می توانید متناسب با شرایط و هزینه مد نظر خودتان بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی را از این وب سایت انتخاب نمائید. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی برای اکثر اساتید در این سایت ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل معلم زبان مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ضمن، از طریق شماره تماس ثبت شده برای هر استاد می توانید بدون واسطه با خود مدرسین تماس بگیرید و کلاس ها را هماهنگ نمائید.


برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان برای مهاجرت در سال 1402 و 1403 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان مهاجرت


توضیحات کلی در رابطه با انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان جهت مهاجرت


استفاده از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و سایر زبان های خارجی برای یادگیری سریعتر این زبان های خارجی بسیار متدوال و دارای متقاضیان بسیاری است. یادگیری زبان خارجی برای بحث مهاجرت در تهران و سایر شهرهای ایران هم با استقبال گسترده ای رو به رو است.


بسیاری از افرادی که قصد دارند مهاجرت کنند معمولا بر زبان انگلیسی و یا زبان های دیگر مسلط نیستند و در بسیاری از اوقات برای یادگیری زبان زمان کمی را هم در اختیار دارند. در چنین شرایطی استفاده از کلاس های خصوصی زبان بسیار مفید و موثر است. اگر زمان زیادی برای آموزش زبان در اختیار داشته باشید کلاس های گروهی که در آموزشگاهها برگزار می شود هم می تواند مفید و موثر باشد. اما برای آموزش سریع گرامر زبان و یا آموزش مکالمه زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری در زمان کم و با بازدهی بالا در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان خوب بسیار روش بهتری است.


مزیت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت


کلاس های خصوصی برای یادگیری زبان با هدف مهاجرت مزیت های بسیار زیادی دارد. همانطور که گفته شد تعداد جلساتی که می توانید در یک روز برگزار کنید محدودیتی ندارد و می توانید به تناسب نیاز هر تعداد جلسه در روز داشته باشید. فرض کنید تا زمان مهاجرت شما 3 ماه باقی مانده است. در این حالت می توانید هر روز 2 جلسه کلاس زبان با یک معلم خصوصی خوب برگزار کنید و به این ترتیب با سرعت بسیار بالا پیشرفت کنید. مزیت دیگری که این کلاس ها دارد این است که معلم زبان حاضر در کلاس را خودتان انتخاب می کنید. در نتیجه این امکان وجود دارد که بهترین استاد را در کنار خودتان داشته باشید.


مطالعه نمائید: معلم خصوصی زبان برای مهاجرت


مهاجرت، یکی از دلایل اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی


یکی از دلایل اصلی و انگیزه های اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی توسط افراد مختلف مهاجرت است. اگر بخواهید به کشورهای انگلیسی زبان و یا حتی سایر کشورها که به زبان انگلیسی حرف نمی زنند مهاجرت نمائید، در این حالت تسلط بر زبان انگلیسی بسیار مفید و لازم است.


اگر مهاجرت کاری و تحصیلی را مد نظر دارید که به احتمال زیاد مدرک آیلتس با نمره بالای 6 و 7 را لازم خواهید داشت و باید از مدرسین مجرب آیلتس و کلاس های تدریس خصوصی آیلتس کمک بگیرید. آیلتس یکی از آزمون‌های مورد قبول و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل، قرار می‌گیرد (اطلاعات بیشتر در باره آیلتس). چنانچه روش های دیگری را برای مهاجرت مد نظر دارید در این حالت هم تسلط بر زبان انگلیسی می تواند در زندگی روزمره برای شما بسیار مفید باشد و حتی بسیار لازم است. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانند به شما برای یادگیری زبان انگلیسی کمک نمایند.


مدرسین خانم معرفی شده در این مقاله رزومه خوب و قوی دارند و حتی در قالب مقالاتی سایر مدرسین را هم معرفی نموده ایم و ذکر کرده ایم که چگونه می توانید لیست کامل مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس را ببینید. برای تمامی اساتید زبان و سایر دروس شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: 10 بهترین معلم خصوصی زبان خانم در تهران برای مهاجرت


ویژگی های بهترین مدرسین زبان خانم برای مهاجرت سال 1402 و 1403


در همین سایت ایران مدرس، معلم های خصوصی و اساتید بسیار برجسته ای حضور دارند که در سال 1402 و 1403 در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت یا هر هدف دیگری فعال هستند و بهترین روش های تدریس را هم ارائه می دهند. از ویژگی های این مدرسین برتر می توان به داشتن مدرک ارشد و دکتری و فارغ التحصیلی از دانشگاههای خوب و معتبر اشاره نمود. مدرسین برتر معمولا فوق لیسانس یا دکتری زبان انگلیسی دارند و در کار خودشان بسیار حرفه ای و متخصص هستند. بهترین مدرسین خصوصی زبان سال های 1402 و 1403 در دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران، دانشکده زبان دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاههای معتبر خارج از ایران تحصیل کرده اند.


البته برخی از معلم های خصوصی حاضر در همین سایت ایران مدرس که جزو مدرسین برجسته هستند و زبان را عالی تدریس می کنند ممکن است در رشته زبان انگلیسی درس نخوانده باشند اما مدرک آیلتس و تافل با نمره بالا و عالی دارند. در هر صورت، برای تمامی مدرسین و معلم های خصوصی زبان حاضر در هیمن سایت ایران مدرس رزومه کاری و سوابق تدریس ثبت شده است و می توانید در سال 1402 و 1403 یک استاد فوق العاده با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب نمائید.


داشتن مدرک آیلتس و تافل ویژگی دیگر بهترین مدرسین زبان


از ویژگی های دیگر بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی می توان به داشتن مدرک آیلتس و تافل اشاره نمود. اساتید بسیار عالی در این سایت حضور دارند که مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 دارند. از جمله خصوصیات دیگر مدرسین برتر زبان انگلیسی می توان به داشتن مدرک TTC، مدرک سلتا، تسول و ... اشاره نمود. بسیاری از این مدرسین سابقه کاری و تجربه بالایی دارند و در این وب سایت فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ایشان را می توانید مشاهده نمائید.


این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


معرفی بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم سال 1402 و 1403


در این وب سایت کاملترین لیست مدرسین زبان و سایر دروس ارائه شده است. آموزش مجازی زبان انگلیسی مزایای زیادی دارد. اولا نرخ کلاس مجازی به نسبت کلاس تدریس خصوصی زبان در منزل کمتر و ارزان تر است و ثانیا می توانید در هر زمان و با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشید. با استفاده از کلاس های آنلاین می توانید با مدرسین native زبان انگلیسی و حتی با بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین بسیار خوب و مجربی حضور دارند. در این مقاله معرفی بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم برای مهاجرت را خواهیم داشت.


توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس هر استاد در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم و فامیل استاد را وارد نمائید.


1- رضوانه محمدی دارای مدرک PTE, IELTS, TTC



 تدریس به صورت آنلاین مکالمه و گرامر زبان انگلیسی، گرامر، وکب، رایتینگ، آیلتس جنرال و پی تی ای توسط استاد مجرب خانم • تدریس تخصصی زبان انگلیسی از مبتدی Starterتا پیشرفته PTE و IELTS • دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی  PTE, IELTS, TTC • دوره‌های فشرده مکالمه ویژه مهاجرت


2- فرحناز اژدر (مدرس بین المللی 25 سال سابقه تدریس_آیلتس_ مکالمه دو ماهه)



 مکالمه فشرده دو ماهه با افزایش اعتماد به نفس تدریس آنلاین مختص مهاجرت به همراه اهدا کتاب مختص مهاجرت و مصاحبه تدریس آیلتس تافل - دوره دو ماهه آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، مکالمه را در دو ماه سریع آموزش می بینید و با اهدا جزو کامل مختص مهاجرت و انواع مصاحبه با روش نوین آموزش


3- یاسمن نظری (دارنده مدرک زبان انگلیسی IELTS با نمره ۸.۵)



 مدرس مجرب زبان انگلیسی برای کلاسهای خصوصی و انلاین ایران و خارج از ایران ~ فارغ التحصیل دوره بین المللی تدریس TESOL Canada در سال ۲۰۱۸ ~ دارنده مدارک تخصصی FCE و CAE ~ شاگرد اول مقطع کارشناسی زبان دانشگاه دولتی الزهرا


4- مریم محصل (مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال)



 تدریس خصوصی مكالمه انگلیسی و آیلتس توسط مدرس خانم فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. غرب تهران، شمال تهران و سعادت آباد - فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال


5- سپیده نصرتی 10 سال سابقه - دارنده ی مدرک TKT و TTC



 تدریس زبان انگلیسی توسط مدرس مجرب خانم - آیلتس PTE مکالمه - 10 سال سابقه تدریس موفق، با کسب تجربه از تدریس به بیش از 500 زبان آموز - آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد smart از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت


6- ساحله مرادی۱۲ سال تدریس تخصصی IELTS، دانشجویان مهاجر دانشگاه های خارج از کشور



۱۲ سال تدریس تخصصی دانشجویان مهاجر به خارج از کشور، IELTS , مترجم تخصصی قراردادهای حقوقی هلدینگ های تجاری - تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم دارای سابقه ۱۲ سال تدریس تخصصی زبان انگلیسی ، آزمون IELTS , مترجمی قرارداد های حقوقی بین المللی


7- دکتر لیلا زرگری (۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای)



 دکتر لیلا زرگری استاد دانشگاه با ۲۳ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی مکالمه ، تجاری BEC ، آزمون های بین المللی آیلتس،تافل، IELTS , TOEFL , DUOLINGO, GMAT, GRE ,SAT , PTE , EPT ، کنکور و مدارس، مهاجرت، کمک و همراهی تضمینی در تمام آزمون های داخلی و خارجی و مدارس و دانشگاه ها (کسب نمره ی تضمینی دلخواه هوم ادیشن و ...)


8- میترا نصرتی دارای مدرک تخصصی تدریس از مرکز اصلی آیلتس idp education


 تدریس خصوصی آیلتس تافل دولینگو و مکالمه با بیش از 12 سال سابقه - کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی مدرک تخصصی تدریس رایتینگ و اسپیکینگ از موسسه برگزار کننده آیلتس IDP مدرک تخصصی تدریس GRE


9- صدیقه فرجی دارای مدرک TEFL از دانشگاه تهران با 10 سال سابقه



 تدریس خصوصی در تهران / تدریس آنلاین/تدریس مکالمه / گرامر / زبان عمومی / دبیرستان / راهنمایی/ پیش دانشگاهی، متوسطه اول و دوم، آموزش مکالمه ویژه مهاجرت، کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی مدرک سطح پیشرفته upper -advance مدرک T.T.C TEFL از دانشگاه تهران گواهینامه E_citizen مدرک Business English


10- مهسا پرهیزکار (9 سال سابقه ی تدریس)


مدرس زبان انگلیسی، برگزاری کلاس بصورت آنلاین و حضوری - مدرس زبان انگلیسی با 9 سال سابقه ی تدریس عضو اساتید برتر آکادمی انگلیش نیترو تدریس زبان از سطوح پایه تا پیشرفته تدریس دوره های: مکالمه ی 8 ماهه انگلیسی


این مقاله عالی را هم از دست ندهید: آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت


11- میناحیاتی (فوق لیسانس زبان انگلیسی)



 تدریس خصوصی زبان انگلیسی با متد زبان مادری که یادگیری از طریق لحن میباشد و در کوتاه ترین زمان بدون درگیری با گرامر، ضمانت دوره یادگیری و صحبت کردن با مباحث همان جلسه، با 10 سال سابقه تدریس - ( زبان انگلیسی را مانند زبان مادریتان و در کمترین زمان ممکن وبا متد تضمینی یاد بگیرید)) 🔴🔴ضمانت متد شرکت در اولین جلسه کلاس


12- حمیده سلطانی (دانش آموخته آکسفورد انگلستان)



 آموزش تضمینی زبان انگلیسی به سبک آکسفورد توسط دانش آموخته آکسفورد انگلستان همراه با گواهینامه معتبر - زبان شما، مرز دنیای شماست... با من همراه باشید در: دوره های تربیت مدرس زبان و کسب درامد دلاری از داخل ایران -دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري


13- فرزانه وکیلی فرد (دارای مدرک TTC از موسسه آکسفورد با 13 سال سابقه)


آموزش زبان انگلیسی واقعی و کاربردی توسط استاد مجرب و حرفه ای با 13 سال سابقه، تدریس تضمینی آیلتس با قیمت مناسب


14- ساحله خیرآبادی (دکترای آموزش زبان انگلیسی)



 آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی توسط مدرس مجرب خانم دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL - آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی. اموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان


15- دکتر سیده فاطمه قاضی میرسعید (۲۰ سال سابقه)



 تدریس تضمینی آیلتس، مکالمه، کنکور ارشد و کنکور منحصرا زبان با جزوه و بدون کتاب توسط استاد مجرب خانم با 20 سال سابقه تدریس موفق - دکتری آموزش زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی با مدرس دکترای زبان و دارای مدرک TESOL مطابق با نیاز و هدف شما برنامه آموزشی پیشنهاد میشود، تدریس خصوصی زبان برای مهاجرت


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


16- زهرا کلای (مدرس دانشگاه با 15 سال سابقه تدریس)



 تدریس زبان انگلیسی توسط استاد خانم مجرب و با سابقه، تدریس تضمینی دروس متوسطه و دبیرستان و دانشگاه، مکالمه، آیلتس، تافل، تولیمو، Msrt, Ept ، تدریس تضمینی دروس دانشگاهی رشته زبان ترجمه کتب، مقالات و متون مختلف


17- مونا سهیلی (سوپروایزر آموزشی موسسه دیپلمات)


 تدریس زبان انگلیسی، سوپروایزر آموزشی موسسه دیپلمات به مدت ۵ سال - سابقه تدریس در موسسه زبان های خارجه دیپلمات به مدت ۱۰ سال سابقه تدریس در مدرسه عبدصالح یکسال سوپروایزر آموزشی موسسه دیپلمات به مدت ۵ سال تدریس در مهد دوزبانه


18- فائزه صادقی (۱۶ سال سابقه تدریس: بیش از ۸ سال تجربه موفق در آموزش مجازی)



 تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس مجرب دانشگاه با بیش از ۱۶ سال تجربه - - تدریس خصوصی و «تضمینی» زبان انگلیسی در تمامی مقاطع از سطح پایه تا پیشرفته و IELTS - بیش از ۱۶ سال تجربه‌ی تدریس زبان انگلیسی - مدرس مجرب دانشگاه


19- عسل رحمانی (دارای مدرک دکتری با 8 سال سابقه تدریس)



 تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی مکالمه و آیلتس با ۸ سال سابقه، تدریس فقط به صورت آنلاین انجام می شود. آموزش موفق مکالمه به دانشجویان و مهاجرین ایرانی در امارات، ترکیه، کانادا و استرالیا و آمریکا بصورت آنلاین در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی


20- الهه بوجاری کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی



 تدریس حضوری و آنلاین زبان انگلیسی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان توسط مدرس حرفه ای و مجرب با 11 سال سابقه تدریس. برای آشنایی با شیوه تدریس از صفحه اینستاگرام من بازدید کنید. سلام دوست عزیز اگر مایلید زبان انگلیسی را مطابق استاندارد‌های جهانی، اصولی و زیر نظر متخصص آموزش زبان انگلیسی بیاموزید، بی درنگ با من تماس بگیرید.


اگر در جستجوی بهترین مدرسین زبان هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران و بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران را مطالعه نمائید.


21- سحر احمدی دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC



 تدریس خصوصی زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته، آمادگی آزمون های IELTS, TOFEL, EPT, MSRT, TOLIMO و مکالمه (مخصوص مهاجرت) توسط استاد خانم با ۱۲ سال سابقه تدریس تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking، بهترین تدریس زبان جهت مهاجرت


22- دکتر مارال قاسمی نیا



 تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط استاد خانم (دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی) - "تدریس مکالمه روان به ایرانیان مقیم سایر کشورها" "توسط مدرس خانم، دكتري تخصصي آموزش زبان انگليسي" مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران دارای مدرک TTC


23- سارا مطلب زاده|مدرس بین المللی|آموزش مکالمه پایه تا آیلتس



 آموزش زبان انگلیسی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت بر اساس متدهای روز دنیا - با کمترین هزینه و زمان زبان انگلیسی یاد بگیر. آموزش حرفه ای و کاربردی بدون نیاز به کتاب برای اولین بار در ایران و سراسر جهان، حضوری و آنلاین


24- اطلس رشیدی دارای مدرک CAE و CELTA



 مدرس زبان انگلیسی - دارای مدرک TTC دارای مدرک آیلتس 7.5 و تافل 105 - توجه: واتساپ توسط ادمین اداره میشود لطفا برای پاسخ سریع فقط پیام دهید. تماس تلفنی پاسخ داده نمی‌شود. تدریس خصوصی و نیمه خصوصی از مبتدی (الفبا) تا آیلتس


25- مریم آزادی (۱۰ سال سابقه تدریس)


 تدریس زبان انگلیسی بصورت آنلاین توسط مدرس مجرب خانم با بیش از یک دهه سابقه تدریس - تدریس زبان انگلیسی بصورت آنلاین پلن آموزشی باید بر اساس اهداف ،سن ،شغل و سطح زبانی شما طراحی گردد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


26- پریسا رستمی (19 سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی_مدرس بین المللی زبان)


 پریسا رستمی مدرس حرفه ای و خصوصی زبان انگلیسی - تدریس مکالمه و آیلتس- تدریس دوره های IELTS, TOLIMO, EPT, MSRT, دوره گرامر انگلیسی به صورت کاملا کاربردی، تدریس خصوصی ۱۰۰% تضمینی (کلاس آنلاین زبان ) اگر باید زبان انگلیسی بلد باشی و نمیدونی از کجا شروع کنی؛ اگر کلاسهای متنوع زبان انگلیسی رو ثبت نام کردی و دوره دیدی و هنوز نتیجه نگرفتی. تماس بگیرید.


27- فرزانه صفایی (19 سال سابقه - 100 درصد تضمینی)



تدریس زبان انگلیسی MSRT, EPT, TOLIMO, IELTS,TOFEL کنکور و آیلتس با 19 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران، آموزش مکالمه زبان انگلیسی به صورت فشرده جهت مهاجرت


28- سولماز حنیفی دارای مدرک تحصیلی Tesol و Training IELTS


 تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم دارای مدرک تحصیلی Tesol و Training IELTS از دانشگاه شهید بهشتی تهران تحت لیسانس کمبریج انگلستان، آموزش زبان انگلیسی آیلتس و تقویتی مکالمه جهت مهاجرت تدریس تخصصی آیلتس آکادمیک و جنرال حضوری و آنلاین خصوصی و نیمه خصوصی


29- عسل فراهانی (دارای مدرک معتبر TTC و آیلتس ۸،۵ ) و مدرک زبان از آکادمی زبان لندن



 تدریس زبان انگلیسی به روشی متفاوت توسط مدرس مجرب خانم با 10 سال سابقه تدریس - تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مناطق تهران بصورت حضوری و شهرستان ها بصورت غیر حضوری هم خانم ها هم آقایان محترم از مبتدی تا پیشرفته در محل کار یا منزل


30- نازی اکبری دارای مدرک TTC و TKT و IELTS


فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی لیسانس مترجمی زبان انگلیسی تدریس به صورت حضوری و آنلاین. دارای مدرک TTC و TKT و IELTS سابقه تدریس: 12 سال- در موسسات مختلف، تدریس خصوصی زبان انگلیسی با بهترین کیفیت جهت مهاجرت تحصیلی، کاری و ...


مطالعه کنید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


31- خانم بنف (دارای سابقه ۱۰ سال تدریس خصوصی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی)


 تدریس خصوصی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی از امارات با ۱۰ سال سابقه - با سلام ، خانوم بنف هستم مقیم و ساکن امارات متحده عربی. دارای تحصیلات فوق دیپلم مدیریت از دانشکده دبی، و تجربه کاری بالغ بر ۱۷سال در کادر اداری مدیریت روابط عمومی و ....


32- چیستا دانشمند (دارای مدرک آیلتس با نمره 8)



 تدریس آنلاین آیلتس توسط مدرس خانم دارای مدرک آیلتس بیش از 7 سال سابقه تدریس آیلتس و دارای مدرک TESOL - دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 دیپلم TESOL در تدریس زبان انگلیسی ( business, IELTS, ADVANCE learners , Online Teaching) دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه


آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت در سال 1402 و 1403


برای آموزش فشرده زبان انگلیسی به منظور مهاجرت کلاس های خصوصی مزیت هایی دارد که در ادامه توضیح داده می شود. مهمترین نکته این است که کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی متناسب با سطح فعلی زبان شما، زمانی که در اختیار دارید و با توجه به هدف شما شخصی سازی می شود.


وقتی با یکی از بهترین و مجرب ترین معلم های خصوصی زبان کلاس دارید ایشان همان جلسه اول تدریس سوالاتی از شما می پرسد و با توجه به زمانی که در اختیار دارید و مثلا نمره ای که می خواهید در آزمون آیلتس بگیرید برای شما برنامه ریزی انجام داده و تعداد جلسات را مشخص می کند. اگر هدف شما فقط تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی است در این حالت هم جلسات لازم و نحوه تدریس مشخص می شود.


مهمترین ویژگی کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی داشتن انعطاف است به همین دلیل برای آموزش فشرده و سریع زبان انگلیسی بسیار مناسب است. شما هر تعداد جلسه که بخواهید می توانید برگزار نمائید و کلاس ها می تواند به صورت آنلاین یا خصوصی و در منزل برگزار شود.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


توضیحات تکمیلی در رابطه با خصوصیات بهترین معلم های خصوصی زبان برای مهاجرت


مدرسین و اساتیدی که در این مقاله معرفی شده اند جزو بهترین معلم های زبان تهران هستند و کیفیت کلاس های ایشان بسیار خوب می باشد. البته خودتان می توانید فیلم نمونه تدریس و سوابق تدریس اساتید را ببینید و معلم مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نمائید. مدرسین معرفی شده در این مقاله سابقه کاری بالا و تجربه تدریس به زبان آموزان زیادی را دارند در نتیجه در کلاس هایی که برای شما برگزار می نمایند هم عملکرد پخته، درست و مناسبی خواهند داشت.


اکثر مدرسین معرفی شده دارای مدرک TTC هستند و در دوره های تربیت دبیر زبان انگلیسی هم شرکت نموده اند و حتی برخی از این اساتید به اندازه ای در کار خودشان حرفه ای هستند که این دوره ها را برگزار هم می نمایند. در نتیجه معلم های خصوصی زبان معرفی شده در این مقاله جدیدترین و بهترین روش های تدریس زبان را یاد گرفته اند و در کلاس های خصوصی خودشان مورد استفاده قرار می دهند.


از دیگر ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی تهران و کل کشور می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری از دانشگاههای خوب و معتبر، سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر، مدارس و دانشگاهها، مدرک آیلتس و تافل با نمره بالا، شاگردهای موفق قبلی، مدرک تسول و سایر مدارک معتبر آموزش زبان انگلیسی و ... اشاره نمود. بنابراین، با شرکت در کلاس های خصوصی اساتید مجرب می توانید در کمترین زمان زبان انگلیسی خودتان را تقویت نموده و به هدف خودتان که می تواند گرفتن مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا، قبولی در امتحان زبان و زبان کنکور و ... باشد برسید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


برای دانلود رایگان مطالب بسیار مفید در زمینه آموزش زبان انگلیسی که به یادگیری بهتر شما کمک می کند و آن را تسریع می بخشد بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


دانلود گرامر و قواعد زبان


دانلود آموزش مکالمه زبان


دانلود کتب آموزشی زبان


دانلود سایر مطالب آموزشی زبان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image