ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

در این مقاله در رابطه با شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری، قیمت کلاس های مکالمه زبان انگلیسی و .... توضیحاتی ارائه می گردد و مقالات مرتبط هم معرفی خواهد شد.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد. کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای آموزش و یادگیری بهتر این درس و در زمان کم بسیار مفید است. در این کلاس ها وقت شاگرد به هیچ عنوان تلف نشده و به تناسب خواسته و هدف ایشان مباحث مطرح خواهد شد. در همین سایت ایران مدرس اساتید زیادی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در تهران، کرج و کل ایران در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


اطلاعات کامل مدرسین خصوصی زبان در ایران مدرس


اساتیدی که در این وب سایت ثبت نام کرده اند رزومه کاملی برای خودشان درج نموده اند. مثلا در رابطه با دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، سوابق تدریس و افتخاراتی که قبلا کسب کرده اند توضیح داده اند. بعضی از اساتید نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند و فایل رزومه کامل خودشان شامل سوابق تحصیلی و کارهای علمی خودشان را هم ارائه کرده اند. در عین حال بعضی از مدرسین ویدیوی نمونه تدریس هم قرار داده اند. در نتیجه انتخاب یک معلم زبان انگلیسی خوب از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای شما کار بسیار راحتی خواهد بود. در کنار تمامی این موارد، اساتید زبان انگلیسی شهریه و هزینه کلاس های خودشان را هم ذکر نموده اند و می توانید مشاهده کنید که هر استاد چه قیمتی را برای کلاس ها در نظر دارد.


مطالعه مقاله هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه با قیمت مناسب هم مفید است.



انتخاب بی واسطه و مستقیم معلم خصوصی زبان انگلیسی


با توجه به مطالب گفته شده، انتخاب معلم خصوصی زبان از همین سایت ایران مدرس می تواند بسیار آگاهانه و با در دست داشتن اطلاعات کاملی باشد. در این وب سایت شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است و شما می توانید قبل از برگزاری کلاس و قبل از انتخاب مدرس با چند استاد حرف بزنید و به صورت تلفنی هم اساتید را مستقیما ارزیابی نمائید و به این ترتیب انتخاب درست تری هم خواهید داشت. به هر حال وقتی تلفنی با خود استاد حرف می زنید از نحوه حرف زدن ایشان و میزان اعتماد به نفسی که دارند هم تا حدودی می توان تشخیص داد که کدام استاد تسلط بیشتری بر درس دارد.


آموزش خصوصی عالی و تضمینی زبان انگلیسی


البته فقط حرف زدن به صورت تلفنی نیست و اساتید رزومه های کامل خودشان و سوابق تدریس و هزینه ای که برای کلاس ها در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. تعدادی از اساتید زبان انگلیسی حتی برای اینکه به شما اطمینان خاطر بیشتری بدهند در صورت عدم رضایت جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس را انجام می دهند در منتن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که کیفیت تدریس و یا نتیجه کار خودشان را تضمین می کنند. برخی از اساتید در بخش هزینه و شهریه کلاس های خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید. اساتیدی که هم حضوری و هم آنلاین زبان انگلیسی را تدریس می کنند در توضیحات تبلیغ خودشان این مورد را هم ذکر نموده اند.


پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی را هم بخوانید.


پارامترهای موثر بر شهریه و هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی


با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، اگر می خواهید با آگاهی کامل استاد و معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خودتان را انتخاب کنید و بازه بزرگی از قیمت ها را در اختیار داشته باشید و در کنار آن رزومه مدرسین را هم ببینید انتخاب معلم از همین سایت ایران مدرس گزینه بسیار خوبی است. اساتید ثبت نامی در این وب سایت توضیحات بسیار کاملی را ارائه نموده اند و قیمت کلاس های خودشان را هم ذکر کرده اند. توصیه می شود با مدرسین ویژه که پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ طلایی است و در کار تدریس زبان جدی تر هستند کلاس ها را هماهنگ نمائید. قیمت و شهریه کلاس های تدریس خصوصی زبان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و از 100 یا 150 هزار تومان برای 1 جلسه تا 800 یا 900 هزار تومان و بیشتر هم می تواند متغیر باشد.


مقایسه شهریه آموزشگاه زبان با کلاس خصوصی


آموزشگاههای تدریس خصوصی زبان انگلیسی ممکن است قیمت های ثابتی را به شما اعلام نمایند ولی به هر حال در این وب سایت هر کدام از اساتید بسته به سابقه کاری، رزومه، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها، سطح کلاس، آنلاین و یا حضوری بودن کلاس ها و .... ممکن است قیمت های متفاوتی را برای کلاس های خودشان درخواست کرده باشند. شما باید با توجه به سوابق تدریس اساتید و رزومه کاری آنها خودتان یک استاد خوب با قیمتی که مد نظرتان است را انتخاب نمائید.


مطالعه مقاله هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان هم مفید است.


مهمترین عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی


در این بخش به صورت کاملتری در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی زبان و پارامترهای موثر بر نرخ کلاس ها توضیح داده می شود. البته در همین سایت برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان را می توانید مشاهده نمائید اما خوب است که از قبل بدانید چه عواملی بر نرخ کلاس ها اثر می گذارد تا بهتر بتوانید استاد و معلم خصوصی خودتان با نرخ مناسب را انتخاب نمائید. شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری و .... به عوامل زیر بستگی دارد:


1- سابقه تدریس و رزومه کاری استاد


به هر میزان یک استاد و معلم خصوصی زبان انگلیسی رزومه قوی تری داشته باشد و تعداد سال های بیشتری کار تدریس را انجام داده باشد معمولا هزینه ای که برای کلاس های خودش درخواست می کند بیشتر است. البته این تنها پارامتر مهم برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب زبان انگلیسی نیست و بسیاری از اساتید تازه کار با انرژی بالا تدریس را خوب انجام می دهند.


این مقاله هم مفید است: چرا داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی مهم است؟


2- آنلاین و یا حضوری بودن کلاس ها


معمولا هزینه کلاس های آتلاین زبان انگلیسی به نسبت کلاس ها حضوری کمتر است. کلاس های آنلاین برای استاد راحت تر است و ایشان هزینه رفت و برگشت را پرداخت نمی کند و وقت ایشان در مسیر تلف نمی شود. بنابراین معمولا حدود 20 تا 30 درصد هزینه این کلاس ها می تواند کمتر باشد.


3- تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس


بسیاری از اساتید کیفیت کلاس های خصوصی زبان خودشان را تضمین می کنند و به شما تضمین می دهند که از نحوه تدریس ایشان راضی خواهید بود. بعضی از اساتید هم نتیجه گرفتن شما را تضمین می کنند و کل یا نصف هزینه را بعد از نتیجه گرفتن شاگرد دریافت می نمایند. معمولا هزینه و قیمت کلاس های خصوصی تضمینی بیشتر است ولی در عوض شاگرد هم خیالش تا حدودی راحت تر می باشد.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب


4- سطح کلاس و مقطعی که تدریس می شود


مسلما هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مقطع دانشگاه به نسبت متوسطه بالاتر است و یا اساتیدی که زبان کنکور را تدریس می کنند هزینه بالاتری را هم درخواست می نمایند. هزینه کلاس های تدریس خصوصی تافل و آیلتس توسط مدرسین مجرب به نسبت این مواردی که گفته شد هم می تواند بالاتر باشد. بنابراین یکی از پارامترهای مهم در تعیین شهریه کلاس های زبان سطح کلاس است.


5- تعداد جلسات کلاس خصوصی زبان


در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس هم ذکر شده است که تعداد جلسات مورد نیاز برای کلاس خصوصی زبان می تواند روی قیمت و هزینه این کلاس ها اثر بگذارد. اگر شما یکی دو جلسه رفع اشکالی کلاس لازم داشته باشید و استاد هر جلسه را 700 هزار تومان در نظر گرفته باشد، برای تعداد جلسات بالاتر ممکن است با 500 یا 550 هزار تومان برای هر جلسه هم توافق کند.


6- زمان برگزاری کلاس ها


اگر از کلاس های خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان می خواهید استفاده نمائید مسلما به نسبت ایام امتحانات در طول ترم کلاس های ارزانتری خواهید داشت. در ایام نزدیک به کنکور هم نرخ کلاس های خصوصی زبان کنکور بیشتر خواهد بود. بنابراین باید زودتر به فکر باشید. ممکن است هزینه کلاس خصوصی زبان که در طول ترم مثلا 600 هزار تومان است در ایام امتحانات به 750 هزار تومان هم برسد. در ضمن در ایام امتحانات اساتید خوب وقتشان پر است و سخت تر می توان با آنها کلاس هماهنگ نمود.


مشاهده فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است.


7- شهر و موقعیت مکانی برگزاری کلاس


در شهرهای بزرگتر هزینه کلاس های خصوصی زبان بیشتر است. در یک شهر کوچک یک استاد تازه کار ممکن است هر جلسه کلاس زبان را با هزینه 50 هزار تومان هم برگزار نماید اما در شهرهای بزرگتر هم هزینه های زندگی معمولا بیشتر است و هم هزینه ایاب و ذهاب برای رسیدن به کلاس بالاتر است. بنابراین در تهران و کرج و اصفهان و .... هزینه معمولا بیشتر است. البته با کلاس آنلاین می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد و شهریه ی کمتری را پرداخت نمود.


عبارت های کلیدی: کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران، شهریه معلم خصوصی زبان به صورت تضمینی، نرخ کلاس زبان خصوصی در منزل آنلاین و اینترنتی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 4136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image