ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 به صورت آنلاین و حضوری

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 به صورت آنلاین و حضوری

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 به صورت آنلاین و حضوری

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1401 به صورت آنلاین و حضوری توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی زبان استفاده کنید مطالعه این مقاله برای شما مفید است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا و قیمت های به روز شده درخواستی ایشان در سال 1401 و هر زمان دیگری بر روی لینک معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی با بهترین نرخ در سال 1401


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین بسیار عالی و فوق العاده زبان انگلیسی را می توانید مشاهده نمائید. با کلیک بر روی لینک بالا لیست کامل اساتید مجرب و عالی زبان انگلیسی را می توانید مشاهده کنید. برای تمامی مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید استاد مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل از این وب سایت انتخاب نمائید. اگر می خواهید در سال 1401 یا هر زمان دیگری از قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به صورت ساعتی و یا جلسه ای اطلاع پیدا کنید، در همین سایت www.IranModares.com برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی ایشان هم ذکر شده است. برای تمامی مدرسین می توانید شماره تماس مستقیم ایشان، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و اطلاعات دیگری را هم مشاهده نمائید و استاد مد نظر خودتان را با آگاهی کامل و بدون واسطه انتخاب کنید.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1400 و 1401


قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401


در جدول زیر، به عنوان مثال، تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین و اساتید مجرب زبان انگلیسی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در ابتدای سال 1401 را می توانید مشاهده نمائید. اطلاعات ارائه شده در جدول زیر را به عنوان یک مثال در نظر بگیرید و با هر رزومه و قیمتی که در نظر دارید می توانید یک مدرس عالی از همین سایت انتخاب کنید.



با توجه به اطلاعات ارائه شده در جدول بالا موارد زیر قابل توجه است:



1- نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به صورت جلسه ای و ساعتی در سال 1401 از 150 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر متغیر است. هر استاد با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریسی که دارد نرخی را برای کلاس های خصوصی خودش در نظر می گیرد. البته شما در کنار نرخ درخواستی هر مدرس می توانید سوابق تدریس ایشان، نظرات شاگردهای قبلی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد و اطلاعات کامل دیگری را ببینید و تشخیص دهید که نرخ درخواستی منصفانه و مناسب است یا خیر. در هر صورت، قیمت کلاس ها در همین سایت ایران مدرس توسط خود اساتید مشخص می شود و می توانید با استادی کلاس داشته باشید که رزومه و سوابق تدریس خوب و عالی دارد و در عین حال نرخ درخواستی ایشان به هزینه ای که مد نظر شما است نزدیک باشد.


حتما بخوانید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری


2- هزینه بالای کلاس ها برای یک استاد لزوما به معنی تدریس بهتر ایشان به نسبت استادی که نرخ کمتر درخواست کرده است نمی باشد. باید رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید، فیلم نمونه تدریس و موارد دیگر را مشاهده کنید تا یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب را برای خودتان انتخاب کنید. البته واضح است که اساتیدی که در کار خودشان جزو بهترین های ایران هستند معمولا هزینه پایینی برای کلاس های خودشان در نظر نمی گیرند.


3- یک روند خوب و مناسب برای انتخاب معلم خصوصی زبان خوب با قیمت مناسب در سال 1401 این است که در ابتدای کار بدون توجه به نرخ درخواستی مدرسین، 5 استاد عالی برای خودتان انتخاب نمائید. در ادامه از بین این 5 استاد با استادی که نرخ مناسب تری پیشنهاد کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان نمایش داده شده است.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


4- برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده نموده اند. برای اطلاع از قیمت کلاس های این اساتید باید با خودشان تماس بگیرید.


5- هزینه کلاس های آنلاین به صورت ساعتی و جلسه ای معمولا از کلاس های حضوری کمتر است. اگر می خواهید از مزایای کلاس های مجازی برخوردار شوید و با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشید و در عین حال حدود 20 درصد تخفیف بگیرید، با اساتیدی تماس بگیرید که در صفحه خودشان ذکر نموده اند که تدریس آنلاین هم انجام می دهند.


مطالعه نمائید: هزینه کلاس آنلاین آیلتس و قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی


در پایان، توصیه می شود که برای حصول بهترین بازدهی و خوب نتیجه گرفتن از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1401، قیمت کلاس ها را در اولویت اول قرار ندهید و سعی کنید با اساتید مجرب کلاس بردارید هر چند که نرخ کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد. کلاس های خصوصی اساتید مجرب پربارتر است و در مسیر درست تری برای یادگیری سریع زبان انگلیسی قرار می گیرید. کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در ایران مدرس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 3534 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image