ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معلم خصوصی زبان انگلیسی برای آیلتس IELTS همراه با قیمت و فیلم نمونه تدریس

معلم خصوصی زبان انگلیسی برای آیلتس IELTS همراه با قیمت و فیلم نمونه تدریس

معلم خصوصی زبان انگلیسی برای آیلتس IELTS همراه با قیمت و فیلم نمونه تدریس


اگر می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و در جستجوی اساتید برتر و معلم خصوصی زبان انگلیسی برای آیلتس و موفقیت در آزمون IELTS هستید، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند.


معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس


در این وب سایت www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس حضور دارند. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در این سایت قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است. همچنین بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس هم در همین سایت ثبت نموده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان و آیلتس بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


معلم خصوصی زبان انگلیسی


معلم خصوصی آیلتس


برای تمامی مدرسین، همانطور که گفته شد، می توانید قیمت درخواستی ایشان را هم مشاهده کنید. البته در قالب مقالاتی در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس ساعتی و جلسه ای توضیح داده ایم. در این زمینه مقالات زیر را مطالعه کنید:


هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403



البته اطلاعات بسیار خوب دیگری هم برای مدرسین زبان و IELTS در ایران مدرس ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید، سابقه کاری و رزومه تدریس ایشان، کارنامه شاگردهای قبلی و ... را مشاهده کنید. برای اکثر اساتید فیلم نمونه تدریس ایشان هم ثبت شده است و بنابراین می توانید یک معلم زبان عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید. برای مشاهده فیلم های نمونه تدریس مدرسین زبان بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی


ویدئوهای تدریس خصوصی آیلتس


برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس نمره بالای ۶ و ۷ بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل


به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید دقت نمایید. استادی که در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط درس خوانده است و مدرک فوق لیسانس یا دکتری دارد و همچنین از دانشگاه سطح بالا فارغ التحصیل شده است را برای انتخاب به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در اولویت اول قرار دهید. بسیاری از مدرسین برجسته زبان حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. برخی از اساتید در رشته زبان انگلیسی درس نخوانده اند اما در کشورهای انگلیسی زبان سابقه تحصیل و کار دارند یا مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا دارند. این اساتید هم گزینه های خوبی برای انتخاب به عنوان معلم خصوصی آیلتس و زبان هستند.


رزومه کاری و سوابق تدریس


وقتی می خواهید یک مدرس زبان عالی انتخاب کنید به سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین هم دقت کنید. مدرسین موفق زبان در آموزشگاه های معتبر زبان تهران و کل ایران تدریس کرده اند و حتی سابقه تدریس در دانشگاه را هم دارند. انتخاب یک معلم خصوصی مجرب می تواند منجر به موفقیت بهتر و سریعتر شما گردد. در کنار سایر معیارهای ذکر شده سابقه کاری بالا را هم مد نظر قرار دهید.


فیلم نمونه تدریس


در بسیاری از مواقع یک فیلم نمونه تدریس بهتر از ۱۰ صفحه توضیح می تواند در انتخاب معلم خصوصی خوب آیلتس و زبان موثر باشد. در بالا نحوه مشاهده فیلم های نمونه تدریس را ذکر کردیم. در مقاله زیر هم تعدادی از فیلم های خوب و عالی تدریس آیلتس را ارائه نموده ایم. بر روی لینک زیر کلیک کنید:


12 فیلم عالی آموزش آیلتس 100 درصد رایگان


نظرات و کارنامه شاگردهای قبلی


وقتی می خواهید خدماتی را دریافت کنید و یا کالایی را خریداری نمایید وقتی مشتریان قبلی اظهار رضایت کنند مسلما شما هم از انتخاب خودتان مطمئن تر می گردید. برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران هم این نکته درست است. استادی را انتخاب کنید که شاگردهای قبلی ایشان راضی بوده اند. برای اکثر اساتید می توانید نظرات زبان آموزان قبلی ایشان را در همین سایت مشاهده کنید. بسیاری از مدرسین عالی آیلتس پا را فراتر گذاشته اند و حتی کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند.


قیمت کلاس خصوصی زبان


همانطور که گفته شد برای تمامی مدرسین زبان می توانید قیمت درخواستی ایشان را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نمایید. در کنار سایر موارد ذکر شده به هزینه کلاس مدرسین هم دقت نمایید. البته هدف این نیست که فقط قیمت را در نظر بگیرید ولی نیم نگاهی به نرخ درخواستی اساتید هم داشته باشید. دقت کنید که مدرسین برجسته هزینه ای متناسب با کیفیت کلاس ها دریافت می کنند اما می توانید یک معلم زبان خوب با نرخ مناسب هماهنگ کنید.


حتما بخوانید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


جلسه اول کلاس


بعد از انتخاب مدرس زبان بالاخره باید اولین جلسه را برگزار نمایید. جلسه اول تدریس برای شما مشخص می شود که آیا واقعا از نحوه تدریس استاد راضی هستید یا خیر. موارد گفته شده قبلی را حین انتخاب مدرس زبان مد نظر قرار دهید اما در نهایت جلسه اول را آنلاین با حضوری برگزار کنید تا از انتخاب خودتان مطمئن گردید. بسیاری از مدرسین آیلتس برتر جلسه اول یا تعیین سطح را رایگان برگزار می کنند.


آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها


کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس می تواند به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شود. مدرسین حاضر در همین سایت ذکر کرده اند که به صورت حضوری و در منزل یا آنلاین و مجازی تدریس می کنند. به صورت کلی بازدهی کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است اما کلاس های آنلاین قیمت کمتر دارد و در ضمن انعطاف بیشتری را هم دارا می باشد. کلاس های مجازی و اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد و هماهنگی بین استاد و شاگرد راحت تر اتفاق می افتد.


بهترین مدرسین زبان انگلیسی


بهترین مدرسین زبان انگلیسی به کار خودشان متعهد هستند و دارای اخلاق خوب و سطح سواد بالایی می باشند. در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی سعی کرده ایم بهترین مدرسین زبان را معرفی نماییم. برای آشنایی با تعدادی از برترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی مقالات زیر را بخوانید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


بهترین اساتید آیلتس


در همین سایت ایران مدرس سعی کرده ایم در قالب مقالاتی مدرسین برتر و برجسته آیلتس را معرفی کنیم. بسیاری از این مدرسین عالی آیلتس، خودشان مدرک IELTS با نمره بالای ۷ یا ۸ دارند. در ضمن کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند. برای آشنایی با تعدادی از مدرسین برجسته آیلتس مقالات زیر را بخوانید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


7 بهترین استاد آیلتس برای گرفتن نمره بالای 7 + فیلم معرفی و نمونه تدریس


تعدادی از مدرسین برتر آیلتس را هم در ادامه معرفی نموده ایم.


1- آیلتس مازیار گودرزی


2- بهزاد بهرامی


3- مازیار محمدی


4- مریم محصل


5- محمد اصل غفاریان


6- کیان میرزاخانی


7- سپیده نصرتی


8- سیده فاطمه قاضی میرسعید


9- مهدی آذرخش


10- محمدرضا یوسفی


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان برای موفقیت در آیلتس توضیحاتی ارائه کردیم. همچنین نحوه مشاهده فیلم نمونه تدریس و قیمت درخواستی اساتید را هم ذکر کردیم. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین زبان انگلیسی و آیلتس حضور دارند و می توانید شماره تماس مستقیم مدرسین و نرخ درخواستی ایشان را هم ببینید.


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 105 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image