ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران در منزل و آنلاین همراه با قیمت کلاس ها

بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران در منزل و آنلاین همراه با قیمت کلاس ها

بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران در منزل و آنلاین همراه با قیمت کلاس ها

اگر می خواهید با برترین اساتید زبان انگلیسی تهران کلاس خصوصی داشته باشید و می خواهید کلاس ها با نرخ مناسب برای شما برگزار گردد .... در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران در منزل و آنلاین همراه با قیمت کلاس ها ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 12 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


اساتیدی که در در زمینه تدریس خصوصی در تهران فعالیت دارند و بهترین کلاس های زبان را به صورت آنلاین یا حضوری و در منزل برگزار می کنند ویژگی های زیر را دارند.


1- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب: بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و کل ایران معمولا از دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران https://ffll.ut.ac.ir/، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان https://fgn.ui.ac.ir/، علامه طباطبائی https://litd.atu.ac.ir و سایر دانشگاههای بزرگ و معتبر کشور فارغ التحصیل شده اند. این خودش نشان می دهد این اساتید در ایام تحصیل هم خودشان موفق بوده اند و سطح سواد بالایی دارند. برای تمامی اساتید دانشگاه محل تحصیل ایشان در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است.


2- دارای مدرک ارشد یا دکتری: اساتیدی که در کار خودشان بهترین هستند در درس و تحصیل هم موفق بوده اند و تا مقطع ارشد و دکتری درس خواندن را ادامه داده اند. استادی که در رشته زبان انگلیسی مدرک ارشد یا دکتری دارد و از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده است مسلما در مقایسه با مدرسی که لیسانس دارد و در رشته غیر مرتبط هم درس خوانده است درک بهتری از مطالب داشته و روش تدریس با کیفیت تری هم دارد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



3- دارای مدرک آیلتس و TTC: بسیاری از مدرسین فوق العاده زبان انگلیسی تهران که در همین سایت ایران مدرس حاضر هستند مدرک آیلتس یا تافل دارند و حتی در دوره های تربیت مدرس شرکت نموده اند و مدرک TTC هم دارند. وقتی استادی مدرک آیلتس دارد به این معنی است که زبان انگلیسی را تا سطح بسیار خوبی بلد است و حتی برای کلاس های تدریس خصوصی آیلتس هم می توانید از ایشان خدمات بگیرید.


4- سابقه کاری و تجربه بالا: وقتی یک استاد زبان یا هر درس دیگری قبلا شاگردهای زیادی داشته است حالت های مختلفی را در کلاس های خودش مشاهده نموده است و وقتی یک شاگرد جدید را در کلاس خودش حاضر می بیند سریع تر تشخیص می دهد که چه روش و راهکاری را باید انتخاب نماید تا شاگرد جدید بهتر نتیجه بگیرد. بنابراین اگر می خواهید زبان انگلیسی را خوب و سریع آموزش ببینید با اساتید با تجربه کلاس داشته باشید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده


5- نظرات مثبت شاگردهای قبلی: در همین سایت ایران مدرس برای بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است. به عنوان مثال این استاد با تجربه زبان انگلیسی را مشاهده نمائید. نظرات شاگردهای قبلی می تواند ملاک خوبی برای شما باشد که با توجه به آن بتوانید یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران را برای کلاس خصوصی در منزل یا آنلاین انتخاب نمائید.



6- ارائه فیلم نمونه تدریس زبان: اگر می خواهید با یک مدرس فوق العاده زبان انگلیسی کلاس داشته باشید بد نیست نگاهی به فیلم های نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیندازید. اساتید برتر با اعتماد به نفس بالا فیلم های نمونه تدریس خودشان را در همین سایت ایران مدرس ثبت نموده اند و چون از کار خودشان مطمئن هستند با ارائه فیلم نمونه تدریس نحوه تدریس خودشان را نشان داده اند.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


7- حمایت و پشتیبانی کامل از شاگرد: برای یک معلم خوب خصوصا در کلاس های خصوصی زبان یا دروس دیگر فقط اینکه استاد باسواد باشد و خوب تدریس کند کافی نیست. یک استاد خوب و عالی باید هوای شاگردهای خودش را داشته باشد و از ایشان حمایت نماید. مدرسین برتر زبان انگلیسی و سایر دروس شماره تماس خودشان را به شاگرد می دهند و در هر زمانی زبان آموز به راهنمایی احتیاج داشته باشد دریغ نمی کنند.


8- قیمت مناسب برای کلاس خصوصی زبان: کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران یا هر جای ایران به نسبت کتاب و فیلم های آموزشی بیشترین بازدهی را دارد. اما نکته ای که هست این است که نرخ کلاس های خصوصی به نسبت کتاب و فیلم کمک آموزشی بالا می باشد. اساتید خوب زبان نرخ مناسبی برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند تا شاگردهای ایشان راحت تر بتوانند از این کلاس ها استفاده نمایند.


حتما بخوانید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری



9- شاگردهای قبلی موفق: مدرسین برتر شاگردهای خودشان را به بهترین نتیجه ممکن می رسانند. اساتیدی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی عملکرد فوق العاده دارند معمولا کارنامه بسیار خوب و درخشانی هم دارند و شاگردهای قبلی ایشان نتایج بسیار خوبی گرفته اند. شاگردهای موفق معمولا در نظرات خودشان برای اساتید از موفقیت های خودشان حرف می زنند و شما می توانید با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید.


10- تعهد کاری و اخلاق فوق العاده: همانطور که گفته شد، بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا آنلاین در شهر تهران یا هر جای ایران فقط این طور نیست که سطح سواد بالایی داشته باشند. این اساتید نه تنها عالی تدریس می کنند و مطالب را به خوبی توضیح می دهند بلکه به کار خودشان هم متعهد هستند و نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را مهمترین هدف می دانند.


پیشنهاد می شود بخوانید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل در تهران و کرج native


در این مقاله تعدادی از بهترین ویژگی های بهترین معلم های زبان تهران توضیح داده شده است. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید خوبی از جمله دکتر مازیار گودرزی (دارای مدرک Teaching IELTS از کالج لندن)، محمد اصل غفاریان، کورش یراقچیان، مریم محصل (مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت ۱۵ سال)، پریسا رستمی، کیان میرزاخانی، سحر احمدی، آرتین خضرزاده، امیر نجفی، رضوانه محمدی و .... حضور دارند که برای کلاس خصوصی زبان در منزل و یا به صورت آنلاین می توانید با این مدرسین برتر تماس بگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 614 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image