ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی فاطمه کماسی (10 سال سابقه تدریس ریاضی متوسطه و کنکور)
مشخصات مدرس

دبیر برتر ریاضیات و هندسه خانم/ ساده و روان/ همراه با جزوات تالیفی کامل مخصوص پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم، کنکور و نهم

بهترین دبیر ریاضی خانم، تدریس تضمینی ریاضیات و هندسه دبیرستان و کنکور
--------------------------------------------------------------------------------------------
کلاس ها به صورت آنلاین و با قلم نوری برگزار می شوند.
کلاس های حضوری فقط در موارد بسیار خاص و برای یک یا دو جلسه اول و در صورتی که لازم باشد دانش آموز را حضوری ببینم، برگزار می شود و سایر کلاس های به صورت آنلاین ادامه پیدا می کنند. (کیفیت کلاس های آنلاین بالا خواهد بود و جای نگرانی به دلیل برگزاری آنلاین، نداشته باشید. برای اطمینان نیم ساعت کلاس رایگان خواهیم داشت.)

---------------------------------------------------------------------------------------------
سوابق آموزشی و تحصیلی:
** 10 سال سابقه تدریس ریاضیات در تهران و شهرهای دیگر
**مدرس ریاضیات خانه ریاضی، علوی، قلمچی
** فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد #دانشگاه_تهران به عنوان دانشجوی برتر در رشته ژئوفیزیک
** دارای جزوات بسیار دقیق و کامل ریاضی برای تمامی پایه ها


پایه های آموزشی:
** #گروه_ریاضی ، #گروه_تجربی
** ریاضی سال #نهم #دهم، #یازدهم، #دوازدهم، #کنکور

موارد آموزشی:
** تدریس کاملا تضمینی و مفهومی
** متناسب با توانایی ها و نیازهای دانش آموز
** آموزش کاملا مفهومی و مبتنی بر نیاز دانش آموز
** پیگری و ارتباط قوی تا رسیدن به نتیجه
** برنامه ریزی درسی و مشاوره انگیزشی
** پیگیری آموزشی از طریق برگزاری امتحانات دوره ای از دانش آموز


"داشتن انگیزه های درست و مشخص برای انجام یک کار" ریشه همه موفقیت ها است.

شماره تماس (تماس تلفنی-تلگرام-واتس آپ):
09108349959
فاطمه کماسی

عبارت های کلیدی: تدریس ریاضی خوب، تدریس ریاضی کنکور، تدریس ریاضی نهم، تدریس ریاضی دهم، تدریس ریاضی یازدهم، تدریس ریاضی دوازدهم، تدریس ریاضی آنلاین، دبیر برتر ریاضی، بهترین دبیر ریاضی، امتحان ریاضی نهایی، ریاضی مدارس تیزهوشان، ریاضی دبیرستان علامه حلی، ریاضی دبیرستان فرزانگان، بهترین معلم خصوصی ریاضی، بهترین معلم ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، بهترین معلم های ریاضی، بهترین دبیران ریاضی، بهترین اساتید ریاضی، معلم خصوصی، بهترین معلم ریاضی خانم، غرب تهران، شمال تهران، تدریس ریاضی به صورت آنلاین و حضوری یا مجازی، ارزان و تضمینی، تدریس خصوصی ریاضی توسط خانم در منزل شما به فارسی یا انگلیسی با تسلط بالا، تدریس خصوصی ریاضی توسط خانم به صورت حضوری و آنلاین با بهترین نرخ و با بالاترین کیفیت، آموزش ریاضی در زمان کم به صورت حضوری، مجازی و آنلاین در تمامی محلات تهران، معلم ریاضی با نرخ توافقی در منزل یا به صورت اینترنتی در شرق تهران، غرب تهران و محله های شمال تهران از جمله تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، محدوده خیابان فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، آموزش ریاضیات، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، کرج، البرز، شرق تهران، استاد، کلاس، مدرس، دبیر، آموزش، فشرده، تقویتی، تضمینی، ارزان

فاطمه کماسی (10 سال سابقه تدریس ریاضی متوسطه و کنکور)
رشته تحصیلی: از دانشگاه تهران
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: تهران
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: ایران و سایر کشورها
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: 10 سال
خوب است بدانید:
فاطمه کماسی (10 سال سابقه تدریس ریاضی متوسطه و کنکور)، از تاریخ ۱۳۹۸/۹/۴ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 22027 بازدید داشته است.
09108349959
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۸/۹/۴
بازدید: 22028

رزومه مدرس

جزوه های ثبت شده توسط فاطمه کماسی (10 سال سابقه تدریس ریاضی متوسطه و کنکور)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
1
0
سارینا رضایی ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

با سلام.من امسال یازدهمی هستم و برای امتحان ترم اول درس ریاضی و هندسه با استاد کماسی کلاس گرفتم. با اینکه بعد از کرونا پایم خیلی ضعیف شده بود، ایشون خیلی اصولی و از پایه تدریس کردن و امتحاناتم رو خیلی عالی دادم.ممنونم ازشون🌹

1
0
زهرا صدری ۱۴۰۲/۵/۱۹

سلام خانم کماسی جان.خیلی ممنونم از شما که با دلسوزی و پیگیری های بی وقفه آوا جان رو عاشق درس ریاضی کردین و اعتماد بنفس از دست رفتش رو دوباره برگردوندید.امیدوارم همیشه همینطور پرانرژی بدرخشید🌻.

1
0
محدثه متولیان ۱۴۰۲/۳/۱۷

من امسال دوازدهمی هستم و برای آمادگی امتحان نهایی ریاضی از خانم کماسی کمک گرفتم و خیلی از ایشون راضی هستم.چون توی زمان خیلی کم مهمترین سوالها و مطالب رو باهام کار کردن.

1
0
فتحی زاده ۱۴۰۲/۱/۲۶

استاد کماسی بسیار استاد دقیق و عالی ای هستن و با تدریس بی نقصشون هرگونه ابهامی رو برای من از بین میبردن.

3
0
مهسا عابدینی ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

من از استان سیستان و بلوچستان با خانم کماسی کلاس آنلاین دارم. قبل از ایشون با چند دبیر دیگه هم کلاس داشتم ولی خیلی نتونستم با کلاسشون ارتباط بگیرم و درس رو یاد نمی گرفتم. و خوشحالم که ایشون رو پیدا کردم چون ریاضی رو خیلی روون و ساده توضیح می دن .

2
0
سیدی ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

سلام.من واقعا از خانم کماسی راضیم.با کمکهاشون پسرم توی هندسه مشکلاتش از بین رفت و اعتماد بنفسش خیلی بالا رفته.خدا خیرشون بده.

1
0
محمدعلی میرزایی ۱۴۰۱/۱۱/۳

با سلام.من امسال از خیلی از درسام و به خصوص درس ریاضی عقب افتاده بودم و خیلی نگران بودم.ولی با گرفتن چند جلسه کلاس فشرده با استاد کماسی خیلی خوب مطالبو جمع کردم و نمره قابل قبولی گرفتم.خواستم از ایشون تشکر ویژه کنم و بگم اگه آموزش حرفه ای ایشون نمی بود نمره من واقعا افتضاح میشد!

2
0
زهرا مشیری ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

سلام.حدود یک سال هست خانم کماسی با پسر من ریاضی کار می کنن.خیلی خانم با حوصله ای هستن و انصافا برای کلاس خیلی انرژی می ذارن.ایشون برای اینکه پسرم مطالب رو خوب درک کنه خیلی مواقع به پسرم تمرین میدن و حتی رفع اشکالاتشون رو بعضی زمانها خارج از زمان کلاس انجام میدن.ما واقعا از ایشون راضی هستیم.

0
0
عباس ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

عالی

3
0
آیلین ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

سلام خانم کماسی.من خواستم ازتون یه تشکر اساسی کنم بابت همه کمکهایی که به من کردین و باعث شدید من همه مشکلات پایه ایم رو شناسایی کنم و از بین ببرمشون.واقعا ممنونم ازتون.

مرسی آیلین جان شما هم دختر دقیق و باهوشی هستی و این خیلی کمکمون کرد.

1
0
اشکان فرهی ۱۴۰۱/۹/۲

سلام و خسته نباشید خدمت سرکار خانم کماسی.من خیلی خوشحالم که با شما استاد گرامی آشنا شدم وقدردان زحمت های شما هستم.و ممنونم که با دلسوزی ها و پیگیری هاتون نمرات ریاضی و هندسه من رو پیشرفت زیادی دادید و من رو با انگیزه کردید.

3
0
قدیری ۱۴۰۱/۸/۵

با سلام.پسر من با سایر دبیرهایی که براشون گرفتیم ارتباط خوبی نمی گرفت ولی خدا رو شکر استاد کماسی بسیار با حوصله مطالب رو برای فرزندم توضیح میداد و این باعث پیگیر شدن پسرم در درس ریاضی شد. قدردان شما معلم گرانقدر هستیم.

1
0
سارا نعامی ۱۴۰۱/۷/۲۶

سلام خانم کماسی.خیلی ممنونم از کمک های شما.من امسال تونستم درصد ریاضی کنکورم رو خیلی بالا بزنم.واقعا بدون تدریس خوب شما و انگیزه دهی های شما این کار برام غیرممکن بود.

0
0
سمیه کثیری ۱۴۰۱/۶/۹

سلام وقت تون بخیر با چه برنامه ای آموزش آنلاین را انجام می دهید ؟ و هزینه هر جلسه یکساعته را هم لطفا بفرمایید. با تشکر

سلام و درود. معمولا کلاسهای آنلاین بنده در فضای اسکایپ یا اسکای روم برگزار میشه. لطفا برای اطلاع از هزینه ها و جزییات کلاس با شماره 09108349959 تماس بگیرید.

2
0
باقرزاده ۱۴۰۱/۶/۱

سلام.دختر من با اینکه به خاطر مشکلات پایه ای که از درس ریاضی داشت از این درس زده شده بود اما خدا رو شکر از وقتی با استاد کماسی کلاس گرفتیم به خاطر جذابیت کلاس و نوع تدریس پایه ای و عمقی ایشون دخترم خیلی علاقمند شده و پیشرفت قابل قبولی تو این درس داشته.از ایشون به خاطر زحماتشون خیلی ممنونم.

3
0
سعادتی ۱۴۰۱/۳/۲۳

با سلام. ما در شهر تبریز هستیم و پسرم با خانم کماسی کلاس آنلاین ریاضی گرفتن، ایشون استاد فوق العاده قوی ای هستن.من قبل از شروع کلاسها نگران این بودم که پسرم نتونه در کلاس آنلاین به خوبی ارتباط بگیره، اما خدا رو شکر خیلی خوب و مشتاقانه کلاسهاش رو با ایشون ادامه داد و از نتیجه هم بسیار راضی هستیم.

1
0
میثم شعبانی ۱۴۰۱/۳/۱

من ریاضی یازدهم رو با استاد کماسی دارم.ایشون واقعا دبیر ماهری هستن و کامل نقطه ضعف های من رو شناسایی و رفع کردن .و ریاضی من باهاشون خیلی پیشرفت کرد.

1
0
فاطمه وطن خواه ۱۴۰۱/۱/۲۰

خیلی ممنونم از شما استاد عزیزم که من رو دوباره به ریاضی علاقمند کردین و تونستم نمره خیلی خوبی توی حسابان دوازدهمم بگیرم. و باعث شدید ضعف هایی که توی دو سال گذشته به خاطر مجازی شدن مدرسه پیدا کرده بودم از بین برن.

5
0
برزویی ۱۴۰۰/۱۲/۱

سلام و درود و عرض خسته نباشید خدمت خانم کماسی عزیز.از جنابعالی بابت اینکه در کنار فرزندم هستید و با ایشان ریاضیات یازدهم را به صورت بسیار دقیق، جامع و دلسوزانه کار می کنید، صمیمانه متشکرم و امیدوارم همیشه در کنار شیدا جان باشید.

1
0
اکبری ۱۴۰۰/۱۱/۹

سلام و احترام. سرکارخانم کماسی بسیار دقیق و منظم هست در کارشون. جزوات ایشون تمام مطالب کتاب درسی رو به خوبی برای فرزندم پوشش داده است. تعهد ایشون به کلاس ها هم بسیار زیاد هست. با ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون اکبری

2
0
علی مکرمی ۱۴۰۰/۱۱/۳

یکی از بهترین ها. خدا رو شکر به لطف و کمک خانم کماسی تو امتحان ریاضی ترم اول نتیجه عالی گرفتم. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید.

5
0
هانی ایلیایی ۱۴۰۰/۹/۲۲

خانم کماسی یکی از دبیران دقیق و با حوصله هستن که نکات ریاضی رو به صورت شیوا و با زبان ساده آموزش میدن.من توی یک سالی که با ایشون کلاس داشتم واقعا درس ریاضی رو درک کردم و علاقمند تر شدم.

خیلی ممنون آقا هانی عزیز.امیدوارم همیشه موفق باشی

1
0
برهان ولی زاده ۱۴۰۰/۸/۲۲

سلام خانم کماسی میشه هزینه کلاس های خصوصی دوازدهم رو بگید؟ ممنونم

سلام لطفا برای اطلاع از جزییات کلاس با شماره بنده (09108349959) تماس بگیرید.

1
0
هانیه ۱۴۰۰/۸/۴

با سلام من امسال دوازدهم هستم از ابتدای تابستون با ایشون ریاضی رو کار میکنم. خیلی با حوصله و منظم هستن ایشون. هر جلسه تمرین میدن و جلسه بعد رفع اشکال میکنن. به دلیل رضایت بالایی که از تدریس ایشون داشتم برادرم هم برای سال دهمش کلاس ریاضی رو با ایشون شروع کرده.

مرسی هانیه جان.من هم از اینکه دانش آموز فعالی مثل شما دارم خوشحالم

3
0
نظری مقدم ۱۴۰۰/۷/۲۹

سرکار خانم کماسی بسیار دلسوز هستند. پسر ما بعد از تقریبا یک سال شرکت در کلاس های ایشون توانمندی بسیار بهتری در حل سوالات ریاضی پیدا کرده (ما از اوایل دهم با ایشون شروع کردیم). سال نهم مشکلاتی در ریاضی داشت که با تلاش های ایشون خدارو شکر نه تنها مشکلات برطرف شدند بلکه علاقه فرزندم به ریاضی بیشتر هم شده. کتاب درسی رو با حوصله و قدم به قدم آموزش دادند و همیشه پیگیر نحوه انجام تمرین ها و سوالات بعد از کلاس بودند. آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

خیلی ممنون از شما جناب نظری مقدم عزیز.خدا رو شکر که راضی هستید.

0
0
لیلا رجبی ۱۴۰۰/۷/۲۷

خانم کماسی ممنونم از تدریس خیلی خوبتون. خوشحالم که در وجود شما بهره بردیم.

خواهش می کنم لیلا جان. ممنون از شما که اینقدر پرتلاش و پیگیر بودی.

2
1
ریحانه بیدقیان ۱۳۹۹/۹/۴

سلام شما درس های هندسه و امار و احتمال یازدهم رشته ریاضی رو تدریس می کنید؟

سلام بنده دروس هندسه و حسابان را تدریس می کنم.

1
0
حنانه شکاری ۱۳۹۹/۸/۲۸

سلام خوب هستید شما میتوانید هشتم درس بدهید

سلام ممنون.بله در خدمت هستم

4
1
مهران نیا ۱۳۹۸/۱۱/۲

باسلام تدریس ریاضی سوم دبستان دارید؟یامفاهیم کلی ریاضی برای مقطع دبستان؟اگرمیشه بهم پیام بدید.09183397149

با سلام. نه متاسفانه بنده از کلاس هفتم تا کنکور تدریس می کنم.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی