ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 توصیه فوق العاده جهت درج تبلیغات تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد بیشتر

10 توصیه فوق العاده جهت درج تبلیغات تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد بیشتر

10 توصیه فوق العاده جهت درج تبلیغات تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد بیشتر

در این بخش روش های کاربردی و عملی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی و 10 توصیه فوق العاده برای درج تبلیغات تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد بیشتر ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


1- عنوان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را عالی بنویسید. در عنوان تبلیغ تدریس خودتان مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید. همچنین در عنوان آگهی از عبارت هایی مانند جلسه اول رایگان، 100 درصد تضمینی، 15 سال سابقه کار (به عنوان مثال)، رتبه برتر کنکور و .... استفاده نمائید. عنوان تبلیغ شما باید به گونه ای باشد که از بین آگهی های تدریس خصوصی مدرسین بر روی تبلیغ شما کلیک شود.


2- عکس بسیار خوبی برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان انتخاب کنید. مانند عنوان، عکس هم می تواند در افزایش بازدید تبلیغات تدریس خصوصی شما بسیار موثر باشد. یک عکس پرسنلی یا عکس آتلیه ای بسیار شیک و رسمی را برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در نگاه اول متقاضیان معلم خصوصی با توجه به عنوان و عکس انتخاب می کنند بر روی کدام تبلیغ کلیک نمایند.


3- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را عالی بنویسید. فرض کنید که شاگرد شما یا والدین ایشان رو در روی شما هستند و می خواهید به ایشان بگوئید چه توانایی ها و افتخاراتی دارید و چرا باید کلاس خصوصی را با شما هماهنگ نمایند. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید چرا که برخی از افراد ممکن است متن را کامل مطالعه نکنند. با این وجود به هر میزان متن تبلیغ شما کاملتر باشد بازدهی بیشتری خواهد داشت. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید اسم تمام پایه ها را بنویسید (ریاضی نهم، ریاضی دهم و ....). فکر نکنید اگر تدریس ریاضیات را ذکر نمائید افرادی که متقاضی هندسه و حسابان هم هستند با شما تماس می گیرند. حتما اسم تمام دروس تدریسی خودتان را با جزئیات کامل بنویسید. در وب سایت حاضر به عنوان مثال اگر حسابان را در متن تبلیغ خودتان ذکر نکرده باشید، برای متقاضیان معلم خصوصی حسابان تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد.


حتما بخوانید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر


4- در متن آگهی تدریس خصوصی خودتان افتخاراتی که دارید را ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید حتما بنویسید. به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارید و خودتان مدرک TTC، آیلتس و یا تافل دارید حتما در متن تبلیغ ذکر نمائید.


5- در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت مدرک و رزومه کاری و تحصیلی وجود دارد. حتما برای اینکه صفحه شما اعتبار بیشتری داشته باشد و متقاضیان تدریس خصوصی به شما اعتماد کنند مدارک لازم را بارگذاری نمائید. اگر مدرک فوق لیسانس یا دکتری دارید مدرک خودتان را ارائه کنید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید حتما کارنامه خودتان را ارائه کنید. برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما بازدهی خوبی داشته باشد حتما بحث اعتمادسازی را مد نظر داشته باشید. به هر میزان مدارک بیشتر و قابل اعتماد تری ارائه کنید شاگردهای بیشتری هم جذب خواهید کرد.



6- به شاگردهای قبلی خودتان بگوئید در همین سایت ایران مدرس نظرات خودشان را ثبت نمایند. وقتی افراد جدید وارد صفحه تبلیغ شما می شوند و می بینند که شاگردهای قبلی شما خوب نتیجه گرفته اند و راضی هستند حتما انگیزه بیشتری برای تماس گرفتن با شما و برگزاری کلاس دارند.


مطالعه نمائید: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی


7- تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ویژه کنید (برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک نمائید). درج تبلیغ ویژه هزینه دارد اما در عوض آگهی شما در صفحه اصلی سایت قرار گرفته و جذب شاگرد بیشتری هم خواهید داشت.


8- در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم وجود دارد. با درج فیلم نمونه تدریس می توانید توانایی های خودتان را بیشتر به نمایش بگذارید و شاگردهای بیشتری هم جذب کنید. فیلم های نمونه تدریس در بالای مقالات و دانلودها نمایش داده شده و بازدید تبلیغ شما را افزایش می دهند.


9- برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا سوال امتحانی ثبت نمائید و به این ترتیب می توانید شانس دیده شدن و جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.


این فیلم خوب را هم ببینید: نکات مهم و کلیدی برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق برای جذب شاگرد


10- چنانچه در همین سایت آگهی 7 ستاره ثبت کرده اید با کلیک بر روی کلید به روزرسانی می توانید در صدر آگهی ها قرار گرفته و بیشتر دیده شوید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 486 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image