ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه برای جذب شاگرد

بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه برای جذب شاگرد

بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه برای جذب شاگرد


در این مقاله در رابطه با بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی تا دانشگاه و درج آگهی برای معلم های خصوصی زبان، ریاضی، شیمی، فیزیک و ... به منظور جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می گردد.


چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم


برای تبلیغ تدریس خصوصی می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. البته در حال حاضر تبلیغ در روزنامه و تراکت تبلیغاتی خیلی نمی تواند بازدهی داشته باشد مگر اینکه بخواهید برای تراکت در محله های مشخصی تبلیغ را انجام دهید. هر روشی که بر پایه تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات اینترنتی باشد الان مفید است. در اینستاگرام و تلگرام در پیج ها و کانالهای با تعداد اعضای بالا می توانید تبلیغ کنید. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگ داشته باشید. در سایتهای تخصصی تبلیغ تدریس خصوصی مثل همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم به عنوان معلم خصوصی تبلیغ خودتان را ثبت کنید. اگر ریاضی تدریس می کنید در سایت tadris-riazi.com هم آگهی خودتان را درج نمایید. ترکیبی از این روشها می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند.


مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


متن تبلیغ تدریس خصوصی ابتدایی


اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی فعالیت دارید در متن تبلیغ باید سوابق تدریس خودتان و مزیتهایی که کلاس های شما دارد را بنویسید. در همین سایت ایران مدرس معلم های خوبی در زمینه تدریس خصوصی دبستان فعالیت دارند. می توانید متن آگهی تدریس ایشان را ببینید و برای تبلیغ خودتان الگو بگیرید. برای مشاهده آگهی تدریس مدرسین ابتدایی بر روی عبارت معلم خصوصی ابتدایی کلیک کنید. البته تبلیغ سایر اساتید را کپی نکنید اما برای آگهی خودتان الگو بگیرید.



متن تبلیغ کلاس تقویتی


برای کلاس تقویتی اگر در حال نوشتن متن تبلیغ هستید نکته بسیار مهم این است که متن آگهی متقاعد کننده و خوب نوشته شود. اشتباه تایپی و املایی نداشته باشید. مهمترین افتخارات خودتان ‌و جنبه های مثبت و عالی روش تدریس خودتان را ذکر کنید. خلاصه اینکه باید بتوانید اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی و والدین ایشان را جلب نمایید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس


بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران :: ایران مدرس


روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد


متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم در حال حاضر تبلیغات در اینترنت بسیار مفید است. سعی کنید اسم تمام پایه ها (ریاضی ششم، هفتم، هشتم و ...) را در متن تبلیغ بنویسید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی و آگهی های ایشان را ببینید و برای تبلیغ خودتان ایده بگیرید. در متن تبلیغ اگر مثلاً در ریاضی کنکور درصد بالایی زده اید حتما بنویسید. اگر در المپیاد ریاضی موفق بوده آید یا هر افتخار دیگری که کسب کرده اید را ذکر نمایید.


این مقاله هم مفید است: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


متن تراکت تدریس خصوصی


همانطور که گفته شد در حال حاضر تراکت شاید برای تبلیغ تدریس خصوصی خیلی کاربرد نداشته باشد یا حداقل پربازده نباشد اما در هر صورت اگر از این روش استفاده می کنید متن را باید خوب بنویسید. مهمترین مزیت کلاس های خودتان را برجسته و با فونت بزرگ در تراکت بنویسید. سعی کنید از رنگ های مناسب استفاده کنید و به گونه ای فونت ها انتخاب شود که یک رهگذر با یک نگاه بتواند اصل مطلب را بگیرد. اگر می خواهید در محله خاصی مثلاً محدوده خیابان فرشته تهران تبلیغ کنید تراکت می تواند مفید باشد اما باز تبلیغات اینترنتی ارزان تر و فراگیر تر است.



سایت تبلیغ تدریس خصوصی


اگر در جستجوی سایت تبلیغ تدریس خصوصی عالی هستید همین سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. در این وب سایت تا سال ۱۴۰۳ بیشتر ۳۰۰۰۰ مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فیزیک، عربی، شیمی و سایر دروس فعالیت دارند. ایران مدرس بازدید بالایی دارد و اگر تبلیغ خودتان را خوب بنویسید احتمال جذب شاگرد شما بالا است. برای درج تبلیغ در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمایید و در ادامه وارد پنل کاربری شوید. سپس می توانید تبلیغ خودتان را رایگان ثبت کنید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. برای مشاهده تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس صفحه تعرفه تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی را ببینید.


پیشنهاد می شود بخوانید: متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


عکس تبلیغ تدریس خصوصی


برای داشتن یک آگهی تدریس خصوصی موفق بسیار مهم است که عکس مناسبی انتخاب کنید. بسیار پیش آمده است که در این سایت یک استاد عکسی از مهمانی را برش داده است و یا یک عکس با ظاهر نامرتب را ثبت نموده و هیچ جذب شاگردی نداشته است. عکس بسیار مهم است چرا که اولین چیزی که کاربر می بیند عکس شما است. یک عکس پرسنلی شیک و مرتب برای تبلیغ تدریس خصوصی بسیار مناسب است.


تبلیغ تدریس خصوصی عربی


اگر در زمینه تدریس عربی به صورت خصوصی فعالیت دارید هم در همین سایت ایران مدرس آگهی خودتان را ثبت کنید. مواردی که در بالا برای تبلیغات تدریس خصوصی سایر دروس ذکر شد برای عربی هم درست است. سعی کنید در متن تبلیغ مهمترین ویژگی کلاس های خودتان را بنویسید و افتخارات قبلی و توانایی هایتان را ذکر نمایید. در این وب سایت امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم وجود دارد که به افزایش بازدهی تبلیغ شما کمک می کند.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان


20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده


8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


سخن پایانی


همانطور که گفته شد، روش های مختلفی برای تبلیغ تدریس خصوصی وجود دارد. اما اگر می خواهید با بهترین و ارزان ترین روش ممکن آگهی تدریس شما توسط افراد زیادی دیده شود و امکان تدریس خصوصی آنلاین را هم داشته باشید تبلیغات اینترنتی برای شما بهترین گزینه است. تبلیغات اینترنتی از کل جهان دیده می شود و همواره قابل ویرایش است در حالیکه مثلاً تبلیغات روزنامه و تراکت این ویژگی ها را ندارند. در همین سایت ایران مدرس آگهی خودتان را ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید.


مطالعه نمائید: بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 206 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image