ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 21 نکته مهم و کلیدی برای افزایش بازدهی و نتیجه مثبت تبلیغات تدریس خصوصی

21 نکته مهم و کلیدی برای افزایش بازدهی و نتیجه مثبت تبلیغات تدریس خصوصی

21 نکته مهم و کلیدی برای افزایش بازدهی و نتیجه مثبت تبلیغات تدریس خصوصی


اگر می خواهید با درج آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس یا هر سایت دیگری جذب شاگرد داشته باشید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید .... در هر صورت در این مقاله نکاتی مهم و کلیدی برای افزایش بازدهی و نتیجه مثبت تبلیغات تدریس خصوصی ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


1- درج آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com رایگان است اما اگر می خواهید تبلیغ شما بیشتر دیده شود و نتیجه بهتری بگیرید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی تدریس خصوصی ویژه بالاتر از آگهی های رایگان قرار گرفته و بیشتر دیده می شود.


2- آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی به ترتیب تعداد ستاره نمایش داده خواهند شد. بنابراین برای اینکه امکان قرار گیری در بالاترین جایگاه ممکن را داشته باشید باید بیشترین تعداد ستاره که 7 ستاره است را خریداری نمائید. وقتی متقاضیان تدریس خصوصی که درخواست معلم خصوصی دارند وارد سایت ایران مدرس می شوند ابتدا آگهی های 7 ستاره، بعد 6 ستاره و سپس آگهی های با تعداد ستاره کمتر را مشاهده می نمایند.


3- اگر به عنوان مثال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی که پرمتقاضی است و رقابت برای آن بالا می باشد فعالیت دارید و یا معلم خصوصی ریاضی هستید بهتر است 7 ستاره خریداری نمائید. برای دروس کم رقابت تر ممکن است آگهی 1 ستاره هم مناسب باشد. البته اگر رزومه قوی و عالی دارید و مثلا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اید با همان تبلیغ 1 ستاره برای ریاضی و زبان هم ممکن است نتیجه بگیرید اما واضح است که با خرید ستاره بیشتر بازدید تبلیغ شما افزایش پیدا می کند.


4- می توانید ابتدای کار با تعداد ستاره کم برای درج تبلیغات تدریس خصوصی شروع کنید و بعد از یک هفته (به عنوان مثال) اگر بازدهی خوب نبود با استفاده از گزینه افزایش ستاره، تعداد ستاره تبلیغ خودتان را افزایش دهید. در این حالت هزینه پرداختی به نسبت تعداد روز باقی مانده از تبلیغ شما به صورت اتوماتیک توسط سایت محاسبه می شود. مثلا با تبلیغ یک ستاره شروع کنید، بعد آن را 3، 5 و در نهایت 7 ستاره نمائید.


مطالعه نمائید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی



5- ترتیب چینش آگهی های تدریس خصوصی 7 ستاره در سایت ایران مدرس بر اساس به روز رسانی است. به عبارت دیگر شخصی که آخرین بار بر روی کلید (به روز رسانی دستی) در پنل کاربری کلیک کرده باشد در جایگاه اول قرار می گیرد. بنابراین اگر آگهی تدریس 7 ستاره ثبت نموده اید در طول روز چند بار بر روی کلید به روز رسانی دستی کلیک کنید تا تبلیغ شما در جایگاه بالاتری قرار گیرد.



6- در کنار به روز رسانی دستی امکان به روز رسانی اتوماتیک برای آگهی های تدریس خصوصی در ایران مدرس وجود دارد. به روز رسانی دستی رایگان است و هزینه ای ندارد اما به روز رسانی اتوماتیک در ازای پرداخت هزینه فعال می شود. مزیتی که به روز رسانی اتوماتیک دارد این است که زمانهایی که خودتان سر کلاس هستید و یا به هر کار دیگری مشغول می باشید هم تبلیغ شما را به صورت منظم بالای لیست مدرسین قرار می دهد.


7- به روز رسانی اتوماتیک حالت های مختلفی دارد. به عنوان مثال می توان پکیج یک ساعت یکبار را خریداری نمود به گونه ای که تبلیغ شما را هر یک ساعت یکبار بالای لیست قرار دهد و یا حالت هایی مانند هر نیم ساعت یکبار، هر 20 دقیقه یکبار و ... . به هر میزان بازه زمانی پکیج به روز رسانی اتوماتیک را کمتر انتخاب نمائید بازدهی آن بیشتر خواهد شد.


8- برای دروس پرمتقاضی مانند ریاضی و زبان انگلیسی و یا حتی دروسی مانند فیزیک و زیست استفاده از تبلیغ 7 ستاره + به روز رسانی اتوماتیک برای جذب شاگرد بسیار مفید است. همانطور که گفته شد، به هر میزان بازه به روز رسانی اتوماتیک کمتر باشد تبلیغ شما زمان های بیشتری بالای لیست قرار می گیرد.


پیشنهاد می شود بخوانید: رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا



9- بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی به میزان بسیار زیادی به این بستگی دارد که استاد چقدر این روش را جدی گرفته است و به چه میزان برای نوشتن متن تبلیغ خودش وقت گذاشته است. متن تبلیغ باید بسیار عالی نوشته شود. رزومه کاری، سوابق تدریس، افتخارات و ... را با دقت بنویسید. اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما چقدر برای جذب شاگرد مفید باشد شید بتوان گفت 60 درصد به نحوه نوشتن تبلیغ و رزومه خودتان بستگی دارد و 40 درصد به سایتی که در آن تبلیغ را ثبت می نمائید.


10- تبلیغ شما برای دروسی به متقاضیان تدریس خصوصی نمایش داده می شود که در متن تبلیغ خودتان نوشته باشید. سعی کنید تمام دروس مرتبط با رشته خودتان که توانایی تدریس آنها را دارید را بنویسید. تمام دروس و نرم افزارهای تدریسی خودتان را با جزئیات کامل بنویسید. به عنوان مثال اگر اتوکد تدریس می کنید در متن تبلیغ هم کلمه اتوکد را بنویسید و هم کلمه autocad. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده می شود و جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت.


11- عنوان آگهی تدریس را هم عالی بنویسید. در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید و در ضمن یک قول خوب هم بدهید. مثلا می توانید از عبارت هایی مانند جلسه اول رایگان، تضمینی، بازگشت وجه در صورت عدم رضایت و .... استفاده نمائید. عنوان آگهی برای تبلیغ شما مثل ویترین مغازه است و هر چه جذابتر باشد بازدید تبلیغ شما بالاتر خواهد بود.


12- در ایران مدرس (همین وب سایت) امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم وجود دارد. برای تعداد فیلم هایی که می توانید ثبت کنید محدودیتی وجود ندارد. فیلم نمونه تدریس می تواند باعث افزایش جذب شاگرد توسط شما شود.


این مقاله هم مفید است: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



13- در این وب سایت می توانید فایل مدرک تحصیلی یا رزومه خودتان را به صورت عکس و یا با فرمت ورد و pdf هم قرار دهید. ثبت فایل رزومه هم به بیشتر شدن اعتبار تبلیغ شما کمک نموده و افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد. در ضمن، برای استفاده از به روز رسانی دستی لازم است فایل مدرک یا رزومه از قبل بارگذاری شده باشد.


14- به صورت مداوم روی تبلیغ خودتان کار کنید و متن آن را به روز نمائید. اگر نرم افزار هم تدریس می کنید، اسم نرم افزارها را هم به فارسی و هم به انگلیسی بنویسید. دروس تدریسی و حتی پایه ها را کامل بنویسید. به عنوان مثال به جای تدریس خصوصی شیمی متوسطه دوم بنویسید تدریس خصوصی شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم.


15- عکس مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. بعضی از اساتید عکسی از خودشان در یک مراسم، عروسی، جشن تولد و ... را برش می زنند و ثبت می کنند. چنین عکسی مناسب نیست. هم برای مدرسین خانم و هم برای مدرسین آقا عکس پرسنلی شیک و مناسب بسیار خوب و مفید است.


16- سعی نکنید دروس خیلی زیادی که بر همه آنها تسلط نسبی دارید را در متن تبلیغ بنویسید بلکه دروسی که بر آنها خوب مسلط هستید را ذکر نمائید. درست است که گفته شد تمام دروس تدریسی را بنویسید ولی نه مثل برخی از اساتید که 50 درس را ذکر کرده اند که این دروس به هم ربطی هم ندارند.


مقاله چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.



17- اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل فعالیت دارید و خودتان مدرک آیلتس یا تافل دارید بهتر است مدرک خودتان را در سایت قرار دهید. در این حالت ثبت کارنامه شاگردهای قبلی و فیلم رضایت ایشان هم بسیار مفید است.


18- در ایران مدرس امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. به شاگردهای خودتان بگوئید در صفحه شما ثبت نظر داشته باشند. به این ترتیب شاگردهای جدید هم برای حضور در کلاس های شما و تماس با شما برای هماهنگی کلاس ترغیب می شوند.


19- ثبت جزوه هم در این وب سایت ممکن است. با ثبت جزوه هم صفحه شما اعتبار بیشتری پیدا می کند و هم اینکه بازدید صفحه شما بیشتر شده و امکان جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت.


20- سعی کنید در پاراگراف اول متن تبلیغ خودتان مهمترین موارد و مهمترین افتخارات و دستاوردهای خودتان را ثبت نمائید. در ضمن، برای کلاس های خصوصی خودتان  قیمت مناسبی در نظر بگیرید. البته با قوی شدن رزومه شما و بیشتر شدن سابقه کاری ای که دارید می توانید نرخ را به مرور افزایش دهید.


حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی



21- در عنوان و متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان ذکر کنید که تدریس آنلاین و مجازی را هم انجام می دهید. به این ترتیب امکان جذب شاگرد از شهرهای دیگر و حتی کشورهای دیگر را هم خواهید داشت. دقت کنید که متن تبلیغ شما با متقاضیان تدریس خصوصی حرف می زند. متن را عالی بنویسید و رزومه خیلی قوی ای ارائه کنید تا جذب شاگرد زیادی داشته باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image