ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی استخدام تدریس خصوصی یا جذب شاگرد مستقیم به عنوان معلم خصوصی

استخدام تدریس خصوصی یا جذب شاگرد مستقیم به عنوان معلم خصوصی

استخدام تدریس خصوصی یا جذب شاگرد مستقیم به عنوان معلم خصوصی

در این مقاله دو حالت استخدام تدریس خصوصی و جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه به عنوان معلم خصوصی با هم مقایسه می شود. اگر می خواهید از تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی بر روی عبارت استخدام مدرس خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ هم مفید است.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از شغل معلم خصوصی می توان به روش های مختلفی برای جذب شاگرد اقدام کرد. راهکارهای که معمولا علاقه مندان به تدریس خصوصی در ابتدای کار امتحان می کنند تماس با آموزشگاههای مختلف تدریس خصوصی و تقاضای استخدام شدن به عنوان معلم است. راهکار دیگری هم که وجود دارد این است که با ثبت نام در همین سایت ایران مدرس و یا با استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم شاگرد جذب کرد. برای افرادی که تازه کار هستند و در زمینه تدریس خصوصی سابقه و تجربه ای ندارند شروع همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در تهران و یه هر جای دیگر ایران می تواند گزینه خوبی باشد. از همکاری با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی معمولا نمی توان به درآمد خیلی بالا از تدریس خصوصی رسید ولی در هر صورت به لحاظ آشنا شدن با کار و کسب تجربه می توان روی آن حساب نمود.

مطالعه نمائید:
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

راهکار خوب دیگری که برای فعالیت در زمینه شغل و کار تدریس خصوصی و کسب درآمد از آن وجود دارد این است که به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. به عنوان مثال در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. بعد از تایید مدیریت سایت مشخصات شما و شماره تماس شما در سایت نمایش داده شده و متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی، شیمی، فیزیک، زبان و .... مستقیما با خود شما تماس می گیرند. این روش مزایای زیادی به نسبت استخدام شدن در آموزشگاهها دارد. در این روش قیمت کلاس های خصوصی را خودتان مشخص می کنید و با افزایش کیفیت کلاس های خودتان می توانید نرخ را هم بالاتر ببرید. وقتی در آموزشگاه کار می کنید باید با نرخ آنها شاگرد بگیرید. در این روش شما هیچ پورسانتی پرداخت نمی کنید و در حالت استخدام شدن در موسسات تدریس خصوصی باید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت کنید.

حتما ببینید:
فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

وقتی شما در آموزشگاههای تدریس خصوصی مشغول به فعالیت هستید پارامترهایی که بر درآمد شما موثر است در کنترل شما نیست. وقتی مستقیم شاگرد جذب می کنید کیفیت کلاس ها را هر روز افزایش می دهید و نرخ بالاتری را هم درخواست می کنید. اگر تازه کار هستید با آموزشگاهها هم ارتباط بگیرید و تجربه کسب کنید اما به تدریج به فکر این باشید که مستقل و فقط برای خودتان کار کنید. حتی به تدریج می توانید با سایر مدرسین ارتباط بگیرید و گروه آموزشی تشکیل دهید. در شبکه های اجتماعی فعال باشید و فیلم نمونه تدریس خصوصی قرار دهید و باز هم شاگردهای بیشتری جذب کنید. درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ ویژه هم داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت لیست معلم های خصوصی ایران مدرس کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 3375 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image