ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالای 40 میلیون تومان در ماه

تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالای 40 میلیون تومان در ماه

تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالای 40 میلیون تومان در ماه


اگر می خواهید از تدریس خصوصی ریاضی به درآمد عالی و درآمد بالای 40 میلیون تومان در ماه برسید ... اگر قصد دارید به عنوان معلم ریاضی بسیار موفق شوید و درآمد عالی داشته باشید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی)


برای کسب درآمد بالا و درآمد بالای 40 میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- اگر به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید، بر آن مسلط باشید یا مسلط شوید و در ضمن روی تدریس خصوصی ریاضی تمرکز داشته باشید می توانید به درآمدهای عالی برسید. در غیر اینصورت، درآمد شما در حد متوسط باقی خواهد ماند.


علاقه شما به تدریس ریاضی باعث می شود از کار و زندگی خودتان لذت ببرید و در ضمن چون با علاقه تدریس می کنید شاگردهای شما هم به درس علاقه مند می شوند و بهتر نتیجه می گیرند. خوب نتیجه گرفتن شاگردهای شما معادل است با موفقیت های بیشتر و درآمد بیشتر شما از تدریس خصوصی ریاضی. نکته بعدی اینکه وقتی به تدریس ریاضی علاقه دارید خلاقیت بیشتری هم در روش تدریس و جنبه های مختلف کار به خرج می دهید و پله های ترقی را با سرعت بیشتری طی خواهید کرد. اگر بر درس مسلط باشید در زمان کمتر حجم بیشتری از درس را تدریس می کنید و فن بیان شما هم بهتر خواهد بود و در نتیجه کلاس های شما مفیدتر بوده و شاگردهای راضی تری خواهید داشت. نکته پایانی اینکه وقتی روی یک کار مثل تدریس خصوصی ریاضی تمرکز دارید سرعت پیشرفت شما بیشتر خواهد شد و در این زمینه بی رقیب می شوید.


2- اگر در حال حاضر درآمد کمی دارید و یا به تازگی تدریس خصوصی ریاضی را شروع نموده اید نباید انتظار داشته باشید بلافاصله به درآمدهای عالی و بالای 40 میلیون تومان در ماه برسید. درآمد شما به تدریج افزایش خواهد یافت. قانون تکامل را درک کنید و متوجه باشید که افراد و اساتیدی که در حال حاضر درآمد عالی دارند یک شبه به این موفقیت نرسیده اند. بنابراین باید روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید و صبر داشته باشید تا به تدریج پیشرفت کنید. هر موفقیت کوچکی را در مسیر تحسین کنید و با این روش در کمترین زمان به نتایج عالی خواهید رسید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


3- رسیدن به درآمد بالای 40 میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی ریاضی عملی است چرا که اگر به صورت متوسط هر روز 3 جلسه کلاس داشته باشید و برای هر جلسه 500 هزار تومان دریافت نمائید، درآمد ماهیانه شما 45 میلیون تومان خواهد شد. البته اینکه بخواهید تعداد کافی شاگرد جذب کنید و با این قیمت که گفته شد هم شاگرد داشته باشید به مداومت نیاز دارد. باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و رزومه خودتان را تقویت نمائید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید و فیلم نمونه تدریس هم بارگذاری نمائید. همانطور که گفته شد نباید عجله کنید بلکه به مرور قدم بردارید و پله های ترقی را طی نمائید.



در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی، کسب درآمد بالا و چگونگی تدریس درست و اصولی ریاضی ارائه می نمائیم.


حتما بخوانید: چگونه معلم و دبیر ریاضی موفقی باشیم؟



روش صحیح تدریس ریاضی


برای اینکه بتوانید ریاضی را به درستی تدریس کنید و در این کار موفق باشید باید خودتان بسیار عالی درس را بلد باشید. در کلاس های گروهی باید سعی کنید بعد از ارائه هر رابطه و فرمولی یک مثال حل نمائید و از شاگردهای خودتان هم سوال بپرسید. اگر کلاس را به سمت بحث و گفتگو پیش ببرید بازدهی آن بسیار زیاد افزایش می یابد. بهترین روش تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری این است که شاگردهای خودتان را در بحث مشارکت دهید و از ایشان نظر بخواهید. هم حواس شاگردهای شما جمع تر خواهد شد و هم اینکه متوجه خواهید شد که مباحث به چه میزان مفید بوده است و روش تدریس خودتان را بهبود خواهید بخشید.


در کلاس های خصوصی کار راحت تر است و فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارید و در نتیجه می توانید مباحث را به گونه ای ارائه کنید که مطمئن باشید برای ایشان مفید است. از شاگرد خودتان در کلاس تدریس خصوصی ریاضی سوال بپرسید و بازخورد بگیرید و در نهایت نحوه تدریس را به گونه ای انتخاب کنید که ایشان متوجه شوند. فقط به ارائه درس اکتفا نکنید و تمرین و مسئله حل کنید. باید شاگردهای خودتان را هم به فعالیت وا دارید و برای فاصله زمانی بین کلاس ها به ایشان تمرین بدهید. برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه تبلیغ خودتان را در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com درج نمائید.


مطالعه کنید: چگونه ریاضی تدریس کنیم و نحوه تدریس موفق ریاضیات


چگونه در تدریس خصوصی ریاضی به موفقیت بزرگ برسیم؟


وقتی به تدریس ریاضی علاقه دارید دیگر لازم نیست مرتبا در جستجوی راهکارها و روش های تدریس موفق باشید و همان تدریس عادی خود شما بازدهی خیلی بالایی خواهد داشت و شاگردهای شما بهترین نتایج را خواهند گرفت. بنابراین در صورتی ریاضی را تدریس کنید و تدریس خصوصی این درس را شروع نمائید که خودتان به آن علاقه دارید. در غیر اینصورت سراغ تدریس درس دیگری بروید و یا اگر به تدریس به صورت کلی علاقه ندارید سراغ کار دیگری بروید. سعی کنید در کلاس های خصوصی ریاضی از شاگرد خودتان سوال بپرسید و ارزیابی داشته باشید و پیشرفت ایشان را اندازه بگیرید. فقط ارائه درس مهم نیست بلکه باید سعی کنید میزان یادگیری شاگردهای خودتان را هم بسنجید. یک راهکار خوب این است که همواره برای فاصله زمانی بین کلاس ها به ایشان تمرین بدهید و جلسه بعد حل تمرینات را چک کنید و اگر اشکالی باقی مانده است آن را برطرف نمائید.


جلسه اول تدریس خصوصی ریاضی به نسبت خودتان هم عالی تر عمل کنید. در بسیاری از موارد اساتید با تجربه ریاضی هم چون جلسه اول کلاس را جدی نمی گیرند شاگرد را از دست می دهند. شما در جلسه اول مورد ارزیابی قرار می گیرید پس عالی عمل نمائید و تدریس بی نظیری را ارائه دهید. شاگردهایی که در کلاس های خصوصی ریاضی شرکت می کنند معمولا علاوه بر اینکه درس این ترم را خوب بلد نیستند اشکالات پایه ای هم دارند. یک استاد ریاضی خوب حین ارائه مطالب این ترم هر از چند گاهی گریزی به مطالب سال های قبل که اشکال وجود دارد می زند و پایه شاگرد خودش را کم کم تقویت می کند. البته می توان همان ابتدای کار هم یکی دو جلسه برای تدریس مطالب پایه ای ریاضی در نظر گرفت.


مطالعه نمائید: 6 روش تدریس موثر ریاضی



بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس خصوصی


در این بخش در رابطه با بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های خصوصی توضیح داده می شود. در کلاس های خصوصی باید متناسب با شاگردی که در کلاس حضور دارد ریاضی را تدریس کنید. اگر به این ترتیب عمل کنید همواره روش تدریس شما بهترین روش خواهد بود. متناسب با شاگردی که در کلاس حضور دارد به این معنی که سعی کنید به گونه ای تدریس کنید که برای شاگرد شما مفید باشد. همیشه لازم نیست مطالب علمی خیلی سطح بالایی ارائه شود. باید با پرسیدن سوال حین ارائه درس به تدریج خودتان را تنظیم کنید. باید سعی کنید درس را به گونه ای ارائه دهید که اشکالات شاگرد شما برطرف شود. در کلاس های خصوصی این کار بسیار راحت تر است. چرا که شما فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارید و بسیار راحت است که از ایشان بپرسید چه نوع تدریسی را می پسندد و در چه مباحثی اشکال دارد.


بنابراین در کلاس های خصوصی ریاضی نباید بدون هیچ گونه بازخوردی و فقط با دیدی که خودتان دارید پیش بروید. باید به صورت مداوم از شاگرد خودتان سوالاتی بپرسید و تشخیص دهید که آیا مطالبی که ارائه می شود برای ایشان مفید است یا نه. اگر ارزیابی شما نشان می دهد پیشرفت زیادی حاصل نشده است باید روش تدریس خودتان را تغییر دهید. بنابراین از مزیت کلاس های خصوصی که انعطاف آن است استفاده کنید و برای هر شاگردی که دارید سطح کلاس را به گونه ای تنظیم کنید که برای ایشان مفید باشد. لزوما اینکه مطالب خیلی سطح بالایی ارائه شود مفید نیست.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی


معرفی سایت تدریس ریاضی برای جذب شاگرد


سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد و اگر عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، سایت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه و .... را در گوگل جستجو کنید این سایت را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. بنابراین با حضور در صفحه اصلی این سایت در معرض دید دانش آموزان و دانشجویان و متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی قرار خواهید گرفت و به صورت مستقیم با آنها در ارتباط باشید.



چگونه کلاس ریاضی را جذاب کنیم


یک عامل بسیار مهم که می تواند به جذاب تر شدن کلاس های ریاضی بسیار کمک کند این است که تا جایی که ممکن است سعی کنید کلاس دو طرفه باشد. کلاس هایی که در آن فقط مدرس و استاد ریاضی حرف می زند به شدت خسته کننده است و شاگردها اصلا مطالب را یاد نمی گیرند. به هر میزان ریاضی را خوب هم درس بدهید اگر خود دانش آموزان و یا دانشجویان در بحث آموزش مشارکت نداشته باشند فایده ای ندارد. وقتی در کلاس سوال می پرسید علاوه بر اینکه همه ی شاگردها حواسشان را بیشتر جمع می کنند، افراد حاضر در کلاس توجه بیشتری به مطالب خواهند کرد و روند یادگیری بهتر اتفاق می افتد.


عامل دیگری که می تواند به شما در جذاب تر شدن کلاس ریاضی کمک کند این است که مثلا اگر می خواهید 90 دقیقه تدریس کنید برای کل 90 دقیقه تدریس برنامه داشته باشید و مطالب را به گونه ای ارائه کنید که تنوع داشته باشد. از اول تا آخر کلاس لازم نیست فقط درس بدهید و حرف بزنید. بخش از کلاس را تدریس کنید و بخش دیگر را تمرین حل نمائید. یکی دو بار استراحت کوتاه 5 تا 10 دقیقه ای بدهید. در قسمت هایی از کلاس می توانید به شاگرد یا شاگردهای خودتان زمان بدهید تا تمرین حل کنند. به این ترتیب با ایجاد تنوع باعث افزایش جذابیت کلاس شده اید و در عین حال با درگیر کردن شاگردها با درس باعث شده اید که درس را بهتر آموزش ببینند.


اگر خود مدرس بر درس ریاضی مسلط باشد و در کنار آن درس را با اشتیاق و علاقه تدریس نماید، دانشجویان و دانش آموزان بی انگیزه را هم به خودش جذب می کند و آنها را هم به یادگیری ریاضی علاقه مند می نماید. افرادی که بر درس ریاضی کاملا مسلط هستند حین تدریس ریاضی به ریزه کاریها توجه می کنند. حواسشان به این خواهد بود که کدامیک از شاگردانشان درس را متوجه شده است یا نه. از نحوه نگاه کردن شاگردهایشان و عکش العمل های آنها این امر را می فهمند و در نتیجه کلاس را در جهتی هدایت می کنند که در نهایت برای همه مفید باشد. افرادی که ریاضی را فقط بلد هستند و بر آن مسلط نمی باشند خودشان فقط درگیر این هستند که درس را بتوانند خوب ارائه نمایند و اشتباه نکنند. و یا به صورت مداوم درس را به گونه ای ارائه می کنند که سوالی پرسیده نشود و در پاسخ دادن به سوالات هم خیلی موفق عمل نخواهند کرد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس ریاضی در ایران مدرس



روش هایی برای موفقیت بیشتر در تدریس خصوصی ریاضی


موفق تر عمل کردن در زمینه تدریس ریاضی به این بستگی دارد که به چه میزان در زمینه های مختلف بهتر عمل می کنید و عملکرد خودتان را بهبود می بخشید. در مرحله اول روی خودتان بیشتر کار کنید. بر درس و مقطعی که تدریس می کنید مسلط تر شوید و سعی کنید مثال های بهتری را پیدا کنید و یا روش های پربازده تری برای ارائه درس در کلاس های خصوصی و گروهی پیدا کنید. در زمینه تدریس موفق و موثر مطالعه کنید و حتی در صورت لزوم در کارگاههای اموزش تدریس شرکت نمائید. خلاصه اینکه کاری کنید که کلاس های با کیفیت تری داشته باشید.


در زمینه نحوه ارائه درس هم تلاش کنید بر درس ریاضی بیشتر مسلط باشید. در کلاسهای خصوصی جزوه کلاسهای خود دانش آموز یا دانشجو را در اولویت قرار دهید تا سریعتر پیش بروید. از شاگردهایتان حمایت همه جانبه به عمل آورید تا در امتحان خوب نتیجه بگیرند. به هر میزان شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند نهایتا در تدریس ریاضی موفق تر خواهید بود. اگر شاگردهای شما نمره خوبی بگیرند در نهایت دوباره برای دروس دیگر خودشان با شما تماس گرفته و شاگردهای شما بیشتر می شود. سعی کنید در کلاسهای خصوصی در کمترین زمان بیشترین حجم مطالب را ارائه نمائید و متعهدانه تدریس کنید. به گونه ای درس بدهید که انگار کلاسها تضمینی است. درسی که ارائه می دهید را بارها و بارها مرور کنید تا همیشه در اوج آمادگی باشید.


مطالعه نمائید: روشهای نوین و الگوی موفق تدریس ریاضی


جذب شاگرد مستقیم و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی


راهکار خوبی که برای بدست آوردن درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی وجود دارد این است که به صورت مستقل کار کنید. خودتان برای خودتان کار کنید. هیچ کس از کار کردن برای دیگران ثروتمند نشده است. اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید و درآمد خوبی بدست بیاورید باید برای خودتان کار کنید. در روزنامه تبلیغ کنید. برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید. توانایی های خودتان را معرفی کنید و در اینترنت اسم خودتان را به عنوان یک برند مطرح نمائید. اگر توانایی دارید در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت کنید و درآمد بالایی بدست آورید. از تدریس ریاضی ابتدایی، متوسطه و دانشگاه هم می توانید پول خوبی بدست آورید. در اوایل کار ممکن است کمی سخت باشد. ممکن است کمی پول از دست بدهید. شاید آگهی های شما بعضا جواب ندهد. ایرادی ندارد به تدریج یاد خواهید گرفت که چگونه تبلیغ کنید و چگونه شاگرد جذب نمائید.


مستقل و بدون واسطه کار کردن به کسب درآمد بالا نزدیکتر است. علاوه بر موارد گفته شده، یک روش خوب دیگر که برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس ریاضی وجود دارد این است که در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند www.IranModares.com و یا سایت (سایت تدریس ریاضی) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد آگهی خودتان را درج نمائید.


حتما بخوانید: بهترین روش تدریس ریاضی و روش های نوین و جدید تدریس ریاضی


عوامل موفقیت در تدریس ریاضی


از عوامل مهم موفقیت در تدریس ریاضی خوب بلد بودن درس ریاضی است. در حقیقت همه چیز از همین جا شروع می شود. اگر شما درس ریاضی را خوب بلد باشید و به صورت 100 درصدی بر آن مسلط باشید وقتی دانش آموزان، دانشجویان و یا والدین آنها با شما تماس می گیرند و می خواهند با شما برای کلاسهای خصوصی ریاضی هماهنگ کنند، با اعتماد به نفس بالا حرف می زنید و در نتیجه راحت تر شاگرد جذب می کنید. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید حین تدریس درس ریاضی به آن فکر نمی کنید و خودتان درگیر متوجه شدن درس نخواهید بود و در نتیجه روانتر تدریس می کنید و فن بیان شما هم عالی خواهد بود. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید شاگردهای شما این تسلط را در نحوه تدریس شما تشخیص می دهند و در نتیجه کلاسها را با شما ادامه خواهند داد.


با خوب بلد بودن درس ریاضی می توانید شاگردهایتان را خوب هدایت کنید و درس را خوب به آنها یاد بدهید و در نتیجه در امتحان نتیجه بهتری می گیرند و ترمهای بعد هم دوباره با شما تماس خواهند گرفت. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید مهمترین و یا یکی از مهمترین عوامل موفق شدن در تدریس ریاضی را دارید و پله های ترقی را به سرعت طی خواهید کرد. پس قبل از انجام هر کاری و سعی در تغییر شرایط و اوضاع بیرونی سعی کنید روی خودتان متمرکز شوید و ریاضی را خوب بلد باشید. عامل دیگری که در موفقیت در تدریس ریاضی مهم است این است که مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید. خصوصا در کلاسهای خصوصی ریاضی این امر بسیار مهم است. تلاش کنید هر چه بیشتر و بهتر شاگردهای شما نتیجه بگیرند و موفق شوند. به این ترتیب شما هم در تدریس ریاضی موفق خواهید بود. تنها معیاری که مشخص می کند آیا شما در تدریس ریاضی موفق بوده اید این است که شاگردهایتان در امتحان و کنکور و .... چقدر نتیجه مثبت گرفته اند.


برای موفقیت در تدریس ریاضی آگهی تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. بعضی از افراد یکی دو جمله بیشتر نمی نویسند. صادقانه رزومه کاملی از خودتان ارائه کنید. هر چه بیشتر توضیح دهید امکان جذب شاگرد شما بیشتر است. بعد از آنکه تماسهای شما شروع شد و شاگرد جذب کردید باید تلاش کنید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. اگر ریاضی را خوب تدریس نکنید تمامی شاگردهایی که با زحمت جذب کرده اید را از دست خواهید داد.


مطالب را به زبان ساده و از دید دانشجو یا دانش آموز توضیح دهید. بسیار شنیده شده است که دانش آموز یا دانشجو می گوید استاد با سوادی داریم و سطح علمی بسیار خوبی دارد ولی ما در کلاس درس مطالب را متوجه نمی شویم. ممکن است شما خودتان به صورت کامل بر درس ریاضی مسلط باشید. ولی اگر برای شاگردهایتان فایده نداشته باشد و این تسلط شما به یادگیری آنها کمک نکند در کل در تدریس ریاضی موفق نخواهید بود. باید از شاگردانتان سوال بپرسید. آنها را با درس درگیر کنید و میزان یادگیری آنها را بسنجید. اگر می بینید که شاگرد یا شاگردهای شما درس را خوب یاد نمی گیرند در روند تدریس خودتان تغییر ایجاد کنید.


حتما بخوانید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی



متناسب بر هر شاگرد ریاضی را متفاوت تدریس نمائید


درست است که مثلا شما قرار است تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی انجام دهید و سرفصلها هم واضح و مشخص است ولی به هر حال در کلاسهای خصوصی هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی دارد. کلاسهای خصوصی باید بسته به سطح تحصیلی شاگردهایتان تغییر کند. این که شاگردهای شما چقدر ریاضی را بلد هستند و در چه مقدار معلومات دارند را از طریق سوال پرسیدن حین تدریس می توانید تشخیص دهید. ممکن است در کلاسی که برای آموزش خصوصی ریاضی دانشگاهی برگزار می کنید و ریاضی عمومی 1 که بحث انتگرالها در آن بسیار مهم است را تدریس می کنید مجبور شوید یکی دو جلسه مبحث انتگرال را از پایه و در حد دبیرستان تدریس نمائید. خلاصه اینکه در کلاسهای خصوصی ریاضی در نهایت باید کاری کنید که کلاس برای شاگرد شما مفید باشد و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی نتیجه مورد نظر خودش را بگیرد.


به صورت مداوم در حال یادگیری و آموزش باشید. روشهای مختلف تدریس ریاضی و تدریس موثر و بهینه ریاضی را بلد باشید. برای درسی که تدریس می کنید مثالهای بهتری آماده کنید. خلاصه جزواتی تهیه کنید که به یادگیری بهتر شاگردهایتان کمک کند.


در کلاسهای تدریس ریاضی جذاب و پر انرژی تدریس کنید. از شاگردهایتان سوال بپرسید. آنها را به بحث بکشانید. از شاگردهایتان قبل از حل تمرینات در مورد راه حل ها نظر خواهی کنید. هر چه کلاسهای شما بیشتر از حالت یک طرفه بودن و اینکه فقط شما حرف بزنید دور شود مفیدتر خواهد بود.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: نحوه تدریس خصوصی ریاضی


از شاگردهایتان کار بخواهید. شما می توانید به شاگردهایتان درس بدهید ولی نمی توانید به جای آنها ریاضی یاد بگیرید. باید کاری کنید که درس بخوانند و با ارزیابی های متعدد و ارائه تمرینات مناسب انها را در طول ترم وادار به درس خواندن کنید. هر کاری که برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان لازم است انجام دهید.


حین تدریس ریاضی و حین حل تمرینها و مسائل به صورت مداوم از شاگردانتان سوال بپرسید تا مطمئن شوید که با مسئله و تمرین درگیر شده اند و روند حل را یاد گرفته اند. اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق شوید و شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند باید از آنها بازخورد بگیرید. نباید با همان ذهنیتی که جلسه اول تدریس ریاضی داشته اید پیش بروید و به همان شکل تدریس کنید. به مرور زمان باید ارزیابی داشته باشید چه از طریق سوال پرسیدن حین تدریس و چه از طریق دادن تمرین و مسئله به شاگردهایتان و بررسی حل آنها. بنابراین تا دیر نشده است و امتحان داده نشده است قبل از آن شما باید روند یادگیری را به صورت مداوم بررسی کنید و در صورت نیاز شیوه تدریس خودتان را اصلاح نمائید.


پیشنهاد می کنیم مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.


برای رسیدن به درآمدهای بالا از تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالای 40 میلیون تومان مواردی را که گفته شد مد نظر قرار دهید و عملی کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image