ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 30 نکته مهم برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی

30 نکته مهم برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی

30 نکته مهم برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی


اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما مفید باشد و بهترین استفاده را از آن داشته باشید ... اگر در جستجوی برترین مدرسین هستید و می خواهید در درس و تحصیل موفق باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


۱. برای دروسی که لازم است از کلاس های خصوصی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید اما فیزیک را تا حدودی بلد هستید، برای درس ریاضی بهتر است معلم خصوصی داشته باشید ولی فیزیک را خودتان بخوانید و فقط به صورت رفع اشکالی از کلاس خصوصی فیزیک در ایام امتحانات استفاده نمائید.


۲. برای دروس ریاضی و فیزیک که به حل تمرین و مسئله نیاز دارند زودتر کلاس های خصوصی را شروع نمایید. این درس ها بدون حل تمرین قابل یادگیری نیست و بهتر است در طول ترم کلاس داشته باشید تا فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله برای شما فراهم باشد.


۳. در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و با بهترین مدرسین تدریس خصوصی کلاس داشته باشید. یک معلم خصوصی خوب می تواند نقش بسیار مهمی در پیشرفت تحصیلی شما داشته باشد.


۴. کلاس های خصوصی را به عنوان مکمل و تکمیل کننده کلاس های اصلی خودتان ببینید و نه به عنوان جایگزینی برای آن. به بهانه اینکه معلم خصوصی دارید در کلاس های اصلی خودتان غیبت نکنید. هر کلاسی فواید خودش  را دارد.


۵. در زمان هایی که سرحال هستید از کلاس های خصوصی استفاده کنید تا مطالب را عالی متوجه شوید. زمان هایی که استراحت کرده اید و صبح روزهای تعطیل برای کلاس خصوصی بسیار مناسب است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


۶. با تمرکز بالا به مطالب تدریس شده توسط معلم خصوصی خودتان گوش دهید. از عوامل حواس پرتی دوری کنید و با تمرکز بالا گوش دهید. کلاس های خصوصی را فرصتی برای یادگیری ببینید.


۷. لازم نیست برای تمامی دروس از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید. شما زمان کافی برای داشتن کلاس خصوصی برای تمام دروس ندارید. درس هایی که تا حدودی بلد هستید را خودتان بخوانید.



۸. برای دروسی که اشکالات جزئی دارید ایام امتحانات ۲ یا ۳ جلسه رفع اشکال داشته باشید. رفع اشکال در ایام امتحانات برای گرفتن نمره بالا بسیار مفید است.


۹. در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی خودتان هم عالی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمایید. اصل کار را درس خواندن خودتان انجام می دهد. خوب مطالعه کنید و درس بخوانید.


۱۰. قیمت کلاس را در اولویت اول قرار ندهید و با بهترین مدرسین شیمی، ریاضی، فیزیک، زبان و ... کلاس داشته باشید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. فقط در جستجوی تدریس خصوصی ارزان نباشید بلکه در جستجوی مدرس خوب با قیمت مناسب باشید.


حتما مطالعه نمائید: لیست اساتید خصوصی تهران و 10 بهترین معلم های خصوصی تهران آنلاین و حضوری


۱۱. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید تا یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی را انتخاب کنید. در این وب سایت کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است.


۱۲. کلاس های خصوصی حضوری به نسبت تدریس آنلاین بازدهی بیشتری دارد اما با توجه به شرایط خودتان هر کدام که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید. کلاس آنلاین هم مزیت هایی دارد که می تواند برای شما مفید باشد.


۱۳. کلاس خصوصی مثل کتاب کمک آموزشی یا فیلم آموزشی یک کمک کننده است و کار اصلی را خودتان انجام می دهید بنابراین عالی و زیاد درس بخوانید. این نکته را چند بار یادآوری کردیم چرا که اهمیت بالایی دارد.


۱۴. میزان بازدهی و مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی متناسب است با زمانی که برای مطالعه درس در فاصله زمانی بین کلاس در نظر می گیرید. وقتی بیشتر درس می خوانید جلسات بعد هم بهتر درس را متوجه می شوید.



۱۵. کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و به توصیه های استاد و معلم خصوصی خودتان توجه نمایید. درست است که نمره امتحان را معلم خصوصی مشخص نمی کند ولی برای بهتر نتیجه گرفتن باید کلاس ها را جدی بگیرید.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب


۱۶. اگر در یک درس اشکالات زیادی دارید کلاس های خصوصی را زودتر شروع نموده و در طول ترم از این کلاس ها استفاده نمایید نه در ایام امتحانات. به صورت کلی تدریس خصوصی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بازدهی بیشتری دارد.


۱۷. با معلم و استادی کلاس داشته باشید که خود استاد در یک دانشگاه خوب و معتبر درس خوانده باشد. به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت کنید و با یک معلم برجسته کلاس داشته باشید.


۱۸. به عنوان مثال، اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی آیلتس استفاده کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ و ۸ داشته باشد. استادی که خودش خوب نتیجه گرفته است می تواند شما را هم به نتیجه خوب برساند.


۱۹. به عنوان مثالی دیگر، اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق شوید و در جستجوی یک استاد عالی ریاضی هستید با مدرسی کلاس داشته باشید که خود ایشان در ریاضی کنکور و خود کنکور موفق بوده باشند. کنکور سرنوشت ساز است بنابراین در انتخاب معلم خصوصی کنکور دقت نمائید.


۲۰. بهترین معلم خصوصی ایران و جهان هم نمی تواند شما را به موفقیت تحصیلی برساند مگر اینکه خودتان خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله کافی حل نمایید. تعداد دفعات تکرار این نکته اهمیت بسیار بالای آن را نشان می دهد.


برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی مطالعه مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ مفید است.


۲۱. در همین سایت ایران مدرس برای بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس ارائه شده است و این می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی باشد. یک فیلم نمونه تدریس می تواند شما را به شناخت بسیار خوبی از معلم خصوصی برساند.


۲۲. اگر ناخواسته در کلاس های مدرسه یا دانشگاه غیبت کردید بهترین جایگزین برای آن استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. البته عمدا غیبت نکنید اما برای غیبت های ناخواسته استفاده از کلاس خصوصی بهترین راهکار برای جبران است.



۲۳. برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و وقت کافی برای شرکت در کلاس ها و درس خواندن در آن بگنجانید. برای موفقیت در تحصیل یا هر کاری باید با برنامه پیش بروید.


۲۴. تمریناتی که معلم خصوصی به شما می دهد را کامل و دقیق انجام دهید چرا که منجر به بهتر نتیجه گرفتن خودتان می شود. این تمرینات نمره ندارد ولی باعث می شود نمره امتحان شما بالاتر شود.


۲۵. در کلاس های خصوصی از جزوه کلاسی خودتان استفاده کنید تا مطالب تدریس در کلاس خصوصی منطبق بر کلاس های اصلی شما باشد. جزوه کلاسی هم مختصر است و هم مطالب کلاس درسی را پوشش می دهد.


مطالعه نمائید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


۲۶. برای برگزاری کلاس خصوصی مکان آرام و مناسبی را انتخاب نمایید. در منزل آرام ترین اتاق را انتخاب کنید و اگر شرایط فراهم نیست به آموزشگاه بروید.


۲۷. در رابطه با نحوه برنامه ریزی و مطالعه صحیح از معلم خصوصی خودتان مشورت بگیرید. بهترین مدرسین تدریس خصوصی علاوه بر تدریس عالی در رابطه با برنامه ریزی و مطالعه درست به شاگردهای خودشان مشورت می دهند. در واقع مدرسین برجسته در کلاس های خصوصی هدفشان فقط تدریس خوب نیست بلکه هر کاری که برای نتیجه گرفتن شاگرد لازم باشد را انجام می دهند.


۲۸. برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده مرتب و منظم از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسیار مهم است ‌ غیبت نکنید و کلاس ها را قطع نکنید. به صورت کلی برای یادگیری زبان، داشتن یک روند منظم و مداوم برگزاری کلاس و مطالعه و مرور بسیار مفید است. در همین سایت ایران مدرس بهترین معلم های خصوصی زبان تهران و کل ایران حضور دارند و با برگزاری کلاس با این مدرسین مجرب می توانید در کمترین زمان زبان انگلیسی یا هر زبان خارجه دیگری را یاد بگیرید.


۲۹. حتی الامکان از کلاس های خصوصی یک نفره استفاده کنید چرا که کلاس خصوصی به نسبت کلاس نیمه خصوصی و چند نفره بازدهی بالاتری دارد. اگر فقط خودتان در کلاس حاضر باشید معلم خصوصی متناسب با دانش و توانایی شما مطالب را انتخاب می کند و در نهایت کلاس مفیدتر خواهد بود.


۳۰. در روزهایی که در مدرسه و دانشگاه کلاس و فعالیت زیاد داشته اید از کلاس های خصوصی استفاده نکنید چرا که زیاد مفید نخواهد بود. همانطور که گفته شد بسیار مهم است که در کلاس خصوصی سرحال باشید و ذهنی آرام برای یادگیری داشته باشید. کلاس های تدریس خصوصی اگر به درستی و در زمان مناسب استفاده شود می تواند بسیار مفید باشد.


پیشنهاد می شود بخوانید: 10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان


در این مقاله ۳۰ نکته مهم و کلیدی برای بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بیان شد. با در نظر گرفتن این نکات می توانید به بهترین نتیجه ممکن برسید. داشتن معلم خصوصی اگر با همکاری شاگرد همراه باشد و به موقع شروع شده باشد می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و اگر مثلا می خواهید زیست را عالی یاد بگیرید سعی کنید با یکی از بهترین معلم های زیست کلاس داشته باشید. به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت کنید و یک معلم مجرب و با سواد را انتخاب کنید. در همین سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۸۰۰۰ مدرس و استاد ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، عربی، شیمی و سایر دروس در تهران، کرج و کل ایران فعالیت دارند. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


منبع: ایران مدرس www.IranModares.com


آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image