ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چرا تدریس خصوصی آیلتس مفید است؟

چرا تدریس خصوصی آیلتس مفید است؟

چرا تدریس خصوصی آیلتس مفید است؟


در این مقاله در رابطه با فواید و مزایای کلاس های آنلاین و حضوری تدریس خصوصی آیلتس توضیحاتی ارائه می گردد. یکی از مهمترین و معتبرترین آزمونهای زبان انگلیسی آزمون آیلتس می باشد.


کلیک کنید: مشاهده اساتید تدریس خصوصی آیلتس


توضیحات کلی در رابطه با آزمون آیلتس IELTS


همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین و معتبرترین آزمونهای زبان انگلیسی در ایران و کل جهان آزمون آیلتس است و اکثر شرکتها و دانشگاههای برتر و سطح بالای جهان آن را قبول دارند. برای گرفتن پذیرش در بسیاری از دانشگاههای معتبر باید نمره بالای ۶ یا ۷ را در آزمون آیلتس کسب کرده باشید. نمره آزمون آیلتس از ۹ محاسبه می شود و چهار بخش رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لسینینگ دارد. نمره کل شما میانگین نمراتی است که در هر کدام از این ۴ بخش می گیرید.


داشتن نمره ۷ آیلتس به این معنی است که شما تسلط مناسبی بر زبان انگلیسی دارید و برای دانشگاهها و شرکتهای معتبر معمولا گرفتن نمره ۷ مورد نیاز می باشد. موفقیت در آزمون آیلتس به اطلاعات کلی شما و تسلط کلی شما بر زبان انگلیسی بستگی دارد اما تکنیک هایی هم وجود دارد که مدرسین مجرب در کلاس های خصوصی خودشان آموزش می دهند و می تواند منجر به افزایش نمره شما در آزمون آیلتس گردد.


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


فواید و مزایای کلاس های تدریس خصوصی آیلتس


شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس مزایای زیادی دارد. مهمترین مزیت استفاده از تدریس خصوصی آیلتس این است که زبان آموز در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خودش می رسد و در ضمن با اطمینان بیشتری مطالعه می کند و به احتمال زیاد همان دفعه اول هم نتیجه مطلوب خودش را خواهد گرفت. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که خودشان در آزمون آیلتس نمره ۸، ۸/۵ و حتی ۹ گرفته اند. شرکت در کلاس خصوصی چنین مدرسین مجرب و موفقی مطمئنا باعث می شود فرد متقاضی هم نمره بسیار خوبی بگیرد.



مدرسین برتر راه و چاه را به خوبی بلد هستند و تکنیک های مورد نیاز برای گرفتن نمره بالا را به شاگردهای خودشان آموزش می دهند. به همین دلیل، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مدرسین مجرب بسیار مفید است. در کلاس های خصوصی اساتید برجسته مهمترین مطالب آموزش داده می شود و این حجم از مطالب را شاگرد اگر خودش بخواهد از کتاب ها آموزش ببینید مطمئنا باید چند برابر وقت صرف نماید. بنابراین شرکت در کلاس های خصوصی در زمان زبان آموز هم صرفه جویی می کند. اساتید برتر آیلتس در زمانهای خارج از کلاس هم پیشرفت شاگردهای خودشان را پیگیری می نمایند.



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس


مقایسه بازدهی و قیمت تدریس خصوصی آنلاین و حضوری آیلتس


کلاس های خصوصی آیلتس می تواند به صورت آنلاین یا حضوری برگزار شود. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بیشتر و نرخ کلاس های آنلاین مناسب تر است. البته برای موفقیت در آزمون آیلتس اینکه یک استاد عالی که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره بالا دارند را در کنار خودتان داشته باشید کفایت می کند و آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها خیلی مهم نیست. یک استاد فوق العاده، آنلاین یا حضوری که باشد باز هم بهترین توصیه ها را به شما خواهد کرد و شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد.


اگر می خواهید هزینه کلاس ها مناسب تر باشد از کلاس های مجازی استفاده کنید. تدریس آنلاین آیلتس به نسبت تدریس حضوری از ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر تمام خواهد شد. وقتی کلاس آنلاین برگزار می شود وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و در نتیجه مدرسین آیلتس و زبان انگلیسی کلاس های مجازی را با نرخ کمتری برگزار می نمایند.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


مقایسه تدریس خصوصی آیلتس با کتاب و فیلم کمک آموزشی


بسیار واضح است که بازدهی تدریس خصوصی آیلتس به نسبت کتاب و فیلم کمک آموزشی بیشتر است. کتاب های خوب خودخوان برای آیلتس وجود دارد که می توان به کتابهایی از جمله کتاب آیلتس Barron's IELTS Superpack، کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS، کتاب Cambridge IELTS 14 Academic Student's Book with Answers، کتاب  Official IELTS Practice Materials، کتاب آیلتس آکادمیک Target Band 7: IELTS Academic و .... اشاره نمود. با مطالعه این کتاب ها و یا مشاهده فیلم و پکیج های متعدد هم می توان در آزمون آیلتس موفق شد اما مسلما استفاده از کلاس های خصوصی مسیر رسیدن به موفقیت را کوتاهتر می کند و ضریب اطمینان بیشتری هم دارد.


ممکن است در مسیر مطالعه برای آیلتس سوال ها و موارد خاصی برای شما پیش بیاید که در هیچ کتاب یا فیلمی راه حل و جواب آن ذکر نشده باشد. اما از معلم خصوصی می توان هر سوالی را پرسید و برای هر چالش و مشکلی راه حل پیدا کرد. در ضمن بهترین مدرسین آیلتس به صورت مداوم شما را مورد ارزیابی قرار می دهند و از پیشرفت خودتان مطمئن خواهید شد. چنین مواردی با کتاب کمک آموزشی و فیلم بدست نمی آید.


مشاهده کنید: لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی



نحوه انتخاب بهترین مدرسین و اساتید خصوصی IELTS


در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب بهترین مدرسین و معلم های خصوصی IELTS توضیحاتی را ارائه می نماییم. دقت کنید که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین مدرسین خصوصی آیلتس تهران، کرج و کل ایران حضور دارند. برای اینکه با یکی از بهترین مدرسین آیلتس کلاس داشته باشید بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید و لیست اساتید را با دقت بررسی کنید. به رزومه کاری، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، فیلم نمونه تدریس و قیمت درخواستی مدرسین دقت نمائید تا در نهایت بتوانید یک مدرس برجسته با قیمت مناسب انتخاب کنید.


با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ و ۸ داشته باشند. به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید هم دقت نمایید. استادی که مدرک ارشد یا دکتری از دانشگاه معتبر دارد را انتخاب کنید. فیلم نمونه تدریس هم می تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب آیلتس باشد. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی می نماییم. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


لیست تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس به صورت زیر می باشد:


1- مهدی جعفری (تکنیک‌های آیلتس 10 الی 30 جلسه 100% تضمینی جهت نمره 7 )


2- فرزانه صفایی (19 سال سابقه - 100 درصد تضمینی)


3- کیان میرزاخانی (19 سال تدریس موفق زبان انگلیسی و آیلتس)


4- مریم محصل (مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال)


5- پرناز وثوقی (دارای مدرک TTC از جهاد دانشگاهی)


6- فرحناز اژدر (بیش از 20 سال سابقه تدریس)


7- دکتر لیلا زرگری (۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای)


8- دکتر سیده فاطمه قاضی میرسعید (۲۰ سال سابقه)


9- امید عظیمی (تدریس آیلتس، تافل و مکالمه با پلنر شخصی و متد QRP)


10- مصطفی پوررضا (مکالمه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب، آیلتس، کنکور تضمینی، ۱۷ سال سابقه)


11- مسعود حسینی (دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک)


12- ساحله خیرآبادی (دکترای آموزش زبان انگلیسی)


13- میناحیاتی (فوق لیسانس زبان انگلیسی)


14- دکتر مازیار گودرزی (دارای مدرک Teaching IELTS از کالج لندن با 24 سال سابقه)


15- بهزاد بهرامی (آیلتس، مهاجرت، مکالمه با نظریه ISO و متدهای خودم)


16- ساحله مرادی (۱۰ سال سابقه فعالیت تدریس تخصصی دانشجویان مهاجر به خارج از کشور)


17- محمد اصل غفاریان (تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس در 6 الی 9 ماه)


18- پریسا رستمی (17 سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی_مدرس بین المللی زبان)


19- مازیار محمدی (نویسنده کتب آیلتس - 17 سال سابقه تدریس)


20- سینا موسوی (دارای نمره 8.5/9 در IELTS Academic)


حتما بخوانید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران



21- علیرضا طاری (تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری - دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110)


22- ميلاد پرستار (با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف)


23- رضا فانی (دارای مدرک FCE دانشگاه کمبریج)


24- رضوانه محمدی (دارای مدرک PTE, IELTS, TTC)


25- سروش مومنی (ارشد دانشگاه تهران)


26- مهدی آذرخش (دارنده نمره آیلتس 9)


27- حکیمیان (9 سال سابقه تدریس موفق)


28- سپیده الوانی (دارای مدرک دکتری با 8 سال سابقه تدریس)


29- جاوید مرزبند (بیش از ۳۳ سال سابقه موفق)


30- سحر احمدی (دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC)


31- سارا مطلب زاده |مدرس بین المللی|بنیان گذار معجزه زبان انگلیسی در 45 ساعت


32- مریم کتابچی (دکتری مهندسی شیمی-دارای مدرک سلتا ( تدریس زبان انگلیسی) از کمبریج


33- چیستا دانشمند (دارای مدرک آیلتس با نمره 8)


34- الهه بوجاری کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی


35- آرتا تاری (تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط عضو بنیاد ملی نخبگان)


36- امید فاضلی (رتبه 3 دکتری آموزش زبان انگلیسی)


37- زهرا کلای (مدرس دانشگاه با 15 سال سابقه تدریس)


38- عسل فراهانی (دارای مدرک معتبر TTC و آیلتس ۸،۵ ) و مدرک زبان از آکادمی زبان لندن


39- پیام زمانیان (فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران)


40- بهار پیشگاهی (12 سال سابقه - مدرس شرکت های به نام ایرانی)


حتما بخوانید: شماره تماس 10 مدرس خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم


توصیه های برای حصول بهترین نتیجه از تدریس خصوصی آیلتس


برای اینکه از کلاس های خصوصی آیلتس بهترین نتیجه ممکن را بگیرید در مرحله اول حتما سعی کنید با یک معلم خوب و مجرب کلاس داشته باشید. یک معلم خوب مسیر درست را به شما نشان می دهد و به این ترتیب بهترین نتیجه را خواهید گرفت. اساتید برتر حاضر در همین سایت ایران مدرس فقط به تدریس در کلاس بسنده نمی کنند بلکه در فاصله زمانی بین کلاس ها هم با شاگردهای خودشان در ارتباط هستند و مسیر درست مطالعه و مرور را به ایشان نشان می دهند.


نکته بعدی که باید مد نظر داشته باشید این است که کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و در فاصله زمانی بین کلاس ها برای مرور و حل تمرین و مطالعه وقت کافی در نظر بگیرید. به هر میزان برای مطالعه و مرور زمان بیشتری در نظر بگیرید، نه تنها سریعتر پیشرفت می کنید بلکه کلاس های خصوصی هم برای شما مفیدتر خواهد بود. با استاد خصوصی همکاری کنید و وقت زیادی برای مطالعه در نظر بگیرید. نکته پایانی اینکه تعداد جلسات تدریس خصوصی را با مشورت استاد مناسب انتخاب کنید و به اندازه کافی هم زود شروع نمایید.


مطالعه کنید: مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


توضیحات تکمیلی در رابطه با آزمون آیلتس


همانطور که در سایت آیلتس توضیح داده شده است، سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) برای کمک به شما برای کار، تحصیل یا مهاجرت به کشوری که زبان اصلی آن انگلیسی است، طراحی شده است. این شامل کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده می شود. توانایی شما در گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی در طول آزمون ارزیابی خواهد شد. آیلتس در مقیاس 1-9 درجه بندی می شود. آیلتس به طور مشترک متعلق به شورای بریتانیا، IDP IELTS; و انتشارات و ارزیابی دانشگاه کمبریج است. نکته بعدی اینکه آیلتس توسط اکثر موسسات دانشگاهی استرالیا، بریتانیا، کانادا، اروپا، ایرلند و نیوزلند، توسط بیش از 3000 موسسه دانشگاهی در ایالات متحده و توسط سازمان های مختلف حرفه ای در سراسر جهان پذیرفته می شود. منبع


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image