ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تماس مستقیم 10 معلم خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم تهران و ایران (آنلاین و حضوری)

شماره تماس مستقیم 10 معلم خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم تهران و ایران (آنلاین و حضوری)

شماره تماس مستقیم 10 معلم خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم تهران و ایران (آنلاین و حضوری)

در این بخش نحوه مشاهده شماره تماس مستقیم و شماره تلفن و همراه 10 معلم خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم تهران و ایران (آنلاین و حضوری) توضیح داده شده است. اگر می خواهید به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین معلم های خصوصی خانم تهران و کل ایران در ارتباط باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آیلتس


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس به صورت حضوری و آنلاین فعال هستند.


برای تمامی مدرسین آیلتس خانم و آقا ثبت نامی در این وب سایت اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید رزومه تحصیلی و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی و .... را برای تمام مدرسین مشاهده نمائید.


برای تمامی اساتید قیمت درخواستی ایشان برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس خصوصی آیلتس و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است.


در ادامه 10 معلم خصوصی برتر و حرفه ای آیلتس خانم تهران و ایران معرفی می شوند. اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند جزو بهترین مدرسین آیلتس خانم حاضر در همین سایت ایران مدرس هستند.


این اساتید تجربه و سابقه کاری بالایی دارند، از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند، دارای مدرک آیلتس و TTC یا مدارک معادل آن هستند و بنابراین داشتن و برگزاری کلاس با این اساتید برجسته می تواند به شما کمک کند نمره عالی در آزمون آیلتس بگیرید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



1- استاد با سابقه خانم مریم محصل



مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت ۱۵ سال - جلسه یک ساعت و نیم - از پایه تا آیلتس 100 جلسه 9 ماهه - مدیریت آموزشی به مدت ۱٧ سال در موسسه اروین میرداماد اعطاي تسهيلات براي دوره هاي از پايه تا آيلتس - فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت ١٥سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. تدریس و ترجمه همزمان در همایش ها و نشست های بین المللی داخل و خارج ...


مشاهده پروفایل و شماره مریم محصل


2- یکی از بهترین اساتید آیلتس تهران خانم میترا نصرتی



کارشناسی ارشد رشته آموزش. زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت معلم - کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی - دارای مدرک آموزشی TEFL - با بیش از 150 زبان آموز موفق در کسب نمره بالای 6.5 آیلتس و 90 تافل - بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان - مدرس برتر و نمونه آموزشگاه های ایران مهر و پردیسان. بیش از 10 سال سابقه تدریس خصوصی آیلتس و تافل. سابقه تدریس خصوصی EPT. MCHE, TOLIMO - تدریس کالیوگرافی (خوشنویسی انگلیسی) مترجم و تدوین مقالات در مجله بین المللی هاروارد بیزینس - مجری و تصحیح کننده ازمون های ماک آیلتس


مشاهده پروفایل و شماره میترا نصرتی


3- مدرس با تجربه خانم نورا حیاتی



آموزش زبان انگلیسی با متد Audio Lingual - بدون کتاب جزوه فقط از طریق لحن زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود، بدون درگیری با گرامر به راحتی زبان انگلیسی را مانند زبان مادری صحبت کنید. از پایه تا آیلتس در 5 ترم بیست جلسه، با گذراندن ترم اول میتوانید به راحتی تمامی مکالمات روزمره خود را انگلیسی صحبت کنید بدون فکرکردن به ساختار گرامری و حتی در سفر هم می‌توانید نیاز خودرا رفع کنید، با گذراندن ترم دوم 50 درصد لیسنینگ تقویت شده و تمامی اصطلاحات آموزش داده می‌شود و بعد از ترم دوم فیلم زبان اصلی ببینید و نصف فیلم را متوجه شوید، ترم 3و 4 و 5 تمرکز روی گرامر بوده و برای آمادگی برای آزمون آیلتس می باشد.


مشاهده پروفایل و شماره نورا حیاتی


4- استاد باسواد آیلتس خانم نیلوفر رحمانیان



رتبه ۶ کنکور، دانشجوی دکتری زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران - نویسنده و مترجم ادبی - آموزش زبان به صورت جلسات شخصی سازی شده بر اساس متن ها و مواد تحصیلی مورد علاقه ی هر فرد به صورت آنلاین برگزار می شود و می توانید بعد از تعیین سطح رایگان، بسته به دلیل یادگیری زبان، در دوره های مکالمه محور و یا آزمون محور مثلا برای مصاحبه دکتری یا برای آزمون آیلتس جنرال یا آیلتس آکادمیک درخواست کلاس بکنید.


مشاهده پروفایل و شماره نیلوفر رحمانیان


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


5- معلم خوب و حرفه ای خانم لیلا زرگری



دکتر لیلا زرگری استاد دانشگاه با ۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی مکالمه، تجاری BEC، آزمون های بین المللی آیلتس IELTS , تافل TOEFL , DUOLINGO ,SAT , PTE , دکترا EPT و MSRT ، کنکور و تقویتی - دوره های آمادگی آزمون های بین المللی ایلتس IELTS و تافل TOEFL و دولینگو DUOLINGO و PTE و SAT کسب نمره ی دلخواه در هر چهار مهارت آزمون از مبتدی تا پیشرفته.


مشاهده پروفایل و شماره لیلا زرگری


6- استاد مجرب خانم سپیده نصرتی



آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد (smart) از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها مفتخرم در این راه همراه شما باشم. مکالمه:مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند.با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 300 نفر زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم.


مشاهده پروفایل و شماره سپیده نصرتی


7- یکی از برترین مدرسین آیلتس ایران خانم فرزانه صفایی



کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی - کارشناس آزمونهای گاج، مبتکران و سنجش گزینه دو ماز و قلم چی - تدريس خصوصي تمام دروس تخصصي دانشگاهي رشته آموزش زبان انگليسي - مشاوره در انجام كليه مراحل پايان نامه ارشد و دكتري آموزش زبان انگليسي - برگزاری دوره هاي تخصصي مختص آزمون EPT - ترجمه تخصصی متون از فارسی به انگلیسی - حل سوالات امتحانی زبان انگلیسی - تدریس به مدت 15 سال در مدارس صبح امید، سلام، فرزانگان ۷، پاسداران، فرهیختگان و مبتکر نوین - مدرس برتر صدها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری - سرگروه زبان دپارتمان تخصصی کنکور ذره بین


مشاهده پروفایل و شماره فرزانه صفایی


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


8- مدرس متعهد خانم مارال قاسمی نیا



مدرس خانم ،دكتري تخصصي آموزش زبان انگليسي - مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت صحبت کن ( با جدیدترین متدهای روز دنیا) - كلاسهاي مكالمه تضمینی مخصوص مهاجرت - دوره هاي تخصصي آيلتس کسب نمره بالای ۶ تضمینی - دوره های آموزش گرامر زبان انگلیسی (جدیدترین و به روز ترین متد آموزش گرامر ) در زمان کوتاه با جزوه های اختصاصی مدرس


مشاهده پروفایل و شماره مارال قاسمی نیا


9- مدرس برتر و فوق العاده آیلتس خانم سحر احمدی



تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking - تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات معتبر - دوره های IELTS (جنرال و آکادمیک) به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد) - سرویس تصحیح speaking و writing برای آزمون آیلتس


مشاهده پروفایل و شماره سحر احمدی


مطالعه نمائید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 15 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


10- یکی از بهترین اساتید خانم پریسا رستمی



پریسا رستمی هستم. زبان انگلیسی را از 4 سالگی شروع کردم. کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی خوندم. بیشتر از 14 سال است که زبان انگلیسی تدریس میکنم. کلاسهایی که برگزار میکنم کاملا تضمینی هست. سالها با مدارس و آموزشگاه های معتبر تهران (کیش، جهاددانشگاهی واحد تهران، سفیران، سیمین،... ) همکاری داشتم. تدریس دوره های عمومی زبان از مبتدی تا پیشرفته. تدریس دوره های آیلتس آکادمیک و جنرال - دوره های مکالمه محور - دوره مکالمه مخصوص مهاجرت - دوره مکالمه مخصوص سفرهای تفریحی خارج از کشور - دوره های MSRT. MHLE. EPT. UTPEP . CPE. GRE. TOEIC. MCHE.TOLIMO - تدریس زبان برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری همه رشته ها - دوره گرامر انگلیسی به صورت کاملا کاربردی، برگزاری دوره ها به صورت آنلاین و حضوری - پشتیبانی در طول دوره


مشاهده پروفایل و شماره پریسا رستمی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1125 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image