ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی 15 معلم خصوصی خوب آیلتس آنلاین و حضوری + هزینه کلاس

معرفی 15 معلم خصوصی خوب آیلتس آنلاین و حضوری + هزینه کلاس

معرفی 15 معلم خصوصی خوب آیلتس آنلاین و حضوری + هزینه کلاس


اگر در جستجوی بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران برای تقویت رایتینگ، اسپیکینگ و یا سایر مهارتهای خودتان هستید ... اگر در زمینه هزینه کلاس خصوصی آیلتس IELTS آنلاین و حضوری سوال دارید ... در هر صورت، در این مقاله 15 معلم خصوصی خوب آیلتس را معرفی می کنیم. در ضمن، هر کدام از اساتید قیمت درخواستی خودشان را ذکر نموده اند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


در این مقاله قبل از معرفی تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس و معلم های خصوصی خوب آیلتس در رابطه با ویژگی های این مدرسین برتر توضیحاتی ارائه می نمائیم. بسیاری از معلم های خوب آیلتس سابقه کاری و تجربه بالایی در زمینه تدریس و ترجمه و ... دارند و در شرکت های بزرگ، موسسات و آموزشگاههای معتبر کار تدریس و یا کارهای مرتبط با آن را انجام داده اند. نکته بعدی اینکه این مدرسین اغلب به دانشجویان خارجی و غیر ایرانی هم زبان را تدریس نموده اند و در زمینه تدریس آیلتس سابقه کاری زیاد و نتایج درخشانی دارند.


یک استاد و معلم خصوصی خوب آیلتس که تجربه و سابقه کاری بالایی دارد و توانسته است شاگردهای زیادی را به نمره بالای 6 و 7 برساند مسلما برای شاگردهای جدید خودش هم عملکرد خوبی خواهد داشت. برای بسیاری از مدرسین آیلتس با سابقه و فوق العاده حاضر در همین سایت ایران مدرس می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را هم مشاهده نمائید و با در کنار سایر اطلاعات موجود برای مدرسین با در نظر گرفتن نظرات شاگردهای قبلی ایشان هم یک انتخاب درست و عالی داشته باشید. یکی از مهارتهایی که اکثر زبان آموزان در آن اشکال دارند مهارت اسپیکینگ است.


یک پیشنهاد عالی: برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم نکات کلی درباره اسپیکینگ آیلتس را ببینید.


فارغ التحصیلی از دانشگاههای معتبر و تحصیل در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن هم از ویژگی های دیگر معلم های خوب و برتر آیلتس است. نکته بعدی اینکه این اساتید برجسته معمولا خودشان مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 و حتی بعضا با نمره 9 دارند. بنابراین می توانید به مدرسینی که خودشان مسیر را با موفقیت طی کرده اند اعتماد نمائید. همانطور که می دانید نمره آیلتس از 9 محاسبه می شود و استاد و مدرسی که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 دارند مسلما مهارت های زبانی را به خوبی بلد هستند و می توانید برای کسب نمره عالی در آزمون آیلتس روی ایشان حساب کنید. برای کسب اطلاعات دقیق تر و بهتر در رابطه با آزمون آیلتس بر روی این لینک کلیک کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آیلتس


تالیف و ترجمه کتاب، داشتن مدرک TTC، تسول و .. هم از ویژگی های دیگر معلم های خصوصی خوب آیلتس تهران و کل ایران است. تعدادی از این اساتید مدرک CELTA هم دارند و شاگردهای قبلی ایشان نتیجه بسیار خوبی در آزمون آیلتس گرفته اند و حتی برخی از مدرسین کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند.



تعدادی از این مدرسین فوق العاده آیلتس در کنکور هم بسیار موفق بوده اند و رتبه خوبی در کنکور ارشد و دکتری کسب نموده اند. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید آگاهانه، مستقیم و بدون واسطه معلم خودتان را انتخاب نمائید و با ایشان برای شروع کلاس تماس بگیرید. در ادامه تعدادی از مدرسین برتر آیلتس را معرفی نموده ایم.


مطالعه نمائید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


1- استاد برتر آیلتس امیر نجفی



اینجانب در خدمت همه هموطنان هستم با بیش از ده سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در بیش از نقاط دنیا، اروپا، مالزی، امارات و چین. در تمامی مقاطع دانش آموز می پذیرم از beginner, intermediate و Advance تا IELTS , TOEFL . کارشناس سوالات طرح شده برای امتحان IELTS به مدت 1‌سال زیر نظر British council. فارغ از تحصیل از دانشگاه دال خوزی کانادا و ملبورن استرالیا.دارای مدرک DELTA و ESL TEACHER.اکادمیک و جنرال مخصوص مهاجرت به روش ELP و SbS. آماده همکاری با شرکت ها برای تدریس گروهی و بالا بردن دانش انگلیسی پرسنل به صورت دوره های فشرده و کامپکتBUSINESS ENGLISh به روش B2B و B2C.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی امیر نجفی


2- یکی از بهترین اساتید آیلتس استاد نجفی



تدریس توسط مدرس با سابقه آموزشگاهای برتر تهران و برگزارکننده دوره های کلاس و ورکشاپ خصوصی و ممتحن آزمون ماک رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس (مهندس نجفی) انجام میگیرد. مدرس زبان انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته و مدرس آزمونهای زبان IELTS آیلتس , تافل IBT , GCSE انگلستان و دولینگو با محوریت مهاجرت و بازار کار با استفاده از منابع بسیار حرفه ای و روز دنیا که به صورت شخصی از وبسایت های مطرح دنیا مثل آمازون خریداری شده و به رایگان در اختیار زبان آموزان کلاس های خصوصی قرار میگیرد. مدرک تحصیلی: آموزش تخصصی زبان، مهندسی عمران و مدرک آیلتس با نمره ۸ از موسسه کمبریج انگلستان و IDP استرالیا (بالاترین نمره آیلتس ۹ میباشد) - کلاس های تخصصی IELTS  آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی به صورت آنلاین به منظور آمادگی شرکت در آزمون آیلتس و افزایش قدرت مکالمه روان و بدون مکث با در نظر گرفتن نیازهای اصلی زبان آموزان.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی استاد نجفی


در زمینه هزینه تدریس خصوصی آیلتس مطالعه نمائید: هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


3- مدرس با سواد مازیار محمدی



مولف سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 17 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. ●عنوان کتابها: 1. The Key to IELTS Speaking و کتاب 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS همچنین کتاب 3. IELTS COLLOCATIONS - معرفی کتاب The Key to IELTS Speaking - ارائه جوابهای بخش اسپیکینگ تستهای 1 تا 15 کمبریج - 100 موضوع رایج در امتحان اسپیکینگ آیلتس - ارائه اشتباهات رایج گفتاری اعم از اشتباهات گرامری، واژگانی و تلفظی - منبعی غنی از کالوکیشنها، مترادفها و متضادها - معرفی کتاب IELTS ACADEMIC 14 PLUS - جوابهای تشریحی کتاب تست 14 کمبریج در بخش لیسنینگ و ریدینگ - نمونه جوابها در بخش رایتینگ و اسپیکینگ - ارائه تمرینات متنوع در مهارتهای چهارگانه آیلتس


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی مازیار محمدی


4- استاد حرفه ای مهدی سخندان



مدیر و موسسِ آکادمی انگلیش نیترو - 10 سال سابقه ی کارشناسیِ آموزش (سوپروایزر) در آموزشگاهها و موسسات زبان انگلیسی - 17 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاهها و موسسات زبان انگلیسی - تربیتِ نزدیک به 10 هزار زبان آموز بصورت عمومی و خصوصی - برگزاری دوره های تربیت مدرس و تربیتِ نزدیک به 800 مدرس حرفه ای زبان انگلیسی - برگزاری سمینارها و وبینارهای آموزشی - طراح و سازنده ی بهترین پکیج های آموزشی زبان - طراحِ دوره های مکالمه، گرامر، اسپیکینگ، تربیت مدرس، آیلتس، تافل


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی مهدی سخندان


5- معلم مجرب آیلتس مسعود حسینی



تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی - با تجربه ۱۶ ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف - کارشناس ارشد آموزش زبان - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران - انتخاب روش تدریس منحصر به فرد بنا به نیازها و توانایی‌های هر زبان‌آموز - استفاده از روش‌های علمی اثبات شده در سطح جهانی و عدم کاربرد متدهای غیر قابل اعتماد - تالیف ۳۴ جزوه اختصاصی در طول ۱۶ سال فعالیت آموزشی و مدیریتی (قابل دانلود از همین وب‌سایت)


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی مسعود حسینی


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


6- استاد خصوصی خوب آیلتس فرحناز اژدر



بیش از دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: ایلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) - آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید. با هدف شرکت در آزمونهای بین المللی بهترین مدرس در تدریس Speaking, Listening, Reading و Writing با بهترین کیفیت و جدیدترین تغییرات اعمال شده در آزمونها. تدریس تضمینی و فشرده و با تسلط کامل در تدریس از سرکارخانم اژدر و تیم پشتیبان ایشان در اسرع وقت پاسخ دریافت خواهید کرد.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی فرحناز اژدر


7- مدرس با اخلاق بهزاد بهرامی



دانشجوی دکتری زبانشناسی، شهید بهشتی تهران (۱۴۰۱) -  کارشناس ارشد زبانشناسی، دانشگاه بهشتی تهران (۱۳۹۷) - دارنده رتبه های 4 و 7 کنکور ارشد زبانشناسی همگانی - دارنده رتبه 4 کنکور دکتری زبانشناسی همگانی - مترجم شرکت های JTI و Pars Switch و چند موسسه مهاجرتی در داخل و خارج کشور - ابداع کننده تکنیک های 3in1 , Hierarchical, ASAP , PASAP , TSTB بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک آیلتس 8.5 سال 1397 با نمره های Speaking : 9 و Writing : 9‌ - مؤلف 4 کتاب مکالمه و 4 کتاب کنکوری چاپ شده - طراح دفتر مکالمه کاملآ اصولی و علمی بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک TTC و TESOL - دارنده بسته کنکوری حاوی 2 کتاب و 6 عدد DVD


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی بهزاد بهرامی


8- استاد متعهد محمدرضا یوسفی



رتبه 3 کشوری در کنکور دکتری آموزش زبان انگلیسی - آیلتس آکادمیک 9 - دوره های رایج: 5 جلسه تقویت رایتینگ آیلتس یا تافل برای سطوح عالی - 5 جلسه تقویت اسپیکینگ آیلتس یا تافل برای سطوح عالی - 10 جلسه تقویت گرامر برای مکاتبه انگلیسی یا آزمون‌های مختلف - 12 جلسه آمادگی کامل آیلتس یا تافل برای سطوح عالی - 12 جلسه آمادگی آزمون MSRT یا EPT برای سطح متوسط - 20 جلسه دوره مکالمه عالی از سطح متوسط - 30 جلسه دوره مکالمه عالی از سطح مبتدی - 30 جلسه آمادگی آیلتس یا تافل برای سطوح متوسط - 60 جلسه آمادگی آیلتس و تافل از سطح صفر - روش تدریس اینجانب روشی تلفیقی برگرفته از جدیدترین یافته های علمی در حیطه آموزش به طور کل و آموزش زبان به طور خاص می باشد. در این روش از همان جلسه اول با احساس تفاوت و پیشرفت اعتماد به نفس لازم را کسب می کنید و ادامه مسیر برایتان آسانتر و آسانتر می شود. در این روش به جای اینکه سالها وقت و هزینه خود را در رفت و آمد به موسسات و آموزشگاه های زبان هدر دهید، تنها با 60 جلسه از سطح مبتدی به سطح عالی (آیلتس 7 تا 8.5 و یا تافل 100 تا 115) می رسید.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی محمدرضا یوسفی


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


9- مدرس با تجربه آیلتس سینا موسوی



بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA - دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic - بیش از 11 سال سابقه تدریس به دانشجویان اروپایی Erasmus برای شرکت در آزمون آیلتس/مکالمه - همکاری با سازمان بهداشت جهانی WHO - با تجربه سال‌ها زندگی و کار در اروپا، همچنین فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه Polytechnic of Turin - اجتناب از استفاده بی ثمر از کتاب؛ جزوه اختصاصی و شخصی سازه شده (Customized) هر زبان‌جو - عدم استفاده از متد منسوخ شده Homework و جایگزینی با تکنیک‌های متنوع یادگیری فردی - برگزاری کلاس های بحث آزاد (Free Discussion) رایگان بین دانشجویان هم سطح


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی سینا موسوی


10- یکی از برترین مدرسین آیلتس تهران مازیار گودرزی



تدریس حرفه ای توسط دکتر گودرزی دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه نیویورک امریکا و تنها مدرس رسمی آیلتس در ایران (دارای مدرک رسمی تدریس آیلتس از کالج لندن) ... با آخرین متد روز امریکا ** در کوتاهترین زمان ممکن در ایران ** - " آموزش آنلاین آیلتس و مکالمه پیشرفته به متقاضیان داخل و خارج از ایران " - دوره فشرده یک ماهه برای آیلتس (برای افراد با سطح متوسط) - دوره مکالمه روزمره 20 جلسه - دوره فشرده یک ماهه OET برای پزشکان و پرستاران - دوره فشرده دو ماهه از سطح مبتدی - تنها استادی در ایران که آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن دارند - همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان ... - تدریس تخصصی Writing , Reading , Listening , Speaking از مبتدی تا پیشرفته - دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا ( EPT , MSRT , TOLIMO ) - دوره های آمادگی مصاحبه های شغلی و دانشگاه و سفارت - با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران، کانادا، امریکا و استرالیا


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی مازیار گودرزی


11- استاد با دانش بالا محمد اصل غفاریان



سابقه تدریس دروس زبان به مدت 16 سال (از سال 86) - مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) - مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.) - مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه). مدرس کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه(3 ماه الی 1 سال). تدریس کلاس های فشرده مکالمه مخصوص افرادی که وقت محدودی برای آموزش دارند. (2 ماه) - آموزش زبان در حوزه مذاکرات و ملاقاتهای مهم کاری به زبان انگلیسی به ویژه در حوزه نفت و گاز - افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی محمد اصل غفاریان


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: بهترین تدریس خصوصی ایلتس و 8 استاد برتر و بی نظیر آیلتس IELT


12- مدرس برتر و عالی آیلتس مصطفی پوررضا



طرف قرارداد با شرکت های بین المللی و داخلی صادرات و واردات، مترجم سازمانهای بین المللی، تدریس در دانشگاه، ۱۷ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی - آموزش مهارت های چهارگانه رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ آیلتس - تدریس در شمال تهران و غرب تهران مکالمه انگلیسی را یکبار برای همیشه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب بیاموزید توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی با ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه، موسسات آموزشی و شرکت ها، نویسنده کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه اصطلاحات، ضرب المثل ها و واژگان کاربردی زبان انگلیسی - دارای پروانه ثبت اختراع از اداره اختراعات و مالکیت معنوی - مخترع متد و سبک نوین آموزش زبان انگلیسی به صورت بدون کتاب، مترجم فصلنامه مرزبانان در سال ۱۳۸۸، مترجم همزمان در همایش ها و کنفرانس های بین المللی داخل و خارج از کشور با صدها دانشجوی موفق در داخل و خارج از کشور بهترین استاد بین المللی زبان انگلیسی


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی مصطفی پوررضا


13- استاد حرفه ای و مجرب خانم ساحله خیرآبادی



آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. متد تدریس: پدید آورنده متد تدریس Comopedia. روش تدریس به گونه ای طراحی شده است که یادگیری با حافظه طولانی مدت صورت گیرد و از فراموشی زبان اجتناب شود.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی ساحله خیرآبادی


14- مدرس خصوصی خوب آیلتس مهدی آذرخش



 مهدی آذرخش مدرس آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی، دارنده نمره آیلتس ۹، متخصص آزمونهای بین المللی (آیلتس، تافل)، ممتحن ماک (تست آزمایشی) و ‌کارشناس آموزش مدرسین (TTC) هستم. سالهاست که در امر تدریس با عشق فعالیت میکنم و شاگردانم بهترین اساتید امروز هستند. اگر مایل هستید در مدت کوتاهی بیاموزید مثل یک انگلیسی زبان (نیتیو) صحبت کنید، با من همراه باشید.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی مهدی آذرخش


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس


15- معلم خصوصی خوب آیلتس خانم بهار پیشگاهی



تدریس مکالمه زبان انگلیسی با منابع مفرح و جذاب به روز دنیای غرب در سال 2023 (فیلم، آهنگ، ویدیو های متخب و ...) توسط مدرس شرکت های به نام ایرانی همچون مپنا، ایران خودرو، سازمان مدیریت صنعتی، همراه اول، بانک آینده  ایران مال و ... با 15 سال سابقه کار - در طی سال های گذشته و در طی کلاس های متعدد و سفرهای تجاری و تفریحی که داشتم با زبان انگلیسی به روز دنیا آشنا شدم و دوست دارم این دانش رو با همه زبان آموزان عزیز به اشتراک بذارم. مکالمه زبان انگلیسی مهارتی کاربردی و حتی واجب در دنیای امروز هست.


مشاهده شماره تماس و هزینه درخواستی بهار پیشگاهی


تعدادی دیگر از اساتید برتر آیلتس را هم در ادامه معرفی می نمائیم. برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند، اسم و فامیل استاد را در بالای همین صفحه و در بخش جستجو وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک نمائید. آدرس سایت آیلتس https://www.ielts.org/ می باشد.


- ساحله مرادی (۱۰ سال سابقه فعالیت تدریس تخصصی دانشجویان مهاجر به خارج از کشور)


- دکتر سیده فاطمه قاضی میرسعید (۲۰ سال سابقه)


- دکتر محمد بشردانش


- فاطمه مافی، مدرس حرفه ای زبان انگلیسی (9 سال سابقه)


- فائزه صادقی (۱۶ سال سابقه تدریس: بیش از ۸ سال تجربه موفق در e-learning teaching)


- شادان عاشوری (عضو اساتید برتر آکادمی انگلیش نیترو)


- مهسا پرهیزکار (9 سال سابقه ی تدریس)


- مریم محصل (مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال)


- محمدرضا حمزه یی (مدرس زبان انگلیسی و فرانسه و دوره های تخصصی آیلتس)


- سپیده نصرتی (10 سال سابقه - دارنده ی مدرک TKT و TTC)


- کورش یراقچیان (استاد بین المللی Native)


- علیرضا طاری (دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110)


-فرزانه صفایی (19 سال سابقه - 100 درصد تضمینی)


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image