ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی 7 معلم حرفه ای و با تجربه زبان انگلیسی خانم تهران و کرج

معرفی 7 معلم حرفه ای و با تجربه زبان انگلیسی خانم تهران و کرج

معرفی 7 معلم حرفه ای و با تجربه زبان انگلیسی خانم تهران و کرج


اگر در تهران و کرج در جستجوی بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم هستید .... اگر می خواهید شماره تماس مستقیم بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کرج را داشته باشید .... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان خانم و آقا بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم تهران، کرج و کل ایران


از ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم تهران، کرج و کل ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:


- داشتن تجربه و سابقه کاری بالا و سابقه تدریس در آموزشگاهها و موسسات معتبر آموزش زبان در تهران، کرج و کل ایران: برای تمامی اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می توانید سوابق کاری و رزمه تدریس ایشان را مشاهده نمائید.


- داشتن زبان آموزان و شاگردهای موفق قبلی (در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی اساتید قابل مشاهده است): استادی که شاگردهای موفق قبلی دارد مسلما می تواند شما را هم به نتیجه مطلوب برساند.


- فارغ التحصیل از دانشگاههای خوب و معتبر و دارای مدرک ارشد یا دکتر در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط: استاد فارغ التحصیل از دانشگاه خوب، سطح دانش و توانایی بالایی دارد بنابراین حتما به دانشگاه محل تحصیل استاد دقت نمائید.


- دارای مدارک مرتبط با تدریس زبان انگلیسی مانند IELTS با نمره بالا، تی تی سی TTC، تسول TESOL و غیره: اساتید بسیار خوبی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که مدرک آیلتس با نمره بالای 7 و 8 را کسب نموده اند.



- دارای سابقه تدریس در مدارس و دانشگاههای آزاد و دولتی با نتایج عالی: مدرسین مجرب در دانشگاههای خوب هم تدریس کرده اند و اعتماد به نفس، دانش و سواد بالایی دارند.


- دارای فیلم نمونه تدریس در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com که باعث می شود شاگرد قبل از انتخاب به شناخت خوبی از استاد برسد: یک فیلم نمونه تدریس می تواند به اندازه 10 صفحه نوشته شما را به شناخت خوبی از استاد زبان برساند.


- دارای مقالات معتبر بین المللی ISI و همچنین دارای کتاب تالیفی و یا ترجمه کتاب با بازخورد عالی: در صفحه آگهی هر استاد می توانید لیست مقالات و کتاب های تالیفی ایشان را ببینید.


مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



معرفی 7 معلم حرفه ای و با سابقه زبان انگلیسی خانم تهران و کرج


در ادامه 7 معلم و استاد مجرب زبان انگلیسی خانم که در تهران و کرج به صورت حضوری و در کل کشور به صورت آنلاین و مجازی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند را معرفی می نمائیم.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم ساحله خیرآبادی



آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی. آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. متد تدریس: پدید آورنده متد تدریس Comopedia. روش تدریس به گونه ای طراحی شده است که یادگیری با حافظه طولانی مدت صورت گیرد و از فراموشی زبان اجتناب شود. تدریس بصورت حضوری و غیر حضوری - تدریس آیلتس و تافل - تدریس کتابهای درسی زبان انگلیسی - تدریس زبان یرای کنکور (ارشد و دکترا) - مکالمه زبان انگلیسی - ترجمه متون فارسی به انگلیسی و برعکس - نوشتن مقاله و آموزش مقاله نویسی


مشاهده رزومه و شماره تماس ساحله خیرآبادی



2- مدرس مجرب خانم ساحله مرادی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم دارای سابقه ۱۰ سال تدریس تخصصی و مترجمی سمینار ها و نمایشگاه های بین المللي -" امیدواریم که به پشتوانه ی سالها فعالیتِ تدریسی _ اجرایی در حوزه زبان انگلیسی از جمله موارد زیر بهترین نتیجه را از کلاس های خصوصی زبان بگیرید. 10 سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به ساير کشور ها - مترجمی ده ها سمینارِ بین المللی - مترجمی فعالان حوزه فن آوری و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی تهران - مترجمی رسمی ماهنامه تخصصی اقتصاد و فن آوری IRANIANS - فعالیت پژوهشی و مدیریت روابط بین الملل مجموعه فرصت آفرینان ایران - فعالیت در حوزه اخذ یو اِس پَتنت مختصِ فن آوری های نخبگان کشوری - حضور به عنوان مدیر هماهنگی های بین المللی و مکاتبات شرکت ها و موسسات - سالها فعاليت در این حوزه تجربه متفاوتی از یادگیری صحیح و اصولیِ زبان انگلیسی را برای شما در هر رده سنی به ارمغان بیاوریم. پایبندی خدشه‌ناپذیر به اصول مشتری‌مداری و دانشجو محوری در فرآیند یادگیریِ ۱۰۰٪ تضمینی به موازات توجه به نیاز دانشجو و ارائه خدماتی کاملا تضمین شده و متعهدانه.


مشاهده رزومه و شماره تماس ساحله مرادی



حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم



3- معلم خصوصی خوب زبان خانم فرحناز اژدر



بیش از دو دهه سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: ایلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - دارای مدرک تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید - تدریس خصوصی به صورت تضمینی آنلاین و حضوری - سابقه تدریس در سه کشور و جزو اساتید برتر بین المللی و جزواساتید برتر زبان خارجی به صورت آنلاین و مجازی با نرخ توافقی - به دلیل تلفیق روانشناسی NLp و به روز ترین طرح جامع تدریس در دنیا هر جلسه تدریس ایشان معادل چندین جلسه آموزشگاهها بازدهی دارد. حضور فعال در برگزاری همایش زبانهای خارجی در فرهنگسراهای سفارت ایران و سایر کشورها. آماده سازی شما با هر سطح و پایه برای سفرکاری یا تحصیلی در کمترین زمان ممکن. با هدف شرکت در آزمونهای بین المللی بهترین مدرس در تدریس Speaking, Listening, Reading و Writing با بهترین کیفیت و جدیدترین تغییرات اعمال شده در آزمونها. تدریس تضمینی و فشرده و با تسلط کامل در تدریس از سرکارخانم اژدر و تیم پشتیبان ایشان در اسرع وقت پاسخ دریافت خواهید کرد. شما لایق بهترینها هستید اگر قصد یادگیری دارید حالا مناسبترین زمان در کنار مدرسی با تجربه و پشتیبانی ایشان در انجام تمرین های شما می باشد.


مشاهده رزومه و شماره تماس فرحناز اژدر



4- استاد با سواد خانم مریم محصل



تدریس خصوصی مكالمه انگلیسی و آیلتس توسط مدرس خانم فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. غرب تهران، شمال تهران و سعادت آباد - فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. تدریس و ترجمه همزمان در همایش ها و نشست های بین المللی داخل و خارج ... با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دارای کارنامه ای درخشان از آموزش مدیران هلدینگهای بزرگ و پرسنل و کارکنان سازمانها - دوره های یک ساله و فشرده - بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی - همراه با اعطاي تسهيلات - مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال - جلسه یک ساعت و نیم - از پایه تا آیلتس 100 جلسه 9 ماهه - مدیریت آموزشی به مدت 21 سال در موسسه اروین میرداماد اعطاي تسهيلات براي دوره هاي از پايه تا آيلتس


مشاهده رزومه و شماره تماس مریم محصل



مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


5- معلم خصوصی با سابقه خانم  سبقتی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی تا پیشرفته در تهران و کرج - کلاس های آمادگی آزمون IELTS - نکته و تست کنکوری برای دبیرستانی های عزیز - مکالمه آسان بر پایه اصول گرامر همراه با اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی - مکالمه آزاد و هدفمند - تدریس گام به گام گرامر با استفاده از به روزترین و ساده ترین متد تدریس و منابع آموزشی - کلاس های مخصوص کودکان (۲ تا ۶ سال، ۶ تا۱۰ سال) با متد مختص آموزش به کودکان - مکالمه مهاجرت بر اساس موقعیت های مختلف مکانی - سبک نوشتار و نامه نگاری های دوستانه و اداری - کلاس ها حضوری و آنلاین تشکیل می شود. محل تشکیل کلاس ها تهران و در کرج میباشد.


مشاهده رزومه و شماره تماس  سبقتی



6- مدرس فوق العاده خانم نگار شیرازی زاده



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: علامه طباطبایی - برگزاری دوره های مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته توسط مدرس زبان آموزشگاه معتبر در تهران و فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی کاملا مکالمه محور از طریق نرم افزار های انلاین به صورت کاملا تصویری امکان اشتراک فابل های صوتی و تصویری گرامر مکالمه لیسنیگ ریدینگ و رایتینگ - کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی مدرس زبان با سابقه ۱۰ سال تدریس ویزه خانم‌ها اقایان کودکان و نوجوانان محدوده غرب تهران


مشاهده رزومه و شماره تماس نگار شیرازی زاده



این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 11 بهترین معلم زبان انگلیسی خانم مجرب، متعهد و با سابقه در تهران کاملا تضمینی



7- استاد برجسته زبان خانم حمیده سلطانی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: EDU آکسفورد انگلستان - با من همراه باشید در: دوره های تربیت مدرس زبان و کسب درامد دلاری از داخل ایران - دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري ELC بدون فراموشی همراه با رجیستری آکسفورد انگلستان و گواهینامه پایان دوره - آمادگی آیلتس و تافل تضمینی به همراه مشاوره و اموزش اخذ پذیرش تحصیلی - آموزش گرامر کاربردی - در مورد دوره منحصر به فرد مکالمه بدون فراموشی ELC بیشتر بدانیم: همانطور که می دانید جمله سازی به زبان انگلیسی و استفاده از جمله های انگلیسی در موقعیت مناسب، دغدغه اکثر زبان آموزان می باشد. اگر شخصی به تمام موقعیت ها و مکالمات آنها مسلط باشد، ولی توانایی جمله سازی را نداشته باشد،نمی تواند ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کند.این شخص فقط قادر است در حد ابتدایی و با استفاده از جملات ناقص صحبت کند و نمی تواند منظور خود را به درستی بیان کند. به نظر شما،چه کاری باید انجام دهیم تا با این مشکل مواجه نشویم؟ و چرا؟ جواب شما این است. شما باید جمله هایی آماده ای را در ذهن خود داشته باشید که ، آنها را از قبل تمرین کرده و به آنها مسلط شده باشید. با این کار در هر موقعیت  از مکالمه و جمله های کامل و مناسب برای برقراری ارتباط استفاده می کنید. همچنین اعتماد به نفس شما برای روبرو شدن با هر شخص در هر موقعیت بالا می رود. زبان انگلیسی 400 قالب مهم و اساسی دارد، با یادگیری اونها شما براحتی میتوانید مکالمه کنید.


مشاهده رزومه و شماره تماس حمیده سلطانی


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image