ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تماس 11 بهترین استاد زبان انگلیسی نیتیو و در حد نیتیو

شماره تماس 11 بهترین استاد زبان انگلیسی نیتیو و در حد نیتیو


در این مقاله 11 بهترین مدرس نیتیو و در حد نیتیو برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران و آنلاین برای کل کشور معرفی می شوند. اگر می خواهید با اساتید نیتیو و یا در حد نیتیو و کاملا مسلط کلاس زبان داشته باشید و زبان انگلیسی را در کمترین زمان آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


در ادامه 11 استاد برتر زبان انگلیسی معرفی شده اند. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ارائه شده است. اساتیدی که در این مقاله معرفی شده اند جزو بهترین مدرسین زبان همین سایت ایران مدرس هستند. این اساتید یا نیتیو هستند و زبان مادری آنها انگلیسی است، یا سابقه زندگی در کشورهای انگلیسی زبان را داشته اند و یا بسیار ملسط می باشند و در حد نیتیو می توانند به زبان انگلیسی حرف بزنند و بنویسند.


برای تمامی این مدرسین برتر رزومه کامل و سوابق تدریس ایشان در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. بسیاری از این مدرسین مجرب نمره آیلتس بالا هم دارند و در زمینه تدریس خصوصی آیلتس، تافل، مکالمه زبان انگلیسی، زبان کنکور و .... فعال هستند. برای بسیاری از اساتید زبان فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای ایشان را هم می توانید مشاهده کنید.


در ادامه مشخصات و رزومه مختصر 11 بهترین استاد زبان انگلیسی حاضر در همین سایت ایران مدرس را می توانید مشاهده نمائید. برای هر مدرس، با ورود به صفحه ایشان می توانید مشخصات و رزومه کاملتر، قیمت درخواستی استاد برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس زبان و همچنین شماره تماس مستقیم ایشان را مشاهده کنید.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان تهران کورش یراقچیان



نویسنده کتاب (گفتگو در سفر به زبان انگلیسی) انتشارات WILEY ، زبان مادری استاد، انگلیسی است که در پشت جلد کتاب ایشان ثبت شده است. دارای گواهینامه های پایان دوره انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی از کشورهای مختلف جهان به زبان انگلیسی - تدریس مکالمه روان به ایرانیان مقیم سایر کشورها توسط استاد Native با بیش از 15 سال سابقه تدریس


مشاهده پروفایل و شماره تماس کورش یراقچیان



2- مدرس خوب زبان امیر نجفی



اینجانب در خدمت همه هموطنان هستم با بیش از ده سال سابقه تدریس انگلیسی در بیش از نقاط دنیا ،اروپا، مالزی، امارات و چین. در تمامی مقاطع دانش آموز می پذیرم از beginner, intermediate و Advance تا IELTS , TOEFL . کارشناس سوالات طرح شده برای امتحان IELTS به مدت 1‌سال زیر نظر British council. فارغ التحصیل از دانشگاه دال خوزی کانادا و ملبورن استرالیا. دارای مدرک DELTA و ESL TEACHER.


مشاهده پروفایل و شماره تماس امیر نجفی



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


3- استاد با سواد خانم Natasha Gharabeigi



دارای مدرک TTC، بیش از 2 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی و آنلاین، تجربه ی زندگی در آمریکا، کارشناسی سلولی-مولکولی و ارشد بیوتکنولوژی میکروبی، به مدت 20 سال هست که مشغول مطالعه ی زبان انگلیسی هستم و به 4 زبان دیگر نیز مسلطم. بعد از تعیین سطح و انتخاب لول شاگرد، فعالیت کلاس طبق درخواست ایشان پیش خواهد رفت، که میتوانیم تنها با تمرکز روی یک مهارت به عنوان مثال Speaking پیش برویم و پله به پله روی نقاط ضعف و قوت تمرکز لازم را داشته باشیم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس Natasha Gharabeigi



4- معلم حرفه ای خانم سحر احمدی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شهید بهشتی - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات و مدارس معتبر تهران - دوره های IELTS (جنرال و آکادمیک) به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد)


مشاهده پروفایل و شماره تماس سحر احمدی



حتما بخوانید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


5- استاد مسلط زبان خانم چیستا دانشمند



دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 - دیپلم TESOL در تدریس زبان انگلیسی ( business, IELTS, ADVANCE learners , Online Teaching) دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه - MBA از استرالیا - بیش از 7 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان - مهاجرت، مکالمه درک مطلب - آموزش نگارش Thesis و Article به زبان انگلیسی مناسب دانشجویان دانشگاهای خارجی


مشاهده پروفایل و شماره تماس چیستا دانشمند



6- معلم با تجربه خانم Anna Hajizadeh



خانم دکتر انا حاجی زاده متخصص آموزش زبان انگلیسی میباشند. - متخصص تدریس آیلتس و دارنده نمرهٔ ۸ آیلتس - مدرس با سابقهٔ دانشگاه‌ها و موسسات مختلف در داخل و خارج از ایران - مدرس دوره‌های تربیت مدرس (TTC) - نویسنده ی کتاب معجزه ی افزایش نمره ی رایتینگ آیلتس (IELTS Writing Task 2: The Miracle Maker) با تکنیک و روش تدریس کاملا متفاوت، میتوانید از جلسه اول، به زبان انگلیسی صحبت کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس Anna Hajizadeh



حتما بخوانید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران



7- مدرس با اخلاق مهدی سخندان



من مهدی سخندان هستم مدرس زبان انگلیسی. از ۱۵ سالگی تدریس زبان رو شروع کردم و الان ۱۷ ساله که دارم تدریس میکنم و چند سالی هست که مدیریت آموزشیِ موسسات و آموزشگاههای زبان رو بر عهده داشته ام. تو این ۱۷ سال، همه ی سطوحِ زبان انگلیسی رو از پایه تا پیشرفته و آیلتس و تافل تدریس کردم و همچنین ده ها دوره ی اسپیکینگ، گرامر و ... برگزار کردم. ضمن اینکه نزدیک به ۸۰۰ استادِ زبان رو در دوره های تربیت مدرس آماده ی کار کردم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی سخندان



8- استاد متعهد علیرضا طاری



دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110 - دارای مدرک TTC - برای نمرات بالای 6 و 90 - طبق آخرین تغییرات BRITISH COUNCIL و ETS - آموزش مؤثر نحوه استفاده از Advance vocabulary در مکالمه و نگارش - آموزش موثر صدها phrasal verb و idiomatic words با روش‌هایی بدیع و کاملا مبتنی بر مکالمه - آموزش موثر درونی کردن تمام نکات گرامری بدون نوشتن حتی یک کلمه، کاملا مبتنی بر مکالمه - 10 سال سابقه تدریس حرفه ای - مدرس موسسه قطب راوندی - بیش از 20000 ساعت تدریس خصوصی


مشاهده پروفایل و شماره تماس علیرضا طاری



مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و استاد خصوصی زبان انگلیسی native نیتیو



9- معلم با سواد خانم مطهره آزمندیان



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی (TEFL) مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: شهید بهشتی - دارای مدرک (CELTA (Pass A از Cambridge -کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی ، دانشگاه شهید بهشتی -بیش از 6 سال سابقه ی برگزاری هزاران ساعت کلاسهای گروهی و خصوصی بصورت حضوری و آنلاین -4 سال سابقه ی کار در موسسات زبان مطرح تهران همچون ایران اروپا -تربیت بیش از 50 زبان آموز آیلتس با نمره ی overall بالای 6.5


مشاهده پروفایل و شماره تماس مطهره آزمندیان



10- استاد مجرب زبان تهران مجید سعیدی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: شهید مدنی آذربایجان - آموزش اصولی با متود TASK-BASED TEACHING - مترجم حضوری برای میهمانان خارجی شما - رتبه 54 کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی - رتبه 69 دکتری مطالعات ترجمه - دارای آیلتس ۸،۵ - کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین می باشند.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مجید سعیدی



این مقاله هم مفید است: 10 بهترین معلم زبان انگلیسی نیتیو و در حد native برجسته و برتر تهران و کل ایران



11- مدرس عالی زبان خانم یاسمن نظری



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه الزهرا - فارغ التحصیل دوره بین المللی تدریس TESOL Canada در سال ۲۰۱۸ ~ دارنده مدارک تخصصی FCE و CAE ~ شاگرد اول مقطع کارشناسی زبان دانشگاه دولتی الزهرا ~ دارنده مدرک زبان انگلیسی IELTS با نمره ۸.۵ ~ متخصص، برنامه ریز و مشاور دوره های PTE, IELTS, Duolingo و TOEFL با جزوه اختصاصی و مناسب سطح و نمره مورد نیاز زبان آموز - ~ سوپروایزر و Syllabus Designer زبان انگلیسی موسسات


مشاهده پروفایل و شماره تماس یاسمن نظری


در این مقاله 11 استاد بسیار خوب و در حد نیتیو زبان انگلیسی خانم و آقا معرفی شد. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب دیگری هم حضور دارند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و به صورت آنلاین فعال هستند. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی اساتید زبان ارائه شده است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image