ارتباط مستقیم با 30623 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تماس ۱۵ معلم با تجربه جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

شماره تماس ۱۵ معلم با تجربه جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

شماره تماس ۱۵ معلم با تجربه جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران


اگر ساکن تهران هستید و در جستجوی مدرسین مجرب و با سابقه زبان انگلیسی می باشید .... اگر می خواهید با بهترین اساتید زبان خانم یا آقا کلاس داشته باشید ... در هر صورت در این مقاله ۱۵ معلم با تجربه جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران معرفی شده و نحوه مشاهده شماره تماس ایشان هم ذکر می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


توضیحات کلی در رابطه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به نسبت کلاس مجازی و آنلاین بازدهی بیشتری دارد. در کلاس های خصوصی در منزل خصوصا کلاس هایی که توسط مدرسین مجرب برگزار می شود بازدهی در مقایسه با کلاس های گروهی آموزشگاههای زبان، کتاب های کمک آموزشی و ... بسیار بیشتر است. در چنین کلاس های خصوصی مفیدی استاد و معلم زبان خودش را با شاگرد هماهنگ می نماید و مطالب تدریسی را به گونه ای انتخاب می کند که برای زبان آموز و پیشرفت ایشان موثر واقع گردد.


نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که مثلا در یک ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران یا هر جای ایران، کل وقت کلاس در اختیار زبان آموز قرار دارد و تقریبا کل یک ساعت مفید خواهد بود. در کلاس های گروهی این چنین نیست و در یک کلاس ۱۵ نفره در بهترین حالت و اگر زمان مساوی تقسیم شود یک پانزدهم وقت به هر نفر می رسد. بنابراین اگر می خواهید مکالمه و گرامر زبان را عالی یاد بگیرید، نمره بالای ۷ و ۸ در آزمون آیلتس بگیرید و یا هر هدف دیگری که دارید پیشنهاد می شود از کلاس های خصوصی که توسط مدرسین مجرب در منزل برگزار می شود استفاده کنید. در این کلاس ها وقت زبان آموز در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و استاد خودش به منزل شاگرد می رود.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی که در زمینه تدریس خصوصی زبان در منزل در تهران فعالیت دارند و در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند معرفی می شوند. البته ابتدا کمی در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات این معلم های برتر زبان توضیحاتی ارائه می شود.


بهترین مدرسین زبان تجربه زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان دارند. این اساتید چون قبلا با زبان آموزان زیادی سر و کار داشته اند در همان جلسه اول به خوبی تشخیص می دهند که شاگرد جدیدی که دارند چه نیازهایی دارد و چه روش تدریسی را برای ایشان باید در نظر بگیرند. البته داشتن تجربه بالا یکی از معیارهای تشخیص استاد خوب است و در ادامه سایر خصوصیات هم ذکر می گردد. اگر دو مدرس زبان که تقریبا ویژگی های یکسانی دارند را انتخاب کردید و شک داشتید با کدام استاد کلاس داشته باشید، به معلمی زنگ بزنید که سابقه کاری و تجربه بالاتری دارد.



پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


از جمله سایر ویژگی های بهترین و برترین مدرسین زبان انگلیسی برای دریافت خدمات تدریس خصوصی زبان در منزل در تهران می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن، فارغ التحصیلی از دانشگاه خوب و معتبر داخل یا خارج کشور، داشتن مدرک سلتا، آیلتس، تافل، TTC و ...، داشتن شاگردهای موفق قبلی، داشتن فیلم نمونه تدریس زبان در همین سایت ایران مدرس و ... اشاره نمود.


در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی می کنیم. این اساتید اکثرا هم به صورت آنلاین و هم تدریس خصوصی در منزل زبان را تدریس می کنند. البته اساتید خوب و برجسته بسیار بیشتری در ایران مدرس حضور دارند اما در این مقاله فقط ۱۵ مدرس برتر را معرفی نموده ایم. نکته دیگر اینکه هزینه کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس های آنلاین بیشتر می باشد. برای تمامی اساتید حاضر در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی


معرفی ۱۵ مدرس مجرب فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران


در این بخش ۱۵ استاد با سواد، با سابقه و با تجربه حاضر در همین سایت ایران مدرس معرفی شده اند. اساتید معرفی شده در این بخش جزو بهترین مدرسین زبان انگلیسی تهران و کل ایران هستند.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان تهران علی محزون



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: اکستر و کمبریج - معمولاً در این جایگاه همه از خود تعریف می‌کنند اما به نظر من به عمل کار برآید. تحصیلات من در رشته تدریس زبان انگلیسی بوده و جزو معدود افرادی هستم که این رشته را در انگلستان تحصیل کرده است. اکنون 35 سال است که در ایران تدریس می‌کنم و افتخارم این است که بیش از هزار و پانصد نفر را به این زبان مسلط کرده‌ام، افرادی که اکنون در مدیریت و تجارت بین‌المللی در کشورهای دیگر از آن بهره می‌برند. من با تخصص و سابقه موفقی که در این زمینه دارم با عقد قرارداد و با داوری متقاضی، با یک سرعت متوسط در یک دوره یکصد ساعته به متقاضی آموزش می‌دهم تا جائی که بتواند در هر موردی که می‌خواهد از آن استفاده کند، به راحتی راجع به هر موضوعی صحبت کند، حرف‌های طرف مقابل را بفهمد، بخواند و بنویسد. در مجموع تعهد می‌کنم که او را به هر هدفی که برای آموختن زبان انگلیسی دارد برسانم. در مورد تدریس زبان معمولاً چنین تعهدی ارائه نمی‌شود اما من برای آرامش و هدفمندی متقاضی، این تعهد را در ابتدا و پس از ارزیابی اولیه وی می‌پذیرم.


کلیک کنید: مشاهده پروفایل و شماره تماس علی محزون



2- مدرس حرفه ای خانم نگار شیرازی زاده



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: علامه طباطبایی https://atu.ac.ir/fa - برگزاری دوره های مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته توسط مدرس زبان آموزشگاه معتبر در تهران و فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی کاملا مکالمه محور از طریق نرم افزار های انلاین به صورت کاملا تصویری امکان اشتراک فابل های صوتی و تصویری گرامر مکالمه لیسنیگ ریدینگ و رایتینگ - کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی مدرس زبان با سابقه ۱۰ سال تدریس ویژه خانم‌ها آقایان کودکان و نوجوانان محدوده غرب تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس نگار شیرازی زاده



3- استاد خوب زبان خانم زهرا کلای



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa - تدریس تضمینی دروس متوسطه و دبیرستان و دانشگاه، مکالمه، آیلتس، تافل، تولیمو، Msrt, Ept ، تدریس تضمینی دروس دانشگاهی رشته زبان - ترجمه کتب، مقالات و متون مختلف از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی - انجام آمار پایان نامه ارشد و دکترا - مشاوره پایان نامه و مقالات علمی - مدرس دانشگاه به مدت ده سال در دانشگاهای مختلف - مدرس مکالمه به مدت پانزده سال در اموزشگاههای مختلف - مترجم فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی کتب و مقالات به مدت پانزده سال - مدرس نمونه دانشگاه - برگزار کننده کارگاه ترجمه - برگزارکننده تضمینی بحث آزاد برای تقویت صحبت کردن انگلیسی - تقویت صد در صد گرامر و مهارت نوشتاری - پیشرفت تضمینی در یادگیری مکالمه - تخفیف هزینه برای تعداد جلسات زیاد


مشاهده پروفایل و شماره تماس زهرا کلای



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


4- معلم با سواد خانم حمیده سلطانی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: EDU آکسفورد انگلستان - دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري ELC بدون فراموشی همراه با رجیستری آکسفورد انگلستان و گواهینامه پایان دوره - آمادگی آیلتس و تافل تضمینی به همراه مشاوره و آموزش اخذ پذیرش تحصیلی - آموزش گرامر کنکور و ارشد به سبک آنالیز ساختاری آکسفورد و قبولی تضمینی - دوره VIP پرورش کودک دوزبانه (و سه زبانه :انگلیسی و چینی) زبان انگلیسی 400 قالب مهم و اساسی دارد، با یادگیری اونها شما براحتی می توانید مکالمه کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس حمیده سلطانی



5- استاد با تجربه زبان خانم مریم فلاحتی



سابقه کار: 15 سال - تدریس تخصصی زبان انگلیسی از مبتدی (starter) تا پیشرفته (PTE, IELTS), فشرده و ترمیک در تهران و سراسر دنیا. دارای بالاترین مدرک بین المللی آموزش زبان انگلیسی TTC, TYLT, TKT - تدریس به تمامی رده های سنی و همه سطوح - انگلیسی را با جدیدترین و ساده ترین روش ها یاد بگیرید - به روز ترین روش های تدریس جهان برای موفقیت تضمینی در امتحانات انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم فلاحتی



6- معلم متعهد خانم فاطمه مافی



من٫فاطمه مافی، فوق لیسانس MBA از دانشگاه سراسری خوارزمی و دارای بیش از هشت سال تجربه تدریس زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته هستم و با توجه به فیلد شغلی خودم در صنعت در حوزه مهندسی و مدیریت؛ با شرکت های بین المللی زیادی سر و کار داشته و تجربه فراوانی که تو این راه کسب کردم رو به ساده ترین شیوه در اختیار زبان آموزانی که قصد ورود به صنعت و نیاز به برقراری ارتباط با شرکت های مختلف دارند قرار میدم - و علاوه بر این؛ باتوجه به کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، کلاس های بنده برای عزیزانی که نگران کنکورشون هستن هم میتونه به شدت مفید واقع بشه


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه مافی



حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



7- یکی از برترین مدرسین زبان تهران خانم رضوانه محمدی



تدریـس تخصصی زبان انگلیسی از مبتدی (Starter) تا پیشرفته (PTE و IELTS) • دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی ( PTE, IELTS, TTC) • دوره‌های فشرده مکالمه ویژه مهاجرین و تجار • برگزاری کلاسهای آنلاین - مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد - کلاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای - کلاسهای مکالمه در سفر ویژه مسافرتهای خارجی برای دوستان عزیزی که میخواهند در مدت کوتاهی به زبان انگلیسی مسلط شوند. کلاسهای رایتینگ از کاملا مبتدی تا آیلتس.


مشاهده پروفایل و شماره تماس رضوانه محمدی



8- معلم بی نظیر زبان خانم سحر احمدی



تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking - تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات و مدارس معتبر تهران - دوره های IELTS (جنرال و آکادمیک) به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد) سرویس تصحیح speaking و writing برای آزمون آیلتس - دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دوره های زبان عمومی از مبتدی تا پیشرفته - دوره های مکالمه مخصوص مهاجرت - دوره های گرامر زبان انگلیسی به صورت کاربردی - مشاوره در طول مسیر یادگیری و دریافت فیدبک و راهکار جهت پیشرفت - پشتیبانی در طول دوره ها توسط مدرس و داشتن یک مشاور و پشتیبان ویژه از تیم ما (mentor) جهت همراهی شما تا حاصل شدن نتیجه دلخواه


مشاهده پروفایل و شماره تماس سحر احمدی



9- استاد با سابقه حکیمیان



آموزش مکالمه زبان انگلیسی از 0 تا 100 با بروزترین متد - از مبتدی تا پیشرفته - آموزش هر چهار مهارت زبان با تاکید روی مکالمه - ویژه تمام سنین - ویژه مهاجرت - آمادگی جهت مدارس و دانشگاه ها - امکان برگزاری کلاس ها بصورت دو و سه نفره - تدریس کلیه کتاب های زبان انگلیسی از قبیل Top notch, Summit, Four corners, American English File, 1100 words, English Grammer in use, Interchange, Oxford word skills, Inside reading, HEADWAY, Solution, Tuch stone, View point, Speak out, Speak now, Passages و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس حکیمیان



مطالعه نمائید: بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 23 استاد برتر زبان خانم و آقا


10- مدرس مجرب زبان خانم بهار پیشگاهی



کلاس های حضوری فقط در منطقه ۱ تهران و بخشی از منطقه ۳ برای بانوان عزیز برگزار میشود. برگزاری کلاس های آنلاین برای تمامی زبان آموزان عزیز با ۱۰ درصد تخفیف - برای دوره های جمعی آنلاین در روزهای زوج به واتس اپ پیام دهید - تدریس مکالمه زبان انگلیسی با منابع مفرح و جذاب به روز دنیای غرب در سال ۲۰۲۲ (فیلم، اهنگ، ویدیو های متخب و ...) توسط مدرس شرکت های به نام ایرانی همچون مپنا، ایران خودرو، سازمان مدیریت صنعتی، همراه اول، بانک اینده ، ایران مال و ... - در طی سال های گذشته ودر طی کلاس های متعدد و سفرهای تجاری و تفریحی که داشتم با زبان انگلیسی به روز دنیا آشنا شدم و دوست دارم این دانش رو با همه زبان آموزان عزیز به اشتراک بزارم. مکالمه زبان انگلیسی مهارتی کاربردی و حتی واجب در دنیای امروز هست.


مشاهده پروفایل و شماره تماس بهار پیشگاهی



11- استاد خوب سولماز حنیفی



آموزش زبان انگلیسی - آیلتس و تقویتی - مکالمه جهت مهاجرت - تدریس تخصصی آیلتس آکادمیک و جنرال - حضوری و آنلاین - خصوصی و نیمه خصوصی - Speaking Listening writing reading - دارای مدرک تحصیلی Tesol و Training IELTS از دانشگاه شهید بهشتی تهران تحت لیسانس کمبریج انگلستان - آموزش به صورت حضوری در مکان مخصوص آموزشی می باشد که نزدیک ایستگاه مترو و بی آر تی می باشد. آموزش آنلاین بوسیله نرم افزار گوگل میت وبه صورت تصویری می باشد. منابع آموزشی بسته به سطح زبان آموز در جلسه اول معرفی می گردد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سولماز حنیفی



12- معلم با سواد و با سابقه خانم عسل فراهانی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مناطق تهران بصورت حضوری و شهرستان ها بصورت غیر حضوری - هم خانم ها هم آقایان محترم از مبتدی تا پیشرفته - در محل کار یا منزل شما - تضمین ۱۰۰٪ مکالمه در ۶ ماه - ((حذف مطالب غیر کاربردی جهت رسیدن به نتیجه در سریع ترین زمان ممکن )) «زبان انگلیسی جهت مهاجرت» «تدریس *EPT* به بهترین روش ممکن» - «تدریس به کودکان به روش بازی محور» - «تدریس برای امور بیزنس و شغلی» - «تدریس به دانش آموزان طبق نیاز هر ‌پایه» - با ۸ سال سابقه تدریس حرفه ای در بهترین دانشکده های نمونه دولتی استرالیا و موسسات معتبر کشور مالزی - دارای مدرک معتبر TTC و آیلتس ۷،۵ - مترجم رسمی سفارت و کنسولگری برای ادوار متفاوت


مشاهده پروفایل و شماره تماس عسل فراهانی



پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان



13- استاد برجسته زبان تهران محمد بشردانش



مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: بلونیا-ایتالیا - زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین و حضوری در هر سنی که هستید با متد متفاوت، جذاب و ساده با من، فارغ التحصیل دانشگاه بلونیا (ایتالیا) و اولین فارغ التحصیل غیر ایتالیایی در رشته HBR، در سطح بین الملل و ببنیانگذار متد پلیرز (PLIRS: PUTTING LEARNERS IN REAL SITUATION) با سابقه تدریس زبان انگلیسی با همین متد به دانشجویان غیر ایرانی، غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس از سال ۲۰۱۵ فرا بگیرید. در این دوره، مهارتها را بهمراه ریشه یابی لغات پر کاربرد در آزمونهای معتبر و همچنین زندگی روزمره، با مثالهای ساده و بسیار کاربردی جهت افزایش دایره لغات و سپردن به حافظه طولانی مدت، به موازات هم فرا خواهیم گرفت. با هم میاموزیم که چطور به سوالات اسپیکینگ بدون استرس پاسخ دهیم و حتی در صورت نداشتن آیدیا اون رو در لحظه تولید کنیم و با استفاده از همین تکنیک در رایتینگ هم یه قدم بزرگ رو به جلو برداریم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد بشردانش



14- مدرس عالی زبان خانم سپیده نصرتی



مکالمه: مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند. با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 500 زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم. کنکور: زبان از دروس چالشی کنکور که میتواند سکوی پرتاب شما برای رسیدن به اهدافتان باشد. کسب درصد بالای 80 طی دوره ی سه ماهه توسط دانش آموزان و کسب درصد 90 در طی 6 ماه - نصرتی عضو دپارتمان زبان خلیج فارس، دارنده ی مدرک TKT و TTC


مشاهده پروفایل و شماره تماس سپیده نصرتی



15- یکی از بهترین مدرسین زبان سیده فاطمه قاضی میرسعید



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: واحد تهران شمال - دارای مدرک TESOL - دارای 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات) - دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس (IELTS Teacher Training Certificate) - دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال (Speaking & Listening) با جزوات و روش ابداعی خودم (SLP) و 15 سال سابقه تدریس مهارت آزمون آیلتس با جزوه و بدون کتاب - دارای چهار مقاله آموزشی بین المللی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سیده فاطمه قاضی میرسعید



این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 11 بهترین مدرس زبان انگلیسی در اینستاگرام



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 543 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image