ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی تهران و ایران را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی تهران و ایران را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی تهران و ایران را انتخاب کنیم؟


اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی تهران و کل ایران کلاس داشته باشید و در درس و امتحان موفق شوید و در کنکور هم رتبه عالی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم خصوصی توجه کنید


سعی کنید با مدرسی کلاس خصوصی خودتان را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده باشد. اساتیدی که در دانشگاه های خوب تحصیل کرده اند چون در معرض آموزش خوب و با کیفیت قرار گرفته اند مشخص است که دانش و سواد بالاتری دارند. در ضمن این اساتید باهوش و توانا هستند که توانسته اند در دانشگاه خوب قبول شوند. برای تمامی اساتید تدریس خصوصی می توانید دانشگاه محل تحصیل ایشان را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مشاهده کنید.


از جمله دانشگاه های خوب و معتبر می توان به دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر https://aut.ac.ir/، علم و صنعت، خواجه نصیر https://kntu.ac.ir/ و دانشگاه های سراسری شهرهای بزرگ و ... اشاره کرد. البته در ادامه معیارهای دیگری را هم ارائه می کنیم که با در نظر گرفتن تمام این معیارها می توانید یکی از بهترین معلم های خصوصی تهران و ایران را برای یادگیری بهتر ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی، عربی، زبان انگلیسی، حسابان، هندسه و یا هر درس دیگری انتخاب نمائید. دانشگاه محل تحصیل استاد یکی از پارامترهای مهم است اما در ادامه موارد بیشتری هم ذکر می گردد. نکته بعدی اینکه در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی تلاش کرده ایم اساتید برجسته را معرفی نمایئم. به عنوان مثال، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران



بهتر است مدرس خصوصی شما مدرک ارشد یا دکتری داشته باشد


مدرسینی که تا مقاطع تحصیلی بالا ادامه تحصیل داده اند و مدرک ارشد یا دکتری دارند مسلما هم تواناتر هستند و هم با سواد تر. واضح است مدرسی که مدرک دکتری دارد تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را به نسبت استادی که لیسانس دارد بهتر انجام می دهد چرا که خودش درک بهتر و عمیق تری از مطالب درسی دارد. خصوصا اگر استادی مدرک ارشد یا دکتری خودش را از دانشگاه های معتبر گرفته باشد بسیار بهتر است. این ملاک هم می تواند برای انتخاب معلم خصوصی خوب و عالی مد نظر قرار بگیرد.


پیشنهاد می شود ببینید: فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران


نظرات شاگردهای قبلی اساتید تدریس خصوصی را مورد بررسی قرار دهید


در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری دروس ریاضی فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و ... فعالیت دارند می توانید نظرات شاگردهای قبلی استاد را مشاهده نمایید. وقتی شاگردهای قبلی یک استاد راضی هستند و نتیجه خوب و عالی گرفته اند واضح است که شما هم بیشتر می توانید به ایشان اعتماد نمایید. بنابراین در کنار پارامترهای دیگر، برای انتخاب یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی یا هر درس دیگری نظرات شاگردهای قبلی ایشان را هم مطالعه نموده و مورد بررسی قرار دهید. البته فقط این مورد را در نظر نگیرید و موارد قبلی را هم در انتخاب خودتان لحاظ کنید.



فیلم نمونه تدریس هم راهنمای خوبی برای انتخاب استاد است


به احتمال زیاد خودتان هم تایید می کنید اگر دو دقیقه فیلم تدریس یک استاد یا معلم خصوصی را ببینید بهتر از هر مدرک و نوشته ای به شما نشان میدهد که نحوه تدریس آن استاد چگونه است و شما را به سمت تصمیم گیری درست هدایت می کند. خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید فیلم نمونه تدریس ایشان ثبت شده است و می توانید با مشاهده فیلم ها یک معلم عالی و با سواد برای خودتان انتخاب کنید. برخی از اساتید بیشتر از یک فیلم هم ثبت نموده اند و حتی به عنوان فیلم های آموزشی می تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی


قیمت کلاس های خصوصی برای هر استاد را چک نمایید


یکی از مواردی که اکثر افراد در رابطه با آن نگرانی دارند قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی است. در همین سایت ایران مدرس با وضوح و شفافیت کامل نرخ درخواستی تمامی مدرسین ارائه شده است و می توانید در کنار رزومه و سوابق تدریس هر استاد نرخ درخواستی ایشان را ببینید و انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید. برخی از اساتید در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده کرده اند و چون برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان در همین سایت ایران مدرس موجود است می توانید با خود استاد تماس بگیرید یا به ایشان پیامک  و نرخ هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی را بپرسید. البته پیشنهاد می شود قیمت کلاس ها را در اولویت اول قرار ندهید بلکه با یک معلم خصوصی با تجربه و دارای رزومه قوی کلاس داشته باشید تا نتیجه عالی بگیرید و پول و زمان شما هدر نرود.


توجه کنید که هزینه کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اساتیدی که تجربه بالاتری دارند و از دانشگاههای خوب و عالی فارغ التحصیل شده اند برای کلاس های خودشان نرخ بیشتری در نظر می گیرند. البته اگر شما بخواهید با یکی از بهترین اساتید تهران و ایران کلاس داشته باشید واضح است که باید حاضر باشید مبلغی متناسب با آن پرداخت نمائید. نکته بعدی اینکه هزینه کلاس های آنلاین و مجازی به نسبت کلاس های حضوری کمتر است. به عنوان مثال استادی که هر جلسه تدریس ریاضی را به صورت حضوری و در منزل با نرخ 400 هزار تومان برگزار می نماید، هر جلسه کلاس آنلاین را احتمالا با قیمت 300 یا حتی 250 هزار تومان موافقت خواهد کرد. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای دروس مختلف بهترین مدرسین را در قالب مقالات معرفی کرده ایم. اگر می خواهید با تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی تهران و کل ایران آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران



اساتید فوق العاده تدریس خصوصی سابقه کاری و تجربه بالایی دارند


در کنار سایر موارد گفته شده به تجربه و سابقه کاری مدرسین هم نگاهی بیندازید. اگر بین دو استاد که رزومه تقریبا مشابهی دارند شک داشتید، با استادی که سابقه کاری بالاتری دارد کلاس برگزار نمایید. مدرسین خصوصی دارای تجربه زیاد چون قبلا شاگردهای زیادی داشته اند برای هر شاگرد جدید بهتر تشخیص می دهند که چگونه درس را ارائه دهند تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه حاصل شود. البته باز هم تاکید می شود همه موارد را با هم در نظر بگیرید و فقط تجربه بالا نمی تواند به تنهایی نمی‌تواند ملاک درستی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی شیمی، زیست، عربی و یا هر درس دیگری باشد.


پیشنهاد می شود بخوانید: 7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی


با خود مدرس تماس بگیرید و با ایشان حرف بزنید


در نهایت پیشنهاد می شود با خود استاد تماس بگیرید و با ایشان حرف بزنید. از لحن حرف زدن استاد و اعتماد به نفسی که دارد می توانید از انتخاب خودتان مطمئن شوید. یا ممکن است استاد لهجه خاصی داشته باشد که خوشایند شما نباشد و این در حرف زدن با مدرس خصوصی مشخص خواهد شد. همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و مدرسین تدریس خصوصی شماره تماس و شماره تلفن مستقیم ایشان ارائه شده است. در ایران مدرس تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ استاد و معلم خصوصی در تهران و کل ایران ثبت نام کرده اند. بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان برگزار می کنند که اگر موارد گفته شده را مد نظر قرار دهید بعید است از استاد و معلم انتخابی خودتان رضایت نداشته باشید. جلسه اول کلاس می تواند جهت آشنایی و معارفه آنلاین یا حضوری برگزار گردد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 405 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image