ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 بهترین استاد اسپیکینگ تهران و کل ایران

10 بهترین استاد اسپیکینگ تهران و کل ایران

10 بهترین استاد اسپیکینگ تهران و کل ایران


اگر می خواهید اسپیکینگ خودتان را تقویت نمائید و در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل عملکرد عالی داشته باشید .... اگر قصد دارید در کمترین زمان مکالمه زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید .... در هر صورت، در این مقاله 10 بهترین استاد اسپیکینگ تهران و کل ایران معرفی شده اند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


نکات کلی در رابطه با اسپیکینگ و نحوه تقویت آن


زبان انگلیسی از چهار مهارت «شنیدن»، «خواندن»، «صحبت کردن» و «نوشتن» تشکیل شده است. بهبود مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی یکی از نیازهای اساسی برای هر زبان‌آموزی به شمار می‌رود. مهارت «speaking» شامل توانایی صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران است. در واقع اگر می توانید به راحتی با سایر افراد مکالمه نمایید و ارتباط برقرار کنید یا در مورد مطالب مختلف عالی و روان حرف بزنید یعنی این مهارت را به خوبی یاد گرفته اید.


در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل یکی از مهارت هایی که مورد ارزیابی قرار می گیرد اسپیکینگ است. اسپیکینگ IELTS یک مصاحبه رو در رو (Face to Face) بین ممتحن آیلتس IELTS Examiner و متقاضی آیلتس IELTS Candidate یا IELTS Examinee می باشد. مکانی که مصاحبه اسپیکینگ (Speaking) برگزار می‌شود، جدا از محل برگزاری آزمون کتبی است. معمولا در یک اتاق کوچک اکوستیک شما و Examiner رودررو می‌نشینید و مکالمه کوتاهی خواهید داشت.


برای تقویت اسپیکینگ خودتان باید دایره لغات وسیعی داشته باشید. به عبارت دیگر، برای اینکه بتوانید در هنگام صحبت کردن، افکار خود را به درستی بیان کنید، نیاز دارید تا تعداد لغات و عبارات زیادی را بدانید. سعی کنید با استفاده از کتاب هایی مانند 504 لغات بیشتری را یاد بگیرید. لغات را در جمله یاد بگیرید و به صورت مداوم مرور نمائید. می توانید از مجموعه کتاب‌های Speak Out، کتاب Speaking Extra، کتاب Speak English Like An American، مجموعه کتاب Real Listening and Speaking و .... هم برای تقویت مهارت اسپیکینگ استفاده نمائید.


مهارت Speaking در دسته Productive Skills قرار می‌گیرد و برای تقویت مهارت‌های Productive همانند اسپیکینگ، باید Receptive Skills یعنی مهارت شنیداری یا Listening و مهارت خواندن یا Reading را با استفاده از کتاب‌های تقویت مهارت ریدینگ و کتاب‌های تقویت مهارت لیسنینگ بهبود بخشید.


حتما بخوانید: دانلود رایگان جزوه عالی سوالات اسپیکینگ زبان انگلیسی


معرفی مدرسین برتر و 10 بهترین استاد اسپیکینگ تهران و کل ایران


در این بخش 10 استاد حرفه ای و عالی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و اسپیکینگ فعالیت دارند معرفی می شوند. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین اسپیکینگ و مکالمه زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی اسپیکینگ کلیک نمائید.


1- یکی از بهترین اساتید اسپیکینگ زبان انگلیسی ميلاد پرستار



تدريس زبان انگليسي, IELTS , Tofel تدریس خصوصی مكالمه انگلیسی و آیلتس توسط مدرس فارغ التحصیل دانشگاه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. غرب تهران، شمال تهران و ... با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دوره های یک ساله و فشرده. عبارت های کلیدی: تدریس زبان انگلیسی در سعادت آباد و غرب تهران، شهرک غرب و ... آیلتس تضمینی 7 و بالاتر - بهترین معلم خصوصی آیلتس در تهران، بهترین مدرسان و اساتید آیلتس تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس ميلاد پرستار



2- مدرس برجسته خانم بهار پیشگاهی



کلاس های حضوری فقط در منطقه ۱ تهران و بخشی از منطقه ۳ برای بانوان عزیز برگزار می شود. برگزاری کلاس های آنلاین برای تمامی زبان آموزان عزیز با ۱۰ درصد تخفیف - برای دوره های جمعی آنلاین در روزهای زوج به واتس اپ پیام دهید - تدریس مکالمه زبان انگلیسی با منابع مفرح و جذاب به روز دنیای غرب در سال ۲۰۲۲ (فیلم، اهنگ، ویدیو های متخب و ...) توسط مدرس شرکت های به نام ایرانی همچون مپنا، ایران خودرو، سازمان مدیریت صنعتی، همراه اول، بانک اینده ، ایران مال و .... در طی سال های گذشته ودر طی کلاس های متعدد و سفرهای تجاری و تفریحی که داشتم با زبان انگلیسی به روز دنیا آشنا شدم و دوست دارم این دانش رو با همه زبان آموزان عزیز به اشتراک بذارم. مکالمه زبان انگلیسی مهارتی کاربردی و حتی واجب در دنیای امروز هست.


مشاهده پروفایل و شماره تماس بهار پیشگاهی



3- استاد برتر محمد بشردانش



سابقه کار: آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان غیر ایرانی و غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس در اروپا - زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین و حضوری در هر سنی که هستید با متد متفاوت، جذاب و ساده با من، فارغ التحصیل دانشگاه بلونیا (ایتالیا) و اولین فارغ التحصیل غیر ایتالیایی در رشته HBR، در سطح بین الملل، با سابقه تدریس زبان انگلیسی با همین متد به دانشجویان غیر ایرانی، غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس از سال ۲۰۱۵، فرا بگیرید. در این دوره، مهارتها را به همراه ریشه یابی لغات پر استفاده در آزمونهای معتبر و همچنین زندگی روزمره، با مثالهای ساده و بسیار کاربردی جهت افزایش دایره لغات و سپردن به حافظه طولانی مدت، به موازات هم فرا خواهیم گرفت. با هم می آموزیم که چطور به سوالات اسپیکینگ بدون استرس پاسخ بدیم و حتی در صورت نداشتن آیدیا اون رو در لحظه تولید کنیم و با استفاده از همین تکنیک در رایتینگ هم یه قدم بزرگ رو به جلو برداریم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد بشردانش



حتما بخوانید: دانلود رایگان جزوه بسیار خوب و مفید IELTS - درس اول لغات آیلتس



4- معلم خوب زبان انگلیسی امیر نجفی



اینجانب در خدمت همه هموطنان هستم با بیش از ده سال سابقه تدریس انگلیسی در بیش از نقاط دنیا اروپا، مالزی، امارات و چین. در تمامی مقاطع دانش آموز می پذیرم از beginner, intermediate و Advance تا IELTS , TOEFL . کارشناس سوالات طرح شده برای امتحان IELTS به مدت 1‌ سال زیر نظر British council. فارغ از تحصیل از دانشگاه دال خوزی کانادا و ملبورن استرالیا. دارای مدرک DELTA و ESL TEACHER. آکادمیک و جنرال مخصوص مهاجرت به روش ELP و SbS. آماده همکاری با شرکت ها برای تدریس گروهی و بالا بردن دانش انگلیسی پرسنل به صورت دوره های فشرده و کامپکت BUSINESS ENGLISh به روش B2B و B2C. تدریس اسپیکینگ و مکالمه SPEAKING AND PRACTICING ENGLISH LANGUAGE LIKE PROFESSIONAL AND NATIVE PEOPLE


مشاهده پروفایل و شماره تماس امیر نجفی



5- استاد با سواد محمدرضا یوسفی



دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تبریز با رتبه ۳ کشوری در کنکور دکتری سراسری - 20 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در دانشگاه تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی و ... سابقه برگزاری مکرر دوره های آمادگی آزمون های MSRT, EPT, TOLIMO در دانشگاه صنعتی سهند - سابقه برگزاری دوره های آیلتس و تافل برای سطوح مختلف به صورت عمومی و خصوصی - سابقه تدریس خصوصی آنلاین برای هموطنان ساکن در شهرها و کشورهای مختلف - کارنامه و نظرات تعدادی از دانشجویان در بخش رزومه و ویدئوها آمده است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدرضا یوسفی



6- مدرس عالی اسپیکینگ خانم نفیسه معین فر



دارای مدرک لیسانس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز ، زعفرانیه، دارای دو گواهینامه مهارت و فنون کلاس داری و آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی ،مترجم کتاب شادی واقعی ،مدرس کتب مختلف زبان انگلیسی، از جمله: Pre Ielts and , American English FILEs,Family and first friends, English Grammar in use, steps to understanding,Let's go's different Levels


مشاهده پروفایل و شماره تماس نفیسه معین فر



مطالعه کنید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران



7- استاد مجرب زبان خانم حمیده سلطانی



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: EDU آکسفورد انگلستان - دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري ELC بدون فراموشی همراه با رجیستری آکسفورد انگلستان و گواهینامه پایان دوره - آمادگی آیلتس و تافل تضمینی به همراه مشاوره و اموزش اخذ پذیرش تحصیلی - آموزش گرامر کنکور و ارشد به سبک آنالیز ساختاری آکسفورد و قبولی تضمینی - دوره VIP پرورش کودک دو زبانه (و سه زبانه :انگلیسی و چینی)


مشاهده پروفایل و شماره تماس حمیده سلطانی



8- مدرس حرفه ای خانم مریم کتابچی



مدرک TEFL سال 2022 - مدرک CELTA(مدرک بین المللی روش تدریس زبان انگلیسی) از کمبریج 2019 - مدرک TTC از موسسات معتبر و جهاد دانشگاهی تهران - مولف اولین کتاب سلتا ( روش تدریس زبان انگلیسی) فارغ التحصیل زبان و ادبیات انگلیسی - 12 سال سابقه کاری به عنوان مدرس، مدیر دپارتمان و سوپروایزر در موسسات مختلف و جهاد دانشگاهی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم کتابچی



9- معلم متعهد و با تجربه خانم ياسمين همت



تدريس فقط به صورت آنلاين - تدریس خصوصی زبان انگليسي و ادبیات انگليسي توسط رتبه اول دكتري رشته ادبيات انگليسي. ياسمين همت دكتري ادبيات انگليسي داراي مدرك سلتا كمبريج و آيلتس و تجربه يادگيري زبان انگليسي در كالج آمريكا مي باشد. من قبل از ورود به دانشگاه چند سال در آمريكا زندگي كردم و كالج رفتم. بعد از گرفتن ارشد ادبيات انگليسي مدرك تدريس بين المللي CELTA و سپس مدرك زبان آيلتس گرفتم و بعد دكتري رو در رشته ادبيات انگليسي خوندم. تمام دوره ها به صورت آنلاين با منابع به روز تدريس می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ياسمين همت



این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



10- یکی از برترین اساتید اسپیکینگ خانم Natasha Gharabeigi



دارای مدرک TTC، بیش از 2 سال سابقه ی تدریس خصوصی و آنلاین، تجربه ی زندگی در آمریکا، به مدت 20 سال هست که مشغول مطالعه ی زبان انگلیسی هستم، به 4 زبان دیگر نیز مسلطم، از جمله ارمنی، ترکی، آلمانی و فارسی، بعد از تعیین و انتخاب سطح دانش آموز، فعالیت کلاس طبق درخواست ایشان پیش خواهد رفت، که می توانیم تنها با تمرکز روی یک مهارت به عنوان مثال Speaking پیش برویم و پله به پله روی نقاط ضعف و قوت تمرکز لازم را داشته باشیم، در صورت تمایل دانش آموز می توانیم در هر جلسه 15 دقیقه را صرف تماشای ویدیو و یا فیلم های کوتاه آموزشی جهت تقویت مهارت Listening، Speaking کنیم. خارج از رشته ی تحصیلیم از 4 سالگی برای یادگیری زبان انگلیسی زمان صرف کردم و با علاقه ی تمام هنوز هم مطالعه دارم، مدتی نزدیک به 3 سال نیز در آمریکا زندگی کردم، مدرکم را در موسسه ی ایران استرالیا گرفتم و مشغول به تدریس شدم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس Natasha Gharabeigi



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های تدریس خصوصی آیلتس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 809 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image