ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی مریم کتابچی (دکتری مهندسی شیمی-دارای مدرک سلتا ( تدریس زبان انگلیسی) از کمبریج
مشخصات مدرس

مکالمه فشرده با ضمانت برگشت وجه در صورت عدم رضایت

🟩🟧 دوره مکالمه فشرده از صفر تا پیشرفته 🟧🟩
🟩مکالمه در سفر
🟩 مکالمه مخصوص مصاحبه
🟩 مکالمه تجارت
🟩 و البته مکالمه های مرتبط کار و تحصیل
🟩🟧 با متد اختصاصی کمبریج 🟩🟧
🟩🟩 آمادگی آزمون های آیلتس
🟩🟩 آزمون های بین المللی شیمی جی سی اس ایی ( GCSE) انگستان و آمریکا
توسط مدرس مجرب و حرفه ای تحصیل کرده خارج از کشور
همین حالا تماس بگیرید
*************************************************************************************
🟩 سوابق مدرس 🟩
🟩 مدرس بین المللی Amazing Talker
🟩🟩 بیش از یک دهه سابقه آموزشی🟩🟩
🟩 سابقه اجرایی به عنوان مدرس، مدیر دپارتمان و سوپروایزر در موسسات مختلف و جهاد دانشگاهی
🟩 فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی
🟩 دکتری مهندسی شیمی
🟩 مدرک TEFL
🟩 مدرک CELTA ( مدرک بین المللی روش تدریس زبان انگلیسی از کمبریج)
🟩 مدرک TTC (موسسه ITI ( استانبول) و جهاد دانشگاهی تهران)
🟩 مولف اولین کتاب سلتا ( روش تدریس زبان انگلیسی)
🟩 مجری و مسئول تعیین محتوای پروژه « آموزش زبان انگلیسی از طریق مرور سکانسی از آثار مشهور سینمایی جهان»
************************************************************************************
✅ برای آشنایی بیشتر با مدرس و نحوه تدریس ایشان، می توانید صفحه آموزشی ایشان را دنبال کنید
برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

عبارت های کلیدی: مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم با بهترین کیفیت، آموزش عالی زبان به شیوه مجازی و به صورت آنلاین، شرق تهران - معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب و بهترین نرخ توسط استاد با سواد و با سابقه در تهران و کرج و کل کشور به صورت غیر حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، هفتم، هشتم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، در کمترین تعداد جلسات زبان انگلیسی را به بهترین روش آموزش ببینید، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی با قیمت مناسب، تدریس زبان در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، قیطریه، فیلم، سکانس، بازرگانی تجاری، قلهک، زرگنده، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، آموزش فشرده زبان انگلیسی توسط مدرس مجرب خانم، دبیرستان، دانشگاهی، متوسطه اول و دوم، بهترین نرخ، زبان با قیمت مناسب، ارزان، قیمت عالی، استاد و مدرس خانم، دبیر، معلم، کلاس، مدرس، تافل، تضمینی، نرخ مناسب، بهترین قیمت، تدریس توسط خانم در منزل شما، دانشگاهی، مدرسه، دبیرستان، راهنمایی، TOEFL، آنلاین، اینترنتی و مجازی

مریم کتابچی (دکتری مهندسی شیمی-دارای مدرک سلتا ( تدریس زبان انگلیسی) از کمبریج
رشته تحصیلی: زبان انگلیسی- مهندسی شیمی
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: تهران- کمبریج
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
هزینه تدریس: توافقی - تماس بگیرید
سابقه کار: 13
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بازدید: 5533

جزوه های ثبت شده توسط مریم کتابچی (دکتری مهندسی شیمی-دارای مدرک سلتا ( تدریس زبان انگلیسی) از کمبریج

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
1
0
شادی ۱۴۰۲/۱۱/۲۲

من تقریبا با هر روشی برای یادگیری زبان کار کردم ولی به جرات میتونم بگم ، روش خانم کتابچی بسیار علمی و اصولی و البته جذاب برای یادگیری هست ، خیلی خوشحالم که بالاخره استادی پیدا کردم که خیلی زیاد راضی هستم ، هم خودم و هم پسر ۱۲ ساله م 👌🏼💎

0
0
سارا ۱۴۰۲/۳/۲۳

بسیار استاد عالی من واقعا راضی هستم و استاد کتابچی باعث شدن من خیلی بیشتر سمت زبان اشتیاق پیدا کنم و مدام فیلمو کتاب انگلیسی بخونم مرسی از استاد عزیزم 💜💜💜💜

0
0
سینا ۱۴۰۲/۲/۸

سلام. مدت ها بود به دنبال استادی می گشتم که برای زبان آموز برنامه داشته باشن. به بیان دیگه سطح زبانم، محدودیت های زمانی من، تعداد جلساتی که می تونم شرکت کنم، مهارت هایی که برای من مهمتر هستن و مواردی نظیر این ها رو در نظر بگیرن و طرح ریزی دقیق و پیوسته ای رو برای ارتقای زبان انگلیسی من داشته باشن... چند بار به مدرسان مختلف مراجعه کردم.. اما نتونستم این ویژگی رو پیدا کنم تا اینکه با کلاس خانم کتابچی آشنا شدم و ویژگی هایی که مد نظرم بود رو در کلاس ایشون پیدا کردم.. همچنین بسیار منظم و با حوصله هستن. هر جلسه که با ایشون میگذرونم احساس می کنم بهتر از گذشته می تونم انگلیسی صحبت کنم و بنویسم.

با سلام بسیار عالی که نتیجه مطلوب برایتان حاصل شده است. امیدوارم با ادامه این روند، زبان انگلیسی را روان و سلیس صحبت کنید. موفق باشید.

0
0
سعید غریبی ۱۴۰۲/۱/۲۶

با سلام روش تدریس سرکار خانم کتابچی و نوع انتقال مطالب بسیار خوب و رضایت بخش هست. با تشکر از ایشون

سلام وقت شما به خیر از لطف شما متشکرم. امیدوارم با برنامه ریزی که در نظر گرفته شده است؛ به زودی بهترین نتیجه را در آزمون آیلتس به دست آورید. موفق باشید.

0
0
محمد سرخوش ۱۴۰۱/۱۱/۳

من با مدرس های زیادی کلاس زبان رو تجربه کردم ولی می تونم به جرات بگم استاد کتابچی یکی از بهترین اساتید من بودند ، مهمترین ویژگی ایشون طرح درس و برنامه ریزی دقیقشون برای مسیر آموزش هست و همچنین اطلاعات به روز ایشون در خصوص کتاب ها ، روش ها و نکات جدید هم برای من خیلی ارزش افزوده ایجاد کرد واقعا از ایشون ممنونم

محبت دارید جناب آقای سرخوش امیدوارم که بهترین نتیجه ممکن را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی به دست آورید و همواره موفق و پیروز باشید.

1
1
یک شاگرد قدیمی ۱۴۰۱/۱۰/۸

من با خانم کتابچی به مدت چند سال کلاس داشتم و از کتاب های American English File شروع کردم. می تونم بگم که ایشون واقعا برای یادگیری شخص زمان میزارند و با تسلط به موضوع و طرح درس مناسب و هدفمند پیش میرند. برای کلاس های آیلتس از کلاس های Official ایشان استفاده کردم که نکات مهم و کلیدی در کسب مهارت ها را آموزش دادند. برای مهاجرت کلاس اسپیکینگ و یادگیری زبان با فیلم و سریال ایشان فوق العاده است. برای کسانی که می خوان زبان انگلیسی رو اصولی یادبگیرند بسیار پیشنهاد می کنم.

متشکرم عزیزم شما جزو شاگردانی هستید که از پایه زبان را شروع کردید و آن قدر پیشرفت کردید که من در بیشتر کلاس هایم شما را به عنوان یک نمونه موفق ذکر می کنم. امیدوارم که بیشتر از این بدرخشید و موفق باشید.

0
1
فراز خانزاده ۱۴۰۱/۱۰/۷

با سلام من با ایشان شروع به تقویت مهارت اسپیکینگ کردم. با توجه به اینکه چند وقتی است درگیر آمادگی برای ازمون ایلتس بودم‌‌‌، در مهارت اسپیکینگ بسیار ضعف داشتم با روشی که ایشون کار میکنن دقیقا طبق اصول استاندارد بوده و بسیار مفید و کارامد است و باعث تقویت ذهن و افزایش دایره لغات شده و از طرفی دیگر باعث کاهش استرس در زمان حضور در ازمون خواهد شد. لغات استفاده شده در اسپیکینگ سبب افزایش دایره لغات شده که برای ارتقا نمره رایتینگ نیز بسیار موثر است.

متشکرم فراز جان با پشتکاری که در شما مشاهده می کنم؛ به زودی به تسلط بالایی در مهارت اسپیکینگ دست خواهید یافت و قطعا نمره بسیار خوبی هم دریافت خواهید کرد. موفق باشید.

0
0
نسیبه کلهر ۱۴۰۱/۱۰/۷

با سلام من در کلاس های مکالمه آنلاین و حضوری ایشان شرکت کردم. کیفیت هر دو نوع کلاس فوق العاده بود و ایشان با دقت و صبر و حوصله اشتباهات رایج مرا تصحیح کردند و علاوه بر آن لغات و اصطلاحات جدیدی نیز فرا گرفتم. در کلاس حضوری هم چون ویدیو پروژکتور در کلاس هایشان است و به تدریس زبان همراه با فیلم های مشهور جهان می پردازند، تاثیر فوق العاده ای در لهجه و به کارگیری اصطلاحات انگلیسی دارد به علاوه اینکه یادگیری زبان همراه با ایفای نقش بازیگران، تجربه به کارگیری زبان در دنیای واقعی است. از ایشان متشکرم

نسیبه جان از حُسن نظر شما متشکرم و خوشحالم که هم از کلاس های مجازی و هم از کلاس های حضوری رضایت داشتید. امیدوارم که همواره موفق باشید.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی