ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم ها و اساتید تدریس خصوصی و گروهی

خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم ها و اساتید تدریس خصوصی و گروهی

خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم ها و اساتید تدریس خصوصی و گروهی


در این مقاله در رابطه با ویژگی های بهترین معلم خصوصی برای تدریس خصوصی خوب و موثر توضیح داده شده است. با در کنار داشتن یک معلم خصوصی فوق العاده با خصوصیات عالی می توانید در درس و تحصیل موفق باشید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: شرایط و ویژگی های یک تدریس اثر بخش و راهکارهای کاربردی اجرای آن ها


توضیحات کلی در رابطه با خصوصیات اساتید برتر و مدرسین خوب


در این بخش به مدرسین توصیه می شود ویژگی های خوبی را در خودشان ایجاد نمایند تا جزو بهترین اساتید باشند. در صورت امکان و پیش از آغاز هر درس، در مورد مطالب دروس قبلی، از دانش آموزان و دانشجویان خود - اگر چه از یک نفر باشد - سؤالاتی بکنید; زیرا این کار به رشد کیفی آموزش کمک می کند علاوه بر این، به تجربه ثابت شده است که فراگیران معمولا درس استادان پرسشگر را مطالعه می کنند، ولی به مطالعه درس استادان دیگر کمتر توجه نشان می دهند.


- از خطی زیبا و یا خوانا برخوردار باشید; زیرا گاه دانش آموختگان از چگونگی خط معلم، به شخصیت وی پی می برند. و البته چگونگی خط، در تدریس انسان نیز بی تاثیر نیست. یکی از مدرسان خوش خط می گفت: «گاهی که از شاگردان خود در مورد کلاس و تدریسم نظرخواهی می کنم، یکی از نکاتی را که به آن اشاره می کنند این است که خط زیبای شما در تفهیم مطالب به ما مؤثر بود».


-به آراستگی ظاهر خود، از قبیل شانه کردن موها، تمیز بودن و پاره نبودن لباس ها، بدبو نبودن جوراب ها، واکس زدن کفش ها، بدبو نبودن دهان، مسواک زدن دندان ها، خوشبویی، پاکیزه بودن بدن، و جز آن توجه داشته باشید.


-به وعده ها و قول هایی که در کلاس می دهید بویژه در مورد دادن هدیه و جایزه، عمل کنید. استادی می گفت: «به بچه ای در برابر جواب صحیحی که به سؤالم داده بود قول دادم جایزه ای به او بدهم، ولی آن را فراموش کردم. پس از یک سال، آن بچه را در کنار پدرش دیدم. همین که چشمش به من افتاد، به پدرش رو کرد و گفت: این آقا به من جایزه نداد! »


مطالعه نمائید: ویژگیهای برتر یک مدرس تدریس خصوصی خوب و موفق



شغل معلمي به مانند ديگر شغل ها نيست، او با کرامت انسان سروکار دارد. اگر با وقار و با هيبت نباشد در چشم دانش آموزان کوچک جلوه مي کند، در اين صورت احترام و اعتماد از او سلب مي شود. وقار و سنگيني و برخوردهاي همراه با ادب و بيان سخنان حکيمانه، معلم را در نزد دانش آموزان بزرگ و قابل اعتماد مي سازد و به عنوان الگو و تکيه گاه دانش آموزان محسوب مي گردد. دانش آموزان و دانشجویان بیش از آنچه به درس و مطالب درسی توجه نمایند به نحوه رفتار و برخورد استاد و معلم خودشان توجه می کنند و یک معلم با رفتار و برخورد خوب همراه با احترام پیش دانش آموزان جایگاه ویژه ای پیدا کرده و در چنین حالتی یادگیری هم بهتر اتفاق می افتد. استاد و دبیر خوب در کلاس با تمام شاگردهای خودش با احترام برخورد کرده و اخلاق خوب را به این ترتیب به شاگردهای خودش می آموزد. یک سال حرف زدن در رابطه با اخلاق و رفتار خوب فایده ندارد اما یک ساعت حضور در کلاس همراه با رفتار و اخلاق خوب می تواند در دانش آموزان اثر مثبت زیادی داشته باشد.


ویژگی های معلم در مدیریت کلاس نقش مهمی دارد. معلم به عنوان فردی رشد یافته باید از توانایی جسمی- عقلی، روانی- عاطفی و اجتماعی برخوردار باشد. منظور از توانایی جسمی- عقلی آن است که یاد دهنده، سالم و با نشاط برای کار مهمی که قرار است انجام دهد آمادگی لازم را به خوبی کسب کرده باشد زیرا معلمی حرفه ای است که انرژی و توان زیادی را می طلبد. یکی دیگر از توانایی های معلم که از رشد آنان و تجربه های پیشین زندگی شان ناشی، می شود، توانایی عاطفی- روانی است. توانایی روانی در واقع میزان رفتارهایی متناسب با سن و موقعیتی است که در آن قرار گرقته است. از نظر روانی معلم فردی بالغ به حساب می آید ورفتارهای او ممکن است الگوی فراگیرندگان قرار گیرد.


تدریس کارآمد و موثر یکی از شاخص های آموزش وپرورش پویا می باشد. معلمان درکلاس های درسی جهت تدریس و آموزش مطالب ومحتوای کتاب های درسی از روش ها وشیوه های خاصی استفاده می کنند. این روش ها درکل به دو دسته روش های سنتی نظیر سخنرانی و.... و روش های فعال نظیر بحث گروهی، حل مسأله، اکتشافی، یادگیری درحد تسلط و..... طبقه بندی می شوند. هر کدام به شیوه ی خاص خود وبا توجه به موضوعات درسی به کاربرده می شوند (محمودی ،1377) و معلمان موفق هستند که شاگردان خود مطالب شناختی و اجتماعی را به خوبی عرضه می دارند و نحوه ی کارگیری موثر از آنها را می آموزند (بهرنگی،1371).


واژه تدریس اگرچه آشنا و آشکار می‌نماید اما بیشتر معلمان و مجریان برنامه‌های آموزشی به ندرت با آرِش و چیستی درست تدریس آشنایی دارند. برداشتهای گوناگون آموزگاران از از مفهوم تدریس، می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش‌آموزان و شیوه کار کردن با آنان و به طور کلی فرایند آموزش و پرورش، بسیار تأثیرگذار -چه مثبت و چه منفی- باشد.


مطالعه کنید: 15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب



خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم های ریاضی


در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی درس ریاضی به ارائه خدمات نیاز دارید این مطلب را بخوانید. یک مدرس ریاضی خوب باید ویژگیهای زیر را داشته باشد:


1- فن بیان خوبی داشته باشد و بتواند مطالب را به خوبی و با زبان ساده توضیح دهد. یک معلم خوب مطالب را از دید شاگرد خودش می بیند و به گونه ای توضیح می دهد که شاگرد ایشان متوجه شود. برای هر شاگرد باید ابتدا با پرسیدن سوالاتی سطح سواد و دانسته های ایشان را متوجه شد و در ادامه متناسب با آن تدریس کرد. ممکن است برای یک دانش آموز لازم باشد مطالب پایه ای را توضیح داد و برای شاگرد دیگری حل نمونه سوال امتحانی ریاضی راهکار خوبی باشد.


2- در کلاسهای تدریس به صورت منظم و سر وقت حاضر گردد. اساتید موفق و مجرب حتی زمان بیشتری به نسبت وقت تعیین شده در کلاس تدریس می کنند. مدرسین برجسته و متعهد ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و سایر دروس برای زمان و وقت شاگردهای خودشان ارزش قائل هستند و در نتیجه تمام تلاش خودشان را می کنند تا سر وقت و در زمان مشخص شده در کلاس حاضر باشند. به این ترتیب شاگردهای ایشان هم الگوبرداری کرده و منظم و سر زمان مشخص شده در کلاس حاضر خواهند شد.


3- خودش به اندازه کافی بر مطالب ارائه شده در جلسات تدریس ریاضی تسلط داشته باشد. بهترین مدرسین ریاضی هر سوالی را در کلاس های خصوصی می توانند پاسخ دهند. مدرسین ریاضی برتر به صورت مداوم در حال مطالعه هستند و روش های تدریس جدید و نوین را هم یاد می گیرند. در کلاس خصوصی حساسیت به نسبت کلاس گروهی بالاتر هم می باشد. والدین و شاگرد معلم را زیر نظر دارند و استاد ریاضی خوب با تسلط کامل جلسه اول را برگزار می نماید. در کلاس های گروهی هم در جلسه اول تدریس دانش آموزان هر دیدی که به نسبت استاد پیدا کنند تا آخر ترم ادامه پیدا می کند. بنابراین جلسه اول تدریس، مدرسین باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. در این زمینه پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم


در کلاس درس و کلاس تدریس ریاضی مطالب را با بیان قابل فهم و روان توضیح دهید. از به کار بردن کلمات سنگین و عجیب غریب خودداری نمائید. مطلب را از بالا ببینید. سعی کنید اشکال شاگردتان را تشخیص دهید و آن مشکل را حل کنید. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است مشکل درسی مربوط به خودش را داشته باشد. تشخیص این مشکل و این کلاس تدریس ریاضی را به چه سمتی ببرید با شما است.


در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.


اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. مسلما در صورتیکه به ریاضی و تدریس ریاضی علاقه داشته باشید به صورت اتوماتیک این علاقه را به شاگردانتان منتقل کرده و در کار تدریس موفق خواهید شد.


مطالعه نمائید: ويژگي هاي یک معلم خوب در تفکر ابن سينا



مدرسین موفق تدریس خصوصی ویژگیهایی دارند که اگر شما هم به عنوان یک مدرس تدریس خصوصی این ویژگیها را در خودتان ایجاد کنید، در کار تدریس موفق خواهید بود و در نهایت درآمد بالایی از کار تدریس می توانید کسب نمائید. مدرسین موفق تدریس خصوصی بر دروس تدریسی خودشان کاملا مسلط هستند. یعنی اگر درسی را خوب بلد نباشند آن را تدریس نمی کنند و اگر درسی را تدریس کنند قبل از حضور در کلاسهای تدریس خصوصی آن را مطالعه می کنند و سعی می کنند بر آن مسلط شوند. این مدرسین به کار تدریس علاقه دارند و یا حداقل دروسی را برای تدریس انتخاب می کنند که از بین سایر دروس به آنها علاقه بیشتری دارند. البته نکته مهم دیگر این است که دروسی را باید تدریس کنید که تقاضا برای تدریس آنها هم وجود داشته باشد.


سر وقت حاضر شدن در کلاس درس: در کلاس های ریاضی در مدرسه و دانشگاه و یا آموزشگاهها و حتی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مهم است که استاد و معلم به موقع حاضر شود. اگر در کلاس 20 نفر حاضر باشند و استاد 10 دقیقه دیرتر در کلاس حاضر شود در واقع 200 دقیقه از وقت شاگردهای ایشان تلف شده است. بنابراین حضور به موقع در کلاس را هم می توان به عنوان یکی از ویژگی های مهم یک دبیر خوب ریاضی در نظر گرفت.


ایجاد تناسب بین حل تمرین و تدریس: در نظر بگیرید که یک مدرس ریاضی از اول تا آخر کلاس بدون اینکه تمرینی را حل کند پشت سر هم فقط درس بدهد. در این حالت شاگردها فشار زیادی را متحمل خواهند شد و خواهند دید که فرمول های زیادی پشت سر هم به ایشان گفته می شود و فکر می کنند که درس بسیار سخت است. یک معلم ریاضی خوب بین تدریس و حل تمرین تناسب ایجاد می کند. بهتر است هر مبحث جدیدی از درس که تدریس می شود برای آن چند تمرین و مثال نمونه هم حل گردد. به این ترتیب دانش آموزان و دانشجویان مباحث را بهتر اموزش خواهند دید.


حتما بخوانید: ویژگی های اخلاقی و تربیتی مدرس


جدیت در کلاس در کنار فضای راحت: این هنر استاد و معلم ریاضی و یا هر درس دیگری است که این دو حالت را با هم در کلاس ایجاد نماید. به این معنی که هم جو کلاس را به گونه ای حفظ کند که فضای راحت و خوبی داشته باشد و شاگردها به راحتی بتوانند اظهار نظر کنند و سوال بپرسند و هم در عین حال کلاس های ایشان جدی گرفته شود. بسیاری از معلم ها برای اینکه بتوانند کلاس را کنترل کنند فضای خشک و بی روحی را ایجاد می کنند و بعضی دیگر ممکن است با ارائه آزادی های زیاد در کلاس کیفیت کار را پایین بیاورند. بنابراین باید یک دبیر خوب ریاضی تلاش کند هم فضای شاد و صمیمی و خوبی برای یادگیری ایجاد کند و هم در عین حال چهارچوب ها در کلاس مشخص باشد و کلاس ها جدی گرفته شود.


استفاده از تن صدای مناسب در کلاس های ریاضی: بسیاری از معلم های ریاضی و یا سایر دروس از ابتدا تا انتهای کلاس با یک تن یکنواخت حرف می زند و این خودش باعث ایجاد حالت خواب آلودگی در شاگردها می شود. باید در بعضی از قسمت های درس تن صدا را بالاتر آورد و بعضا با تن صدای آرام حرف زد. اگر یکی از شاگردها در حالت چرت زدن است می توان از ایشان سوال پرسید تا از آن حالت بیرون آید. باید گاها بلند حرف زد و گاها آرام تا کلاس حالت یکنواخت به خودش نگیرد.


مطالعه کنید: 25 ویژگی یک معلم موفق


خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم خصوصی ریاضی ششم


در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی 6 و سایر دروس و مقاطع ارائه شده است.  با کلیک بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی ششم می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی 6، سوابق تدریس و رزومه کاری، دانشگاه محل تدریس و مدرک تحصیلی و حتی فیلم آموزشی اساتید را مشاهده کنید و به این ترتیب بهترین استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بهترین معلم های ریاضی ششم و سایر دروس معمولا خودشان از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند. بنابراین دانشگاه محل تحصیل استاد را می توانید برای خودتان ملاک قرار دهید. اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند هم معمولا بهتر تدریس می کنند. اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان یا فرزندتان مطمئن شوید بد نیست که با یک استاد مجرب کلاس داشته باشید. البته مجموعه ای از این عوامل را باید با هم در نظر داشته باشید. تعدادی از بهترین دبیران خصوصی ریاضی ششم شاید سابقه کاری بالایی هم نداشته باشند. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مدرسین هم ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید و حتی از نحوه حرف زدن استاد هم می توانید تشخیص دهید که ایشان چقدر به کار خودشان مطمئن هستند.


مطالعه مقاله بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 21 دبیر خوب فیزیک کنکور هم مفید است.



برخی دیگر از خصوصیات بهترین اساتید خصوصی و معلم ها


برخی از ویژگیهای یک معلم و مدرس موفق به صورت زیر است:


- اشراف معلم و مدرس بر محتوا


- توجه کردن به نیازهای عاطفی و عقلی دانش آموزان و دانشجویان


- تعیین تکالیف متنوع و مختلف برای دانش آموزان و دانشجویان


- داشتن طرح درس در ذهن و یا به صورت مکتوب


- استفاده از ارزیابی چندگانه برای بررسی پیشرفت


کسانی که در تدریس موفق هستند دروس تدریس خودشان را مرتبا مطالعه کرده و تسلط خودشان را حفظ می کنند. این مدرسان کار اضافه انجام می دهند و شاگردهای خودشان را شگفت زده می کنند. کتاب به انها هدیه می دهند. جزوه و نمونه سوال به شاگردانشان می دهند و شاگردهای خودشان را به صورت مداوم حمایت می کنند. مدرسین و معلمین موفق سر وقت در کلاس تدریس حاضر می شوند. این مدرسین اگر لازم باشد کمی اضافه تر هم می مانند.


فقط تدریس خوب مهم نیست. باید خوب و به جا تدریس کنید. باید مطالبی را ارائه کنید که اشکال شاگرد شما را بر طرف کند و او را به نتیجه مطلوب برساند. مطلب دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که نتیجه گرفتن شاگرد یا شاگردانتان برایتان مهم باشد. تا سر جلسه امتحان به لحاظ روحی او را همراهی کنید. حتی پیگیر نمره ای که کسب می کند باشید. مرتب از خودتان بپرسید که آیا با این روندی که کلاسها پیش می رود، به نتیجه مطلوب می رسیم؟ اگر اینطور نیست، روندی اتخاذ کنید که مطمئن شوید شاگرد شما نتیجه می گیرد. به او تمرین و مسئله بدهید و حل آنها را از شاگردتان بخواهید. به صورت مداوم پیگیر میزان پیشرفت شاگردتان بوده و خودتان را به نسبت نتیجه گرفتن او متعهد بدانید.


مطالعه نمائید: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی


تسلط کامل بر زبان خارجی ای که تدریس می کند: علاوه بر بحث علاقه به تدریس و آموزش زبان، ویژگی دیگری هم وجود دارد که اگر یک مدرس زبان آن را داشته باشد حتما در کار خودش موفق تر خواهد بود. اساتید موفق زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری معمولا به صورت 100 درصد بر مبحثی که تدریس می کنند مسلط هستند. در نتیجه به بهترین شکل می توانند آن را به شاگردهای خودشان منتقل نمایند. میزان مفید بودن کلاس ها به صورت مستقیم متناسب است با میزان تسلط مدرس زبان بر مبحثی که تدریس می کند. بنابراین مدرسین خوب و موفق زبان به صورت مداوم روی خودشان کار می کنند و تسلط خودشان را افزایش می دهند.


بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. چون این اساتید کلا با زبان سر و کار داشته اند و درک عمیق تر و بهتری از آن دارند. البته بعضی از اساتید هم ممکن است رشته دانشگاهی ایشان زبان نبوده باشد ولی مدرک آیلتس و تافل دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان درس خوانده اند. این اساتید هم اگر از جنبه های دیگر مانند سابقه کار و .... خوب باشند می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی باز به نظر می رسد اولویت با اساتیدی باشد که رشته دانشگاهی ایشان زبان انگلیسی است. نکته دیگر اینکه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر هم بسیار مهم است. وقتی با یک استاد که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است سرو کار دارید با شخصی در حال برگزاری کلاس هستید که خود ایشان موفق بوده اند و تفکر درستی دارند و می توانند شما را هم به سمت موفقیت هدایت نمایند. در ضمن، اساتیدی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند سطح هوشی بالاتری دارند و کمتر احتمال دارد مطالب اشتباهی را به شما تدریس کنند. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که به صورت ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی زبان را دنبال می کنند. توصیه می شود با این اساتید کلاس داشته باشید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و لیست 10 استاد خوب تدریس خصوصی زبان



خصوصیات برترین مدرسین شیمی کنکور


بهترین معلم ها و اساتید شیمی کنکور ویژگی های زیر را دارند:


الف - بهترین معلم های شیمی کنکور به درس شیمی علاقه زیادی دارند. این اساتید وقتی شیمی را درس می دهند از نحوه تدریس ایشان می توانید تشخیص دهید که خود استاد از تدریس شیمی لذت می برد و به ردس شیمی علاقه زیادی دارد. معمولا کلاس های شیمی چنین اساتیدی بازدهی بالایی دارد.


ب - کلاس شیمی بهترین مدرسین شیمی کنکور معمولا بسیار جذاب و جالب است. این اساتید برای هر زمان و وقتی از کلاس برنامه دارند و سعی می کنند هم کلاس متنوعی داشته باشند و هم در عین حال کلاس مفید و موثر باشد. اساتید خوب شیمی وقت تلف نمی کنند و در عین حال کلاس های خسته کننده ای ندارند.


ج - مدرسینی که برای موفقیت در شیمی کنکور می توان روی کلاس های آنها زیاد حساب نمود، خودشان هم در ایام تحصیل موفق بوده اند و در کنکور هم برای درس شیمی درصد بالایی کسب کرده اند و همچنین در رشته شیمی و یا رشته های مرتبط با شیمی درس خوانده اند.


د - بهترین معلم های شیمی کنکور از شاگردهای خودشان تا روز امتحان و یا تا روز کنکور حمایت و پشتیبانی می کنند و هر کاری که بلد باشند و توانایی آن را داشته باشند را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان انجام می دهند. این مدرسین به کار خودشان متعهد هستند و حامی شاگردهای خودشان تا روز آزمون می باشند.


مطالعه نمائید: بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


ویژگی های بهترین تبلیغات تدریس خصوصی


بهترین تبلیغات تدریس خصوصی تبلیغاتی است که در مرحله اول جذاب و خواندنی نوشته شده باشد و در مرحله دوم در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی موفق عمل نماید. جذاب و خواندنی نوشتن تبلیغ به این معنی است که وقتی آگهی شما در بین اگهی های مختلف تدریس خصوصی دیده می شود فرد ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند. برای اینکه تبلیغ شما این ویژگی را داشته باشد باید روی عنوان و عکس تبلیغ متمرکز شوید و بهترین عکسی که دارید را قرار دهید و در عنوان تبلیغ هم قول های خوبی بدهید. حتی اگر لازم می دانید می توانید به اتلیه بروید و برای تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس و یا سایت های دیگر یک عکس شیک و مرتب تهیه کنید. شما اگر بخواهید به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید یک عکس عالی و شیک را لازم دارید. در بین آگهی های مختلف معمولا اول عکس و عنوان دیده می شود و باید روی انتخاب این دو مورد دقت کنید تا بهترین تبلیغ را داشته باشید. در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید.


حتما بخوانید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 612 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image