ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی و نمره خوب امتحان و درصد بالای کنکور

کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی و نمره خوب امتحان و درصد بالای کنکور

کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی و نمره خوب امتحان و درصد بالای کنکور

در این بخش در رابطه با کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی و نمره خوب امتحان و درصد بالای کنکور توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در درس زیست شناسی موفق باشید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زیست شناسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک نمائید.


کلاس خصوصی زیست شناسی


همانطور که می دانید زیست شناسی اگر مهمترین درس نباشد، یکی از مهمترین دروس در دوره متوسطه و در کنکور برای دانش آموزان رشته تجربی است. زیست شناسی با وجود این که به نظر می رسد که یک درس حفظ کردنی باشد ولی باید به صورت کامل یاد گرفته شود و درک گردد. اغراق نکرده ایم اگر بگوئیم زیست شناسی واقعا یک درس سرنوشت ساز است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


اهمیت زیست شناسی کنکور


دانش آموزانی که قصد دارند در رشته های پرطرفدار مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و .... قبول شوند حتما باید این درس را در کنکور خوب بزنند. بنابراین بسیار واضح است که باید از هر روشی برای پیشرفت در این درس استفاده نمود. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم و استاد خوب تدریس خصوصی یکی از بهترین روش ها و راهکارها برای موفقیت در درس زیست و کسب درصد بالا در کنکور است.


پیشنهاد می شود ویدیوی فیلم آموزش نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با مدرسین زیست شناسی را هم ببینید.



چرا تدریس خصوصی زیست؟


کلاس های تدریس خصوصی اگر با یک استاد خوب و مجرب برگزار شود برای پیشرفت در درس زیست شناسی و کسب درصد بالا می تواند بسیار مفید باشد. در این کلاس ها شما یک معلم با تجربه را در کنار خودتان دارید. اگر بتوانید کلاس را با استادی که خودش در زیست کنکور موفق بوده است و یا قبلا دانش آموزان موفقی در این زمینه شاگرد ایشان بوده اند برگزار نمائید بسیار عالی خواهد بود. بهتر است با شخصی کلاس داشته باشید که خودش مسیر را با موفقیت طی کرده باشد. به هر حال این کلاس ها بسیار مفید است.


بهترین مدرسین زیست در ایران مدرس


با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد و مشاهده لیست مدرسین و رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید می توانید یک معلم خوب زیست را برای خودتان انتخاب نمائید. کلاس های خصوصی مزیتی که دارد این است که متناسب با سطح دانسته های شما برگزار می گردد و دقیقا اشکالاتی که دارید در این کلاس ها برطرف خواهد شد و در نتیجه بسیار مفید است. در کلاس های گروهی ممکن است مطالبی به صورت کلی ارائه گردد که اصلا اشکال شما برای آن موارد نباشد و در نتیجه وقت شما که در ایام کنکور بسیار مهم است هدر خواهد رفت.


مطالعه مقاله جلسات تدریس خصوصی زیست و کسب درصد بالای زیست کنکور هم مفید است.


فواید کلاس خصوصی زیست شناسی


با توجه به مطالب گفته شده استفاده از کلاس های تدریس خصوصی به عنوان یک راهکار خوب برای یادگیری بهتر درس زیست شناسی، موفقیت در امتحان زیست و کسب درصد بالا در زیست کنکور توصیه می شود. البته همانطور که گفته شد، با توجه به هدفی که دارید (موفقیت در امتحان زیست و یا زیست کنکور) سعی کنید از لیست اساتید حاضر در همین سایت ایران مدرس با معلمی کلاس های خصوصی را برگزار نمائید که خودش موفق بوده باشد و یا شاگردهای قبلی ایشان نتایج خوبی را بدست آورده باشند.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: بهترین استاد زیست کنکور


چگونگی استفاده مفید از کلاس های زیست


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی همانطور که گفته شد بسیار مفید است. البته مانند هر امکان و روش خوب دیگری باید به درستی از این کلاس ها استفاده نمود. با توجه به نیازی که دارید می توانید در طول ترم، ایام امتحانات و یا در ایام کنکور هفته ای یک یا دو جلسه در کلاس های خصوصی شرکت کنید. البته به یاد داشته باشید این کلاس ها حالت کمک کننده دارد و در نهایت خودتان هم باید برای مطالعه درس وقت بگذارید.


در واقع کار اصلی را خودتان انجام می دهید و مدرس یا استاد زیست شناسی نقش راهنما و مشاور را برای شما دارد. در فاصله زمانی بین کلاس ها به هر میزان برای یادگیری درس وقت بیشتری را در نظر بگیرید خود کلاس ها هم مفیدتر خواهد بود. چرا که وقتی خودتان درس را می خوانید اشکالات شما خودشان را نشان خواهند داد و می توانید این اشکالات را از معلم بپرسید و در نتیجه کلاس های خصوصی پربارتر هم خواهند بود.


برای دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی زیست شناسی بر روی لینک جزوه، سوال و تست کنکور زیست کلیک نمائید.


سخن آخر


با توجه به مطالب ارائه شده، کلاس های تدریس خصوصی زیست شناسی برای گرفتن نمره خوب امتحان و کسب درصد بالای کنکور در این درس می تواند کاملا مفید باشد و آن را به عنوان یک امکان خوب در نظر داشته باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image