ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی کسب نمائیم؟

چگونه درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی کسب نمائیم؟

چگونه درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی کسب نمائیم؟

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه کسب درآمد خوب از تدریس خصوصی توضیح داده شده است. برای کسب درآمد خوب از تدریس خصوصی مطالعه این مقاله مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه میتوان معلم خصوصی شد و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کرد


کسب درآمد خوب از کار تدریس خصوصی


برای کسب درآمد فوق العاده و عالی از تدریس خصوصی باید نکات و پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی (به عنوان مثال این مقاله: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟) و بازارکار تدریس خصوصی (مثلا این مقاله: بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین) و .... ارائه شده است.


در این بخش هم به صورت خلاصه در این زمینه توضیح داده شده است. برای اینکه از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید باید با علاقه به تدریس روی آورده باشید. اگر شما در کار تدریس عملکرد خوبی نداشته باشید و شاگردهای شما دوست نداشته باشند کلاس را با شما ادامه دهند از درآمد خوب هم خبری نیست.


1- با علاقه تدریس خصوصی را انجام دهید


شما در زمینه ای می توانید بسیار عالی عمل کنید. اگر به تدریس علاقه دارید و از آن لذت می برید، آن زمینه برای شما می تواند فعالیت در زمینه تدریس خصوصی باشد. نکته دیگر که همواره به ان اشاره شده است این است که درسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید. اگر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر از تدریس خصوصی ریاضی لذت می برید کار تدریس زبان را انجام دهید. شما حین تدریس درسی که به آن علاقه دارید عملکرد بهتری هم دارید. نکته دیگر اینکه همواره باید در اوج آمادگی خودتان باشید. کلاس های تدریس خصوصی مثل کلاس مدرسه و دانشگاه نیست و بدون تعارف کنسل خواهد شد. اگر همان جلسه اول عالی عمل نکنید نه تنها از درامد خوب خبری نیست بلکه از ادامه جلسات هم خبری نیست. برای کسب درآمد خوب از کار تدریس خصوصی باید سعی کنید کلاس های شما جذاب و در عین حال بسیار مفید باشد. باید هدف شاگردهای خودتان را از ایشان بپرسید و کلاس را متناسب با آن پیش ببرید.


مطالعه مقاله نحوه عملکرد موفق تر در اولین جلسه کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.



2- مداومت داشته باشید


برای عملکرد موفق در زمینه تدریس خصوصی باید مداومت داشته باشید. اگر مدرس فیزیک هستید به این کاری نداشته باشید که چند نفر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارند. اگر نکاتی که گفته شد را رعایت کرده باشید و با علاقه به تدریس روی آورده باشید و با علاقه تدریس فیزیک را انتخاب کرده باشید مطمئن باشید یکی از مدرسین موفق و پردرآمد خواهید بود. اما اوایل کار ممکن است چالش هایی را در پیش رو داشته باشید. ممکن است در ابتدای کار تعداد شاگردهای کمی داشته باشید. شاید با 10 آموزشگاه تماس بگیرید ولی شاگردی به شما معرفی نشود. اما به محض اینکه اولین شاگرد را گرفتید باید به گونه ای کلاس را پیش ببرید که کلاس های بعدی فورا به شما ارجاع داده شود.


3- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید


در آموزشگاهها اگر بدانند کار مدرسی خوب است و می توانند به ایشان اطمینان کنند حتما شاگردهای دیگری را هم معرفی خواهند کرد. برای کسب درآمد خوب از تدریس خصوصی همکاری با آموزشگاهها تنها راهکار برای جذب شاگرد نیست. شما باید روش های مختلفی را در نظر بگیرید. مثلا در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در هر صورت روش های مختلفی را امتحان کنید. اگر در اینترنت حضور قوی داشته باشید می توانید علاوه بر تدریس حضوری تدریس آنلاین و اینترنتی هم داشته باشید و درآمد بالاتری هم بدست آورید.


مقاله نحوه برگزاری کلاس های تدریس خصوصی به صورت موفقیت آمیز و موثر را بخوانید و فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم ببینید.


کلام آخر


برای اینکه از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی داشته باشید مواردی که در بالا گفته شد را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که اگر شما عملکرد خوب و یا حتی عملکرد عالی ای داشته باشید مطمئنا درآمد شما هم بیشتر و بیشتر خواهد شد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 665 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image