ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه کسب درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه از کار تدریس خصوصی

نحوه کسب درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه از کار تدریس خصوصی

نحوه کسب درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه از کار تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با نحوه کسب درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه از کار تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید و درآمد بالایی داشته باشید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی افزایش درآمد از تدریس خصوصی


درآمد بالای 30 میلیون تومان از تدریس خصوصی


ممکن است الان که در حال مطالعه این مقاله هستید درآمد 30 میلیون تومان در ماه برای شما مبلغ زیاد و غیر قابل باوری باشد که بتواند از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی و ... بدست آید و یا شاید خودتان تجربه مبالغی بیشتر از این را هم داشته اید. در هر صورت، مطمئن باشید در حال حاضر و در سال 1403 که این مقاله نوشته شده است اساتید زیادی هستند که بیشتر از این مقدار هم درامد از کار تدریس خصوصی کسب می کنند. خصوصا اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری فعالیت دارند و شناخته شده هستند حتما درآمدهای خیلی بالاتری دارند. نکته دیگر اینکه بسیاری از اساتید از مرحله تدریس به مرحله تولید فیلم های آموزشی پا می گذارند و به این ترتیب باز هم درآمدهای بالاتری را تجربه می کنند.


درآمد خودتان را به تدریج افزایش دهید


اگر درآمدی که در حال حاضر شما از کار تدریس خصوصی دارید خیلی کمتر از 30 میلیون تومان در ماه است و یا در شروع راه هستید باید سعی کنید به تدریج و مرحله به مرحله به این مبالغ نزدیک شوید. راهکاری که وجود دارد این است که اگر مثلا در حال حاضر به صورت ماهانه 4 میلیون تومان از تدریس خصوصی درآمد دارید و می خواهید به چنین درآمدهایی برسید، باید هر ترم برای خودتان هدفی در نظر بگیرید. مثلا اگر در 6 ماه گذشته 24 میلیون تومان درآمد داشته اید سعی کنید در 6 ماه آینده و یا ترم بعد آن را به 36 میلیون تومان برسانید و به این ترتیب به تدریج درآمد خودتان را افزایش دهید.


مطالعه مقاله با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی پول پارو کنید! هم مفید است.


باور کنید که ممکن است



بنابراین، قدم اول برای رسیدن به درآمد بالای 30 میلیون تومان از کار تدریس خصوصی این است که باور کنید که امکان دارد و در ادامه به تدریج و با هدف گذاری هر ترم به این درآمد نزدیکتر شوید. در شهرهای بزرگ مانند تهران مسلما امکان رسیدن به چنین درآمدهایی وجود دارد و در شهرهای کوچک هم می توانید تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی داشته باشید و درامد خودتان را افزایش دهید. برای اینکه بتوانید درآمد 30 میلیون در ماه از کار تدریس خصوصی داشته باشید باید به صورت متوسط 4 کلاس در روز با هزینه 250 هزار تومان برگزار نمائید. هم 4 کلاس در روز ممکن است و حتی می توان در یک روز 6 و 7 جلسه کلاس خصوصی برگزار نمود و هم قیمت 250 هزار تومان برای یک جلسه کلاس خصوصی قیمت خیلی بالایی نیست و بسیاری از اساتید هزینه های بیشتری را هم دریافت می کنند. بنابراین به لحاظ ممکن بودن، کاملا عملی است که بتوانید 30 میلیون در ماه و حتی بیشتر از کار تدریس خصوصی درآمد داشته باشید.


در کار تدریس خصوصی عالی باشید


کاری که باید انجام دهید این است که به اندازه کافی در کار خودتان خوب باشید که برای هر جلسه کلاس شما حاضر باشند 250 هزار تومان و یا بیشتر پرداخت نمایند و همچنین انواع روش های مختلف جذب شاگرد را به خوبی استفاده کنید تا در روز حداقل 4 کلاس داشته باشید. البته اگر کار اول را خوب انجام دهید و بر درس مسلط باشید و عالی تدریس کنید همین شاگردهایی که دارید شاگردهای دیگری را به شما معرفی کرده و در بخش دوم کار که همان جذب شاگرد است به شما کمک خواهند کرد.


مطالعه مقاله چگونه درآمد خوبی از کار تدریس خصوصی کسب نمائیم؟ و مشاهده فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی هم مفید است.


هدفی برای خودتان مشخص کنید


با توجه به مطالبی که گفته شد، امکان کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی کاملا وجود دارد. می توانید هر ماه حتی بیش از 30 و 40 میلیون تومان در ماه درامد داشته باشید. اساتید برند کنکور برای هر جلسه کلاس خصوصی دروس کنکوری ممکن است 500 هزار تومان و یا 1 میلیون تومان و حتی بیشتر هم دریافت کنند. باید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. همانطور که گفته شد اگر در ابتدای راه هستید و یا تا به حال درآمد کمی از تدریس خصوصی کسب کرده اید نباید انتظار داشته باشید بلافاصله به درآمدهای خیلی بالا برسید. باید به تدریج پیشرفت کنید و درآمد خودتان را با هدف گذاری افزایش دهید.


در ایران مدرس تبلیغات خودتان را درج کنید


در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را درج نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج کنید). ثبت تبلیغ در این وب سایت رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغ ویژه درج کنید (کسب اطلاعات بیشتر). در سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com هم می توانید ثبت آگهی داشته باشید (البته اگر ریاضی درس می دهید). در سبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. با آموزشگاهها و سایر مدرسین در ارتباط باشید. از هر روشی برای افزایش تعداد شاگردهای خودتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر عالی تدریس کنید توسط شاگردهای قبلی هم شاگردهای جدید به شما معرفی می شود و کار شما راحت تر خواهد شد.


مطالعه نمائید: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


سخن پایانی


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه به درآمد 30 میلیون تومان در ماه و بیشتر از آن از کار تدریس خصوصی برسید توضیح داده شد. امکان پذیری این درآمد مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با راهکارهایی که می توانید به آن برسید هم بحث شد. نتیجه گرفته شد که با تعداد کلاس منطقی و هزینه متعارف برای کلاس خصوصی می توان به درآمد 30 میلیون تومان در ماه رسید و انجام این کار کاملا عملی است. البته تاکید شد که روند انجام این کار و رسیدن به درآمدهای بالا مستلزم عملکرد عالی است و به تدریج می تواند اتفاق بیفتد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1795 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image