ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین کلاس زبان خصوصی تهران (انگلیسی، آلمانی و فرانسوی)

بهترین کلاس زبان خصوصی تهران (انگلیسی، آلمانی و فرانسوی)


اگر در جستجوی بهترین کلاس زبان خصوصی تهران هستید و می خواهید با بهترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و یا فرانسوی را یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


کلاس زبان خصوصی تهران


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و فوق العاده ای حضور دارند که در زمینه تدریس زبان های خارجی از جمله انگلیسی، آلمان و فرانسه به صورت خصوصی در تهران و کل کشور فعالیت دارند. برای تمام اساتید اطلاعات بسیار کامل و خوبی ارائه شده است و می توانید از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com یک استاد عالی انتخاب نموده و کلاس خصوصی زبان را با ایشان هماهنگ نمایید. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می گردد.


مطالعه این مقاله مفید است: 20 بهترین فیلم تدریس و آموزش مکالمه زبان انگلیسی و اسپیکینگ آیلتس 100 درصد رایگان


کلاس زبان خصوصی تهران (انگلیسی)


شاید زبان خارجی ای که بیشترین متقاضی را برای یادگیری در کلاس های خصوصی و گروهی در تهران و کل کشور دارد زبان انگلیسی باشد. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعال هستند. بسیاری از این مدرسین برتر مدرک آیلتس با نمره ۷ و بالاتر دارند و مدارک دیگری همچون تافل، TTC، تسول، سلتا، ielts teaching و ... را هم دارا می باشند. اگر می خواهید برای یادگیری بهتر مکالمه و گرامر یا قبولی در آزمون آیلتس یا تافل از کلاس زبان خصوصی در تهران استفاده کنید لیست اساتید را در همین سایت مشاهده کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمایید:


کلیک کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی


در ضمن در مقالاتی بهترین مدرسین زبان انگلیسی را هم معرفی نموده ایم. ابتدا کمی در رابطه با خصوصیات بهترین مدرسین زبان انگلیسی توضیح می دهیم. این اساتید معمولا خودشان در رشته زبان انگلیسی و یا رشته های مرتبط با آن درس خوانده اند و مدرک ارشد یا دکتری از دانشگاههای خوب و معتبر دارند. اساتید خوب و برتر معمولا مدرک آیلتس، تافل، TTC و .... دارند و این موارد در بخش رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ارائه شده است. بهترین مدرسین زبان خانم و آقا در آموزشگاههای معتبر تدریس کرده اند و یا همین الان هم در کنار تدریس خصوصی زبان در این آموزشگاهها هم کلاس آموزش گروهی برگزار می کنند. به صورت خلاصه، از ویژگی های بهترین مدرسین زبان می توان به داشتن مدرک آیلتس، مدرک TTC، سابقه کاری و تجربه بالا، فیلم نمونه تدریس، شاگردهای موفق قبلی، ترجمه یا تالیف کتاب، مقالات معتبر بین المللی، سابقه تدریس در آموزشگاهها و دانشگاهها و ... اشاره نمود. مقالات زیر در این زمینه مفید است:


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


کلاس خصوصی زبان آلمانی در تهران


بسیاری از افراد متقاضی یادگیری زبان آلمانی هستند و در این وب سایت اساتید با تجربه ای در زمینه آموزش خصوصی آلمانی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی، شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید:


کلیک کنید: معلم خصوصی زبان آلمانی


برای زبان آلمانی هم تلاش کرده ایم برترین اساتید تهران و کل ایران را در مقالاتی معرفی کنیم. این اساتید معمولا بر زبان آلمانی به صورت کامل مسلط هستند. معیار خوبی که برای تشخیص اساتید مجرب و خوب آلمانی می توانید در نظر بگیرید دانشگاه محل تحصیل استاد است. بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خودشان در تحصیل موفق بوده اند و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند. نکته دیگر اینکه به سابقه کاری و توضیحات استاد هم دقت کنید. سعی کنید با اساتید مجرب که سابقه کاری بالایی دارند کلاس داشته باشید.


اساتید برجسته زبان آلمانی از کتاب های خوب و معتبر مانند Starten wir و Menschen و sicher یا کتاب هایی مانند Tangram, Schritte international و برای تدریس استفاده می نمایند و البته کتاب های دیگری اگر مد نظر زبان آموز باشد هم قابل تدریس می باشد. آلمانی با داشتن تقریباً ۱۰۰ میلیون گویشور بومی در سراسر جهان، یکی از زبان‌های بزرگ جهان و پرگویشورترین زبان مادری در اتحادیه اروپا است. آلمانی همچنین پس از انگلیسی و فرانسوی سومین زبان خارجی و از نظر گویشوران کل، دومین زبان بزرگ در اتحادیهٔ اروپا است. برای آشنایی با اساتید برتر آلمانی بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین


بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 12 استاد برتر زبان آلمانی


کلاس زبان خصوصی تهران (فرانسه)


اگر در حال مهاجرت به کشور فرانسه هستید و می خواهید زبان فرانسوی را در کمترین زمان و با شرکت در کلاس خصوصی در منزل یا کلاس مجازی در تهران عالی و سریع یاد بگیرید از مدرسین خوب حاضر در همین سایت www.IranModares.com کمک بگیرید. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید لیست کامل مدرسین زبان فرانسه را ببینید. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کامل و شماره تماس و شماره تلفن مستقیم ایشان ارائه شده است.


کلیک کنید: معلم خصوصی زبان فرانسه


برای زبان فرانسوی هم از معرفی اساتید برجسته غافل نمانده ایم و مقالات بسیار عالی در ادامه ارائه شده است. اساتید خوب زبان فرانسه از دانشگاههای معتبر مانند علامه طباطبائی، الزهرا (ع)، ژنو-سوییس، دانشگاه استراسبورگ، فرانسه، دانشگاه دولتی اصفهان، دانشگاه تهران، ماری کوری (پاریس 6) و ... فارغ التحصیل شده اند. بنابراین در انتخاب استاد زبان فرانسه باید دانشگاه محل تحصیل استاد را هم مد نظر داشته باشید. استاد و مدرسی که خود ایشان در زمان تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاههای خوب و معتبر درس خوانده اند بیشتر قابل اعتماد هستند و می توان انتظار داشت که کلاس های پربارتری هم داشته باشند.


اساتیدی که دارنده ی مدرک a2. و b1 دلف فرانسه یا دارنده ی مدرک C2 ( بالاترین سطح زبان فرانسه)، در حد نیتیو هستند را در اولویت قرار دهید. اگر می خواهید برای آزمونهای DELF/DALF, TCF, TEF و .... آماده شوید بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خود ایشان در این آزمون ها موفق بوده باشند و مدرک ارشد یا دکتری فرانسه دارند. برای مشاهده لیست اساتید برتر زبان فرانسه بر روی لینک های زیر کلیک کنید:


بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و لیست 10 استاد عالی و برتر زبان فرانسه


بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج، لیست 20 معلم خصوصی خوب زبان فرانسه


15 استاد و بهترین مدرسین زبان فرانسه خانم آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران


سخن آخر


اگر در جستجوی کلاس زبان خصوصی تهران هستید در این مقاله سعی کردیم برای ۳ زبان خارجی پرمتقاضی نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین و همچنین نحوه مشاهده لیست اساتید برتر را ذکر نماییم. دقت کنید که در این سایت شما مستقیم و بدون واسطه استاد و معلم خصوصی زبان خودتان را انتخاب می کنید و حتی فیلم نمونه تدریس هم برای بسیاری از اساتید ارائه شده است. همانطور که گفته شد، برخی از ویژگی های بهترین مدرسین و اساتید زبان انگلیسی شامل داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی مانند CELTA و آیلتس و تافل با نمره بالا، سابقه تدریس طولانی به زبان آموزان داخل و خارج ایران، دارای سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاههای معتبر مانند کانون زبان ایران، ایران-استرالیا، سفیر و ....، دارای مدرک TTC و PTE، دارای کتاب تالیفی و ترجمه، دارای مدارک معتبری همچون CPE و Teaching IELTS، رتبه برتر کنکور ارشد و دکتری، دارای دارای مدرک بین المللی تدریس TESOL Canada و .... می باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image