ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه

چگونه مدرس آیلتس شویم

چگونه مدرس آیلتس شویم

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه به عنوان مدرس آیلتس فعالیت داشته باشیم و به درامدهای خوب و عالی برسیم توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی و گروهی IELTS فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


حتما بخوانید: جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی


دلیل اهمیت آزمون آیلتس و تعداد متقاضیان کلاس آیلتس


مدرس آیلتس در تهران و یا هر جای ایران که باشد درآمد بسیار خوبی را می تواند کسب نماید. همانطور که در صفحه آیلتس سایت ویکی پدیا هم ذکر شده است، آیلتس یکی از آزمون‌های مورد قبول و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل، باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون، اولویت‌بندی داشته باشند. آزمون آیلتس در ایران توسط سازمان IDP و موسسات دیگر در شهرهای تهران، تبریز، شیراز، کرمان، اهواز، همدان، مشهد، دزفول، ساری، اصفهان، رشت، کرمانشاه، جزیره کیش و کرج برگزار می‌شود. داشتن مدرک آیلتس برای ادامه تحصیل در دانشگاههای معتبر لازم است و بنابراین افراد زیادی متقاضی شرکت در کلاس های آیلتس می باشند. برای اینکه بتوانید به عنوان مدرس آیلتس فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید در مرحله اول باید خودتان بر زبان انگلیسی بسیار مسلط باشید و حتما مدرک آیلتس هم گرفته باشید. واضح است که به هر میزان در آزمون آیلتس نمره بهتر و بالاتری بگیرید در نهایت در جذب شاگرد هم راحت تر خواهید بود و درآمد بالاتری هم خواهید داشت.


مطالعه نمائید: چگونه مدرس زبان انگلیسی شویم یا چگونه میتوان معلم زبان شد


نمره آیلتس برای تدریس و درآمد مدرس آیلتس


برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس آیلتس فعالیت داشته باشید اینطور نیست که نمره خودتان در آزمون آیلتس باید از نمره مشخصی بیشتر باشد. البته بد نیست حداقل نمره بالای 7 را گرفته باشید. همانطور که گفته شد، به هر میزان نمره خودتان در آزمون آیلتس بالاتر باشد در نهایت افراد بیشتری ترجیح می دهند با شما کلاس داشته باشند. به عنوان مثال اگر نمره خودتان 8 یا بالای 8 باشد بسیار عالی است. برای اینکه بتوانید به عنوان استاد IELTS فعالیت داشته باشید، می توانید در دوره تربیت مدرس آیلتس (به عنوان مثال دوره تربیت مدرس آیلتس دانشگاه شهید بهشتی) شرکت نمائید. در نظر داشته باشید که سالانه سه و نیم میلیون آزمون آیلتس برگذار می شود، بیش از 1600 مرکز آزمون آیلتس در سراسر جهان وجود دارد و بیش از 10000 سازمان در بیش از 140 کشور آزمون آیلتس را به رسمیت می شناسند. داشتن مدرک TTC و سایر مدارک هم می تواند کمک کند در این زمینه موفق تر باشید. همانطور که گفته شد، مدرسین آیلتس درآمد بالایی دارند. به عنوان مثال اگر شما برای هر جلسه تدریس در سال 1401 مبلغ 400 هزار تومان را دریافت کنید (البته اساتیدی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که برای هر ساعت تدریس 1 میلیون تومان هم دریافت می نمایند) و در روز به صورت متوسط 3 جلسه کلاس داشته باشید، درآمد ماهیانه شما 36 میلیون تومان خواهد شد. اگر در شروع راه هستید باید به تدریج درآمد خودتان را افزایش دهید تا به این مبالغ برسید. دروس آیلتس را باید خودتان به صورت کامل یاد گرفته باشید و به بهترین نحو انتقال دهید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس



نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس آیلتس


در کلاس های خودتان به عنوان مدرس موفق آیلتس سعی کنید برای تمام مهارت های آیلتس منابع خوبی را معرفی نمائید. کتاب برای اسپیکینگ آیلتس و رایتینگ و سایر مهارتها معرفی نمائید. باید خودتان منابع را بررسی کرده باشید و بهترین کتاب برای آیلتس جنرال و ... را انتخاب نموده و به شاگردهای خودتان معرفی کنید. برای تبدیل شدن به یک مدرس آیلتس موفق و با درآمد بالا در زمینه جذب شاگرد هم باید عملکرد خوبی داشته باشید. یکی از بهترین راهکارها این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com عضو شده و تبلیغ خودتان را درج نمائید. ایران مدرس برترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1401 بیش از 25000 مدرس ثبت نامی دارد. برای عبارت هایی مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و ... ایران مدرس در موتورهای جستجو و گوگل جایگاه بسیار خوبی دارد و با درج تبلیغ در این وب سایت متقاضیان کلاس خصوصی آیلتس به صورت مستقیم به سمت تبلیغ شما هدایت شده و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. درج تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. با عضویت در ایران مدرس و درج اگهی تدریس به عنوان استاد آیلتس، مشخصات و شماره تماس شما از کل ایران و جهان قابل مشاهده بوده و به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


به عنوان جمع بندی می توان گفت که برای تبدیل شدن به یک مدرس آیلتس موفق در ابتدای کار باید خودتان مدرک آیلتس با بهترین نمره ممکن را بگیرید و در ادامه روش های مختلف جذب شاگرد از جمله درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس و سایت های معتبر دیگر را مد نظر قرار دهید. اگر می خواهید به سایت آیلتس مراجعه کنید آدرس سایت www.ielts.org است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 2083 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image