ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی آگهی موفق تدریس خصوصی ریاضی در سایتی معتبر

آگهی موفق تدریس خصوصی ریاضی در سایتی معتبر

آگهی موفق تدریس خصوصی ریاضی در سایتی معتبر

اگر می خواهید در سایت معتبر تدریس خصوصی برای فعالیت به عنوان معلم خصوصی ریاضی تبلیغ کنید .... اگر در جستجوی سایت عالی و فوق العاده و پربازدید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس هستید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و آگهی های تدریس خصوصی ریاضی ثبت شده در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


ثبت آگهی تدریس خصوصی


در حال حاضر یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت های معتبر مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. با درج تبلیغات اینترنتی در این وب سایت و سایت های معتبر و پربازدید نه تنها در شهر محل سکونت خودتان دیده خواهید شد و امکان جذب شاگرد خواهید داشت، بلکه از کل ایران و جهان می توانید شاگرد بگیرید. فرض کنید که با معتبرترین آموزشگاه تدریس خصوصی شهر محل سکونت خودتان در ارتباط باشید و این آموزشگاه هم برای تدریس ریاضی نهم یا هر پایه دیگری شما را در اولویت قرار دهد و بهترین شاگردها را به شما معرفی نماید. در چنین شرایط ایده آلی هم شما فقط شانس جذب شاگرد از شهر محل سکونت خودتان را خواهید داشت. اما با درج آگهی تدریس اینترنتی در این وب سات ایران مدرس، تبلیغات شما از هر جای ایران و جهان دیده خواهد شد و احتمال اینکه بتوانید از سایر شهرها و کشورها هم شاگرد جذب نمائید وجود خواهد داشت. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1401 بیش از 25000 مدرس ثبت نامی دارد. این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس بازدید بالایی دارد و در موتورهای جستجو مانند گوگل هم جایگاه بسیار خوبی دارد. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت به صورت زیر عمل نمائید:


1- در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.


2- فرم ثبت نام را با دقت تکمیل نمائید.


3- وارد پنل کاربری شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.


4- در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن بیشتر شود.





حتما بخوانید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


نمونه آگهی تدریس خصوصی ابتدایی


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دبستان و یا ریاضی دبستان فعالیت داشته باشید هم باز در همین سایت ایران می توانید تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. سعی کنید متن تبلیغ را خودتان بنویسید و از جایی کپی نکنید. اما در هر صورت، برای اینکه بتوانید ایده بگیرید و در نهایت به گونه ای متن تبلیغ را بنویسید که مفید باشد پیشنهاد می شود تبلیغات سایر اساتید را مشاهده نمائید. برای مشاهده نمونه آگهی های تدریس خصوصی ابتدایی بر روی عبارت تدریس خصوصی دبستان کلیک کنید. متن تبلیغ را باید کامل بنویسید. اسم تمام پایه ها را ذکر کنید. مثلا اگر در مقطع دانشگاه هم ریاضی تدریس می کنید، عبارت تدریس خصوصی ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه را بنویسید.


متن تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان


همانطور که گفته شد، متن تبلیغ بسیار مهم است. در این وب سایت اساتید زیادی حضور دارند و متقاضیان تدریس خصوصی با مدرسینی تماس می گیرند که متن تبلیغ را بهتر نوشته باشند و رزومه بهتری را ارائه نموده باشند. باید این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ وقت بگذارید. شما در سایت معتبر هم تبلیغ تدریس ریاضی ثبت کنید اگر خودتان تبلیغ را خوب ننویسید نتیجه نخواهید گرفت. مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی ابتدایی فعالیت دارید اسم پایه ها را هم بنویسید. اگر به عنوان مثال، تدریس خصوصی ریاضی ششم را در متن تبلیغ ذکر نکرده باشید برای ریاضی ششم تبلیغ شما به متقاضیان کلاس نمایش داده نمی شود. متن تبلیغ را بسیار کامل بنویسید.


حتما مطالعه نمائید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی


در ابتدای همین مقاله لینکی معرفی شد که لیست مدرسین ریاضی را به شما نشان می دهد. می توانید از همان لینک استفاده نموده و آگهی های تدریس سایر اساتید را ببینید و از متن های نوشته شده توسط ایشان برای تبلیغ شان ایده بگیرید. در متن تبلیغ مهمترین سوابق تدریس و افتخارات خودتان را بنویسید. اگر در ریاضی کنکور درصد بالایی زده اید حتما ذکر کنید. چنانچه در آموزشگاهها و مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید حتما اسم آموزشگاه، مدرس، یا دانشگاه را هم بنویسید. از طولانی شدن متن تبلیغ نترسید. هر چه طولانی تر باشد بهتر است. البته مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر نمائید. اسم دروس را کامل بنویسید. اگر مثلا هندسه و حسابان هم تدریس می کنید حتما در متن تبلیغ بنویسید. باز هم تاکید می شود، درج تبلیغ تدریس ریاضی در سایت معتبر مهم است اما به همان اندازه اینکه تبلیغ را عالی بنویسید اهمیت دارد.



استخدام معلم خصوصی ریاضی در تهران


اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم ریاضی و استخدام تدریس ریاضی در تهران و یا هر جای ایران هستید باید بگوئیم که ثبت آگهی تدریس در سایت های پربازدید مثل همین سایت ایران مدرس می تواند به نسبت استخدام شدن بسیار مفیدتر باشد و دلایل آن را بالا توضیح دادیم. با حضور در اینترنت و سایت های عالی تبلیغات تدریس می توانید از هر جای ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. البته ایرادی ندارد که در ابتدای کار آگهی های استخدامی را هم بررسی کنید و با موسسات همکاری داشته باشید. اما در نظر داشته باشید که در نهایت به این سمت پیش بروید که خودتان مستقل شاگرد جذب نمائید و در اینترنت حضور قوی داشته باشید.


پیشنهاد می شود بخوانید: رازهای فوق العاده داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و جذب شاگرد بالا


کار در منزل تدریس


یکی از بهترین گزینه ها که به عنوان شغل پاره وقت و کار در منزل می توانید روی آن حساب کنید همین تدریس و آموزش ریاضی و سایر دروس است. خصوصا اگر تدریس آنلاین و مجازی انجام دهید، در این حالت یک کار عالی و فوق العاده دارید که در منزل هم قابل انجام است. برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس درج کنید و از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هم استفاده نمائید. البته توضیح داده شد که نتیجه دادن این روش به مقدار جدی گرفته شدن آن توسط خودتان هم بستگی دارد. تدریس خصوصی در منزل و یا به صورت اینترنتی هم می تواند انجام شود که از مزایای تدریس آنلاین به نسبت تدریس حضوری برای اساتید این است که در منزل خودشان هم قابل انجام است و از هر جای جهان می توانند جذب شاگرد داشته باشند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 631 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image