ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 15 روش برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

15 روش برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

15 روش برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این مقاله 15 روش برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

1- آگهی خودتان را در نیازمندی های روزنامه چاپ کنید

یک راهکار و روش که مدرسین قدیمی و مجرب به صورت سنتی از آن استفاده می کنند درج تبلیغات تدریس خصوصی در بخش نیازمندی های روزنامه است. البته این روش بیشتر برای تهران مطرح است. اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران فعالیت دارید می توانید از این روش استفاده نمائید. البته این روش به نسبت برخی از روش های دیگر مانند درج تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد هزینه بالاتری دارد. در ایام امتحانات می توانید روی این روش حساب کنید هر چند اخیرا بیشتر تمایل به سمت تبلیغات در اینترنت وجود دارد.




2- در سایت های آگهی اینترنتی برای تدریس زبان تبلیغ بدهید

راهکار خوب و کم هزینه ای که وجود دارد این است که در سایت هایی مانند دیوار و شیپور یا سایر سایت های تبلیغات اینترنتی و نیازمندی ها تبلیغ خودتان را ثبت کنید. البته این روش به صورت رایگان هم قابل انجام است اما نباید انتظار بازدهی زیادی از آن داشته باشید. در هر صورت، برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان انواع روش های مختلف را امتحان کنید.

3- تراکت چاپ کنید و در محله های مورد نظر خودتان توزیع نمائید

اگر در محله خاص و مشخصی قصد جذب شاگرد دارید یک راهکار خوب و هدفمند چاپ و توزیع تراکت است. البته با این روش محدوده کمی را می توانید پوشش دهید اما در هر صورت می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. آموزشگاهها و موسسات زبان هم از این روش زیاد استفاده می کنند.


مطالعه حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان هم مفید است.

4- با آموزشگاهها و موسسات زبان در ارتباط باشید

خودتان را به فعالیت در آموزشگاههای زبان محدود نکنید اما در هر صورت با آموزشگاهها و موسسات در ارتباط باشید. وقتی در آموزشگاهها فعالیت دارید ارتباطات جدیدی برای شما ایجاد می شود و ممکن است همان شاگردهایی که در کلاس گروهی دارید بخواهند با شما کلاس خصوصی داشته باشند. حقوق مدرسین زبان در آموزشگاهها زیاد نیست اما به هر حال تجربه خوبی است و ارتباطاتی را می توانید شکل دهید.




5- از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنید

بسیاری از مدرسین خوب زبان انگلیسی که در زمینه تدریس خصوصی گرامر و مکالمه زبان، زبان کنکور، آیلتس و تافل و .... فعالیت دارند در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی فعال هستند و فیلم های کوتاه آموزشی ثبت کرده و در کنار آن شاگرد جذب می کنند. شما هم می توانید از این امکان خوب و فوق العاده استفاده کرده و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید.

6- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید

وب سایت حاضر (ایران مدرس) به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و درج تبلیغ در این سایت رایگان هم می باشد. ایران مدرس برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج قرار دارد و با درج تبلیغ در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی زبان در ارتباط باشید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده، ثبت نام کنید و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در این وب سایت تا سال 1400 نزدیک به 22000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس زبان و سایر دروس فعالیت دارند.

پیشنهاد می شود حتما بخوانید:
چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟

7- در همین سایت تبلیغ خودتان را ویژه نمائید

اگر می خواهید تبلیغ شما در همین سایت ایران مدرس بازدهی بیشتری داشته باشد آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی در صفحه اصلی سایت و در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و شانس جذب شاگرد بیشتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی این لینک کلیک کنید.




8- در ایران مدرس فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی ارائه دهید

بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید تا ویدیوهای ثبت شده توسط اساتید زبان در همین سایت ایران مدرس را ببینید. شما هم می توانید نمونه فیلم تدریس های خودتان را در این سایت قرار دهید و به این ترتیب بیشتر دیده خواهید شد و احتمال جذب شاگرد برای شما بیشتر خواهد شد.

9- شاگردهای فعلی خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید

شاید از شنیدن این حرف تعجب کنید که یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد جدید و افزایش تعداد شاگردها در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس این است که شاگردهای فعلی خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. وقتی شاگردهای شما عالی نتیجه بگیرند هم ترم های بعد دوباره با شما برای کلاس تماس خواهند گرفت و هم افراد جدیدی را به شما معرفی خواهند کرد. از مدرسین موفق سوال بپرسید و خواهید دید که اکثر شاگردهای خودشان را به این شکل جذب می کنند. کیفیت کار خودتان را افزایش دهید و شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید.

مطالعه
چگونه بهترین معلم زبان انگلیسی شویم هم مفید است.

10- کارت خودتان را به شاگردتان بدهید تا به دوستان خودش بدهد

در کنار اینکه کیفیت کار خودتان را هر روز بیشتر می کنید و شاگردهای خودتان را به موفقیت می رسانید، سعی کنید با ارائه کارت خودتان به شاگردهایی که دارید ایشان را ترغیب کنید کارت شما را در کلاس خودشان توزیع کنند. البته همانطور که گفته شد اگر کار شما خوب باشد شاگردهای شما این کار را خود به خود انجام خواهند داد اما در هر صورت ارائه کارت به ایشان هم می تواند مفید باشد.

11- از ایمیل مارکتینگ و پیامک انبوه استفاده کنید

می توانید از شاگردهایی که دارید ایمیل دوستانشان را بگیرید و برای ایشان در زمینه تدریس خصوصی زبان ایمیل بفرستید. یا در کلاس های گروهی که در آموزشگاهها و موسسات دارید شماره موبایل شاگردهای خودتان را بگیرید و بعدا برای برگزاری کلاس خصوصی زبان به ایشان پیامک دهید. با استفاده از سیستم های ارسال پیامک می توانید به صورت منطقه ای پیامک انبوه هم ارسال نمائید.

12- در مدارس یک جلسه رایگان تدریس کنید

می توانید با مدیر مدارس هماهنگ کنید و برای دانش آموزان در حد یک جلسه نیم ساعته زبان انگلیسی را تدریس کنید و در انتها کارت خودتان را به ایشان بدهید. به این ترتیب هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید شاگرد جذب کنید.

مطالعه نمائید:
جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی

13- برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید

در کنار تمام موارد ذکر شده می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و در زمینه آموزش زبان انگلیسی تولید محتوا کنید و در ادامه برای جذب شاگرد تبلیغ نمائید. به عنوان مثال گرامر زبان انگلیسی را به صورت مبحثی تدریس کنید و در زیر هر مطلب شماره تماس خودتان را قرار دهید.

14- با مدرسین سایر دروس در ارتباط باشید

فرض کنید شما با مدرسین خوبی که در زمینه تدریس ریاضی، شیمی، فیزیک و ... فعالیت دارند ارتباط داشته باشید. وقتی شاگرد ایشان به معلم زبان نیاز دارد شما را معرفی خواهد کرد و وقتی شاگرد شما که در حال تدریس زبان به ایشان هستید مثلا به معلم فیزیک نیاز داشت شما هم یک استاد خوب معرفی خواهید کرد. البته خودتان عالی تدریس کنید و با اساتید بسیار خوب هم ارتباط بگیرید تا اگر استادی را به شاگرد خودتان معرفی کردید راضی باشد.

15- قیمت مناسبی برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید

برخی از اساتید قیمتی که برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر می گیرند بسیار بالا است و در نتیجه جذب شاگرد برای ایشان سخت می شود. از طرفی برخی دیگر از اساتید نرخ را آنقدر کم در نظر می گیرند که با وجود برگزاری کلاس های زیاد ولی درآمد زیادی ندارند. قیمت کلاس های خصوصی زبان را مناسب در نظر بگیرید تا هم جذب شاگرد خوبی داشته باشید و هم به درآمد خوبی برسید. در همین سایت ایران مدرس مقالات خوبی در زمینه نرخ تدریس خصوصی زبان ارائه شده است. از جمله این مقالات می توان به
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل در تهران و کرج native یا قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی اشاره کرد. می توانید در بخش هزینه تدریس در همین سایت ایران مدرس از عبارت "توافقی" استفاده نمائید. نکته مهم دیگر اینکه، به هر میزان سوابق تدریس بیشتر و رزومه کاملتر و بهتری ارائه کنید احتمال اینکه با قیمت بالاتر شاگردهای بیشتری را جذب کنید افزایش می یابد.

جمع بندی و نتیجه گیری: در این مقاله روش های متعددی برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه شد. البته از این روش ها برای جذب شاگرد به منظور فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دیگر هم می توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که خودتان را به چند روش محدود نکنید و از همه ی روش ها استفاده نمائید. البته واضح است که برای شما ممکن است بعضی از روش ها بازدهی بهتری داشته باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی و درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس جزو بهترین روش ها است چرا که تبلیغ شما در کل ایران و جهان دیده شده و از هر جای کره زمین می توانید جذب شاگرد داشته باشید و به صورت حضوری و یا آنلاین زبان انگلیسی را تدریس نمائید.

منبع: تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 9273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image