ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نکات طلایی و حرفه ایی برای موفق شدن و پیشرفت در تدریس خصوصی

نکات طلایی و حرفه ایی برای موفق شدن و پیشرفت در تدریس خصوصی

نکات طلایی و حرفه ایی برای موفق شدن و پیشرفت در تدریس خصوصی

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و به موفقیت های بزرگ و درآمدهای بالا برسید ادامه این مطلب را بخوانید. این نکات حاصل تجربه است و برای موفق شدن در تدریس خصوصی و پیشرفت در این کار نکاتی طلایی به حساب می آید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی


نکاتی مهم برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق


به عنوان یک معلم خصوصی موفق، در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، عربی، ادبیات فارسی، دروس دانشگاهی، معادلات دیفرانسیل و یا هر درس دیگری که فعال هستید نکات ارائه شده در این مقاله برای شما مفید است. برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید باید به این فکر کنید که چه مواردی را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید که بتواند اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب نماید. هر موردی که بتوانید به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان کلاس خصوصی کمک کند و در این راستا مفید باشد می تواند برای موفق شدن تبلیغ تدریس خصوصی شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر قبلا در مدارس و دبیرستان های معتبر تهران تدریس کرده اید یا در آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران و یا هر جای ایران سابقه تدریس دارید و یا حتی در دانشگاههای دولتی، آزاد، پیام نور و ... تدریس را انجام داده اید با ذکر نام آموزشگاه، مدرسه و یا دانشگاه سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید و اگر حتی مدرکی دارید که نشان می دهد که در آن مرکز مدرس بوده اید در بخش آپلود مدارک و رزومه همین سایت ایران مدرس ارائه کنید.



چه مواردی در متن تبلیغات تدریس خصوصی نوشته شود؟


1- متن آگهی تدریستان را پربار و کامل بنویسید. رزومه کاری و سوابق و تجربیات کاریتان را کامل بنویسید. هر موردی که فکر می کنید توانائیهای شما در امر تدریس را بهتر نشان می دهد در متن آگهی ذکر نمائید. سوابق کاری، موفقیت های تدریس و آموزش قبلی، رتبه ها و افتخارات، نظرات دانشجویان و دانش آموزان قبلی، دانشگاهها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اید و .... را در متن آگهی بگنجانید.


2- متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را باید آنقدر خوب بنویسید که وقتی شخصی متن تبلیغ شما را می بیند صد در صد مطمئن باشد که می تواند برای قبول شدن و نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور روی شما حساب کند. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید.


3- در عنوان تبلیغ خودتان مهمترین ویژگی های بارزی که دارید را بنویسید. اگر در دانشگاه تدریس می کنید، رتبه خوبی در کنکور کسب کرده اید، در المپیاد موفقیتی بدست آورده اید، سابقه کاری بالایی دارید، تضمینی درس می دهید، دبیر و یا معلم رسمی آموزش و پرورش هستید و خلاصه اینکه هر ویژگی متمایزی که دارید را در عنوان تبلیغات تدریس خودتان درج نمائید.





حتما بخوانید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس


متن و عنوان آگهی خودتان را به صورت مداوم به روز نمائید


ممکن است شما در قدم اول عنوان و متن مشخصی را برای تبلیغ خودتان در نظر گرفته باشید. لزومی ندارد که این متن و تبلیغ همیشه به همان صورت اولیه خودش باقی بماند و شما می توانید به مرور زمان آن را کاملتر کنید. مثلا اگر در یک مدرسه یا دانشگاه کلاس گروهی دارید ایده بسیار خوبی که وجود دارد این است که در یکی از جلسات برگه هایی را به شاگردهای خودتان بدهید تا نظرشان را در مورد کلاس های شما بنویسند. در ادامه سر فرصت این نظرات را تایپ کنید و در متن تبلیغ قرار دهید.


برای موفقیت در تدریس هر ترم هدفی برای خودتان در نظر بگیرید


می توانید هدف خودتان را بر اساس تعداد شاگردهایی که دارید و یا بر اساس درآمدی که می خواهید کسب کنید در نظر بگیرید. مثلا اگر ترم گذشته کلا سه شاگرد داشته اید تصمیم بگیرید این ترم تعداد شاگردهای خودتان را دو برابر کنید و یا درامدی که به دست آورده اید را 50 درصد افزایش دهید. اگر هدف واضح و مشخصی در سر داشته باشید به نسبت حالتی که ندانید واقعا چه چیزی می خواهید احتمال موفقیت شما چندین برابر خواهد شد و راه حلهای مناسب را پیدا خواهید کرد.



موفقیت در جذب شاگرد قدم اول برای موفقیت در تدریس خصوصی


برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج آگهی در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی داشتن یک تدریس موفق و عالی


عنوان آگهی تدریس خصوصی هم مهم است


در عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خودتان هم مهمترین ویژگی خودتان را بنویسید. اگر استاد دانشگاه هستید، دبیر رسمی می باشید، در المپیاد یا کنکور رتبه بسیار خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی بارزی که دارید را در عنوان آگهی بنویسید. بسیاری از افراد فقط عنوان آگهی را نگاه می کنند و اگر آن را جذاب نوشته باشید بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. وقتی کلیک شد اگر متن آگهی متقاعد کننده باشد با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت اگر تدریس شما خوب باشد کلاسهای شما ادامه پیدا می کند و پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد.



تبلیغات اینترنتی، هدفمند برای جذب شاگرد


برای معرفی انواع خدمات و از جمله خدمات تدریس خصوصی ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی مزیتهای زیادی دارد. وقتی شما آگهی خودتان را در ایران مدرس ثبت می کنید، تبلیغات تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. متقاضیان خدمات تدریس خصوصی از طریق موتورهای جستجو و از جمله گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک و ... را جستجو می کنند و چون ایران مدرس برای این عبارتهای در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارد، مستقیما به سمت آگهی شما هدایت می شوند. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد هدفمند است.


به کار تدریس خصوصی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید


اگر می خواهید در بلند مدت مدرس خصوصی موفقی باشید و واقعا درامدی داشته باشید که واقعا رضایت بخش باشد، نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. همانطور که می دانید در هر کار و تجارتی گفته می شود که حق با مشتری است. در کار تدریس خصوصی مشتریان شما همان شاگردهایتان هستند. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید باید شاگردهای راضی داشته باشید. برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه ریزی خاص خودش را داشته باشید و به گونه ای درس و کلاس را پیش ببرید که شاگرد شما نتیجه بگیرد. اگر شاگرهای شما در امتحان و کنکور و ... موفق باشند، ترمهای بعد هم برای درسهای دیگرشان بر می گردند و حتی شاگردهای جدیدی به شما معرفی می کنند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و درآمد شما هم به سرعت افزایش می یابد.


حتما بخوانید: شرایط و ویژگی های یک تدریس اثر بخش و راهکارهای کاربردی اجرای آن ها



نکات تکمیلی برای موفقیت در تدریس خصوصی


- دروسی را تدریس کنید که خودتان به ان درسها علاقه مند هستید و آن دروس را خوب بلد می باشید و در دوران تحصیل نمرات خوبی در آن درسها گرفته اید.


- قبل از شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی درس را مرور نمائید. حتی اگر درس را بلد هستید به صورت سطحی نگاهی به آن بیندازید.


- جزوه کلاسی شاگردهایتان را در کلاسهای تدریس خصوصی در اولویت اول قرار دهید. بلاخره قرار است از همان جزوه امتحان گرفته شود.


- کلاسهای خودتان را متنوع برگزار نمائید. هر از چند گاهی استراحت کوتاهی بدهید. گاها به شاگردتان اجازه دهید خودش سوال حل کند یا درس را توضیح دهد.


- جلسات تدریس خصوصی را خیلی طولانی برگزار نکنید. کلاسهای طولانی خسته کننده خواهد بود. اگر لازم است کلاس را چند قسمت کنید و استراحت بدهید.


- به تناسب وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن درس، برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید. برای همه نسخه یکسانی نپیچید.


مطالعه نمائید: چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image