ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی و کسب موفقیت های بزرگ، بهترین و کلیدی ترین نکات عملی و کاربردی

تدریس خصوصی و کسب موفقیت های بزرگ، بهترین و کلیدی ترین نکات عملی و کاربردی

تدریس خصوصی و کسب موفقیت های بزرگ، بهترین و کلیدی ترین نکات عملی و کاربردی

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه در کار و شغل تدریس خصوصی بتوانید به موفقیت های بزرگ برسید توضیح داده شده است و بهترین و کلیدی ترین نکات که عملا می توانید برای موفق شدن به عنوان معلم خصوصی از آنها استفاده نمائید ذکر گردیده است. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی


تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید


برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید باید به این فکر کنید که چه مواردی را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید که بتواند اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب نماید. هر موردی که بتوانید به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان کلاس خصوصی کمک کند و در این راستا مفید باشد می تواند برای موفق شدن تبلیغ تدریس خصوصی شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر قبلا در مدارس و دبیرستان های معتبر تهران تدریس کرده اید یا در آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران و یا هر جای ایران سابقه تدریس دارید و یا حتی در دانشگاههای دولتی، آزاد، پیام نور و ... تدریس را انجام داده اید با ذکر نام آموزشگاه، مدرسه و یا دانشگاه سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید و اگر حتی مدرکی دارید که نشان می دهد که در آن مرکز مدرس بوده اید در بخش آپلود مدارک و رزومه همین سایت ایران مدرس ارائه کنید.


عنوان آگهی: در آرشیو و لیست مدرسین اولین بخشی از آگهی شما که دیده می شود عنوان تبلیغ است. بنابراین خوب نوشتن عنوان تبلیغ و اینکه در عنوان آگهی تدریس مهمترین تمایز و ویژگی برجسته خودتان را بنویسید می تواند منجر به جذب بازدید کننده بیشتر برای تبلیغ شما گردد. در عنوان آگهی مواردی را بنویسید که واقعا در کلاسهای خودتان اجرا خواهید کرد. به عنوان مثال تنها وقتی از عبارت تضمینی استفاده کنید که کلاسهای شما حالت تضمینی دارد. اگر فقط کیفیت کلاسها را تضمین کنید به وضوح بنویسید که منظور شما چیست تا بعدا مشکلی بوجود نیاید.


عکس آگهی: یکی از عواملی که باعث می شود بازدید آگهی تدریس خصوصی شما بیشتر شود انتخاب عکس خوب و مناسب است. بهترین حالت این است که یک عکس مرتب و شیک پرسنلی را ثبت نمائید. به هر میزان لباسی که در عکس به تن دارید و ظاهر شما مرتب تر و شیک تر باشد بازدید تبلیغ شما و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. عکس به سهم خودش در جذب شاگرد موثر است.


حال فرض کنید که با نوشتن عنوان خوب و قرار دادن عکس مرتب شخصی بر روی تبلیغ شما کلیک کرد. در متن آگهی با چه چیزی مواجه می شود؟ آیا متن را بسیار کامل و خوب نوشته اید که بازدید به عمل آمده از آگهی شما در نهایت تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود؟ در ایران مدرس تلاش بر این است که بازدهی سایت و بازدید آن به صورت مداوم بیشتر شود ولی این بخش از کار که روی تبلیغ کار کنید و آگهی تدریس را خوب بنویسید به عهده خودتان است و باید آن را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید.



مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی و فیلم آموزشی - 20 عامل مهم و کلیدی برای موفقیت در کار تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.


در عنوان آگهی مهمترین دروس را بنویسید و یک قول خوب بدهید.


بعضی از اساتید فقط در عنوان آگهی مثلا می نویسند "تدریس خصوصی" یا "تدریس خصوصی در اصفهان" و ... . به این شکل فایده ای ندارد. در عنوان تبلیغ مثلا اگر شیمی درس می دهید حتما تدریس خصوصی شیمی را بنویسید. در ضمن در عنوان تبلیغ خودتان یک قول خوب بدهید. چیزی که تبلیغ شما را متمایز کند. موارد زیر می تواند مثال هایی از این نوع باشد: جلسه اول رایگان، تدریس تضمینی برای قبولی 100 درصد، تدریس با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان، پشتیبانی تا شب امتحان و مشاوره خارج از کلاس، ارائه فایل صوتی تدریس بعد از کلاس و ....


اگر به صورت تضمینی کار می کنید .... اگر کلاسهای آنلاین هم برگزار می کنید .... اگر جلسه اول را رایگان و یا نیمه قیمت برگزار می کنید .... در هر صورت، اگر برای تدریس شرایط خاصی دارید که به نفع شاگردهایتان می باشد حتما در عنوان آگهی ارائه دهید.


در عنوان تبلیغ خودتان مهمترین ویژگی های بارزی که دارید را بنویسید. اگر در دانشگاه تدریس می کنید، رتبه خوبی در کنکور کسب کرده اید، در المپیاد موفقیتی بدست آورده اید، سابقه کاری بالایی دارید، تضمینی درس می دهید، دبیر و یا معلم رسمی آموزش و پرورش هستید و خلاصه اینکه هر ویژگی متمایزی که دارید را در عنوان تبلیغات تدریس خودتان درج نمائید.


متن آگهی: بعد از آنکه عنوان آگهی شما دیده شد کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و متن آگهی را مشاهده می نماید. اگر متن اگهی را خوب نوشته باشید شانس زیادی دارید تا کاربر متقاعد شده و با شما تماس بگیرد. بنابراین متن تبلیغات تدریس خصوصی در تبدیل بازدید کننده به مشتری اهمیت دارد.


اگر متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را خوب ننویسید در نهایت بدون اینکه با شما تماسی گرفته شود صفحه را خواهند بست. مثل مغازه ای که ویترین شیک دارد ولی وقتی وارد می شوید جنس های خوبی ندارد و آنجا را ترک می کنید. بنابراین باید متن تبلیغات خودتان را بسیار خوب و قانع کننده بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. هر چه قانع کننده تر بنویسید و حقایق بیشتری در مورد خودتان ذکر کرده باشید بهتر است. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را حتما ذکر نمائید. این بسیار تاثیر گذار است.


این مقاله عالی را از دست ندهید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده



تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید


اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید.


تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید


البته این مورد کاملا اختیاری است. ثبت آگهی در این سایت ایران مدرس کاملا رایگان است ولی اگر تمایل داشته باشید با پرداخت هزینه مناسب می توانید تبلیغ ویژه داشته باشید و آگهی شما بالاتر از تبلیغ سایر مدرسین هم نمایش داده خواهد شد. وقتی آگهی تدریس خصوصی شما ویژه است همواره در صفحه اصلی ایران مدرس نمایش داده خواهد شد و بیشتر در معرض دید افراد متقاضی کلاس قرار می گیرد. در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. کلیک کنید: مشاهده تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه


از شاگردهایی که الان دارید بخواهید نظر مثبت خودشان را در صفحه شما ثبت کنند


در همین سایت ایران مدرس وقتی بر روی آگهی تدریس خودتان و یا سایر اساتید کلیک کنید خواهید دید که در پایین صفحه امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. می توانید از شاگردهای فعلی و یا قبلی خوداتن بخواهید برای شما نظرات مثبت شان را ثبت کنند و شما هم می توانید بعد از ورود به کنترل پنل به این نظرات پاسخ دهید. با نمایش نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما در تبلیغات تدریس خصوصی ای که دارید احتمال جذب شاگرد برای شما بیشتر خواهد شد.


قیمت مناسب تری در نظر بگیرید و یا عبارت توافقی را در بخش هزینه تدریس بنویسید


مدرسینی که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند در بخش هزینه تدریس خصوصی از عبارت توافقی استفاده می کنند. ممکن است اگر قیمت را خیلی بالا در نظر گرفته باشید به همین دلیل تعدادی از تماس ها که ممکن بود با شما گرفته شود به دلیل هزینه بالا گرفته نشود. اگر فکر می کنید قیمت را بالا در نظر گرفته اید هزینه مناسب تری را ثبت کنید و یا از عبارت توافقی استفاده نمائید.



مطالعه مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.


از کلمات کلیدی درست استفاده کنید


علاوه بر عنوان، متن و عکس آگهی می توانید برای تبلیغ خودتان کلمات و یا عبارت های کلیدی مناسبی انتخاب کنید تا تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود. مثلا اگر خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت کلیک خوب می تواند "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" باشد که اتفاقا در گوگل هم بسیار پرسرچ است. در هر زمینه ای چنین عبارت هایی وجود دارد و به عنوان کلمات کلیدی می تواند انتخاب گردد.


به روز رسانی تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مداوم


در سایت ایران مدرس در کنترل پنل امکان به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی وجود دارد. وقتی وارد صفحه شخصی خودتان می شوید می توانید کلید به روز رسانی را ببینید. با کلیک بر روی به روز رسانی اگر آگهی رایگان دارید، تبلیغ شما بالاتر از سایر مدرسین که تبلیغ رایگان دارند قرار می گیرد و اگر مدرس ویژه هستید، با کلیک بر روی به روز رسانی، در بین مدرسین هم ستاره با خودتان بالاتر قرار گرفته و بیشتر دیده می شوید.


دروس تدریسی خودتان را خوب و درست انتخاب نمائید


پارامترهای مختلفی بر موفقیت در تدریس خصوصی اثر می گذارد و اگر می خواهید در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید باید در زمینه های متعددی عملکرد شما خوب باشد. به عنوان مثال همان انتخاب درست دروس تدریسی می تواند بسیار مهم باشد. ممکن است به مرور زمان بعضی از دروس متقاضیان خودش را از دست بدهد و یا به دلایلی مانند تغییر بازارکار بعضی از دروس یا نرم افزارها متقاضیان بیشتری را پیدا کند. مثلا ممکن است در بازه ای از زمان افراد زیادی خواهان مهاجرت به آلمان یا فرانسه شوند و در این حالت تدریس خصوصی زبان آلمانی و یا تدریس خصوصی فرانسه متقاضیان بیشتری پیدا کند. یا مثلا اخیرا افراد بیشتری تمایل به سمت رشته های علوم تجربی دارند و در نتیجه کلاس های تدریس خصوصی زیست متقاضی زیادی دارد. البته دروس کنکوری همواره متقاضیان خودش را دارد ولی مواردی که گفته شد را هم در نظر داشته باشید.


کار تدریس خصوصی و دروس تدریسی را با علاقه انتخاب نمائید


افرادی که در زمینه کار تدریس در مدرسه و دانشگاه و یا تدریس خصوصی موفق هستند مطمئنا کاری را که انجام می دهند دوست دارند. ممکن است بگوئید در حال حاضر کار به سختی پیدا می شود و اصلا حرف زدن از علاقه درست نیست. ولی به هر حال شما کاری را شروع می کنید و در طول زندگی با آن درگیر خواهید بود. اگر کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید هم از زندگی خودتان حتی حین انجام کار لذت می برید و هم در کار خودتان موفق تر خواهید بود. تدریس و تدریس خصوصی تنها کاری نیست که شما می توانید انجام دهید و در ضمن هم در کار تدریس و هم در کارهای دیگر افراد موفق و ناموفق داریم. بنابراین باید سراغ علاقه خودتان بروید. به این ترتیب در هر کاری که باشد پله های ترقی را سریع تر طی خواهید کرد. حتی در کار تدریس هم توصیه می شود بیشتر دروسی را ارائه دهید که به آن دروس علاقه دارید.


در همین سایت ایران مدرس برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید


برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید. در ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروسی که درس می دهید به اسم خودتان جزوه درج کنید. به این ترتیب هم جزوات شما در اینترنت پخش شده و شناخته شده خواهید گردید و هم بازدید صفحه آگهی شما در ایران مدرس افزایش پیدا کرده و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. اگر جزوات خوبی بنویسید که قابلیت بازنشر داشته باشد از وبلاگ ها و سایت های مختلف به صفحه شما لینک داده شده و اعتبار آن پیش گوگل هم افزایش خواهد یافت. در واقع مدرسین تدریس خصوصی به هر میزان بیشتر شناخته شده و معروف باشند هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند و درآمد بالاتری هم دارند.



برای اینکه بتوانید تبلیغات تدریس موفقی داشته باشید مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را مطالعه کنید.


در سایت های معتبر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید


برای موفقیت در جذب شاگرد با استفاده از آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در مرحله اول باید آگهی خودتان را در سایتی ثبت کنید که بازدهی لازم را داشته باشد. لزوما سایتهایی که بازدید بالا دارند برای این کار مناسب نیست. بعضی از سایتها فرض کنید برای فروش خودرو و یا مثلا قیمت دلار بازدید بسیار بالایی در روز می گیرند و یا مثلا در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارند. شما در چنین سایتهایی برای تدریس خصوصی آگهی بدهید فایده ای ندارد. تبلیغ شما توسط افرادی دیده خواهد شد که به خدمات تدریس خصوصی نیازی ندارند. در وب سایت حاضر، ایران مدرس www.IranModares.com، یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... که برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارند، تبلیغ بدهید تا مشخصات شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده شود.


برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج آگهی در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.


برای موفقیت در تدریس هر ترم هدفی برای خودتان در نظر بگیرید


می توانید هدف خودتان را بر اساس تعداد شاگردهایی که دارید و یا بر اساس درآمدی که می خواهید کسب کنید در نظر بگیرید. مثلا اگر ترم گذشته کلا سه شاگرد داشته اید تصمیم بگیرید این ترم تعداد شاگردهای خودتان را دو برابر کنید و یا درامدی که به دست آورده اید را 50 درصد افزایش دهید. اگر هدف واضح و مشخصی در سر داشته باشید به نسبت حالتی که ندانید واقعا چه چیزی می خواهید احتمال موفقیت شما چندین برابر خواهد شد و راه حلهای مناسب را پیدا خواهید کرد.


از شبکه های اجتماعی برای پیشرفت در تدریس خصوصی استفاده کنید


قدرت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، فیس نما، کلوب، لینکداین و .... را دست کم نگیرید. در این شبکه های اجتماعی برای خودتان صفحه ای بسازید و در آن صفحه آگهی تدریس خودتان را معرفی کنید و به صورت مستقیم هم برای ارائه خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. هر چه فعالیت شما در این شبکه های اجتماعی بیشتر باشد و فالورهای بیشتری داشته باشید احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد. از این شبکه های اجتماعی و از فرومها و سایتهای و وبلاگهای مختلف به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل بیشتر و بیشتر کنید.


همیشه در اوج آمادگی باشید و خصوصا جلسه اول تدریس عالی عمل کنید


حقیقتی که باید آن را بپذیرید این است که در کلاسهای خصوصی (حداقل در جلسات اول تدریس) شما نفوذ و اعتباری که یک مدرس یا معلم در کلاسهای مدرسه و دانشگاه دارد را ندارید. در این کلاسها شما باید به صورت مداوم رضایت شاگردهای خودتان را در نظر داشته باشید. خصوصا در جلسه اول تدریس باید عملکرد عالی ای داشته باشید. در کلاسهای خصوصی شاگردهای شما بدون تعارف اگر خوب عمل نکنید معلم دیگری را جایگزین شما خواهند کرد. هم باید خوب تدریس کنید و بر درس به صورت کامل مسلط باشید و هم باید مطالبی را ارائه کنید که برای شاگرد شما مفید باشد. کلاسهای متنوع و جذابی داشته باشید. در کلاسهای خودتان زمان را تقسیم بندی کنید و در بخشی از کلاس درس بدهید و در بخشی دیگر تمرین حل کنید و در بخشی از آن از شاگرد خودتان بخواهید تمرین و مسئله حل کند.


مطالعه کنید: 30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی


از بهترین روش جذب شاگرد استفاده نمائید


بهترین روش برای جذب شاگرد مطمئنا استفاده از تبلیغات اینترنتی و درج آگهی تدریس در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند همین سایت (ایران مدرس) است. در این روش شما به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) می توانید آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. تبلیغات تدریس خصوصی شما در کل کشور دیده خواهد شد و محدودیت زمانی و مکانی ندارد. حتی به صورت آنلاین می توانید از سایر شهرهای کشور کلاس خصوصی و یا مشاوره پروژه و ... جذب کنید. در این روش به نسبت همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی درآمد بالاتری خواهید داشت. چرا که قیمت کلاسها را خودتان تعیین می کنید و در ضمن لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید.


کلاسهایی که به خودتان نزدیک هستند را قبول کنید


ممکن است در ابتدای کار که شاگردهای کمی دارید هر تماسی که با شما گرفته می شود و برای تدریس خصوصی با شما حرف می زنند را قبول کنید. ممکن است خودتان غرب تهران باشید (به عنوان مثال) و شاگردهایی از شرق تهران را قبول کنید. شاید برای 1 ساعت و نیم تدریس خصوصی دو ساعت در راه باشد. اوایل کار شاید چنین مشکلاتی داشته باشید. البته اگر نیاز مالی زیادی ندارید همان اوایل کار هم می توانید چنین کلاسهایی را قبول نکنید. ولی به هر حال بعدا که تعداد شاگردهای شما بیشتر شد، برای افزایش بازدهی کار و توانایی برگزاری تعداد جلسات تدریس خصوصی بیشتر در یک روز فقط مواردی را قبول کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند.


در تدریس خصوصی متمایز باشید و غیر قابل جایگزین


مطالب ارائه شده در بخشهای قبل کاملا مهم است. خوب است برای موفقیت در تدریس دروس تدریسی را با دقت انتخاب کنید که هم پرمتقاضی باشند و هم خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید. بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و در ضمن با ارائه تدریس عالی و پشتیبانی و حمایت کامل از شاگردهایتان سعی کنید شاگردهایتان را حفظ نمائید. اما علاوه بر این موارد بحث دیگری که باید بسیار به آن توجه کنید و اگر آن را مد نظر قرار دهید شاید بتوان گفت جزو 10 درصد مدرسین برتر خواهید بود این است که سعی کنید با ایجاد تمایزهای مثبت کاری کنید که غیر قابل جایگزین شوید. به عنوان توضیح بیشتر، شما باید ویژگیهای بارز و خاص و مثبتی در خودتان ایجاد کنید به گونه ای که در کمتر مدرس تدریس خصوصی ای این ویژگیها را بتوان پیدا کرد و در نهایت این منجر شود به اینکه شاگردهای شما حتی فکر اینکه بخواهند با مدرس دیگری کلاسهای خودشان را هماهنگ کنند به ذهنشان خطور نکند.


تبلیغات تدریس خودتان را برای گوگل بهینه کنید


تبلیغات تدریس خودتان را از نظر گوگل بهینه بنویسید. در مرحله اول متن آگهی تدریس شما نباید خیلی کوتاه باشد. متن های بلند از نظر گوگل بهینه تر و معتبر است. بنابراین هر چه رزومه کاملتری از خودتان ارائه کنید علاوه بر اینکه اعتماد کاربران را بیشتر جلب می کنید، تبلیغات تدریس شما از نظر گوگل هم معتبرتر خواهد بود. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. آگهی های کپی شده از نظر گوگل اعتبار ندارد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی


در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی متکلم وحده نباشید


در نظر گرفتن این نکته هم برای موفقیت در تدریس بسیار مهم است. هر چه بیشتر کلاسهای شما دو طرفه باشد و از حالتی که فقط خودتان حرف بزنید و همه گوش بدهند بیشتر فاصله بگیرد، کلاس فعال تر و پویاتر بوده و برای شاگردهایتان مفیدتر و پربارتر خواهد بود. در حالتی که فقط خودتان حرف بزنید و بخواهید مطالب را به صورت یک طرفه ارائه نمائید، بعد از مدتی کلاس خسته کننده خواهد شد. اما در صورتیکه شاگرد یا شاگردهایتان را در ارائه مطالب مشارکت دهید کلاس جذابتر و مفید تر خواهد بود. می توانید از شاگردهایتان حین تدریس سوال بپرسید و یا بعضا از آنها بخواهید بخشی از درس را ارائه کنند.


شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید


برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه خاص خودش را داشته باشید. اگر شاگردهای شما درس نمی خوانند باید آنها را وادار به درس خواندن کنید. برای آنها برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. از والدین شاگردهایتان کمک بگیرید و فقط به یک هدف فکر کنید و آن موفقیت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. برای خوب پول دراوردن از تدریس خصوصی بهترین راهکار این است که تمام شاگردهای شما نتیجه بگیرند. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و حتی اگر درس خودشان تمام شود افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. با روشهای مختلف جذب شاگرد، شاگردهای جدید هم پیدا خواهید کرد و در نهایت درامد بسیار خوبی از تدریس خصوصی بدست خواهید آورد.


اگر می خواهید در بلند مدت مدرس خصوصی موفقی باشید و واقعا درامدی داشته باشید که واقعا رضایت بخش باشد، نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. همانطور که می دانید در هر کار و تجارتی گفته می شود که حق با مشتری است. در کار تدریس خصوصی مشتریان شما همان شاگردهایتان هستند. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید باید شاگردهای راضی داشته باشید. برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه ریزی خاص خودش را داشته باشید و به گونه ای درس و کلاس را پیش ببرید که شاگرد شما نتیجه بگیرد. اگر شاگرهای شما در امتحان و کنکور و ... موفق باشند، ترمهای بعد هم برای درسهای دیگرشان بر می گردند و حتی شاگردهای جدیدی به شما معرفی می کنند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و درآمد شما هم به سرعت افزایش می یابد.


مطالعه کنید: 25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و قیمت کلاسهای خصوصی


ممکن است یکی از راهکارهایی که برای افزایش درآمد از کار تدریس و تدریس خصوصی به نظرتان برسد این باشد که برای کلاسهای تدریس خصوصی قیمت بالایی در نظر بگیرید. همانطور که می دانید در کار تدریس مانند بسیاری از کارهای دیگر رقابت زیادی وجود دارد و بسیاری از مدرسین با قیمتهای پایین کار می کنند. اگر می خواهید کار تدریس را شروع کنید باید از قیمتهای پایین شروع کنید و به تدریج که تعداد شاگردهایتان بیشتر شد و سابقه کاری خودتان هم افزایش یافت، می توانید قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی درخواست کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. بنابراین در همان اوایل کار قیمتهای بالایی برای کلاسها در نظر نگیرید.


در کلاس تدریس خصوصی جدی باشید


برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و شاگردهای شما هم در تحصیل و امتحانات موفق باشند، باید در کلاسهای تدریس خصوصی جدیت به خرج دهید. اگر دیدید که شاگرد شما درس نمی خواند از اهرمهای موجود (والدین، تهدید به ادامه پیدا نکردن جلسات تدریس خصوصی توسط شما و ...) برای ترغیب ایشان به درس خواندن استفاده کنید. اگر شما برای شاگردهایتان توضیح دهید که نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است و اگر درس نخوانند کلاس خصوصی را ادامه نخواهید داد هم کلاس را جدی خواهند گرفت و هم درک می کنند که شما به کار خودتان متعهد هستید و بنابراین خودشان هم کلاسها را جدی تر می گیرند.


پیشنهاد می شود بخوانید: نکات طلایی و حرفه ایی برای موفق شدن و پیشرفت در تدریس خصوصی


قبل از شرکت در کلاس تدریس و تدریس خصوصی درس مورد نظر را مطالعه کنید


با مطالعه دروس تدریسی می توانید بر درس مورد نظر خودتان مسلط شده و در کلاس تدریس و تدریس خصوصی به بهترین وجه مطلب را ارائه کنید. با بالا بردن تسلط خودتان بر مطالب تدریسی، به شکل بهتری هم می توانید مطالب را بیان کنید و مطالب به دردبخورتر را هم ارائه خواهید کرد. اگر می خواهید روز به روز در کار تدریس موفق تر باشید و درآمد بالاتری کسب کنید بدنبال راهکارهایی باشید که درسهای مورد نظرتان را بهتر ارائه کنید و برای شاگردانتان کلاسهای مفیدتری برگزار نمائید.


در کلاس های تدریس خصوصی سوال بپرسید


برای اینکه کلاسهای تدریس شما بازدهی خوبی داشته باشد باید با پرسیدن سوال و پرسش در کلاسهای خصوصی شناخت خوبی از شاگردانتان پیدا کنید. هر چه شاگردانتان را بهتر بشناسید و نقاط ضعف و قوت آنها را بهتر شناسایی کنید مطالب مفیدتری را هم به آنها ارائه خواهید کرد. ممکن است شما مطلبی را خیلی خوب بیان کنید ولی برای شاگرد یا شاگردانتان مفید نباشد. دلیل این امر این است که شاید مطلبی را که شما ارائه می کنید برای شاگردانتان لازم نباشد یا اصلا اشکال آنها نباشد. برای گرفتن بهترین بازدهی از تدریس و تدریس خصوصی باید مطالبی که مورد نیاز شاگردانتان است را خوب تدریس کنید نه مطالبی را که خودتان فکر می کنید خوب است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 598 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image