ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در شمال تهران تجریش

10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در شمال تهران تجریش

10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در شمال تهران تجریش


اگر در جستجوی بهترین اساتید و معلم های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در محدوده تجریش هستید ... اگر می خواهید با اساتید برتر زبان انگلیسی در شمال تهران و محدود تجریش در ارتباط باشید .... در هر صورت ادامه این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تجریش


همانطور که در صفحه تجریش ویکی پدیا ذکر شده است، تجریش نام شهری در کلان‌شهر تهران است که به عنوان یکی از محلّه‌های شهر تهران هم به‌شمار می‌آید. تجریش مرکز بخش لواسانات شهرستان شمیرانات استان تهران است و در منطقهٔ ۱ شهر تهران واقع شده‌است. بر مبنای آخرین داده‌های جغرافیایی بیشترین درازای شهر تجریش ۳ کیلومتر است! میدان تجریش (سر پل تجریش) که نقطهٔ پایانی خیابان ولیعصر است، یکی از مکان‌های تجاری و شلوغ و زیبا تهران به‌شمار می‌رود. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین بسیار برجسته ای حضور دارند که به صورت حضوری و در منزل یا آنلاین و مجازی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعال هستند.


اگر می خواهید مکالمه زبان انگلیسی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید و یا در آزمون های آیلتس و تافل نمره بالا بگیرید، چنانچه قصد موفقیت در امتحان زبان مدرسه و دانشگاه با نمره عالی و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور را دارید، در هر صورت، در این مقاله اساتید بسیار خوبی را معرفی کرده ایم که در این زمینه می توانند به شما کمک نمایند. مدرسین معرفی شده در این مقاله از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و تجربه بالایی دارند. هر کجای تجریش، محدوده شمال تهران و یا سایر محلات تهران که ساکن هستید این مدرسین به دو صورت تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس خصوصی آنلاین می توانند در یاگیری عالی زبان انگلیسی به شما کمک نمایند.


مطالعه کنید: ۱۰ بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در الهیه و خیابان فرشته تهران


معرفی 10 معلم برجسته و بهترین اساتید خصوصی زبان انگلیسی تجریش


در ادامه 10 مدرس برتر و فوق العاده که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در محدوده شمال تهران و تجریش فعالیت دارند را معرفی می نمائیم. برای تمامی اساتید در این وب سایت شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد ثبت شده است. این مدرسین با تجربه در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل و ... به صورت مجازی و حضوری فعالیت دارند.


1- یکی از برترین مدرسین زبان انگلیسی فرحناز اژدر (مدرس بین المللی 25 سال سابقه)



دارای سابقه تدریس در کشورهای دیگر - فارغ‌التحصیل از آکادمی TESOL در استانبول.MARMARA & ESTEGHLAL و سابقه تدریس در کشورهای دیگر. آموزش حرفه ای و بازدهی در کمترین زمان. شما با مهارت زبانی خود میتوانید بدرخشید و توانمندی خود را به روز نمایید. متد تدریس ویژه برای اساتید و مترجمین TTC، دانشجویان و دانش آموزان، متقاضیان مهاجرت، خانوادگی و انفرادی - آمادگی برای آزمون بین المللی IELTS , TOEFl و رسیدن به نمره مورد نیازتان، بیش از دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: ایلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید. در هر سطح و پایه ای هستید می توانید یادگیری را آغاز کنید.: آموزش با کیفیت عالی و فوق العاده و تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کنکور ناپیوسته منحصرا زبان توسط خانم با تجربه با بهترین کیفیت، آموزش عالی زبان در پلتفرمهای مختلف- معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان کل کشور به صورت غیر حضوری و پیگیری انجام تمرین به صورت هر روزه پیگیر انجام تمرین های شما خواهند بود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرحناز اژدر


2- معلم زبان برجسته دکتر محمد بشردانش



رشته تحصیلی: Engineering of building، مدرک تحصیلی: دکتری، دانشگاه محل تحصیل: بلونیا-ایتالیا، سابقه کار: آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان غیر ایرانی و غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس در اروپا، زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین و حضوری در هر سنی که هستید با متد متفاوت و جذاب با من، فارغ التحصیل دانشگاه بلونیا (ایتالیا) و اولین فارغ التحصیل غیر ایتالیایی در رشته HBR، در سطح بین الملل و ببنیانگذار متد پلیرز (PLIRS: PUTTING LEARNERS IN REAL SITUATION) با سابقه تدریس زبان انگلیسی با همین متد به دانشجویان غیر ایرانی، غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس از سال ۲۰۱۵ فرا بگیرید. در این متد تمرکز بر تحقق این جمله خواهد بود: "انگلیسی فکر کنیم". مهارتها را به گونه ای کاربردی فرا میگیریم تا در آزمونهای بین المللی همچون IELTS, TOEFL و ... و همچنین زندگی روزمره بسیار بهتر از انتظار عمل کنیم. با هم میاموزیم که چطور به سوالات اسپیکینگ بدون استرس پاسخ دهیم و حتی در صورت نداشتن ایده، اون رو در کوتاهترین مدت تولید کنیم و با استفاده از همین تکنیک در رایتینگ نیز یک قدم بزرگ رو به جلو برداریم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس دکتر محمد بشردانش


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


3- یکی از بهترین مدرسین زبان تجریش ساحله خیرآبادی (دکترای آموزش زبان انگلیسی)



آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ کار و تحصیل با متد اختصاصی. آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶. متد تدریس: پدید آورنده متد تدریس Comopedia. روش تدریس به گونه ای طراحی شده است که یادگیری با حافظه طولانی مدت صورت گیرد و از فراموشی زبان اجتناب شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی


4- استاد با سواد دکتر سیده فاطمه قاضی میرسعید (۲۰ سال سابقه)



تدریس زبان انگلیسی با مدرس دکترای زبان و دارای مدرک TESOL - <برای یادگیری زبان هیچ وقت دیر نیست> - مطابق با نیاز و هدف شما برنامه آموزشی پیشنهاد میشود و موفقیت شما را برای رسیدن به هدف تضمین میشود. من با 20 سال سابقه ی تدریس آیلتس و تدریس دانشگاهی معتبر (تهران شمال) کمکت میکنم به نمره و هدف دلخواهت برسی و در مدت زمان کوتاهی روان و صحیح صحبت کنید. دکتری آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرک TESOL - دارای 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات) - دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس - دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال با جزوات و روش ابداعی خودم - 15 سال سابقه تدریس مهارت آزمون آیلتس با جزوه و بدون کتاب - دارای چهار مقاله آموزشی بین المللی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس سیده فاطمه قاضی میرسعید


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


5- مدرس مجرب زبان و آیلتس الهه بوجاری کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی



آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از سطوح مبتدی تا پیشرفته با به کار گیری به روزترین متدهای تدریس زبان انگلیسی مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 11 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور مدرس دانشگاه آزاد تهران شمال دارای مدرک تی تی سی TTC برگزاری کلاس های حضوری در شهر تهران برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران و جهان با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی تدریس مهارت‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ writing، گرامر، وکب و ... با استفاده از بهترین کتب و جزوات به روز برگزار کننده کلاس‌های تقویتی کنکور، مدرسه و دانشگاه برگزاری جلسات free discussion به کار گیری فیلم، مو سیقی، داستان و.... در طی دوره آموزشی آموزش انگلیسی عامیانه، اصطلاحات کاربردی و ضروری آموزش لهجه آمریکایی و هالیوودی


مشاهده پروفایل و شماره تماس الهه بوجاری


6- معلم حرفه ای زبان در تجریش محمد اصل غفاریان



کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران - سابقه تدریس دروس زبان به مدت 16 سال - مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.) مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه). مدرس کلاسهای ویژه آیلتس جنرال و آکادمیک در 30 الی 100 جلسه (3 ماه الی 1 سال). تدریس کلاس های فشرده مکالمه مخصوص افرادی که وقت محدودی برای آموزش دارند. (2 ماه) آموزش زبان در حوزه مذاکرات و ملاقاتهای مهم کاری به زبان انگلیسی به ویژه در حوزه نفت و گاز - افتخار بنده موفقیت 98% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند.


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمد اصل غفاریان


این مقاله هم مفید است: معرفی 10 معلم حرفه ای زبان انگلیسی خانم شمال و غرب تهران


7- استاد برجسته و با سواد مسعود حسینی (دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک)



تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی با تجربه ۱۶ ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف - کارشناس ارشد آموزش زبان - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران - انتخاب روش تدریس منحصر به فرد بنا به نیازها و توانایی‌های هر زبان‌آموز - استفاده از روش‌های علمی اثبات شده در سطح جهانی و عدم کاربرد متدهای غیر قابل اعتماد - تالیف ۳۴ جزوه اختصاصی در طول ۱۶ سال فعالیت آموزشی و مدیریتی (قابل دانلود از همین وب‌سایت)


مشاهده پروفایل و شماره تماس مسعود حسینی


8- مدرس برتر فرزانه وکیلی فرد (13 سال سابقه)



من فرزانه وکیلی ام کارشناس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه شهید چمران - مدرک TTC دارم از موسسه آکسفورد - 8 سال سابقه تدریس در تاپ ترین موسسات زبانی ازجمله -آکسفورد -زبان امروز -نشر - ایکاد و.... 5 سال سابقه کار در شرکت های خصوصی نفتی وبین المللی ازجمله شرکت شلمبرژه بعنوان مترجم همزمان - دوره WRITING رایتنیگ تسک یک و تسک دو - آکادمیک و جنرال فقط در 22 جلسه - دوره LISTENING - شنیدار فقط تکنیک ها 10 جلسه - دوره READING خواندن فقط تکنیک ها 10 جلسه - دوره SPEAKING سپیکینگ تمام موضوعات مکالمه آیلتس کار میشه - بیش از100 قرارداد موفق اموزشی به ارگان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی - آموزش به بیش از 2500 زبان آموز در طی 13 سال - آموزش از پایه تا ایلتس فقط در 6 الی 9 ماه بسته به سطح زبان آموز


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه وکیلی فرد


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


9- استاد خوب زبان انگلیسی در تجریش کورش یراقچیان (استاد بین المللی نیتیو)



آموزش فشرده مکالمه ، آیلتس IELTS ، تافل، دولینگو - تدریس زبان انگلیسی توسط تنها استاد Native "زبان مادری استاد انگلیسی است" ) با بیش از 15 سال سابقه تدریس - تدریس به صورت آنلاین ( غیرحضوری ) مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس توسط استاد بین الملی - پیشرفت قابل توجه درک مطلب و کیفیت مکالمه زبان آموزان در چند جلسه نخست - استفاده از روش Intelligent Tracking در طول جلسات تدریس که موفقیت زبان آموزان را در کوتاه ترین زمان در پی داشته. *تدریس دروس زبان انگلیسی دبیرستان ، تقویتی برای امتحانات پایان ترم *تدریس مکالمه روان به ایرانیان مقیم سایر کشورها توسط استاد Native *تدریس فوق تخصصی دروس پزشکی و مهندسی به زبان انگلیسی *تدریس دروس دیگر به زبان انگلیسی برای دانش آموزانی که قصد مهاجرت دارند. *تدریس دروس دانشگاهی رشته زبان انگلیسی *آمادگی برای مصاحبه های شغلی به زبان انگلیسی در کشورهای مختلف *دارای گواهینامه های پایان دوره انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی از کشورهای مختلف جهان به زبان انگلیسی *نویسنده کتاب (گفتگو در سفر به زبان انگلیسی) انتشارات WILEY ، زبان مادری استاد ، انگلیسی است که در پشت جلد کتاب ایشان ثبت شده است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس کورش یراقچیان


10- معلم متعهد و با اخلاق دکتر لیلا زرگری (23 سال سابقه تدریس حرفه ای)



کمک و همراهی تضمینی در تمام آزمون های داخلی و خارجی و مدارس و دانشگاه ها (کسب نمره ی تضمینی دلخواه هوم ادیشن و سنتر در کمترین زمان) - آزمون تضمینی داخلی و بین المللی هوم ادیشن و سنتر - صدور مدرک معتبر و قابل استعلام دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد در کمترین زمان ممکن از دانشگاه های بسیار معتبر - صدور مدرک معتبر و قابل استعلام آزمون ها در کمترین زمان ممکن از مراکز بسیار معتبر - برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی ایلتس IELTS و تافل TOEFL و دولینگو DUOLINGO و PTE و SAT و GRE و GMAT کسب نمره ی دلخواه در هر چهار مهارت آزمون از مبتدی تا پیشرفته - دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا EPT وMSRT وTOLIMO - اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ از مقدماتی تا پیشرفته - دوره های تقویت مهارت اسپیکینگ با متد روز دنیا - دوره های مکالمه آزاد free discussion


مشاهده پروفایل و شماره تماس دکتر لیلا زرگری


مطالعه نمائید: 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا محدوده شمال تهران


عبارت های کلیدی: بهترین مدرسین زبان انگلیسی در محدوده تجریش، شمال تهران، اساتید برجسته زبان تجریش، آموزشگاه زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان در تجریش، مدرس زبان محدوده تجریش


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image