ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین توصیه های کاربردی و موثر برای موفق شدن در تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

بهترین توصیه های کاربردی و موثر برای موفق شدن در تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

بهترین توصیه های کاربردی و موثر برای موفق شدن در تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

در این مقاله در رابطه با موفقیت در تدریس خصوصی و چگونگی موفق شدن در تدریس آنلاین و حضوری توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان و یا هر درس دیگری موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی


کار تدریس خصوصی به عنوان کار اصلی و یا شغل دوم و یک شغل پاره وقت و نیمه وقت می تواند بسیار گزینه خوبی باشد. اگر به تدریس و آموزش علاقه دارید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید با کمی هوش و خلاقیت می توانید به درآمدهای خوبی برسید. در حال حاضر، بسیاری از اساتید علاوه بر تدریس حضوری به صورت اینترنتی و آنلاین هم کار تدریس را انجام می دهند. بنابراین شما هر جای ایران که ساکن هستید به بازارکار تدریس خصوصی در کل ایران و جهان دسترسی دارید. به عنوان مثال اگر دروس دانشگاهی را تدریس کنید ممکن است از کشورهای دیگر هم دانشجویان ایران که در حال تحصیل در آن کشورها هستند متقاضی استفاده از کلاس های شما باشند.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ایران مدرس



در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مقالات متعددی در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی آنلاین و حضوری ارائه شده است. برای کسب موفقیت های بزرگ و درآمد بالا از تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- با علاقه تدریس خصوصی را انجام دهید. اگر به کار تدریس علاقه نداشته باشید به موفقیت های بزرگ نمی رسید.


برای اینکه بتوانید از کار تدریس خصوصی خوب پول در بیاورید و پول بسازید در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. بدون علاقه به تدریس شاگردهای شما نتیجه خوبی نمی گیرند و خودتان هم به تدریج این کار را کنار می گذارید. اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید هم به درآمد بالا می رسید و هم از کار خودتان لذت می برید. در مرحله بعد باید دروس تدریسی را درست انتخاب کنید. دروسی را انتخاب کنید که متقاضیان بالایی برای کلاس خصوصی دارد. به عنوان مثال ریاضی، فیزیک، زیست شناسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی، انواع نرم افزارهای کاربردی، حسابداری و .... مواردی هستند که متقاضیان بالایی دارند. البته برای کلاس خصوصی زمینه ها و دروس پرمتقاضی دیگری هم هستند که ممکن است در این بخش ذکر نشده باشد.


اگر می خواهید بهترین تدریس خودتان را ارائه دهید بهتر است در مرحله اول به تدریس علاقه داشته باشید. وقتی به کاری علاقه دارید و از آن لذت می برید خود به خود آن کار را عالی انجام می دهید و یکی از بهترین افراد در حوزه کاری خودتان خواهید شد. در مرحله بعد سعی کنید بیشتر دروسی را تدریس کنید که به آن درسها علاقه دارید. اگر از فیزیک لذت می برید مسلما وقتی درباره آن با علاقه حرف می زنید شاگردهای شما هم لذت خواهند برد. پس اگر در جستجوی بهترین روش تدریس هستید بهتر است دروسی را تدریس کنید که به آن درسها علاقه دارید و خواهید دید که عالی عمل می کنید. از سایت های خوب تدریس خصوصی داخل و خارج ایران می توان به سایت های http://www.tadris-riazi.com/، http://www.tutor.com/، https://www.hometutorsite.com/ و https://www.tutorhunt.com/ اشاره نمود.


اگر به کار تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری علاقه داشته باشید و برای خودتان هر ترم هدف های واضح و مشخصی در نظر بگیرید و الگوهای موفقی که درامد بالا در این زمینه دارند برای خودتان در نظر بگیرید و این باور را در خودتان ایجاد کنید که از این کار می توان به درامد های خیلی بالا رسید مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد و روز به روز موفق تر و موفق تر خواهید شد. اگر در اوایل کار تعداد شاگردهای کمی داشتید نا امید نشوید و با تلاش و پشتکار و با باور و ایمان به توانایی های خودتان ادامه دهید.


مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی - 20 عامل مهم و کلیدی برای موفقیت در کار تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.


2- دروس تدریسی را با دقت انتخاب کنید. دروسی که به آن درس ها علاقه دارید و در عین حال پرمتقاضی هستند را انتخاب کنید.


درسی که ارائه می دهید و یا سعی می کنید برای تدریس آن شاگرد جذب نمائید برای کلاس خصوصی متقاضی داشته باشد. بعضی از دروس مانند دروس عمومی ادبیات، تاریخ، دینی و .... برای کلاس خصوصی متقاضی ای ندارد و بعضی از دروس هم ممکن است قبلا متقاضی داشته است و در حال حاضر متقاضیان آن کم شده باشد. باید دروس را به درستی انتخاب کنید و اگر قبلا درس هایی را ارائه می کرده اید که الان دیگر متقاضی ندارد به جای آنها می توانید درس های جدیدی را انتخاب نمائید.



3- بر روی کار تدریس خصوصی تمرکز کنید. تدریس خصوصی را به صورت نیمه وقت انجام دهید در حد معمولی باقی خواهید ماند.


برای اینکه از خیل عظیم مدرسین متوسط جدا شوید و در کار خودتان عالی و منحصر به فرد باشید، سعی کنید علاوه بر ارائه تدریس بی نظیر نکات متمایز و منحصر به فردی را هم به کلاسهای خودتان اضافه کنید. کتابی هدیه بدهید، نمونه سوال امتحانی ارائه کنید، خلاصه جزوه بدهید، صدای خودتان را ضبط کنید و برای شاگردهایتان بفرستید، کمی بیشتر از زمان کلاس درس دهید، مشاوره بدهید و برنامه ریزی کنید و ....


4- دروس محدودی را تدریس کنید و در آن درس ها بهترین باشید. با تدریس دروس مختلف نمی توانید برای همه ی آن دروس نفر اول باشید.


سعی کنید روی درسهای محدودی که متقاضی بالایی برای تدریس دارند متمرکز شوید. اگر درسهای زیادی را تدریس کنید تسلط پیدا کردن بر آنها و موفق عمل کردن در کلاس برای همه ی آنها سخت خواهد شد.


مطالعه مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی هم مفید است.


5- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. ممکن است ابتدای کار جذب شاگرد سخت باشد ولی به تدریج بهتر خواهد شد.


روی اینکه بتوانید شاگردهای زیادی را جذب کنید و داشته باشید خوب کار کنید. خوب تبلیغ کنید و با آموزشگاهها و موسسات مختلفی در ارتباط باشید. با همکاران خودتان در ارتباط باشید و مثلا اگر شاگردی مسیرش برای شما مناسب نبود به یکی از همکاران معرفی نمائید تا بعدا ایشان هم به شما شاگرد معرفی کند. ارتباطات خودتان را گسترش دهید. اگر مثلا در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی شیمی آنلاین و یا هر درس دیگری فعالیت دارید در زمینه کاری خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و مطالبی را به صورت رایگان منتشر کنید تا برای دانش اموزان و دانشجویان مفید باشد و شماره تماس خودتان را هم قرار دهید تا برای کلاس با شما تماس گرفته شود. به هر میزان در اینترنت و سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس و یا در سایت و وبلاگ خودتان و شبکه های اجتماعی و .... حضور پر رنگتری داشته باشید در نهایت در زمینه جذب شاگرد موفق تر عمل خواهید کرد. مطالعه نمائید: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی


در صورت تمایل شاگردهایتان می توانید دو جلسه کلاس را یکی کنید تا وقت شما در مسیر کمتر تلف شود. البته در بین جلسات حتما به اندازه کافی استراحت در نظر بگیرید تا بازدهی کلاسها کم نشود. در صورت تمایل شاگردهایتان می توانید کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. از شاگردهایتان بخواهید که با یکی از همکلاسی هایشان در کلاس حاضر شوند و از لحاظ مالی هم به نفع شما است و هم آنها.


6- جلسه اول تدریس عالی عمل کنید. بسیار مهم است که برای جلسه اول تدریس و اولین جلسه کلاس های تدریس خصوصی حساب جداگانه ای را باز کنید.


برای کلاس های خصوصی جلسه اول بسیار مهم و حیاتی است. اگر یک مدرس با سابقه با 20 سال سابقه تدریس باشید ولی برای شاگرد جدیدی که جذب کرده اید جلسه اول را خوب عمل نکنید ممکن است کلاس را از دست بدهید. معمولا جلسه اول کلاس معلم و استاد تدریس خصوصی توسط شاگرد و والدین ایشان مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر عالی باشید کلاس ها دادمه پیدا خواهد کرد. اگر سوالی را نتوانید پاسخ دهید، مطالب را خوب ارائه نکنید و آن مباحثی که انتظار می رود را درس ندهید و فقط طبق ذهنیت خودتان یک سری از مطالب را ارائه نمائید در نهایت کلاس محدود به همان اولین جلسه خواهد شد. باید در جلسه اول تدریس به نسبت حالت معمول خودتان هم بهتر و عالی تر باشید.


حتما بخوانید: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی



مرور ویژگی های لازم برای موفقیت در تدریس خصوصی


یک بار دیگر ویژگی های لازم برای موفقیت در تدریس خصوصی را با هم مرور می کنیم: 1- شروع فعالیت در این زمینه در صورت داشتن علاقه به کار تدریس خصوصی 2- انتخاب درست دروس تدریسی به گونه ای که پرمتقاضی باشد و خودتان هم به آن دروس علاقه مند باشید. 3- تسلط کامل و 100 درصدی بر دروسی که تدریس می کنید تا شاگردهای شما حفظ شوند. برای اینکه یک معلم خوب باشید این موارد را در نظر داشته باشید. برای ینکه در کار تدریس خصوصی موفق باشید و پله های موفقیت را به سرعت طی کنید دو ویژگی دیگر هم لازم است و می تواند از شما یک استاد خوب و موفق بسازد: 1- داشتن تعهد به کار و 2- پشتیبان و حامی بودن شاگردهایتان. این دو مورد هم بسیار مهم است و می تواند در این مسیر بسیار کمک کننده باشد.


متوجه تفاوت کلاس های خصوصی و گروهی باشید


نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که متقاضیان تدریس خصوصی و شاگردهایی که در کلاس های خصوصی دارید مانند شاگردهای شما در کلاس های مدرسه و دانشگاه نیستند. شاگردهای شما در کلاس های خصوصی و یا والدین آنها با شما تعارفی ندارند و اگر نحوه تدریس شما انتظارات آنها را برآورده نکند ممکن است کلاس کنسل شود. در مدرسه و دانشگاه در بسیاری از اوقات اگر استادی خوب درس ندهد و اکثریت کلاس موافق باشند که نحوه تدریس ایشان خوب نیست معمولا در آن ترم کاری نمی توان انجام داد و در بهترین حالت ترم بعد این درس دوباره به ایشان داده نخواهد شد. در کلاس های خصوصی کوچکترین سوتی می تواند منجر به کنسل شدن کلاس گردد. البته این مختص مدرسین تازه کار نیست و مدرسین با تجربه هم که 20 سال سابقه کار دارند ممکن است در یک کلاس حضور ذهن نداشته باشند و سوالی را نتوانند پاسخ بدهند و در نتیجه کلاس کنسل شود. شاگردها در چنین حالتی معمولا بهانه می آورند که به مسافرت می روند و یا بعدا خودشان برای جلسه بعد تماس می گیرند و این اتفاق نمی افتد. البته این موارد نباید باعث ایجاد استرس شود. بلکه فقط با در نظر گرفتن چنین شرایطی باید همیشه در اوج آمادگی باشید و بر درس ریاضی و یا هر درس دیگری که تدریس می کنید کاملا مسلط باشید. خصوصا یکی دو جلسه اول خیلی مهم است و چون هنوز اعتماد سازی انجام نشده است شما به شدت تحت ارزیابی خواهید بود.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی اساتید ایران مدرس


سطح کلاس را متناسب با شاگرد خودتان در نظر بگیرید


از همان جلسات اول سعی کنید با سوال و جواب و توضیح خواستن از شاگردتان در رابطه با اینکه چقدر اطلاعات دارد و چه میزان درس را بلد است آگاه شوید. اگر بدانید شاگرد شما در حد متوسط مثلا فیزیک را بلد است و یا اشکالات خیلی پایه ای دارد به این ترتیب خود شما بهتر عکس العمل نشان می دهید و مطالبی را درس می دهید که برای ایشان مفیدتر باشد. برای هر کدام از شاگردهای خودتان باید نسخه خودش را بپیچید. ممکن است یکی از شاگردهای شما با یکی دو جلسه کلاس تدریس خصوصی فیزیک درس را یاد بگیرد و دیگری 10 جلسه لازم داشته باشد. برای سایر دروس هم همینطور است. واضح است که سطح کلاس خصوصی برای دانشجوی دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa یا دانشگاه امیرکبیر https://aut.ac.ir/ با کلاس دانشجوی کوچک دیگری باید متفاوت باشد.



میزان اهمیت جلسه اول کلاس خصوصی را درک کنید


با توجه به مطالب ارائه شده باید در نظر داشته باشید که هر چند سال سابقه تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری که دارید و به هر میزان که به نحوه ارائه درس توسط خودتان اطمینان داشته باشید و شاگردهای قبلی خودتان خوب نتیجه گرفته باشند، باز هم جلسه اول تدریس خصوصی بسیار مهم است. حتی اگر از مدرسین و اساتید با تجربه و با سابقه بپرسید حتما به شما خواهند گفت که هر ترم تعدادی شاگرد تک جلسه ای دارند. یعنی شاگردهایی که بعد از جلسه اول کلاس را ادامه نداده اند. پس در نظر داشته باشید که در کلاسهای تدریس خصوصی جلسه اول تدریس همانطور که گفته شد به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مهم تر هم می باشد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه اگر جلسه اول هم خیلی عالی نباشید باز هم وقت برای جبران وجود دارد در حالیکه در کلاسهای تدریس خصوصی اینطور نیست.


اگر مدرس خصوصی با تجربه و با سابقه ای هستید باز هم برای حفظ تسلط بر دروسی که تدریس می کنید، ارتقای میزان تسلطی که دارید و تهیه مثالها و موارد آموزشی بهتر و پربازده تر تلاش کنید. به هر حال اگر شما 20 سال سابقه تدریس هم داشته باشید ولی در جلسه اول تدریس خصوصی با یکی از شاگردهای جدیدتان در یک بخش از درس که همیشه مشکل ساز بوده است خوب عمل نکنید شاگرد را از دست خواهید داد. بنابراین در همه ی حالتها باید تلاش کنید وضعیت خودتان را به صورت دائم بهبود ببخشید. قبل از حضور در کلاسهای تدریس خصوصی و یا حتی اگر کلاسهایی در مدرسه، دانشگاه و یا آموزشگاه دارید درس را مرور کنید و سعی کنید برای ارائه بهتر درس مثالهای بهتر و جالبتری تهیه کنید.


مطالعه نمائید: چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟


برای موفقیت در تدریس هر ترم هدفی برای خودتان در نظر بگیرید


می توانید هدف خودتان را بر اساس تعداد شاگردهایی که دارید و یا بر اساس درآمدی که می خواهید کسب کنید در نظر بگیرید. مثلا اگر ترم گذشته کلا سه شاگرد داشته اید تصمیم بگیرید این ترم تعداد شاگردهای خودتان را دو برابر کنید و یا درآمدی که به دست آورده اید را 50 درصد افزایش دهید. اگر هدف واضح و مشخصی در سر داشته باشید به نسبت حالتی که ندانید واقعا چه چیزی می خواهید احتمال موفقیت شما چندین برابر خواهد شد و راه حلهای مناسب را پیدا خواهید کرد.


اگر تحصیلات دانشگاهی دارید و رشته ای که خوانده اید برای کلاس خصوصی پرطرفدار است فعالیت در زمینه آموزش دروس تخصصی رشته خودتان می تواند کاملا پردرآمد باشد. می توانید یک شاگرد که رشته ایشان همان رشته تحصیلی خودتان است را داشته باشید و در طول 4 سال تحصیلات ایشان تمام دروسی که لازم دارد را ساپورت کنید.


به کار تدریس خصوصی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد


ویژگی متعهد بودن به کار تدریس خصوصی بسیار مهم است. اگر به کار تدریس متعهد باشید، شاگردهای شما آن را درک می کنند و والدینشان هم این را خواهند فهمید. متعهد بودن شما به تدریس خصوصی به این معنی است که شما فقط هدف خودتان را ارائه درس و گرفتن مبلغی بابت آن قرار نداده اید و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان علاقه مند هستید و هر کاری را برای نتیجه گرفتن آنها انجام می دهید. در حقیقت وظیفه مدرسین خصوصی به نتیجه رساندن شاگردهایشان است و ارائه درس فقط بخشی از آن است.


شما باید با ارائه راهکارهای موثر، ارائه راهنمایی و مشاوره و برنامه ریزی و ... شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت کنید. هدف نهایی خودتان را نتیجه گرفتن شاگردهایتان قرار دهید و اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند هم ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان پیش شما بر خواهند گشت و هم افراد دیگری را به شما معرفی خواهند نمود. اکر هوای شاگردهایتان را داشته باشید و هدف نهایی شما موفقیت آن ها در درس و تحصیل و امتحان باشد مطمئنا خود شما هم در کار تدریس خصوصی موفق خواهید بود و درآمد بالایی کسب خواهید کرد.


حتما بخوانید: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


باقی نماندن در یک حالت و پیشرفت دائمی، رمز موفقیت در تدریس خصوصی


اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی آنلاین یا تدریس در منزل موفق شوید باید پیشرفت دائمی را سر لوحه کار خودتان قرار دهید. اینطور نباشد که آخرین مطالعه شما برای ارائه درس در کلاس به چند سال قبل برگردد. روشهای تدریس موثر را آموزش ببینید. به صورت دائم به فکر این باشید که چگونه می توانید کلاسهای پربازده تر و مفیدتری داشته باشید. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان بر دروس تدریسی را افزایش دهید.


علاوه بر جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی، برای موفقیت در کار تدریس در طول ترم هم کیفیت جلسات تدریس را حفظ کنید و خودتان هم مرتبا درس را مرور نمائید تا بتوانید با موفقیت در کلاس حاضر باشید. درست است که جلسه اول بسیار مهم است ولی به هر حال دغدغه اصلی شما در نهایت باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد که با ارائه تدریس با کیفیت و مفید در کلاسها حاصل می شود.


تمرین و مسئله بدهید و حل تمرینات را با جدیت بخواهید


برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک (خصوصا) حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. خود شما بهتر می دانید بدون حل تمرین و مسئله نمی توان ریاضی را یاد گرفت. ممکن است شاگردهای شما فقط شرکت در کلاسهای خصوصی را کافی بدانند ولی به هر حال باید شما تمرین بدهید و حل تمرینات و مثالها را هم با جدیت بخواهید. درس خواندن شاگردهای شما در کنار کلاسهای خصوصی لازم و ضروری است.


می توانید دو یا سه جلسه یک بار کوئیزی بگیرید. در ابتدای جلسه یک سوال به شاگردتان بدهید تا حل کند و نتیجه را با هم بررسی نمائید. البته جلسه قبل از آن باید گفته باشید که کدام مباحث را بخواند و کوئیز از کدام مبحث خواهد بود. ارزیابی خیلی مهم است. خصوصا اگر تعداد جلسات تدریس کافی باشد زمان و فرصت برای گرفتن کوئیز هم خواهید داشت.


مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


کلاس های تدریس خصوصی را به صورت دوطرفه برگزار نمائید


هر چه میزان مشارکت شاگردهای شما در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی بیشتر باشد و هر چه کلاسهای شما بیشتر حالت دو طرفه به خودش بگیرد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد. به هر حال، هدف از برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی در نهایت یادگیری شاگردهای شما است. اگر بخواهید خودتان به صورت مداوم فقط حرف بزنید مشخص نیست که شاگردهای شما چه میزان از مطالب را یاد می گیرند. ولی وقتی در کلاسهای شما از شاگردانتان سوال پرسیده می شود و پاسخ ها و توضیحات آنها را می شنوید بازخورد مناسبی می گیرید و متوجه خواهید شد که آیا مطالب ارائه شده برای آنها مفید بوده است یا نه. از طرفی وقتی شاگردهای شما خودشان در برگزاری کلاس مشارکت می کنند کلاش جذابتر شده و درصد یادگیری بسیار افزایش خواهد یافت.


برای موفقیت در کار تدریس خصوصی باید سعی کنید با شاگردهای خودتان رابطه صمیمی و نزدیکی داشته باشید. در حقیقت اکثر دانش آموزان و دانشجویانی که در یادگیری دروس و آموزش درست آنها اشکال دارند بیشتر از آنکه به کلاس نیاز داشته باشند به یک شخص مجرب و با سابقه نیاز دارند که برای درس خواندن و موفقیت در تحصیل از آنها حمایت کند. این دانش آموزان و دانشجویان معمولا در برنامه ریزی درسی و نحوه مطالعه و چگونگی درس خواندن و مسائلی مرتبط با اینها اشکال دارند.


قیمت مناسبی برای کلاسهای تدریس خصوصی خودتان انتخاب کنید


اگر می خواهید تعداد شاگردهای مناسبی داشته باشید و از طرفی از کار تدریس درآمد خوبی هم بدست آورید، قیمت کلاسهای خصوصی خودتان را باید مناسب انتخاب نمائید. می توانید لیست مدرسین همین سایت را ببینید و با توجه به قیمتهای تعیین شده توسط مدرسین، شما هم قیمت خودتان را ارائه دهید. می توانید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را بنویسید.. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را به گونه ای انتخاب کنید که خیلی بالا نباشد و با شما تماس گرفته شود و از طرفی خیلی پایین هم نباشد به نحوی که با وجود برگزاری کلاسهای خصوصی متعدد درآمد قابل توجهی نداشته باشید. قیمت کلاسهای خصوصی را مناسب انتخاب کنید  و به تدریج که مسلط تر شدید و به تعداد کافی شاگرد داشتید، قیمتها را افزایش دهید. اگر به صورت تضمینی کار کنید، قیمتهای بالاتری می توانید در نظر بگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 641 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image