ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی کلاس تقویتی ریاضی هشتم

کلاس تقویتی ریاضی هشتم

کلاس تقویتی ریاضی هشتم


اگر در جستجوی کلاس تقویتی ریاضی هشتم هستید و می خواهید یک معلم خصوصی ریاضی هشتم خوب و مجرب داشته باشید ... اگر قصد دارید با شرکت در کلاس های تقویتی ریاضی پایه ۸ در این درس نمره بالایی بگیرید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی هشتم بر روی معلم خصوصی ریاضی هشتم کلیک کنید.


سرفصل های مهم ریاضی هشتم شامل این مباحث می باشد: عددهای صحیح و گویا، عددهای اول، چند ضلعی ها، جبر و معادله، بردار و مختصات، مثلث، توان و جذر، آمار و احتمال و دایره. باید با تعریف عدد صحیح و گویا و اعداد اول آشنا باشید. به عنوان مثال، عدد صحیح عددی است که اعشار ندارد و عدد گویا را می توان به صورت یک کسر نوشت. همچنین، تعریف عدد اول به این صورت است که فقط بر خودش و عدد یک بخش پذیر می باشد. جبر و معادله هم در ریاضی هشتم و هم در ریاضی پایه های بالاتر مهم می باشد.


مبحث بردار و مختصات نه تنها در ریاضی بلکه در فیزیک هم کاربرد دارد. مباحث دیگری که در ریاضی هشتم مطرح می شود هم بسیار کاربردی است و دانش آموز باید با حل تمرین و مسئله بر آنها مسلط شود. بعد از مطالعه کتاب درسی، شرکت در کلاس ها و حل تمرین و مسئله، بررسی نمونه سوالات امتحانی هم بسیار مفید است. در لینک زیر سوالات امتحانی ریاضی 8 را ارائه نموده ایم.


این مقاله هم بسیار مفید است: نمونه سوالات ریاضی هشتم فصل 1 و 2 و 3 با جواب


فواید کلاس تقویتی ریاضی هشتم


کلاس های تقویتی برای ریاضی هشتم و درس ریاضی به صورت کلی فواید زیادی دارد. بسیاری از دانش آموزان در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند. در کلاس های مدرسه فرصت پرداختن به این اشکالات و رفع اشکال وجود ندارد. در ضمن بسیاری از دانش آموزان وقتی می بینند که درس را در کلاس متوجه نمی شوند سوال هم نمی پرسند. به همین دلیل اشکالات نه تنها برطرف نمی شود بلکه انباشت هم می شود. در چنین شرایطی استفاده از کلاس های خصوصی در منزل و کلاس های تقویتی آنلاین یا حضوری بسیار مفید است.


با شرکت در چنین کلاس هایی اعتماد به نفس از دست رفته دانش آموز دوباره باز می گردد. یک معلم خصوصی ریاضی خوب نه تنها اشکالاتی که خود دانش آموز آنها را مطرح می کند را برطرف می نماید بلکه اشکالاتی که به پایه‌های قبل بر می گردد و حتی خود شاگرد هم از آن بی خبر است را برطرف می کند. برای گرفتن نمره بالا در ریاضی هشتم و حتی گرفتن نمره ۲۰ هم این کلاس ها مفید می باشد.



در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه ۸ و سایر مقاطع فعال هستند. مقالات زیر هم مفید می باشد.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین تدریس ریاضی هشتم همراه با جزوه، نمونه سوال و فیلم رایگان


بهترین معلم های خصوصی ریاضی هشتم و لیست 8 استاد عالی ریاضی پایه هشتم


قیمت کلاس تقویتی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری


هزینه هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی پایه ۸


هزینه و قیمت کلاس های خصوصی و تقویتی ریاضی هشتم به عوامل مختلفی بستگی دارد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین می توانید قیمت و نرخ درخواستی ایشان را مشاهده کنید. اگر کلاس های تقویتی را اوایل ترم هماهنگ بگیرید شانس اینکه تخفیف بیشتری بگیرید بالاتر است. هزینه کلاس های تقویتی ریاضی هشتم جلسه ای از ۲۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. بهتر است لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نموده و هزینه درخواستی هر استاد را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و در نهایت یک معلم خوب و عالی برای خودتان انتخاب نمایید. مطالعه مقاله زیر هم در این زمینه مفید است.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


زمان مناسب برای استفاده از کلاس ها تقویتی ریاضی هشتم


بهترین زمان برای استفاده از کلاس های تقویتی ریاضی ۸ همان طول ترم است. یعنی بهتر است دقیقه نودی نباشیم و کلاس و مطالعه و تمرین را به ایام امتحانات موکول نکنیم. اگر دانش آموزی اشکالات زیادی در ریاضی هشتم دارد بهتر است کلاس های خصوصی زودتر شروع شده و پا به پای کلاس های مدرسه هفته ای یکی دو جلسه برگزار شود. مزیت استفاده از کلاس های تقویتی در طول ترم این است که دانش آموز وقت کافی برای حل تمرین و مسئله خواهد داشت و به مرور درس را یاد می گیرد. ایام امتحانات برای رفع اشکال های جزئی و حل نمونه سوالات امتحانی خوب است اما نمی توان کل ریاضی ۸ را در یکی دو هفته مانده به امتحان رفع اشکال نمود و خواند. ریاضی برای یادگیری به زمان و تمرین حل کردن نیاز دارد و بهتر است در طول ترم مطالعه شود و کلاس های تقویتی هم در طول ترم برگزار گردد.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزشی و تدریس ریاضی هشتم


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با کلاس خصوصی و تقویتی ریاضی هشتم توضیحاتی ارائه گردید و در رابطه با مزایای این کلاس ها، زمان مناسب برای شرکت در چنین کلاس هایی و قیمت آن مطالبی ذکر شد. به صورت کلی کلاس تقویتی برای درس ریاضی بسیار مفید و حتی لازم است و اگر فرزند شما با درس ریاضی ارتباط خوبی برقرار نمی کند یک معلم خصوصی مجرب می تواند تحول مثبت بزرگی در پیشرفت تحصیلی ایشان ایجاد نماید. در همین سایت ایران مدرس جزوه های آموزشی و نمونه سوالات امتحانی بسیار خوبی هم برای ریاضی هشتم به صورت رایگان ارائه شده است که در لینک زیر موجود می باشد.


کلیک کنید: جزوه و سوالات امتحانی ریاضی هشتم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 137 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image