ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی استخدام تدریس خصوصی و استخدام مدرس آنلاین سال 1404 و 1403

استخدام تدریس خصوصی و استخدام مدرس آنلاین سال 1404 و 1403

در این بخش در رابطه با استخدام تدریس خصوصی و استخدام مدرس آنلاین سال 1404 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید همکاری در تدریس خصوصی داشته باشید و به عنوان معلم آنلاین یا حضوری استخدام شوید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: استخدام تدریس خصوصی یا جذب شاگرد مستقیم به عنوان معلم خصوصی


استخدام شدن در آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات معتبر


در سال 1404 و 1403 به دلیل شیوع کرونا اکثر کلاس های خصوصی به صورت آنلاین برگزار می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و جذب شوید باید با تدریس آنلاین آشنا باشید و بتوانید شاگرد جذب نمائید. در زمینه تدریس آنلاین و نحوه برگزاری کلاس آنلاین مطالعه مقاله چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم پیشنهاد می شود. اگر می خواهید در سال 1404 و 1403 به صورت مجازی یا حضوری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید استخدام شدن در آموزشگاههای تدریس خصوصی یک راهکار برای جذب شاگرد است. البته همکاری با آموزشگاهها می توند راهکار خوبی باشد اما بهترین راهکار نیست.


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید و در سال 1404 و 1403 به درآمدهای بالا برسید به جای استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی و یا حداقل در کنار آن سعی کنید خودتان هم به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید. روش های مختلفی برای جذب شاگرد مستقیم وجود دارد که اگر در این زمینه خوب فعالیت کنید به نسبت استخدام شدن در آموزشگاهها و موسسات می تواند شما را به درآمد بالاتری هم برساند. یک راهکار خوب استفاده از شبکه های اجتماعی است. به عنوان مثال در اینستاگرام فعالیت کنید و فیلم های آموزشی قرار دهید و در کنار آن برای جذب شاگرد تبلیغ نمائید. بسیاری از مدرسین از این طریق شاگرد جذب می کنند و از مدرسین آموزشگاهها درآمد بالاتری هم دارند.


حتما بخوانید:  جذب و دعوت به همکاری معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال ۱۴۰۳


راهکارهای جایگزین برای جذب شاگرد در کنار استخدام معلم خصوصی آنلاین


توصیه می شود اگر هم می خواهید با آموزشگاهها همکاری داشته باشید حتما در کنار آن روش های جذب شاگرد مستقیم را امتحان کنید. به عنوان مثال در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. با درج تبلیغ در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج کنید.



درج تبلیغ در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورتیکه بخواهید تبلیغ ویژه داشته باشید باید هزینه پرداخت نمائید. همانطور که گفته شد، اگر می خواهید با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی همکاری کنید و استخدام شوید ایرادی ندارد اما حتما درج تبلیغ در همین سایت را هم امتحان کنید. تلاش برای جذب شاگرد به صورت مستقیم می تواند در درآمد شما از تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 تحول ایجاد نماید. برای افزایش بازدهی تبلیغ خودتان فیلم نمونه تدریس و جزوه یا سوال امتحانی هم برای دروس تدریسی خودتان ثبت کنید. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی هم داشته باشید و از آن طریق هم شاگرد جذب نمائید.


مطالعه 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.


مزیت های روش های جایگزین به جای استخدام مدرس آنلاین در سال 1404 و 1403


شاید از خودتان بپرسید چرا در سال 1404 و 1403 توصیه می شود به جای استخدام شدن در موسسات تدریس خصوصی بهتر است از روش های جایگزین برای جذب شاگرد استفاده نمائیم. اگر تدریس ریاضی انجام می دهید درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می تواند مفید باشد. وقتی به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید عواملی که بر روی درآمد شما از تدریس خصوصی تاثیر دارد در کنترل خودتان است. به عنوان مثال قیمت تدریس خصوصی برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس وقتی که در آموزشگاهی استخدام می شوید را خودتان مشخص نمی کنید. اگر تدریس زبان انگلیسی انجام می دهید و در آموزشگاه زبان استخدام شده اید نرخ هر جلسه را آموزشگاه مشخص می کند و اگر شما بسیار عالی هم تدریس کنید نمی تونید قیمت کلاس ها را افزایش دهید و در نتیجه درآمد شما محدود باقی می ماند.


نکته بعدی اینکه وقتی با موسسات کار می کنید از حق الزحمه هر جلسه تدریس خصوصی باید 30 یا 40 درصد را به آموزشگاه پرداخت کنید و در تعداد جلسات بالا رقم قابل توجهی خواهد شد. در ضمن، باید منتظر بمانید تا موسسه با شما برای جذب شاگرد تماس بگیرد و خودتان اگر فعالیتی نداشته باشید ممکن است تعداد شاگرد کمی به شما معرفی شود. بنابراین حتما در سال 1404 و 1403 در کنار تلاش بری استخدام شدن سعی کنید خودتان هم مستقیم شاگرد بگیرید.


در زمینه جذب شاگرد این مقاله را بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 7387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image