ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی جذب و دعوت به همکاری معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال ۱۴۰۳

جذب و دعوت به همکاری معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال ۱۴۰۳

جذب و دعوت به همکاری معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال ۱۴۰۳


اگر در جستجوی آگهی های جدید استخدام معلم خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۳ هستید ... در هر صورت در این مقاله در رابطه با جذب، استخدام و دعوت به همکاری مدرس و معلم خصوصی ریاضی با و بدون سابقه در سال ۱۴۰۳ در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه شده است.


جذب معلم خصوصی ریاضی سال ۱۴۰۳


اگر قصد دارید در سال ۱۴۰۳ در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و به درآمد عالی برسید در این مقاله پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای استخدام شدن مستقیم به عنوان معلم خصوصی ریاضی توسط والدین دانش آموزان و دانشجویان و جذب شاگرد مستقیم و بدون واسطه کافی است در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری شده و آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت نمایید.


در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.


مطالعه کنید: چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی)


در این روش لازم نیست حتما سابقه کار داشته باشید و حتی بدون سابقه هم می توانید فعالیت خودتان را به عنوان معلم خصوصی ریاضی شروع نمایید.


۱. جذب شاگرد در این روش چگونه است؟


همانطور که گفته شد در این روش شما مشخصات و سوابق تدریس خودتان را در همین سایت ایران مدرس ثبت می کنید. بعد از تایید مدیریت سایت، شماره تماس و رزومه کاری شما در سایت نمایش داده شده و به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید جذب شاگرد داشته باشید. اگر بخواهید بیشتر دیده شوید و در نتیجه جذب شاگرد بیشتری داشته باشید می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. به هر میزان تبلیغات خودتان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی را بهتر و عالی تر بنویسید و برای نوشتن متن تبلیغ وقت بگذارید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید.



این روش اگر به درستی مورد استفاده قرار گرفته و جدی گرفته شود می تواند در سال ۱۴۰۳ تحول مثبتی در درآمد شما ایجاد نماید. در واقع شما بدون هیچ واسطه ای به عنوان معلم خصوصی ریاضی دهم، یازدهم و ... توسط متقاضیان کلاس خصوصی یا والدین ایشان استخدام می شوید و قیمت کلاس ها را هم خودتان مشخص خواهید کرد. به هر میزان متن تبلیغ بهتر نوشته شود و رزومه قوی تری ارائه کنید در نهایت برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی می توانید نرخ بیشتری را دریافت نمایید. در متن تبلیغ اسم تمامی مقاطع، مثلاً تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم، نهم و ... را هم بنویسید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


۲. چگونه جذب شاگرد و درآمد بیشتری داشته باشیم؟


هر روشی برای جذب شاگرد مورد استفاده قرار گیرد، واضح است اگر بهتر و اصولی تر عمل کنید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. مثلاً برای استخدام شدن در آموزشگاه های تدریس خصوصی به هر میزان رزومه قوی تری ارائه کنید و بر درس ریاضی مسلط تر باشید شاگردهای بیشتری به شما معرفی می کنند. در روشی که در این مقاله هم ذکر شد به هر میزان تبلیغ خودتان را بهتر بنویسید و متن آن کاملتر باشد در نهایت جذب شاگرد و درآمد بیشتری در سال ۱۴۰۳ خواهید داشت. ثبت فیلم نمونه تدریس ریاضی و جزوه آموزشی هم در همین سایت ایران مدرس ممکن است و بازدهی تبلیغ شما بیشتر خواهد شد. برای کسب درآمد بیشتر از کار تدریس خصوصی در سال ۱۴۰۳ به جای و یا حداقل در کنار همکاری با موسسات تدریس خصوصی در تهران و کل ایران، روشی که در این مقاله گفته شد را هم مورد استفاده قرار دهید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


آگهی تدریس خصوصی ریاضی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ریاضی


درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


آگهی استخدام جدید معلم خصوصی ریاضی با سابقه و بدون سابقه سال 1403


۳. مقایسه استخدام شدن با این روش در سال ۱۴۰۳


درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و جذب شاگرد از طریق آن به نسبت استخدام شدن به عنوان استاد و مدرس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه در آموزشگاه ها مزیت های زیادی دارد. به عنوان مثال، لازم نیست هر جلسه ۳۰ درصد از حق التدریس را به آموزشگاههای تدریس خصوصی پرداخت نمایید. نکته بعدی اینکه پارامترهای موثر بر درآمد شما از جمله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در کنترل خودتان است و متناسب با قوی تر شدن رزومه و افزایش کیفیت کلاس هایی که دارید می توانید قیمت درخواستی خودتان را هم افزایش دهید. در ضمن در حالتی که جذب شاگرد مستقیم انجام می دهید می توانید از کل ایران و جهان شاگرد بگیرید و تدریس خصوصی آنلاین انجام دهید.


مطالعه کنید: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با استخدام و جذب و دعوت به همکاری مدرس و معلم خصوصی ریاضی با و بدون سابقه در سال ۱۴۰۳ توضیحاتی ارائه شد. اگر می خواهید به صورت مستقیم شاگرد جذب نموده و از برگزاری کلاس خصوصی ریاضی در منزل یا به صورت آنلاین به درآمد عالی برسید در همین سایت ایران مدرس teaching.iranmodares.com عضو شده و آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.


این مقاله هم مفید است: چگونه به عنوان یک معلم ریاضیات موفق شویم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 149 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image